الجزء الخامس التاجره اسماء ام طياز كبيره والصبايعي بيتر

امير نار

عضو جديد
إنضم
5 يونيو 2022
المشاركات
10
العمر
28
الإقامة
مصر
النوع
دكر
الجزاء الخامس
مكنتش بتستحمل البعبوص في طيزها كان خرم طيزها ديق اوي قولتلها ثواني اجيب حاجه تزحلق صباعي في طيزك دخلت الحمام وانا كنت عامل حسابي علي كريم موضعي بنج و بيزحيق و خد حتا كبيره يلا يا اسماء وطي فلست علي الاخر ومسكت بايدي فرده طيزها وأيدي التانيه فيها الكريم
بيتر.. اسماء ب ايدك افتحي فرده طيزك
وفتحت طيازها علي الاخر و حطيت الكريم علي فتحه طيزها كلها و وحده وحده مع الكريم مبقتش حاسه بخرم طيزها ولا البعبوص ودخلت صباع واحد واتنين والرابع قلت حلو قوي كده مش عايز أوسع بايدي ادخل زوبري اوسعو
بيتر .. تعالي علي السرير وخدي وضعيه السجود
اسماء.. هاتعمل اي يا حبيبي
بيتر.. ادخل زوبري في طيزك يا لبوه
اسماء.. لا لا مش هيدخل دا كبير علي طيزي
بيتر .. ادخل راس زوبري بس مش هيوجعك
اسماء.. ما هيا راس زوبرك الي هتوجعني
بيتر .. لو وجعك قولي
اسماء.. ماشي بس دخلو براحه
راس زوبري ع خرم طيزها من بره ووحده وحده بدخل زوبري خرم طيزها كان ديق اوي اوي مكنتش قادر ادخل زوبري في خرم طيزها بدأ يدخل وحده وحده وخرم طيزها بحسو بيتفشخ فتح وهيا مش حاسه بحاجه من البنج دخل راسو في طيزها وخرم طيزها كان قافل علي زوبري جامد زوبري وجعني من ديق طيزها
بيتر .. حاسه بزوبري يا اسماء
اسماء.. لا مش حاسه بحاجه هوا انتا دخلت زوبرك
بيتر ..اه دخلت راسو بس خرم طيزك حلو اوي يا اسماء بيمتع زوبري
اسماء.. اه اصل طيزي بتحب زوبرك علشان كده حنينه عليه
مدخل راس زوبري بس وشغال بنيك براس زوبري يدخلو واطلعوا كذه مره لحد ما خرم طيزها بقي يوسع الجزء الي بره من خرم طيزها ورأس زوبري بيوسع خرم طيزها لغايه ما دخلت زوبري كلو في طيزها ولقيتها بتقول اااااي
اسماء.. ااااي وجعتني يعني
بيتر .. هوا خرم طيزك وجعك يا اسماء
اسماء .. اه وجعني من جوه
اتاري البنج خضر الجزء ال من بره خرم طيزها يكن من جوه لا
علشان مخلهاش تحب بوجع طيزها لعبت في كسها وزنبورها كان بارز من كسها واول ما لعبت في كسها وزنبورها بقيت زي التعبان تحتي وتقفل وتفتح في طيزها وانا زوبري جوا طيزها مدخلو كلو وشغاله اهات ااااه اففففف
بيتر .. حلو كده يا اسماء
اسماء.. اااه حلو قوي كدا كسي تعبني
بيتر.. كسك من دلوقتي عمرو ما هيتعب طول مانا موجود اريحهولك واريح خرم طيزك وجسمك كلو يا شرموطه
اسماء...اه انا شرموطه هوا انت مطلع زوبرك من طيزي
بيتر .. لا يا لبوه زوبري جوا طيزك كلو اسماء ..اصل مش حاجه بحاجه في طيزي
راحت الباب خبط راحت اسماء اتخضت وطلعت زوبري من طيزها وقامت من تحتي ..
اسماء... يا فضيحتي اي دا انت مستني حد
بيتر ... لا مش مستني حد ولا حد يعرف اننا هنا اصلا
اسماء.. امال مين يعني
بيتر.... معرفش اروح افتح
اسماء.. لا تفتح اي متفتحش
بيتر ...مينفعش الي اجر الشقه ليا ميعرفش اني هنا وانا قافل من جوه اروح افتح متخافيش لو كان مين مستحيل ادخلو
فتحت الباب وكان وحده بتسال علي شقه حد قلتلها لا مش هنا وقفلت الباب ودخلت علشان ادخل اكمل نيك في اسماء لقيتها تحت السرير خايفه ولسه عريانه وماسكه هدومها
