قصتي مع الجنس حقيقية الجزء الثاني

ميرا محمد

عضو جديد
إنضم
25 مايو 2021
المشاركات
6
النوع
أنثى
انتهت قصتي لحد ما ناكني الدكتور في العيادة ....
نحنا استمرينا على الحال ده كل ما تيجي فرصة انه ينيكني او يلعب بجسمي وعلى كده اصبح الموضوع عادي عندنا لحد ما بيوم خلصنا شغل بدري وقفلنا العيادة وابتدى ينيكني وخلال الفترة دي كان اخي جاي العيادة ولقاها مقفلة ورجع تاني روحت البيت لقيته بيسألني كنتي فين للوقت ده العيادة مقفلة من بدري .. قلت كنت بالعيادة حكالي انا جيت وكانت مقفلة ازاي كنتي بالعيادة .....
قلت اسمع انا حقولك على كل حاجة بس مش محتاجة عصبية ... وابتديت احكيله على كل اللي حصل .. لقيت قفل وشه وبطل يحكي معايا فضل على الحال ده اسبوع من غير ما يكون اي كلمة منه وعمال يخدم نفسه لوحده .... بعد اسبوع وانا متدايقة من الحال ده رحت عنده لقيته لف وشه على الناحية التانية صرت احكي ودموعي بعيني ... اسمع يا عمار انا اختك وحقك تزعل بس انا والله زيي زي اي وحدة ليا مشاعر وبحس وانت لازم تحس بيا ويلي حصل ما كنش غير صدفة وانا صح اني مشيت بالحاجة دي بس عشان عارفة ان الدكتور ليه مركزه ومش حيفضح امرنا وحيكون حريص على الكتمان اكثر مني عشان مركزه .... لقيته بيبصلي وبيحكيلي انا مش ضد مصلحتك بس انا خايف عليكي انك تقعي بناس مترحمكيش وتتفضحي معاهم ... قلت اطمن انا ما بعمل شي مع حد غيره .... حكالي ماشي انا حوافق على الشي ده بس ليا عندك طلب الاول ...
قلت حاضر طلبك مجاب بس ايه هو الاول ...
لما حكالي يلي بده اياه بجد انا جسمي اتجمد معرفش ارد عليه ازاي ....
كان طلبه ان يتعرف على مرات الدكتور اللي هي منى عمرها ٣٤ سنة ...
انت بتحكي ايه يا عمار وازاي بدك تتعرف عليها هو انا اقدر اعمل ايه بالموضوع ده ...
قلي انتي اتصرفي وتقدري تعملي كل حاجة ....
وسبني ومشى كان نازل من البيت وسبني اكمل العذاب اللي اسمه تفكير وتشل دماغي تاني ازاي واعمل ايه وانا اتحطيت بالموقف ده ليه ....
تاني يوم رحت الشغل وانا لسه بفكر ... بعد شوي دخل الدكتور رد الصباح مع بوسة وحضن ودخل مكتبه زي العادة خدت القهوة ورحت ليه وانا عيني بعينه ...
في ايه يا ميرا وشك قالب كده ليه ...
الصراحة مش عارفة احكيلك ازاي بس الموضوع صعب اوي ...
يا ساتر اقعدي واحكيلي ما تقلقي ما في شي صعب ...
قعدت وحكيتله ان اخوي عرف بكل حاجة وهو قافل وشه اتجاهي وبعد ما قعدت وحكيت معاه طلب مني طلب غريب شوي ومعرفش احكيلك اياه ازاي ...
هو طلب ايه بده ينام معاكي ....
لا لو ده كان سهل وخلصته وقتها ....
امال ايه يا عمري احكيلي وانا احل الموضوع ....
بس ده حيزعجك اوي ...
لا ما في شي بيزعجني غير بعدك انتي لاني تعودت على وجودك بحياتي ...
طيب هو عاوز منى ........
منى مين يا ميرا ...
منى مراتك حابب يتعرف بيها ....
سكت ووشه اتغير .... فضلنا ساكتين شوية وانا خايفة موت من ردة فعله...
بعد شوي رفع راسه وضحك بوشي وحكالي انتي رايك ايه ... فضلت ساكتة مش عارفة ارد عليه ازاي ...
بعد شوي قلي عندي الحل ...
قلت ازاي ....
قلي اعطيه رقمها وهو يتعرف عليها اذا قدر عليها واقنعها هو وشطارته بقى ...
انا تصدمت من ردة فعله ... وانت موافق على اللي ناوي يعمله ..
قلي ازا برضاها وتفرق ايه ... وخدني بحضنه وصرنا نضحك وقال مهو نحنا هي بنعمل كل شي برضانا
...
المهم خلصنا الدوام ورجعت البيت كان عمار موجود اخدت دش ورجعت قعدت معاه قلتله على اللي حصل وان هي رقمها وانت الباقي عليك والدكتور معندوش اعتراض لو برضاها بس متعرفهاش على كده....
