الجزء الثالث قصه التجارة اسماء السمره ام طياز كبيره و بيتر الصنايعي واحلا نيك في الطيز الكبيره

امير نار

عضو جديد
إنضم
5 يونيو 2022
المشاركات
10
العمر
28
الإقامة
مصر
النوع
دكر
الجزه الثالث بيتر واسماء دخلت وراها المخزن وهيا كانت واقفه تطلع البضاعه وانا وقفت وراها لزقت فيها وزوبري بقي علي فتحه طيازها الكبيره وايديا علي وسطها احسس عليها واحك زبي في حياتها وهيا ساحت خالص وغمضت عينيها وسبتلي نفسها وانا بحسس علي جسمها كلو واقفش في بزازها الصغيرين بس جامدين ونزلت ايدي وحده وحده علي جسمها من بزازها لبطنها لوراكها و اجناب طيازها و حسس علي طيازها و بحاول ادخل ايدي عند خرم طيزها بس كانت لابسه كلت مقدرتش احت خرم طيزها بيتر .. اسماء ارفعي العبايه عايز أقلعت الكلت اسماء .. لا يا بيتر عن حد ييجي بيتر ..متخافيش انا شايف الي عيدها اشوفو اسماء سكتت وانا رفعت العبايه وكانت لابسه كلت مغطي طيازها كان لونو اسود راح دخل زبون وهيا سمعت سبتني وجريت بسرعه علي المكتب و كان وشها محمر قوي و باين عليها تعبانا من الهيجان انا طلعت من المخزن و قولتلها بيتر .. انا هامشي يا اسماء وخد البضاعه اسماء بصوت واطي طيب انا قلت دي سايبا نفسها ليا خالص انا لازم انيكها وعملت خطه حلوه قلت انيكها فيها هيا كانت في كليه في المحافظة واحنا كنا في مركز في يوم كنت عامل نفسي رايح المحافظة ووقفت في الموقف استناها لاني عارف معاد الكليه باعتها و امتا بتروح المهم جت بيتر .. أسماء اسماء اسماء ..بيتر ازيك واقف هنا يعني بيتر ..عادي نازل المحافظة اعمل حاجه و ضحكت متعرفش اني ناوي النهارده اعمل مع طيزها حاجات بيتر .. وانتي رايحه ليه اسماء .. عندي كليه و وقفنا و ركبنا مشروع قولتلها اركبي اخر كرسي ولحسن حظي العربيه مفدلش غير الكرسي الي جنبي وواحد تاني قدام فا الي وصل كان معنا شنطه كبير قولتله هاته هنا جنبي الشنطه و قعدنا انا وهيا لوحدنا في اخر كرسي وانا لازق وركي في وركها ومسكت ايديها بصت ليا قولتلها سيبي نفسك ليا وفضلت احسس علي اديها وعلي وراكها وبطنها وأمسك بزازها وهيا مغمضه عينيها وفي عالم تاني وانا شغال تحسيس راحت ميلت رأسها علي الكرسي الي قدام وبأن ضهرها وطيازها من وره فارشه في الكرسي و اجناب طيازها فارشه في الكرسي لفيت ايدي حلوين وسطها احسس عليها وعلي طيازها من وره و حولت ادخل ايدي المس طيزها من وره مقدرتش لأن طيازها كبيره لازقه في الكرسي العربيه خدت مطب راحت هيا شالت رأسها من الكرسي وانا ايدي حولين وسطها رجعت لوره قلتها نامي علي كتفي و سنت رأسها علي كتفي وأيدي وره ضهرها وفضلت احسس علي بطنها و وسطها و اجناب طيازها وأيدي التانيه ماسك ايديها كأننا حبايب وفضلنا لحد كده لغايه ما وصلنا رحت خبيت الورق الي كان معاها واحنا نزلنا من العربيه ومشينا اسماء .. خلاص يا بيتر روح انت مش لازم توصلني بيتر .. لا مش هينفع اسيبك لازم أوصلت هوا في اعز منك ابتسمت و فضلت ساكتا بيتر .. اوي تكوني ناسيا حاجه في العربيه اسماء .. اه كان معايا ورق الكليه اكيد نسنا في العربيه و راجعا للعربيه بيتر .. يا بنتي خلاص لسه هنرجع كل دا سيبك