الجزء الرابع قصه التاجره اسماء السمره ام طياز كبيره و بيتر الصنايعي واحلا نيك في الطيز الكبيره

امير نار

عضو جديد
إنضم
5 يونيو 2022
المشاركات
10
العمر
28
الإقامة
مصر
النوع
دكر
بيتر واسماء الجزه الرابع بيتر .. لا نمشي اي متخافيش محدش هييجي اصلا لاني ماجر الشقه علشان نتمتع فيها أسماء.. يعني كنت بتضحك عليا بيتر .. اعمل اي انا عارف انك عايزاني بس خايفه فا كنت لازم اعمل كده علشان اجيبك غير كده مكنتيش هتردي وانا كنت هموت علي طيزك اشوفها و ابعبصها اسماء..انا كلي ملكك اعمل الي انت عايزو في طيزي بيتر ..قبل ما اعمل حاجه لازم انتي تكوني عايزه امتع طيزك اسماء.. اه عايزه اتمتع في طيزي بيتر..هوا انا امتع طيزك بس دي طيزك و بزازك وجسمك كلو دا كسك هاكلو اكل اسماء.. لا كسي لا لسه مش مفتوحه بيتر.. انا عارف انك بنت يا حبيبتي ودا الي عجبني فيكي اني اكون اول واحد يدوق لحمك اسماء.. اااه اممم هوا صباعك دخل كلو في طيزي بيتر.. اه دخلت كلو عقبال ما ادخل زوبري اسماء.. طب هوا كبير بيتر .. اي هوا الي كبير اسماء .. بتاعك بيتر .. اسمها بتاعك بردو اسمو زوبر قوليلي زوبرك كبير أسماء..زوبرك كبير بيتر.. اه كبير قوي امال أنا لي عجباني طيزك علشان طيازك كبيره زي زوبري هيقدرو علي بعض تحبي تشوفي زوبري اسماء.. اه نفسي اشوفو رحت طلعت صباعي من خرم طيزها وسمعت احلا كلمه ااااااااه منها فضلت احسس علي طيازها و ببوس شفايفها وبمص لسانها وهيا بتتجاوب معايا حطيت ايديها علي زوبري وقلتلها بيتر.. العبي في زوبري خلي يقف لعبي في زبي حسس عليه الاول وبعد كده بدأت تمسكو من بره المنطلون اسماء.. اي دي دا كبير قوي زوبرك بيتر.. دا كده نايم من جوه المنطلون يلا قلعيني المنطلون خليكي تشوفي حبيبك يا اسماء نزلت علي ركبها اسماء و قلعتني المنطلون وانا قربت من وشها راح زوبري نطر في وشها خبط في منخيرها اتفاجات من زوبري لما خبط فيها اسماء.. اي دا مكنتش متوقعه أن زوبرك هايبقا كده دا كبير و دا هيدخل ازاي في طيزي انا مش استحملو لما صباعك وجعني امال زوبرك هيعمل اي فيا بيتر.. عجبك زوبري يا اسماء اسماء..اه طبعا راسو كبيره ودا الي عجبني في زوبرك بيتر ..طب اهو قدامك حبيبك مصي زوبري اسماء.. امصه ازاي معرفش أمص بيتر .. اول حاجه امسكي بايدك اسماء.. كده مسكتو بيتر ..لا متمسكهوش من راسه امسكي من النص اسماء.. اهو مسكتو هوا ناشف قوي بس جلدة ناعم بيتر .. ناعم علشان مسكا احلا أدين في الدنيا اديكي حلوه يا اسماء علي زوبري ااااه حنينا قوي اديك زوبري مرتاح وهوا في ايدك اسماء.. زوبرك هوا الي حلو بيتر .. طب يلا مصي زوبري قربت من زوبري ودخلت راسو في بقها وبدأت تمص بس باسنانها ودخل وطلع زوبري بس بسنانها ولسانها بردو شغال مص انا سبتها قلت تدوق طعم زوبري الاول بلسانها بيتر.. اي رايك في طعمة يا اسماء اسماء.. طعمة زي المصاصه مسكر شويه بيتر.. بس انتي بتمصي غلط بسنانك اسماء.. امال أمص ازاي مانا مش عارفه بيتر .. بصي اول حاجه الحسي راس زوبري بلسانك شويه اسماء.. كده بيتر .. اااه كده حلو امم مصي يا لبوه وقفت لحس وقلتلي . اسماء.. لبوه انا لبوه يا بيتر بتشتمني ليه بيتر...