قصتي مع الليز.

لنشر موضوع اضغط على زر نشر موضوع واختر القسم المناسب وانشر موضوعك

Ramiez

عضو جديد
إنضم
1 أكتوبر 2021
المشاركات
1
النوع
محرره
قصتي حقيقيه بس مع تغير الاسماء لسه بعشيها لحد دلوقت و حبيت اشاركها معاكم لو عايزين تعرفو التفاصيل الباقيه عرفوني🫂❤️

حكايتي مع السحاق بدأت وانا عندي 14 سنه من الكوافير لحد دلوقت 19 سنه ومازلت بس مع اهلي بقى.

اول مره ليا ..
كنت رايحه الكوافير هو فزقاق كده انا ديما بروح عندها اول ما وصلت سمعت صوت تأوهات.
-اهه نيكيني بقى مش قادره اهههه.

ده اللي سمعته بالظبط زقيت الباب ودخلت لقيت واحده كانت بتيجي كتير اسمها سماح طويله وبزازها كبيره اوي و طيزها كبيره برضو ومرفوعه معندهاش وسط خالص او بطن بيضه بياض التلج فلاحه بس عاشت في اسكندريه من زمان المهم كانت قاعده عريانه ملط على كرسي الكوافير الجلد نازله بضهرها فاتحه رجليها وسنداهم على ايد الكرسي من اليمين و من الشمال قدمها جهاد الكوافيره بتحك كس سماح بكفها وتبعده وبعدين تضربها عليه و التانيه بتتأوه بشرمطه اوي جهاد قالتلها.

-عايزاني انيكك يا شرموطه ها..يخربيت كسك المربرب ده بدل ما هو وردي كده هخليه احمر دم هحك كسي فيه و هنيكه و هكله اكل ل...

سماح شهقت تقفل رجليها اول ما اخدت بالها مني جهاد لفت لي فـ انا بصتلهم بخوف وكنت همشي لولا انهم جروا عليا جهاد قفلت الباب وسماح حطت ايدها على بؤي وانا بصرخ كتفت ايدي تقربي منها بهيجان وبتحك جسمها فيا تهمس فودني بنبره وسخه اوي و ناعمه جدا.

-الشرموطه الصغيره هه اهه اتحركي اكتر حكي طيزك فكسي كده ايوه.

ثبت نفسي اول ما قالت كده فضحكت ضحكه عاليه جهاد لفت تبصلي بشهوه جهاد سمره جسمها عادي اوي عندها بطن ووسط و طيز مليانه وهبطه وبزاز متوسطه عاديه اوي كانت بهدوها الداخليه بس بصت لسماح.

-دخليها المخزن شكلها ليله حمرا.

وضحكت بشرمطه انا كنت خايفة اوي مش عارفه هيعملو فيا ايه سحبتي سماح لباب المخزن المخزن مليان رفوف وفي كنبه و سرير عشان في العيد بيضطروا يباتو هنا سماح رمتني على الكنبه قومت صوت

-الحقوووني ..

ضحكو هما الاتنين وسماح قالت بنبرتها الناعمه.

-مفيش حد هيسمك يا صغيره .

وقربت مني نيمتني على الكنبه عافيه وانا عماله اتحرك يمين وشمال وعماله ارفص برجلي و اوصت هي مسك رجلي و جهاد قلعت الاندر و فتحت رجليها وقعدت ورايا مسكت ايدي الاتنين بأيد واحده والايد التانيه على بؤي وبقت تحك كسها فضهري وهي بتتأوه في ودني الاحساس ساعتها مزج بين الخوف و المتعه سماح قلعتني البنطلون هو اصلا واسع وقماش ف قلعتهولي بسرعه ووراه الاندر بصت لكسي المحلوق ضربته ضربه رعشت جمسي كله وهي بتقول بنبره في اه و سهوكه.

-عامله فيها الخضره الشريفه وانت حالقه كسك حلقاه ليه يا بت بتلعبي فيه صح .بتعملي ايه بقى بتمشي صبعك على بظرك كده

وفتحت رجلي على الاخر تثبتها برجلها و مشت صبعها على بظري قولت اه كتومه وانا لسه بتحرك بحاول افلت منهم انحنت على كسي تهمس قدامه بنفسها السخن اللي خلاني اهدى و استرخي اخيرا.

-انا بقى هلحس الكس الصغير المحلوق ده هاكله لحد ما تنزلي كل شهوه جسمك .

اتحركت اقرب كسي من وشها وجهاد فودني .

-اههه اححح كسي اههه جسمك ناعم اوي اههه اههه اوووف اهههه

-عامله فيها الخضره الشريفه وانت حالقه كسك حلقاه ليه يا بت بتلعبي فيه صح .بتعملي ايه بقى بتمشي صبعك على بظرك كده

وفتحت رجلي على الاخر تثبتها برجلها و مشت صبعها على بظري قولت اه كتومه وانا لسه بتحرك بحاول افلت منهم انحنت على كسي تهمس قدامه بنفسها السخن اللي خلاني اهدى و استرخي اخيرا.