منو خلاص هوا مهم طلعي غيرهم اسماء .. اجيب منين زيهم علشان اصورها بيتر .. انا عندي بنت عمي واخده سكن هنا ومعناها أصحابها اكبر منها ثواني اكلمها اقولها علي الورق بتاعك عندها زيها ولا لا تصورهم اسماء.. طب شوف بيتر .. اتكلمت في الفون اه يا اسماء موجود الورق الي زي بتاعك هنا تعالي نروح الشقه وانا كنت ماجر شقه يومين علي اساس اخدها الشقه بلحجه الي عملتها وانا اصلا عامل خطه عليها علشان اخدها و انيكها فيها رحنا وقولت ليها هنا السكن الدور الرابع ثواني اتصل تنزل الورق بيتر .. الو اي مشيتي من السكن ومحدش في الشقه طب والعمل محدش هيدينا الورق يعني خلاص هنطلع احنا طب المفتاح فين تحت الدواسه طب ماشي وانا اصلا بكلم نفسي بيتر ..يلا يا اسماء نجيب الورق من الشقه طلعنا فوق وفتحت الشقه بيتر.. هوا الوضه هنا قالت يا اسماء الورق دخلت الاوضه وانا قفلت باب الشقه وقلت في بالي خلاص يا اسماء النهارده انتي عروستي وليلا دخلتي النهارده دخلت وراها الاوضه ولزقت جسمي فيها ومسكت وسطها بيتر.. اخيرا يا اسماء فاكره لما قلتلك لو شفتك قدامي ملط اعمل اي فيكي اسماء.. بيتر عن حد ييجي بيتر.. متخافيش محدش هييجي اسماء.. لا مقدرش حد يشوفها تبقا فضيحه وانا شغال تحسيس في جسمها و تقفيش في بزازها وبطنها و لفيت وشها ليا و بستها من شفايفه ااام اممم بوسه طويله بيتر.. شفايفك حلوين قوي يا اسماء طعمهم حلو قوي ااام ااااام ااااممم وأيدي شغاله تقفيش في طيازها الكبيره ومش مبطل بوس في شفايفها رفعت ليها العبايه وكانت لابسه كلت و شورت من تحت و العبايه فوقيهم رفعت ليها العبايه ودخلت ايدي جوه الشورت و الكلت وطيازها كانت ناعمه دخلت ايدي جوه طيازها وأيدي التانيه علي لحم ضهرها وشغال تحسيس وبوس فيها وهيا ماتت في أيدي و ساحت من الهيجان و بصباعي علي خرم طيزها الي كان ناشف قوي وانا شغال بعابيص بصباعي في خرم طيزها من بره وحلوت ادخل صباعي في خرم طيزها بس كان صعب دخلت ظفر ايدي بلعافه قالت ااااه بتوجع براحه قولت ليه اي الي بيوجعك يا اسماء . اسماء.. صباعك بيوجعني بيتر .. صباعي بيوجعك فين قالت اااه ااام احححح افففففف وانا مش مبطل تدخيل في خرم طيزها داخل بالعافيه في خرم طيزها اسماء ... اااااااي اااااف براحه بيتر .. اي مالك بيوجعك ولا بسحرق يا اسماء اسماء.. بتوجع اكتر ااااه بيتر .. اي الي بيوجعك يا حبيبتي اسماء..صباعك بيوجعني قوي بيتر .. بيوجعك فين صباعك مش هسيبك غير لما تقولي اسماء ...بيوجعني في طيزي اوي بيتر .. اااه يا اسماء علي طيزك حلوه قوي خرم طيزك ناشف قوي انتي مش مكنتيش بتبعبصي نفسك ولا اي يا اسماء اسماء.. لا مكنتش بعمل حاجه في طيزي بيتر .. يعني اول صباع يدخل في طيزك صباعي اسماء.. اه اول حاجه تدخل طيزي هوا صباعك كلامها هيجني قوي دخلت صباعي اكتر في خرم طيزها وهيا فضلت قافله بخرم طيزها علي صباعي من الوجع اسماء... اح اح اااح اففففف بتوجع قوي كفايه كده حد ممكن ييجي يلا نمشي بيتر .. لا نمشي اي متخافيش محدش هييجي اصلا لاني ماجر الشقه علشان نتمتع فيها
 
لا تكتب تعليق خارج سياق الموضوع حتى لا تتعرض للحظر

المواضيع المتشابهة

أعلى