لا يا حبي مش بشتمك لبوه يعني شاطره في المص كل الشتايم دي معناها كده يا لبوه و شرموطه و متناكه دي صفات أنهم بيعرفو يهيجو الرجل ولا انتي مش عايزه تهيجيني وتمتعني اسماء.. لا طبعا بحب امتعك واهيجك بيتر .. يبقا خلاص سيبيني اشتمك براحتي يا لبوه اسماء .. ماشي اشتمني براحتك يا عيون اللبوه بيتر .. طب يلا تاني حاجه دخلي زوبري في بقك بس وانتي بداخلي خلي لسانك فوق سنانك الي تحت متخلهمش سنانك يلمسو زوبري خلي لسان اسماء.. ااام كده بيتر..ااااااام ااااه كده يا لبوه اشفطي زوبري لجوه خلي يوصل لزورك يا لبوه و اعملي صوت وانتي بتمصي زي ااام وطلعي من بقك وانتي بتشفتي ااااه ايوه كده زوبري يا اسماء يا لبوه اسماء .. مالو زوبرك يا عيون اسماء اللبوه بيتر.. مش قادر كفايه كده اسماء نص وشها كان متبهدل من زوبري و المكياج باظ بتاعها بيتر.. يلا بقا يا شرموطه عايز اشوف طيازك فاكره لما قلتلك نفسي اشوفك ملط قدامي وأشوف طيازك وهيا بتترج من غير لبس اسماء.. اكيد يا عمري اوريك الي انت عايزو فضلت اقلع لبسها كانت لابسه عبايه سوده قلعتهالها وكانت لابسه تحت العبايه سنتياله بيضه وبدي و شورت لغايه تحت ركبتها قلعت السنتياله وشفت بزازها كانو صغيرين وحلمات بزازها مكنتش بارزه لبره بي البني الي حولين الحلمه كانو واسعين وخدين نص بزازها فعصت فيهم ومص في بزازها و اشفت بزازها جوا بقي و وخدها في حضني بحسس علي ظهرها و جسمها المليان بيتر .. اام امممم بزازك حلوين في يا لبوه طعمهم حلو قوي وهيا كانت اديها علي راسي بتلعب في شعري اسماء.. ااااي براحه علي بزازي بتعضهم بيتر... اعمل اي بزازك هما الي جامدين اسماء.. طب كفايه كده وجعوني قوي مش انت عايز تشوفني ماشيه قدامك عريانه بيتر .. اه يا لبوه يلا اتمشي قدامي وهزي طيازك اسماء.. حاضر يا عمري قلعت الشورت والكلت و فلست قدامي وشفت طيازها البني و الخط الي في نص طيازها اسود يا بنت المتناكه علي طيازك يا اسماء وعلي لون طيزك بسراحه مقدرتش امسك نفسي وكان زوبري هيجيب بس سبتو ملعبتش في وإحساس القذف راح وفضلت تمشي في الشقه وانا وراها بتفرج علي طيازها وجسمها وهيا ملط بس كانت لابسه الحجاب زي ما هوا كان شكلها ابن متناكه وطيازها بتترج و وراكها و سمانا رجليها مليانه رحت هجمت علي طيزك وفتحت طياز بايدي وكام كسها مشعر من قدام بس مش وره نضيفه وخرم طيزها نضيف ولونو اسود رحت مدخل راسي جوه طيازها وقفلت طيازها بايدي في وشي وراسي بحركها فوق وتحت ومطلع لساني بلحس في طيزها وخرم طيزها وكانت طيازها عرقانه و ملزقه من العرق ووشي لازق في طيزها وانا اصلا بحب كده فشخ بحب الطيز السوده الملزمة المعرقه وادخل لساني في خرم طيزها وهيا اهاتها بتعلا اااه و ااااح و اااااف براحه وانا مش راحم خرمها بلحسه جامد وابوس في خرم طيزها البوسه الي بشفطها بتوجع خرم طيزها وادخل لساني جوه طيزها وهيا مش مستحمله لساني طلعت وشي وبدأت ابعبص فيها مكنتش بتستحمل البعبوص في طيزها كان خرم طيزها ديق اوي قولتلها ثواني اجيب حاجه
1658624267114.png

 
لا تكتب تعليق خارج سياق الموضوع حتى لا تتعرض للحظر

المواضيع المتشابهة

أعلى