Mohamed 234
عضو
سؤال هنا للاخوه أعضاء المنتدى المتحررين كتير مننا عايز يجرب شعور التحرر في الحقيقه ومبتكملش في الاخر بسبب شويه اسباب فا انا كنت حابب اعرف منكم اي اغلب الأسباب للي بتصعب موضوع المقابله في البيت؟
وسؤال كمان اي اكتر الحاجات للي بتضيقوا منها في شباب المنتدى قولو كل الحاجات للي بتبضايقكوا انا هسيب النقاش مفتوح لحضراتكم للكل عشان كل واحد يشوف كومنت غيره ميقعش فى نفس الغلط وتسهله الأمور على بعضيكم شويه وشكرا
وسؤال كمان اي اكتر الحاجات للي بتضيقوا منها في شباب المنتدى قولو كل الحاجات للي بتبضايقكوا انا هسيب النقاش مفتوح لحضراتكم للكل عشان كل واحد يشوف كومنت غيره ميقعش فى نفس الغلط وتسهله الأمور على بعضيكم شويه وشكرا