-انا بقى هلحس الكس الصغير المحلوق ده هاكله لحد ما تنزلي كل شهوه جسمك .

اتحركت اقرب كسي من وشها وجهاد فودني .

- اححح كسي اههه جسمك ناعم اوي اههه اههه

-بوسي...مصي ...كلي عضيني يا منيوكه .

كلمها هيجني عليها مسكت وسطها وقربته مني بؤي وبدأت ابوس و الحس وامص فيها في فتحتها في بظرها واعض وهي تصوت بعدت وانا اتحرك مع سماح بمتعه بصتلها ابعد وشي عن كس جهاد قولتلها بنبره مبحوحه .

-اركبيني حكي كسك الملبن ده على كسي افركيه جامد و حسسيني بلبن كسك عليا .

بعدت وشها وبدأت تبوس بطني وهي بتبصلي برغبه.

-امممم شرموطه بمعنى الكلمه ... بس عجباني اوي اوي قوليلي يا مامي .

-اهههه طب يا مامي افركي كسك فيا بقى خلاص ولعت .

رجعت الحس كس جهاد تاني وقولت اهههه عاليه بنشوه تامه اول ما حسيت بيها فوقيا كانت فاتحه رجلي على الاخر وقاعده فوق كسي بكسها وهي سانده رجل على ضهر الكنبه وسانده بأديها على ايد الكنبه ورجليها التانيه هي اللي على الارض بدأت تحك بظرها على بظري وهي بتفتح شفايف كسها بأديها وانا .

-اههههه يا مامي كسك دافي وحلو اوي اهههه احححح احااااا اوووف اههههه اححححهههه

وعماله اكل في كس جهاد سماح بدأت تهيج و تحك جامد في كسي وهي بتلعب في صدرها جهاد بعدت عني وقعدت على صدري وابتسمت بوساخه .

-هحك كسي في بزك المشدود ده ... طري اوي اهههه

رجعت راسي ورا بصوت بهيجان ومتعه وانا مغمضه عيني احساسي كان رائع حسيت بمايه دافيه على كسي ببص لقيت سماح عملت حمام على كسي وهي مزالت بتحكه وبتصرخ.

-اححح كسي كان تعبان اوي اهههه اههه اوووف حاااااا اهههه

سألتها بنبره شبه اللي داخله على غيبوبه من المتعه

-انت عملتي حمام علىكسي ليه؟

بصتلي وهي بتضحك بسعاده جهاد بتتحرك وهي بتتحرك على المايه تحتيها عمله صوت هيجني اكتر .

-سيبي نفسك شخي حتى انت على كسي هتحسي بمتعه و اقصى درجتها كمان سيبي نفسك خالص.

وده اللي حصل

-اهههه
قولتها وانت بغمض عيني وبسيب مسام جسمي وفعلا عملت حمام واحساسي ساعتها ميتوصفش صرخت وانا بضحك مش مصدقه كمية المتعه اللي انا فيها و جهاد بدأت تحك جامد وبسرعه زي سماح بالظبط وخلاص هجيب شهوتي كلها و فعلا ثواني وصرخت بأه معاهم كنت جبتهم زي الشلال قامو من عليا كل واحده اترمت فحته وهم بيضحكو بصتلهم .

- دي احلى حاجه حصلتي فحياتي

سماح ردت بنبرة الشراميط بتاعتها

- وهتتكرر كتير يا شرموطي.
 

Mo3men

عضو
إنضم
27 أغسطس 2021
المشاركات
45
النوع
بتاع كله😉😉😉
اوووووووف متعه اوووووووى ياريت تطول القصه و خلينا نتمتع انت اسلوبك في عرض الاحداث رائع استمر و استعجل الجزء الثانى
 
أكتب تعليق…
Comment
أكتب تعليق…

m.elmasry2025

عضو
إنضم
26 سبتمبر 2021
المشاركات
165
العمر
36
الإقامة
مصر
النوع
ذكر
حلوه اوي تسلم ايدك الرائعه
 
أكتب تعليق…
Comment
أكتب تعليق…
لا تكتب تعليق خارج سياق الموضوع حتى لا تتعرض للحظر

كتابة موضوع أو تعليق له قواعد وقوانين يجب أن تتبعها حتى لا يتم حظر عضويتك

اقرأها من خلال هذا الرابط قواعد وقوانين المشاركة 

وللتذكير السريع

  1. ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات أي مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات
  2. يجب أن يحتوي موضوع على كم مقبول من الكلمات التكست
  3. ممنوع منعا باتاً وضع صورة قضيب بالتعليقات
  4. ممنوع عمل موضوع صور قضيبي 
  5. ممنوع نشر موضوع عبارة عن صورة بدون مقدمة مكتوبة
  6. يجب أن يكون عنوان موضوعك عبارة من الممكن أن يبحث عنها زائر في جوجل
  7. أي شيء تنشره لا يمكن حذفه بعد ذلك

المواضيع المتشابهة

أعلى