قصه التاجره اسماء السمره ام طياز كبيره و بيتر الصنايعي واحلا نيك في الطيز الكبيره

امير نار

عضو جديد
إنضم
5 يونيو 2022
المشاركات
10
العمر
28
الإقامة
مصر
النوع
دكر
اسماء التاجره وبيتر الصنايعي في يوم كنت رايح اجيب شغل من عند اسماء ودخلت عليها المحل كانت قاعده علي المكتب وكانت لابسه حجاب وعبايه سوده ومواصفاتها 27 سنه قصيره جسمها مليان وسمره وعيونها واسعه و جسمها كلو مليان من تحت وانا بيتر طويل اسمراني ورفيع حوار بيتر ازيك يا اسماء اسماء...ازيك يا بيتر اخبار ايه بيتر ..تمام اي مفيش بضاعه جديده وصلت ولا اي اسماء .. في الطريق زمانها جايا بيتر ...يعني امشي واجب تاني اسماء .. لا خليك قاعد هما قربو يوصلو خد كرسي اقعد قعد قدامها وكان المكتب مفتوح من تحت ورجليها كانت لابسه كوتشي والعبايه كانت مرفوعا شويه يبينا رجليها المليانه فأنا قاعد مركز علي رجلها وهيا بتكتب وشفتني وانا ببص علي رجيلها ودار بنا حوار مخدين علي بعض في الكلام هزار عادي بيتر ..انتي بتعملي رجيم ولا اي يا اسماء اسماء..اه بعمل رجيم علشان أخس بيتر ...تخسي مانتي رفيعا اهو تخسي لي تاني اسماء ...لا انا رفيعا من فوق بس جسمي مليان من تحت بيتر ...طب عادي دا جسمك مسالي كده اسماء .. لا ما في البيت بيعيبو عليا وجالي عريس مره ومشيا بسبب كده بيتر ..سابك علشان جسمك مليان من تحت دا حمار يعني اسماء ..اه ما الرجاله بيحبو الرفيعين بيتر ...لا علي فكره مش كلهم في الي بيحب الي زيك كده اسماء ..معرفش بقا في البيت عيزيني اخس بيتر ..هتبقي مش حلوه لو خسيتي اسماء ..لي هوا انا وحشه علشان لما أخس تبقا وحشه اكتر بيتر ..لا طبعا انتي زي القمر وجسمك كده حلو قوي من النوع الي بحبو علشان كده بقولك متخسيش...وشها احمر واتكسفت مني بيتر ...تعرفي احلا حاجه فيكي اي ..بستلي كده ومستنيا اقول احلي حاجه فيها اي بس دخل زبون .. بيتر ..طب يا اسماء انا هامشي ولما تيجي البضاعه رني عليا اسماء بصوت واطي ماشي ومشيت ومرنتش عليا فا المهم بليل علي الساعه 1 لقيتها بترن عليا وانا استغربت اول مره ترن في الوقت كده وهيا بتقفلز9 بليل اصلا الجزء الثاني
............
الجزه الثاني بيتر و اسماء انا استغربت اول مره ترنزفي الوقت كده وهيا بتقفل 9 بليل اصلا ..بيتر .. الو اسماء ..ايوه يا بيتر ازيك بيتر ..اي يا اسماء في حاجه ولا اي في مشاكل اسماء ...مافيش مشاكل بيتر ..طب في حاجه ولا اي بترني عليا دلوقتي اسماء .. لا كنت عايزه اقولك مجتش لي تاخد البضاعة بيتر ..بضاعه اي دلوقتي هوا انتي فاتحه دلوقتي اسماء ..لا بيتر ..طب اي اسماء..بصراحه كنت عايزاك في موضوع تاني بيتر .. موضوع اي دا يا اسماء اسماء .. موضوع بس مش عايزاه حد يعرف بيتر ..قولي في أي يا اسماء اسماء..انتا قلتي انك بتحب احلا حاجه فيا وبعد كده معرفتش فأنا عايزه اعرف بيتر ... يا شيخه وقعتي قلبي قولت في حاجه طب وانتي عايزه تعرفي لي اسماء .. ازاي مش لازم اعرف انك بتحب فيا اي دا انا الي بتحب فا لازم اعرف بيتر ..بحب فيكي شخصيتي ومعاملتهك مع الناس بتصدي في كل حاجه اسماء .. بس كده بتحب كده بس فيا بيتر .. لا بحب حاجات تاني كتير فيكي اسماء .. اي هيا انا عايزه اعرف بيتر ..بحب الحاجه الي انتي عايزه تضيعيها اسماء .. اضيع اي انا مش اضيع حاجه بيتر.. ازاي مش انتي عايزه تحسي اسماء .. اه عايزه اخس مناطق معينا بيتر .. اهي دي بردو الحاجه الي بحبها فيكي صوت اسماء كان واطي وفي محني اسماء..اي هيا بظبط الحاجات دي قولي عليها لاني عايزه اخس كتير مناطق بيتر .. مانا مش عارف مناطق اي بظبط قوليلي عليهم وانا اقول هيا دي الي بحبها اسماء ..طب عايزه اخس رجلي ووراكي و وصتي بيتر .. بس دول الي عايزه تخسيهم .بصوت محنه وواطي اسماء.. . لا في حاجه تاني وانتا عارفها بيتر .. يا ستي انا معرفش قوليلي عليها بصوت واطي قوي اسماء.. الخلفيه بيتر .. الخلفيه ضهرك يعني اسماء .. لا بيتر .. اسماء انا عارف اي هيا قصدك عليها بس عايز اسمعها منك اسمها اسماء .. بصوت واطي قوي وقالت طيزي بيتر .. اي مش سامع علي صوتك اسماء... طيزي بيتر ... الصوت مش واضح يا بنتي وضحي صوتك اسماء .. طيزي يا بيتر ومش هقول تاني بيتر .. ايوه يا اسماء هيا طيزك الي عجباني فيكي طيزك الي كل لما اشوفها ببقا عايز أحضانها اه يا اسماء هيا طيزك الي معشقها ومجنناني وانتي بتجننيني اكتر لما بشوفتك بتمشي و طيازك بتترج تحت العبايه .. انا سامع صوتها بتقول اه بصوت واطي ونفسها الي سرع منها بيتر .. اسماء اي رحتي فين يا بت رد اسماء .. بس يا بيتر متتكلمش تاني انا تعبت بيتر .. تعبتي من اي يا اسماء اسماء.. من كلامك بعبني بيتر .. دي الحقيقه يا اسماء طيازك حلوين وعجباني قوي انفاس اسماء عالي قوي بيتر ..تعرفي نفسي في أي يا اسماء اسماء .. اي بيتر .. نفسي اشوفك عريانه قدامي وأشوف طيازك بتترج رج قدامي اسماء ..هاتعمل اي يعني لو لقيتني كده بيتر .. لا مش هقولك دلوقتي هتعمل اي اسماء .. لا علشان خاطري قول بيتر.. لا مش هقول غير لما تبقي معايا لوحدينا اقولك كل حاجه اسماء.. طب استناك بكره تاخد البضاعه وارن عليك يكون محدش معايا واحكيلي بيتر .. ماشي يا سمسمه يلا قومي اغسلي ايدك اسماء .. اغسل ايدي لي بيتر .. يعني مش عارفه لي قومي يلا وانا كمان اقوم اغسل نفسي اسماء.. وانتا كمان هتغسل ايدك بيتر.. اه يعني يبقا بكلم ملكه جمال العالم و صاحبه احلا طيز بحبها ومش عيزاني اغسل ايدي اسماء.. بيتر كفايه بجد الكلام دا علشان متعبش تاني بيتر .. هوا انا اطول اتعب سمسمه حبيبه قلبي اسماء.. انا بردو الي حبيبه قلبك ولا خلفيتي بيتر .. اي خلفيتك كده مش عايز اسمه منك كده تاني قولي اسمها قولي طيزي اسماء .. امممم طب انا بردو الي حبيبه قلبك ولا طيز بيتر ... طيازك طبعا اسماء .. امم بقا كده طب انا احرمك منها وكل لما اشوفك مش هقوم من مكاني علشان ماشفش حبيبتك بيتر .. لا لا يا اسماء علشان خاطري بلاش تحرميني منك ومنها اسماء .. ايوه كده لاحنا الاتنين لابلاش بيتر .. طب يا ستي بكره اجيلك علشان اقولك اعمل اي لو شفتك ملط قدامي اسماء ... يلا يا بيتر بااااااي بيتر .. باي ودي كانت احلا مكالمه جنسيه اتكلمتها وفعلا رحت تاني يوم كلمتني وقلتلي تعالي خد بضاعه ورحت واول ما تخلت وشها احمر ولا كاني كلمتها امبارح وكانت لابسه عبايه سودا ضيقه اوي علي طيازها من تحت ولما حد ييجي تقعد علشان محدش يشوف طيازها بيتر... ازيك يا اسماء اسماء .. ازيك يا بيتر جبتلك البضاعه بيتر.. انا مش جاي علشان البضاعه اسماء.. امال جاي علشان اي بيتر ... يا سلام ولا كانك اتكلمنا امبارح اسماء.. امبارح امتا بيتر .. امبارح مش فاكره اسماء .. لا مش فاكره بيتر .. يا سلام يعني مش فاكره لما كنت بنتكلم امبارح علي الحاجات الي بحبها اسماء .. حاجات اي دي بيتر .. طيازك يا اسماء وشها احمر قوي ونزلت عينيها في الأرض وسكتت بيتر .. مالك يا اسماء افتكرتني كده اسماء .. ثواني اجبلك البضاعه وقامت من مكانها وياااا علي الطياز الجباره علي العبايه ديقه عليها وتترج قدامي ودخلت المخزن انا بصراحه مقدرتش ودخلت وراها براحه



