الجزء الرابع من : الملحمة الجنسية ومتعة العلاقات الجنسيه داخل الأسرة الواحدة كله صار ينيك في كله بعد كشف المستور.. وما خفي كان أعظم.

إنضم
29 أغسطس 2021
المشاركات
43
العمر
28
النوع
ذكر اعشق سكس المحارم
الجزء الرابع من هذه الملحمة الجنسية ومتعة العلاقات الجنسيه داخل الأسرة الواحدة وبعد ما تناولنا في الأجزاء الثلاثة السابقة وصف الحالة الجنسية لكل أفراد العائلة :
الأب 43 سنه سمير الزبير.
الأم 40 سنه نوال الهايجة.
الإبن 20 سنة مودي الشقي.
الإبنة 18 سنه نورا المراهقة الجميلة الدلوعة الشقية.
وكيف نشأت وكيف صارت بالتفصيل وحتى الآن العلاقة الجنسية بين كل من :
مودي وأخته نورا.
مودي وأمه نوال.
نورا وأبوها سمير الزبير.
وفي إحدى ليالي النيك الساخنه ومودي بينيك أخته نورا وزبه راشق في كسها... وبدلع البنات وبلبونة قالت نورا لمودي عن شكوكها في وجود علاقة جنسية بينه وبين أمه نوال.. وفي لحظة ضعف منه إعترف لها بالتفصيل عن علاقته الجنسية بأمه نوال.
تراقصت نورا فرحاً لما عرفت إن أمها لبوة مودي وضحكت وإعترفت هي كمان لأخوها مودي بتفاصيل علاقتها مع سمير أبوها وجمال وضخامة زبه وكيف وسع كسها وطيزها من كتر النيك🔥
وليلتها مودي ناك نورا أشد وأمتع نيكة لأنه كان بينيكها متخيلاً أمه نوال تحت زبه ونورا كانت بتتناك وتتخيل زب أبوها سمير بيفشخ كسها 🔥😋.
وإتفق مودي مع نورا أخته على أن يدبروا خطة عشان يكشفوا أبوهم وأمهم لبعض وينكشف المستور ويكون كل شئ على المكشوف عشان بعد كده كل واحد من الأسرة ينيك من يريد في أي وقت يحبه.
ونفذوا فعلاً خطتهم... كده :
سمير كان عنده مأمورية سفر تبع الشغل وهيبات ليلة كاملة خارج البيت، وإتفق مودي مع أمه نوال إن تكون هذه الليلة مليطة وعربده بينهم في غياب الأب وطلب منها يكون النيك الليلة في غرفته (للتغيير وكسر الملل) بعد ما تنام نورا في
IMG_٢٠٢١٠٨١٤_٠٠١٦٠٥.jpg