ومش الحياة عادية وكنت بعدها اتأخر مع الدكتور بالعيادة ينيكني ويتفنن بالنيك معايا ...
بعد اسبوع لقيت اخوي عمار بيرن عليا وانا بالعيادة ...
الو عمار ازيك ...
انا تمام انتي عاملة ايه يا حبيبتي..
تمام ايه في حاجة خاسة عغليك ...
لا يا عمري بس حبيت اطمن وانتي متى راجعة ...
عادي زي كل يوم ليه في حاجة ....
لا بس كنت بدي تتاخري لان عندي ضيوف النهار ده ...
ايه يا واد شكلها الصنارة غمزت ولا ايه ههه..
هي الصنارة غامزة من اول يوم دنا اخوكي ....
طيب حتفضل لحد امتى ..
انا ابعتلك مسج لما اخلص ...
طيب سلام يا سيدي وتتهنا بيها ...
وقفلت معاه رحت دخلت على الدكتور بعد ما خرج المريض اللي عنده وبضحك ...
هو في ايه ...
ولا حاجة كمان شوية راح تعرف لوحدك ...
طيب اذا مش عايزة تحكي براحتك ...
رحت قربت منه وبسته من خده وقلت ليه المدام وقعت بالحب وحتتحب اليوم ....
لقيت وشه تغير شوية ... وقلي هي حتروحله ...
قلتله اذا مش عاجبك افركش القصة كلها ....
قلي لا خلاص اذا هي بدها تعمل يلي بدها اياه بس انا مبعرفش انتبهي..
لا يا سيدي وتاج راسي من اول الموضوع واتفاقنا انك مبتعرفش حاجة ...
شوية كان موبايله رن ... دي منى ..
ايوة منونتي .. ازيك..
تمام يا عمري ... عايزة اطلع مشوار حتأخر بيه شوية وبدي اخلي الولاد عند جارتنا سماح ...
طيب يا حبيبتي بس ما تطولي عشان الولاد ...
حاضر حبيبي يلا سلام ...
قفل معها وبصلي كم واحد فاضل برة ...
حكيتله ثلاثة بس ...
قلي حنخلصهم ونروح البيت عندي عشان نوخد راحتنا اكثر ...
خلصنا وسكرنا العيادة ورحنا بيته ...
اول ما دخلنا قلي بدي اخد دش حضري شي نشربه اهو المطبخ قدامك...
دخل اخد دش وحضرت عصير وطلع قلي ادخلي شوفي قميص حلو على زوقك وخديلك شاور...
شوية وكنت طالعة بقميص شفاف ميسترش حاجة وتحته كلوت ميلزمش يكون اصلا لانه مبيغطيش حاجة وقعدت بحضنه وشربنا العصير وصار يبوس بيا بجنون وقلي اليوم راح اعمل اللي كان بنفسي ...
هو ايه اللي بنفسك بقى...
بدي افتح طيزك وعلى سريري يعني دخلة جديدة عليكي ...
المهم شالني على السرير وقعد يبوس فيا ولقيته داب وانا دبت معاه وقلعنا كل حاجة وركب فوقي وصار ينيك بيا من كسي بعد شوية سحب زبه من كسي وقلي نامي على بطنك وارفعي طيزك لفوق ... خفت وحكيتله بس حتوجعني كده قلي ما تخافي انتي حبيبتي وما راح اوجعك ابتدا يبوس طيزي بعد كده دخل اصبعه ويحركه بكل الاتجاهات بعدها اضبعين وانا بتلوى تحته وايده التانية يفرك كسي وبعدها دخل زبه بكسي يبله بميته وطلعه حطه على خرم طيزي وابتدي يضغط شوية شوية لحد ما دخله كله كان وقتها طيزي اتفسخت وانا كاتمة صوتي بالمخدة وهو صار يدخل ويطلع رحت نايمة على بطني وهو نام فوقي وينيك بطيزي فضل كده خمس دقايق لحد ما نام فوقي وفضى كل ميته جوا طيزي ... بعدها حملني على الحمام وهو يشكرني على متعته دي وانا مش عارفة اقف من وجع طيزي .... بعد شوية رن على زوجته منى مبتردش رن تاني ردت وقلها مطولة حكتله مسافة السكة بس قام لبس ولبست ووصلني البيت وطلع معايا شاف عمار سلم عليه وقعد معاه شوية وقله اللي بيحصل متعرفش منى اني اعرف بيه .... وفضل الموضوع سر بينا .....
معلش اسفة على الاطالة بس دي قصة حقيقية ومتحتاجش لاختصار اشوفكم في الجزء الثالث...
٠
 
لا تكتب تعليق خارج سياق الموضوع حتى لا تتعرض للحظر

المواضيع المتشابهة

أعلى