بيتر .... متخفيش دا وحده غلطت في الشقه تعالي نكمل
اسماء.. ولا نكمل ولا حاجه كفايه كده احسن حد ييجي تأني
وهيا بتطلع من تحت السرير بتطلع برجليها الاول وانا كنت وراها بطلعها رحت وقفت طلوعها وكان نصها تحت السرير والنص التاني بره السرير الي بره طيزها ورجليها
بيتر .. اففففف خليكي زي مانتي كده يا اسماء طيازك تجنن
اسماء... لا لوعه خليني امشي احسن حد ييحي
رحت مسكتها وفتحت طيزها ودخلت بعبوص في طيزها كلو وخرم طيزها كان ملزق ومليان كريم من زوبري وهيا قفلت خرم طيزها علي صوابعتي و بتقاوم عايزه تطلع
بيتر ... اسماء خليكي زي مانتي كده يا لبوه ااااااه مش قادر منظر طيزك وخرمك هيجوني اوي
اسماء... لا اوعه كفايه كده حد ييجي تأني
رحت طلعت صوابعي من طيزها وفتحت طيزها جامد خرم طيزها فتح نص سنتي كده رحت تافف في خرمها مليتها ودخلت زوبري فيها كلو جامد وقعد انيك وزوبري يتزفلت في طيزها وهيا كل هما تقوم من تحتي و الافففففف و الاححححح و الايييي بتوجعها طيزها
اسماء... يلا كفايه كده انا تعبت عايزه امشي طيزي وجعتني اوي
وانا باهاتي خلاص يا اسماء اجيبهم اهم اااه اه اه اه جبتهم في طيزها وهيا اااخ اييي بيحرقوني من جوه
بيتر ... دقيقه بظبط والحرقان هيروح من طيزك يا قلبي
اسماء.. قلبك اي بقا دانت موتني مش هقدر امشي بعد كده
بيتر ... اسندك انا يا قلبي وانتي ماشيه
اسماء.. طب يلا ادخل الحمام و همشي
ويااا علي المنظر الي شفتو وهيا قايمه من الأرض كان طيزها مليانا لبن وبتنقط لبن ومناظر طيزها وهيا ملزقه في بعد وفلقتين طيازها بيحكو في بعض ولبن فيها هيجو زوبري تأني ووقف وهيا ماشيه رايحه الحمام
بيتر ... اي الجمال طيازك يا اسماء شكلهم حلو و هما مليانين لبن كده دخلت الحمام قلت ادخل وراها بس كانت قافله الباب من جوه خبط علي الباب افتحي يا اسماء
اسماء... عايز اي
بيتر .... عايز اعمل حمام
اسماء... ااااام تعمل حمام بردو مش كفايه الي عملته فيا دول نازلين كتار اوي من طيزي و طيزي كلها ملزقه في بعض منك
بيتر ... اعمل لي طب مقدرتش علي جمالك ولا جمال طيزك يا قلبي
فتحت الباب وطلعت لابسه وانا كنت عريان قدامها وزوبري واقف
اسماء.. اي دا انت لسه ملبستش وبتاعك واقف لي كده منمش
بيتر .... وقفلك مستنيكي وعايزك تاني
اسماء... لا تاني اي انا مش قادره انا هامشي
بيتر ... طب استني أوصلك
اسماء.. لا مينفعش حد يشوفها مع بعض هامشي لوحدي مش عارفه اقولك اي لما اروح بدري كده
بيتر ... قولي لهم انك تعبانه
اسماء.. اه ما انا تعبانه فعلا من الي عملته فيها
بيتر .. هههههههههههه اه قولي لهم طيزي وجعاني من زوبر بيتر
اسماء... طب يلا أنا نازله باي
بيتر .. باي باي يا قلب بيتر
وخت بوسها من شفيفها ومشت
يا ريت تكون قصتي عجبتكم واستنو الجزء الي جاي اجمد
 

yaso

عضو
إنضم
18 أغسطس 2021
المشاركات
133
النوع
ذكر ابحث عن كبل او ديوث على محارمه او سيدة كبيرة
القصة جميله جدا
حبيتها فعلا
ياريت لو كنت ضايف عليها صور حلوه اكتر
 
Comment
لا تكتب تعليق خارج سياق الموضوع حتى لا تتعرض للحظر

المواضيع المتشابهة

أعلى