IMG_٢٠٢١٠٩١٨_٠١٠٧٣٢.jpg


IMG_٢٠٢١٠٩٠٥_١٥٠٧٣٩.jpg


IMG_٢٠٢١٠٨١٢_١٦٣٩٤٦.jpg


IMG_٢٠٢١٠٩٠٧_١٥١٤٠٢.jpg


IMG_٢٠٢١٠٨٣١_١٥١٤٢٨.jpg


IMG_٢٠٢١٠٨٣١_١٦٥١٢٤.jpg


IMG_٢٠٢١٠٨٣١_١٥١٤٢٨.jpg


IMG_٢٠٢١٠٨٣١_١٦٥١٢٤.jpg

غرفتها.
فوافقت أمه... وفي وسط النهار قام بفصل التليفون الأرضي وأخفى موبايل أمه بعد أن أغلقه حتى لا يتواصل أبوه مع أمه بأي وسيلة ويكون الإتصال مع أبوه من خلاله هو أو أخته نورا فقط.
وإتصل بأبوه (بعيداً عن أمه) وأخبره (كذباً) أن جدته لإمه إتصلت وهي تعبانه شوية وأنا وماما نزلنا دلوقتي ومسافرين لجدتي وهنبات الليلة عندها ومعلش نزلنا بسرعة من غير ما نستأذن منك عشان ماما كانت قلقانة على جدتي وحتى مسافرين في عربية (أوبر) وتركنا عربية ماما تحت البيت، إرتبك سمير من هذه الأحداث المفاجأة وقال لإبنه : مفيش مشكله وتوصلوا بالسلامه وخلي بالك من نفسك ومن مامتك.
وبعدها بدقائق إتصلت نورا بأبوها وقالت له : إنت أكيد عرفت إن ماما ومودي سافروا لجدتي.. ودي فرصة مافيش زيها إستإذن من شغلك دلوقتي والبيت فاضي الليلة لي أنا وإنت يا حبيبي.. زبك وحشني موت وكسي عطشان للبن حبيبي 😋
سمير : أوكي يا روحي 😋 ساعتين بس وأكون عندك.
نورا : لأ.. يا حبيبي. أنا عايزه أخليها ليلة مش عادية ولا ألف ليلة... لو سمحت انا مش عايزاك توصل البيت غير بعد الساعه 10 عشان أكون جهزت نفسي كويس وهعمل مفاجأة تجنن لبابا حبيبي عريسي الليلة ولما توصل تحت ماتطلعش الشقة غير لما اتصل بيك وأقولك اوكيه وتدخل الشقة بشويش خالص وعلى أوضتك على طول يا روحي عشان المفاجأة.... سمير أبوها صدق وفرح اوي اوي وإشتياق لليلة حمره كلها نيك مع بنته الممحونة.. وقالها : حاضر.
وفي الليل نوال أمهم كسها بدأ يأكلها وكل شوية تبص لمودي يعني بتذكره بإتفاقهم... والساعة 9 بالليل نورا عملت نفسها تعبانة وضهرها بوجعها وجابت برشام مُسكن من إللي بينيم وعملت نفسها انها اخدته قدام أمها ودخلت نامت في أوضتها.
نوال دخلت لبست قميص نوم سكسي قصير وعريان جدأ وكلوت فتلة بدون سنتيان مع مكياج خفيف وبرفان سكسي اوي ودخلت لمودي إبنها أوضته اللي كان منتظرها بالسليب وزجاجة ويسكي وبدأوا ليلتهم.
لما تأكدت نورا من إن أخوها وأمها بدأوا الإندماج والمليطة ومش هيحسوا بأي حاجة في الشقة ، راحت مكلمة أبوها وكان وصل ومنتظر في العربية تحت البيت، وطلبت منه إنه بعد 10 دقايق يطلع الشقة ويفتح ويدخل بشويش وإياك يعمل صوت عشان المفاجأة ويدخل على أوضته مباشرة ووعدته إنه هيشوف اللي عمره ما شافه.
بدأ سمير يريل وزبه يقف من كلامها الذي نفذه بكل دقة.
وجريت نورا على أوضة نوم أبوها وقلعت كل هدومها ملط ورشت برفان سكسي ونامت عريانه ملط في سرير أبوها وامها بعد ما نثرت شوية ورد على السرير وحطت ورده بلدي حمرا على كسها 🔥 وغطت نفسها بغطا حرير أبيض (وطبعاً أمها ومودي أخوها شغالين نيك وشرب في أوضة مودي).
ودقائق بسيطة وكان أبوها سمير بيفتح باب الشقة بشويش ودخل مباشرة على أوضته وأول مادخل ضغطت نورا على مفتاح نور الأباجوره السكسي وإنبهر سمير من الجو السكسي المعمول وطلبت منه نورا إنه يقلع كل هدومه قبل ما يرفع عنها الغطا.
