قصة صاحبي الديوث الجزء رقم ( 1 )

إنضم
12 يناير 2022
المشاركات
23
الإقامة
الخليج
النوع
ذكر
ليه صاحب مصري علاقتنا عمرها اكثر من 15 سنه بدخل بيته وباكل واشرب فيه كأنه بيتي ولدرجة انه كان احيانا يطلب مني اجيب مراته من السوق او المستشفى واوصلها للبيت لو هوه مشغول
وفي ليله من الليالي اتصل عليه حوالي الساعه 11 بالليل قالي انت فين قلت له في البيت قالي تعاله عندي في البيت قلت له سلامات في حاجة قالي مافي حاجه لا تقلق بس عاوزك في موضوع مهم انا على طول لبست ملابس الخروج ورحت له البيت لقيته منتظرني في الشارع وقفت جنبه قام فتح باب سيارتي وركب معايه قلت له في ايه قلقتني قالي مافي حاجة اطمن كل ما في الموضوع انك تعرف معزتك عندي وعند ام ممدوح وانا نعتبرك كل حاجة لينا في البلد دي قلت له طبيعي ده الواقع قام قالي حفاتحك في موضوع وارجو ان صورتي وصورة ام ممدوح ما تتغير في نظرك قلت له هات الي عندك قالي احنا قررنا نتحرر ونمارس انا ونته مع ام ممدوح واقسم بالله لو ما عملنا الحاجه دي معاك مش حنعملها مع اي مخلوق قلت له ام ممدوح موافقه قالي ايوه وهيه جاهزة وتنتظر وصولك قلت له خلاص موافق قمنا طلعنا ودخلنا الشقه قال حدخل عليها غرفة النوم واندهلك قلت له اوكي المهم دخل الغرفه وطول ما طلع لقيته طلع ليه قالي مش عارف ايش اقولك قلت له فيه ايه قال رفضت نهائي قلت له يا غبي انته مش تقول موافقه والموضوع مترتب قال اقسم بالله فعلا بس عند التنفيذ تقول مكسوفه ومش قادرة قلت له خلاص حمشي وتصبح على خير
قفلنا على الموضوع اسبوع تقريبا لقيته يتصل عليه ويقولي الخميس حنفذ السهره قلت له انته متأكد قالي اه خلاص
فعلا الخمس اتصل عليه قالي تعاله واطلع على طول على الشقه
وفعلا طلعت الشقه ودخلت الصالون لقيته وجهه الوان قلت له مالك قالي نفس الحكايه بنت الكلب رفضت
قلت لا بنت كلب ولا بطيخ
لا تجبرها على حاجة وسحبت نفسي ورجعت البيت لقيته يبعت لي واتساب يعتذر من الي حصل
وبعد شهر تقريبا اتصل علي قالي ام ممدوح متنومه في المستشفى اشتباه في زايده
قلت له يا عبيط دي الفرصه قالي فرصة ايه قلت له حزورها في المستشفى واكسر الحاجز الي بيننا واعجبته الفكره واداني القسم ورقم الغرفه وعديت على محل ورود وشوكلاته واشتريت بوكيه ورد وعلبة شوكلاته واتجهت ليها خبطت باب الغرفه ودخلت
لما شافتني اتصدمت
قدمت ليها الورد والشوكلاته ومديت ايدي ليها ومدت ايدها ليه ومش قادرة تبص في وشي قمت استغليت الفرصه ووطيت بستها في خدها اليمين ولقيتها تقبلتها قمت بستها في خدها الشمال ولقيتها مستسلمه
فضلت ماسك ايدها وانا بتحمد لها بالسلامه ورفعت ايدها وبستها
قلت لها انا استاذن بس حبيت ازورك قالت لسه بدري اقعد معايه شويه
قمت فاجئتها واتصلت على زوجها قلت له ازيك قال الحمد لله قلته انا عند ام ممدوح في المستشفى ازورها ولو سمحت مش عاوزك تجي الا لما اتصل عليك لاني عاوز اخذ راحتي معاها لقيتها غطت وشها بأيديها الثنتين ( مكسوفه )
انهيت الاتصال ووقفت جنب السرير وبستها على راسها ومسكت ايدها ورفعتها وبستها
لقيتها تقولي تصدق المرض راح وهيه تضحك قمت وطيت وبستها بوسه سريعه على شفايفها ونزلت ابوس في رقبتها ودخلت ايدي تحت روب المستشفى ومسكت بزها لقيتها سلمت نفسها وفي دقيقه قالت يخرب بيتك دوختني
المهم قلت لها اسيبك ترتاحي واجيلك وقت ثاني
قالت وهيه تضحك ارتاح منين بعد ما غرقت الكلت قمت رحت للباب وقفلته من جوه ورجعت ابوس فيها ودخلت ايدي في الكلت ولقيتها قمزت برجليها وفتحتهم قمت لعبت لها لغاية ما جتها الرعشه قلت لها ارتحتي قالت ارتحت بس زي ما ريحتني لازم اريحك قلت لها ازاي قالت امص لك عشان تجيبهم قلت لها ما ينفع لاني رايح اجتماع
لو متاكده انك عايزه تريحيني نجتمع في غرفة نومك في البيت
قالت لي اتصل على ابو ممدوح وافتح الاسبيكر واحكي له الي حصل بالتفصيل
قمت فعلا اتصلت عليه وقلت له انا فاتح اسبيكر الموبايل وام ممدوح تسمعك
قال لي في ايه يا ابن الكلب قلت له ام ممدوح استمتعت قطعتها بوس ولعبت في كسها بأيدي لغاية ما رعشتها قالي احلف قامت هيه قالت له مش دي امنيتك يا حبيبي قالها اه يا روحي قالت له خلاص اطلع من المستشفى وتودي العيال عند اختك ونسهر احلى سهره يا قلبي
قالها تسلميلي يا روحي
انهيت المكالمه وودعتها ومشيت
بعد اربعه ايام كنا في غرفة النوم احنا الثلاثه انا وزوجها هريناها نيك


وللقصه بقيه وهيه الي فيها المفاجئة
 

Mamhoon777

عضو نشيط
إنضم
8 أغسطس 2022
المشاركات
154
العمر
35
الإقامة
جده
النوع
متحرر ديوث سالب
يا بختك عقبالي انا و اللي عندي
 
1 Comment
A
Ahmed1245098 commented
لو حابب نتعرف ونكون اصدقاء ونقنع زوجتك سويا انا موجود
 
لا تكتب تعليق خارج سياق الموضوع حتى لا تتعرض للحظر

المواضيع المتشابهة

أعلى