قصتي مع الجنس حقيقية الجزء الرابع

ميرا محمد

عضو جديد
إنضم
25 مايو 2021
المشاركات
6
النوع
أنثى
بعد ما خلصنا انا وعمار وسامر ومنى وروحت منى وقعد سامر وعمار وانا خدت الشاور وقعدنا تغدينا ورحت على غرفتي انام من التعب ....

بعد ساعتين رن الموبايل بتاعي كان الدكتور بيرن عليا وقلي انتي فين قلت بالبيت قلي ايه رايك نطلع عندنا حفلة عند زمايلي تروحي معايا ..... قلت بروح بس منى مش رايحة ولا ايه قلي لا منى عند امها قلت طيب ماشي قلي امر عليكي على البيت الساعة ٦ كوني جاهزة وكانت الساعة ٥ قعدت شوية امام المراية وزبطت مكياجي وعملت شعري استشوار وابتديت البس البس لبست فستان كان قصير شوية لحد الركبة وفضلت شوية بعدها رن موبايلي عملتي ايه يا ميرا كان الدكتور .... انا جاهزة انت فين قلي عشر دقايق اكون وصلت قعدت انتظره شوية واجا دخل شربنا قهوة ونزلنا رحنا الحفلة كانت حفلة عيد ميلاد لدكتور صديقه ونحنا بالحفلة تعرفنا ببعض انا وبنات بيشتغلو بنفس مجالي وفضلنا مع بعض وكنت ملاحظة ان في واحد بيبصلي طول الوقت كان وقت البوفيه رحت خدت الطبق بتاعي كان هو سابقني وصرنا قصاد بعض ومسك الملقط وصار يختار من البوفيه ويحط بالطبق بتاعه وقلي تحبي توكلي على زوقي قلت مفيش مشكلة نشوف زوئك ازاي وضحكت قلي حيعجبك اوي وصار يختار ليا وقعدت لقيته اجا قعد على الطاولة واجا الدكتور قعد كمان ودار بينهم الحوار ده ....
هلا دكتور مجدي ... كان دكتوري طبعا ... ازيك وين من زمان ما شفناك ولا عايز لمات زي كده عشان نشوفك ....
رد عليه الدكتور مجدي ...
لا والله يا دكتور علاء بس الدنيا وانشغالاتها وانت عارف وشايف الدنيا ماشية ازاي ....
قلي الدكتور علاء متعرفناش .....
قلت انا ميرا سكرتيرة الدكتور مجدي ....
قام قال ايوة هلا عرفت غيابك فين بقى قلي من الاول ... وقعدو يضحكو وانا ضحكت معاهم ....
قام الدكتور مجدي بص للدكتور علاء وقله انت ايه مش حتبطل الحركات بتعتك بتعت زمان .....
رد ... هو انا اشوف النسوان ابطلها ازاي ... كل يوم يطلع جيل احلى وازكا من اللي قبله وكان يتطلع فيا وقتها وانا كنت وشي في الطربيزة منه ....
وخلصنا اكل وقمنا نتمشى انا والدكتور مجدي والدكتور علاء ....كان حوار اغلبه من الدكتور علاء ....
قلي يا مجدي انت عامل ايه بشغلك وكيف المدام منى هي مش معكم ليه ولا قصاد القمر ده تخليت عن التحفة الفنية بتعتك وفضل يضحك ....
لا يا سيدي حكيت معها وهي مرضيتش قلت اجيب ميرا ...
طيب كده ميرا باين عليها مرحة وشقية كمان يلا اهي تسد عن مدام منى .....
تسلم يا دكتور علاء انت زوووء ....
خليها بدون دكتور احكي علاء وخلاص ....
طيب زي ما انت عايز ....
وفضل يحكي لحد ما دخت منه ومن ثرثرته .....
قلت للدكتور مجدي عايزة ارتاح شوية بحتة هنا او هنا ....
قلي انا عايز اتمشى انتي اقعدي في اي حتة ورحت قعدت على كرسي وبعد شوية كان علاء جاي لوحده وبيحكيلي هو القمر ماله تعبان كده .....
لا مفيش حاجة بس ارهاق ....
اها بدك راحة شوية ....
فعلا كده ....
قلي ايه يا ميرا انتي زمان بتشتغلي عند مجدي ....
تقريبا كده من سنة .....
اها ده مجدي حنون وقلبه طيب ورومانسي اوي وهو بيبص بيا ويضحك ....
قصدك ايه ....
قصدي كل حاجة حلوة ولا مينفعش نتغزل بالقمر ..
وقعدنا وسكت بس عنيه منزلتش عني وهو يبصلي بعد شوية قلي ليا زيارة ليكم على العيادة عشان خاطرك يا قمر انتي حسمك تحفة يمكن يصحلنا منه نصيب وسابني ومشى ....
وانا معرفتش ايه قصده غير حاجة وحدة وهي مفيش غيرها عايزني انام معاه ....
وبعد شوية قمت لقيته واقف مع الدكتور مجدي رحت لعندهم سكتو ومحكوش حاجة قلت عايزة اروح مش قادرة قلي الدكتور مجدي وانا كمان سلام يا علاء اشوفك على خير ....
ورحنا لحد السيارة وعلاء عينه عليا منزلتش لحظة ....
ركبنا السيارة ونحنا ماشين قلت حبيبي مجدي عايزة اقلك على حاجة .... احكي يا عمري ...
لاحظت علاء في شي براسه انت لاحظت كده ...
هو ماله عملك حاجة ...
لا بس كان قاعد عندي ويتغزل وبيبصلي وفي الاخر قلي بده يجي العيادة ويمكن يصحلنا نصيب من جسمك ده .....
سكت مجدي وصار يتمتم ممممم .... الصراحة هو كان كل الوقت يحكي عنك وجمالك وجسمك ....