D-7aorfe.jpg_small.jpg

 

ولعة

عضو
إنضم
20 نوفمبر 2021
المشاركات
33
العمر
37
الإقامة
القاهرة
النوع
ذكر
انا برضوا كنت شغال مع صاحبة مصنع ملابس كانت اسمه كريستين كانت تحب قوى تتناك فى المخزن فوق اتواب القماش وخصوصا من واد كان شغال معانا سنة 18سنة اسمه خالد وكان مرقص جوزها بيحب يتجسس عليها وهى بتتناك من الصنايعية وده عرفناه بعدين لما جوزها قفشوه بيتناك فى الجراش بتاع العربيات اللى جنب المصنع من السايس قصتك فكرتنى بذكريات حلوه قوى.
 
1 Comment
امير نار
امير نار commented
وامك كان مين بينيكها جون ولا جورج
 

عاشق السكس2023

عضو جديد
إنضم
3 مارس 2023
المشاركات
22
العمر
43
الإقامة
طنطا
النوع
موجب
ايه كميه اسماء وبيتر اللى فى القصه دى ده اكتر من نصف المكتوب اسماء وبيتر
 
Comment
لا تكتب تعليق خارج سياق الموضوع حتى لا تتعرض للحظر

المواضيع المتشابهة

أعلى