سمير كان موحوح اوي اوي 🔥 وقلع كل هدومه وبقا ملط زيها ورفع عنها الغطا الحرير وكاد أن يفقد وعيه من جمال وروعة وإثارة جسم بنته نورا وطريقة نومها في سريره وزبه بقا يرقص قدامه وأطول من ربع متر ونزل عليها وخدها في حضنه وبوس وتقفيش واحضان وبعبصة وحط زبه على كسها وبدأ يدخله وهي ممحونة وهايجه اوي ومتجاوبة معاه، وطلبت منه إنه يرفعها على زبه وهو جوه كسها ويقوم يقف ويشيلها وهي متعلقة في رقبته وتحوط فخادها حوالين نص جسمه ويسندها بإيديه الإتنين من طيزها ويلف بيها الشقة وكده زي فيلم سكس كانت شافته فوافق ابوها وعجبه الوضع ده ورفعها في حضنه وزبه في كسها وبيترقصوا هما الإتنين وبيلف بيها الشقة، وطلبت منه يدخلوا كل الأوض بالشكل ده (على أساس إن أمها وأخوها مسافرين والبيت وكل الأوض فاضية)
ودخلوا بالوضع والشكل ده أوضة نورا ورقصوا فيها وهي متعلقة في رقبته وزبه في كسها 🔥 ثم وصلوا لأوضة مودي أخوها (أحيييه) وقبل ما يدخلوا طلبت نورا من أبوها إنه يُخشر زبه في كسها أوي ويلزقوا شفايفهم في بعض ويقفش في طيزها جامد وبسخونة اوي 🔥ومدت نورا إيدها وفتحت الباب وحدث الذهول المُفجع لأبوها وأمها.
سمير الأب في الوضع ده مع بنته والأم نوال نايمة مفشوخة على ضهرها ورافعة رجليها وإبنها مودي نايم فوقيها وراشق زبه في كسها وهاريها نيك وجنبهم زجاجة ويسكي.
ولم تنزل نورا العريانة من حضن ومن على زب أبوها العريان، وكذلك مودي لم يقوم من على أمه أو يطلع زبه من كسها.
ومرت لحظات على هذا الوضع وكأنها سنين.... ولكن هذه كانت خطة مودي ونورا لفضح أبوهم وامهم أمام بعض ويكشفوهم لبعض وينكشف المستور ويكون كل شئ على المكشوف عشان بعد كده كل واحد من الأسرة ينيك من يريد في أي وقت يحبه... (وخطتهم نجحت)
وبعد زوال الصدمة من المفاجأة قام الجميع ولبسوا هدومهم وجلس مودي مع أمه ونورا مع أبوها كل منهما في غرفة وكل طرف بيحاول يقنع الطرف الآخر بأن المتعة الكاملة في التحرر والحرية وممارسة متع الحياة بلا أي قيود وليه الأب أو الأم بيزعل لما الطرف التاني بيمارس الجنس مع حد غيره وهو في نفس الوقت بيمارس مع غيره وبحرية.
وبعد محاولات طويلة من مودي ونورا مع أبوهم وأمهم تصالح الجميع وإعترفوا جميعاً بما يفعله كل واحد وواحده منهم مع باقي أفراد الأسرة، وسامحوا بعض وإقتنعوا بمتعة النيك العائلي داخل نطاق الأسرة بكل أمان وحنان وحب وذلك يحقق الإثارة وكسر الملل وقمة المتعة الجنسية.
وصار سمير الأب ينيك بنته نورا أو زوجته نوال وقتما يشاء وكذلك نوال الأم تتناك من جوزها سمير أو إبنها مودي وقت ماتحب وكل ذلك بعلم ورضا الجميع.
وتطورت علاقتهم أكتر لسهرات النيك الجماعي ليهم هما الأربعة مع بعض، وممارسة طقوس وأوضاع جنسية جماعية مبتكرة لزيادة الإثارة والمتعة 😋🔥❤️
وبدأوا يفكروا في ممارسة النيك الجماعي مع أطراف أخرى للتجديد وزيادة المتعة الجنسية وكسر الملل في الممارسة الجنسية🔥.
وهذا سيكون في الجزء الخامس الذي سيكون أكثر متعة وإثارة.
 
لا تكتب تعليق خارج سياق الموضوع حتى لا تتعرض للحظر

المواضيع المتشابهة

أعلى