انا مكتبتش مواضيع قبل كده لكن بدخل المنتدي من بدري بس حبيت اشارك قصتي .
انا متزوج من عشر سنين تقريبا انا ومراتي كويسين جدا في الجنس بنعمل كل الي يخلينا مبسوطين بعد فتره الموضوع بدأ يبقي روتين ومش بنتمتع زي الاول قررنا نتفرج علي افلام بس كانت دايما تقولي تمثيل ومفيش احساس ومش بيثرني لحد مشدها فيلم كان راجل جايب واحد صاحبه بينيك مراته وعملين يبدلو ا عليها الفيلم عجبها وهاجت قولتلها عجبك موضوع اتنين رجاله تتناكي منهم قالتلي اه اوي نفسي احس الاحساس ده وتحكيلي كل يوم انها هتتناك من واحد وتهيج اوي لدرجة أنها حكتلي علي واحد صحبها قبل الجواز كانت بتسافر معاه وكان يفضل يلعبلها وكانت بتقولي كان بيقف وراها ويحضنها وكانت بتحس بزوبره وقف ودخل في فلقة طيزها ونهيج سوي وافضل انيكها لحد معرفنا المنتدي ودخلت معايا تتفرج وشافت القصص وبقت هايجه أن في ناس كتير بتعمل زينا وكل يوم خيالتها تزيد وتتخيل جوز صحبتها أنه بينكها. اقترحت عليها نجرب بجد رفضت وقالتلي نتكلم شات مع حد وفعلا شوفنا حد ودخلنا احنا التلاتة شات ومكنتش متخيل انها هتبقي جريئه كده هاجت اوي والواد فشخها في الشات وجابت كذا مره وطلب منها في الاخر يتكلموا صوت رفضت بردو في الاول بس مخدتش وقت وقالتلي عاوزه أكلمه صوت قولتلها ماشي وفعلا كلمته وكنت اول مره في حياتي اشوفها هايجه بالمنظر ده مكنتش بتفصل عماله تقوله نكني جامد وهو نازل فيها شتيمه وهيه عماله تجيب لدرجة أنها جابت اكتر من عشرين مره وبقه العسل ينزل من كسها علي فخدها وغرقت نفسها قفلت معاه ومسكتها فشخت كسها اكتر مهو مفشوخ نيمتها علي وشها ورزعت زوبري في كسها فضلت انيك فيها لحد مقالتلي خلاص كسي وجعني قومت من عليها لقيتها مش عارفه تفصل ولسه هايجه وفضلت تلعب في كسها لحد متعور حرفيا فضلت تلت ايام بتلعب في كسها لحد ملتهب جامد وجبنا علاج علشان كان اتفشخ وفضلت تقولي احساس جامد اوي اني اتناك من اتنين رجاله قولتلها تعالي جربي بجد قالت موافقه بس فين المكان فضلنا نفكر هنعمل ايه علشان تجيب واحد معانا بس رجعت بعد كام يوم قالتلي بص هو الموضوع حلو اوي لاكن خلاص مش عاوزه انا هتناك صوت بس مش عاوزه حقيقي
انا متزوج من عشر سنين تقريبا انا ومراتي كويسين جدا في الجنس بنعمل كل الي يخلينا مبسوطين بعد فتره الموضوع بدأ يبقي روتين ومش بنتمتع زي الاول قررنا نتفرج علي افلام بس كانت دايما تقولي تمثيل ومفيش احساس ومش بيثرني لحد مشدها فيلم كان راجل جايب واحد صاحبه بينيك مراته وعملين يبدلو ا عليها الفيلم عجبها وهاجت قولتلها عجبك موضوع اتنين رجاله تتناكي منهم قالتلي اه اوي نفسي احس الاحساس ده وتحكيلي كل يوم انها هتتناك من واحد وتهيج اوي لدرجة أنها حكتلي علي واحد صحبها قبل الجواز كانت بتسافر معاه وكان يفضل يلعبلها وكانت بتقولي كان بيقف وراها ويحضنها وكانت بتحس بزوبره وقف ودخل في فلقة طيزها ونهيج سوي وافضل انيكها لحد معرفنا المنتدي ودخلت معايا تتفرج وشافت القصص وبقت هايجه أن في ناس كتير بتعمل زينا وكل يوم خيالتها تزيد وتتخيل جوز صحبتها أنه بينكها. اقترحت عليها نجرب بجد رفضت وقالتلي نتكلم شات مع حد وفعلا شوفنا حد ودخلنا احنا التلاتة شات ومكنتش متخيل انها هتبقي جريئه كده هاجت اوي والواد فشخها في الشات وجابت كذا مره وطلب منها في الاخر يتكلموا صوت رفضت بردو في الاول بس مخدتش وقت وقالتلي عاوزه أكلمه صوت قولتلها ماشي وفعلا كلمته وكنت اول مره في حياتي اشوفها هايجه بالمنظر ده مكنتش بتفصل عماله تقوله نكني جامد وهو نازل فيها شتيمه وهيه عماله تجيب لدرجة أنها جابت اكتر من عشرين مره وبقه العسل ينزل من كسها علي فخدها وغرقت نفسها قفلت معاه ومسكتها فشخت كسها اكتر مهو مفشوخ نيمتها علي وشها ورزعت زوبري في كسها فضلت انيك فيها لحد مقالتلي خلاص كسي وجعني قومت من عليها لقيتها مش عارفه تفصل ولسه هايجه وفضلت تلعب في كسها لحد متعور حرفيا فضلت تلت ايام بتلعب في كسها لحد ملتهب جامد وجبنا علاج علشان كان اتفشخ وفضلت تقولي احساس جامد اوي اني اتناك من اتنين رجاله قولتلها تعالي جربي بجد قالت موافقه بس فين المكان فضلنا نفكر هنعمل ايه علشان تجيب واحد معانا بس رجعت بعد كام يوم قالتلي بص هو الموضوع حلو اوي لاكن خلاص مش عاوزه انا هتناك صوت بس مش عاوزه حقيقي