ماستر شريف مع المعيدة الجزء الرابع

إنضم
13 ديسمبر 2021
المشاركات
81
العمر
28
الإقامة
مصر
النوع
ماستر
اسف علي التاخير
كانت لظروف خارج عن ارادتي

وقفنا المرة الي فاتت لما شديت الصناعي من طيز مونيكا و قلتلها انتي لسه شوفتي حاجه
كانت في اللحظه دي طيز مونيكا جابت شويه دم بسيط علشان الزب كان كبير و كانت اول مرة تتناك من طيزها قلتلها تروح الحمام تغسل طيزها كويس من الدم و تنضفها من جوا و تجيلي بعدها و قلت لليلي تروح تساعدها بعدين تروح تحضر اكل و تستناني لما اندة عليها و مشيوا الاثنين و قبل ما مونيكا تطلع من الاوضه ندهت عليها و سألتها مبوسطه ؟
ابتسمت ابتسامه خفيفه كدة و بصت في الارض و قالت الي تشوفه يا سيدي قلتلها لسه هتتبسطي اكتر خلصي تعالي بسرعه و تعالي علشان دخلتك كمان شويه و دورت وشي و رجعت هي مشيت قعدت تقريبا ثلث ساعه و لقيت الباب بيخبط قلتلها ادخلي لقيتها داخله علي ايديها و رجلها زي الكلبه
قلتلها شاطرة يا مونيكا شكلك بتتعلمي بسرعه
كنت انا ساعتها قالع ملط و قاعد علي الكنبه قلتلها تعالي قربي و هي قربت كان فيه في ايدي مشابك حديد بتاعه الورق
قلتلها من دلوقتي مش عايز اسمع صوت عالي ليكي علشان الفضايح يا متناكه قربي و قمت وهي علي وضعها ادورت و قمت حاطط ايدي علي كسها لقيته مبلول قمت ضربه ضربه خفيفه كدة و قلتلها شكلك عايزة تتفتحي بسرعه يا متناكه و قمت ماسك مشبكين حاطتهم علي كسها كل مشبك علي شفرة لقيتها بدات تأن و تتهز و تتلوي قلتلها اثبتي يا بنت المتناكه و قمت ضاربها جامد علي طيزها كل دة و هي في وضع الدوجي و قمت مدور و حاطط بردة مشبكين علي حلمات بزازها الاثنين بدأ صوتها يعلي و انا وقف قدامها و هي زي الكلب قدامه قمت حاطت زبي في بقها جامد وحاشرة فيها و قلتلها مش قلتلك صوتك ميعلاش يا متناكة و قمت ضاربها قلم و دخلت زبي للاخر في بقها و قلتها دي هتبقي جايزتك لما تسمعي الكلام بعد كدة بقيت أن وشها بدا يحمر و بدات تتخنق قمت خرجت زبي من بقها و قلتلها شاطرة هي كانت بدات دموع تنزل من عنيها و بدات تغمض من الالم قربت من وشها و بوستها في بقها جامد و قلتلها استحملي للاخر و هديكي مكافأه قالتلي تحت امرك يا سيدي قمت قلتلها شاطرة
ادورت و جيت عند طيزها و هي في وضع الدوجي و جمت جاي ممشي زبي علي كسها شويه لغايه ما اتبل من مايه كسها و قمت ممشيه علي طيزها شويه و فجأه قمت رازعه كله في طيزها طبعا كان اسهل من المرة الي فاتت علشان الصناعي وسع طيزها بس بردة كان صعب عليها و هي شهقت جامد و كانت هتصوت قمت ضاربها علي طيزها قلتلها اياك اسمع صوت و فضلت شويه ثابت علي ما طيزها اتعودت علي زبي و بعدها قعد اطلع و ادخل فيه براحه في الاول و بعدين لما حسيتها دخلت معايا في للمود و بدات تتجاوب و سمعت تأوه منها خفيف عرفت انها خلاص بتستمتع بكدة قمت زودت السرعه شويه و قعدت انيك فيها نص ساعه و بعدها قلتلها شاطرة يا مونيكا دلوقتي ليكي مكافأه مني غمضي عنيكي و افتحي بقك قمت لافف و رايح نايحتها و جايب لبني كله في بقها و علي وشها و قلتلها مش عايز نقطه واحدة علي الارض قالتلي خاضر و بلعته كله و ساعتها طلعت قلتلها هروح اخد دش تحبي تيجي معايا قالتلي اه قلتلها تعالي و انا خارج لقيت ليلي بتقولي الاكل جهز قلتلها هاخد دش مع المتناكه الجديدة و نخرج ناكل كلنا دخلنا الحمام اخدنا دش سوا بس طبعا هي كانت علي ارض الحمام وانا في البانيو خلصنا و نشفنا انا لبست الروب و هي لبست هدومها و دخلنا ناكل و انا قعدت علي التربيزة هي جت تقعد جنبي قمت ضارها علي وشها قلتلها عمرك شوفتي كلب بيقعد جنب صاحبه علي ترابيزة قالتلي انا اسفه خليت تقعد جنبي علي رجلين اتنين زي الكلاب و هي علي يميني و ليلي علي شمالي و كنت بأكلهم بإيدي و بعد الاكل خليتها تروح و قلتلها اتبسطي يا مونيكا قالتلي جدا يا سيدي قلتلها اعملي حسابك المرة الي جايه مش هتخرجي من هنا فيرجن و بوستها جامد و خرجت و قفلت الباب
هنا ادورت و بصيت علي ليلي الي كانت بتنضف الترابيزة
قلتلها دكتورة ليلي الليله هتبقي عليكي انتي يا جميل هتستحملي ضحت و قالت الي حضرتك تؤمر بيه يا سيدي
و هنا خلص الجزء الرابع اتمتي انه الاقي تفاعل مش زي الاجزاء الاولي
مستني ارأكم في التعليقات او الخاص
 
لا تكتب تعليق خارج سياق الموضوع حتى لا تتعرض للحظر

المواضيع المتشابهة

أعلى