وانت ايه حكيت حبيبي . ...
ولا حاجة ايه احكي يعني ... هو عايزك
ازاي ... وانت ايه شايف ...
الصراحة يا ميرا انا وعلاء ايام الجامعة كل بنت تيجي كنا نتشارك فيها ...
وانت شايفني بنت من دول ...
لا يا عمري مقصدش بس علاء زي اخويا اللي اقصده وانتي ليكي القرار ....
سكت وفضلت ساكتة كل الطريق .....
تاني يوم ونحنا بالشغل كان دكتور علاء دخل العيادة وسلم عليا ودخل عند مجدي .....
شوية خدت القهوة اوديها ليهم ودخلت وانا وشي بوش مجدي وحطيت القهوة وعلاء عايز يوكلني ...
قام مجدي قلي ايه رايك بالموضوع اللي حكينا فيه ...
سكت شوية واتطلعت بعلاء كانت عنيه عليا ... الي انت تشوفه مناسب يا حبيبي ....
ايوة من زمان احكيها يا حبيبي عشان نشوف العشاق دول ... كلام علاء كان .... وقام وحضني وباسني وقلي حدبحك ...
وسبتهم وطلعت ....
لما خلص المراجعين قلت لمجدي مفيش حالات برة ....
قلي خلاص سكري العيادة وبدنا نكشف على الحالة دي ...
رحت قفلت الباب ورجعت كان علاء على سرير الكشف بدون بنطلونه ومجدي بيفحص بزبه دخلت قلي تعالي شوفي يا ميرا الواد ده عنده جفاف رطبي زبه بتمك وخلاني امص ليه وهو صار يقلعني البنطلون وانا واقفة بعدها قعد ورايا وصار يلحس بكسي وطيزي قام علاء قلعني البلوزة بتعتي وصا يبوس فيا من تمي ويلعب في بزازي بعد كده صار يمص بزازي وانا دايبة واحد يمص من فوق واحد يلحس من تحت شوية لقيت مجدي بيقول لعلاء جهزتها من تحت لا ابتدي يا معلم قام وانا واقفة خلاني اتني نفسي على السرير وفتح رجليا ودخل زبه بكسي مرة وحدة وانا صرت اغنج واصوت بصوت عالي صار يزيد اكثر بعد شوية كان مجدي خالع هدومه وقاعد على الكرسي قال لعلاء جيبها تمص زبي قمت قاعدة على ركبي وامص زب مجدي وعلاء رفع طيزي من ورا وابتدا يدخله تاني مرة بكسي ومرة بطيزي لحد نا حسيته دخله بطيزي وصار يتمتم بعظ شوية لقيته حضني وميته الساخنة جوا طيزي وقال لمجدي دي جامدة موت فينها من زمان قام مجدي نيمني على ظهري وحط زبه بكسي وصار ينيك بيا وكده مرة بكسي ومرة بطيزي لحد بعد شوية وانا نايمة على الارض كان جايب زبه وحطه بتمي وصار ينزل ميته جوا تمي .. .
ونام جنبي صار علاء من جهة ومجدي من جهة تانية بعد شوية لقيت علاء فوقي بيبوس فيا وقال لمجدي مش حنعيد ايام زمان ونهريها مع بعض قام نام على ظهره ونمت فوقه جا مجدي دخل زب علاء بكسي وركب فوقي حط زبه بطيزي وفضلو ينيكو بيا ويبدلو كل شوية واحد بمكان لحد ما جابو والتنين ورا بعض جوا طيزي .....

لحد هنا نكتفي اشوفكم في تكملة تانية
 
إنضم
21 مارس 2021
المشاركات
312
النوع
ذكر
انا قريت الاربع اجزاء،اجزاء حلوين و قصص حلوة ياريت ينوبنا من الحب جانب
 
Comment

Crazy.man

عضو
إنضم
7 سبتمبر 2021
المشاركات
42
النوع
ذكر
أجزاء القصة جميله من محتوى و اسلوب كتابه و لغة جيده شابوه مدام. ارجوا ما تبخلي علينا بجديد و تكون أجزاء أطول. تحياتي 😘😘😘
 
Comment
لا تكتب تعليق خارج سياق الموضوع حتى لا تتعرض للحظر

المواضيع المتشابهة

أعلى