بدايتي (مع دكتورة الاسنان)

Adam sissy

عضو
إنضم
26 يوليو 2021
المشاركات
56
العمر
27
الإقامة
Cairo
النوع
ذكر
بدايتي (مع دكتورة الاسنان)

في البدايه انا احبب اعرفكم بنفسي
انا ادم 25 سنه مهندس من المنصورة و عايش في القاهرة ميولي اني بنوتي .. مش سالب في فرق
القصه دي لما كان عندي 18 سنه انا طول عمري جسمي طري*و ابيص زي البنات مش رفيع تختوخ شويه و خصوصا طيزي و بزازي الي محدش مقتنع انهم لولد المهم علشان مطولش عليكم كان فيه عيادة اسنان جنب البيت ب 4 عمارات لدكتورة اسمها يارا يارا دي كانت جميله جدا و كانت طولها حوالي 170 و كان جسمها كدة شبه مي عز الدين . جت فترة و انا صغير سناني وجعتني و روحت للدكتورة دي المهم دي كانت لسه اول مرة احتك بيها انا كنت بشوفها عادي بس مفيش بينا كلام و انا داخلها كنت خايف جدا و دة شئ عادي فوبيا دكاترة الاسنان دي المهم لما دخلت هي طبعا اخدت بالها من الخوف الي بان علي وشي و بدات تتكلم و تهزر معايا و تلطف الجو خالص و اتعرفنا و بعدين كشفت عليا المهم كان فيه المفروض متابعه بعد الكشف بيومين لما روحت ليها بعدها بيومين اول ما دخلت عليها قامت سلمت عليا و حضتنتني حضن مفهمتوش وقتها حضنتني جامد و عصرت جسمي الي طبعا كان اقل منها علشان طفل و حسيت بأنفاسها السخنه جدا و بعدين خلصت السيشن دي و الي بعدها كان نفس النظام و بقينا زي صحاب كدة . في مرة كنت بشتري حاجه من سوبر ماركت تحتنا جنب العيادة و بالمناسبه شقتها في نفس عمارة العيادة هي متجوزة بس جوزها مسافر و هي حوالي 30 سنه في الحدود دي و انا خارج من السوبر ماركت هي شافتني و ندهت عليا و قالتلي ازيك و باستني و دة طبعا عادي لاني بالنسبالها طفل و بعد ما سلمت عليا و سألتني اخباري و اخبار ماما ايه و كدة شدتني من ايدي و قالتلي تعالي اجيب لك حاجه حلوة و جابتلي فعلا و من ساعتها كل ما تشوفني في الشارع صدفه تسلم عليا جامد كانت علاقه غريبه ومش مفهومه و ماما كانت مطمنه عادي لانها عارفه الدكتورة دي و في مرة يارا قابلتني في الشارع قالتلي ايه رايك نخرج نتفسح النهاردة بعد الشغل انا قولتلها لازم استأذن ماما و روحت استأذنتها فعلا و وافقت قالتلتي عدي عليا في العيادة الساعه 7 الا ربع انا بخلص 7 هخلص و نخرج سوا يا قمر و غمزتلي .. انا بصراحه اتكسفت منها لان اول مرة حد يقولي يا قمر .. روحتلها في الميعاد و خلصت شغل قالتلي تعالي نطلع الشقه اخد شاور و *اغير هدومي و نخرج طلعنا الشقه هي قالتلي استنا اعملك حاجه تشربها قلتلها شكرا و كدة .. قالتلي مش احنا بيقنا صحاب مفيش بين الصحاب كسوف و دخلت عملتلي عصير و جابته و هي بتدهوني وقع منها علينا احنا الاتنين و بعدين فهمت انه وقع بقصدها المهم انا خفت اوي من ماما لما وقع علي هدومي*و بان عليا هي قالتلي متخافش تعالي هنضفهولك بسرعه مع هدومي علشان ميبقعش و انا قولتلها خلاص مش مهم قالتلي متتكسفش اقلعهم و انا هنضفهم و بدات تقلعني البنطلون و التيشيرت و حسيت بلمعان في عنيها و هي بتقلعني و ايدها و هي ماشيه علي حسمي كانت بتعصر و تضغط في اماكن زي طيزي و فخاذي و بزازي و بعد ما قلعت هي قالتلي متتكسفش انا هقلع زيك اهوة و قلعت فعلا هدومها كلها كانت لابسه برا و اندر تحفه بصراحه بس انا كنت صغير و لسه مش فاهم حاجه المهم هي قالنلي عندي فكرة ايه رايك ناخد شاور سوا انا وشي احمر و بصيت في الارض من الكسوف و مرديتش هي قالتلي تعالي تعالي متتكسفش و اخدتني من ايدي علي الحمام و دخلت و قامت شالت الستارة بتاعه البانيو و شغلت المايه و بدات تقلع هدومها و دخلت تحت الدش وانا وقف مش عارف اعمل ايه هي قالتلي تعالي يلا متتكسفش يا قمر و قامت خارجه و مسكت الشورت بتاعي و قلعتهولي و قامت واخداني تخت الدش و بدات تحط صابون علي جسمي و جسمها و بدات تدعك في جسمي كله و حضتنتي من ورا و انا واقف مش عارف انطق و هي حاضناني ايديها كانت واخدة ماسكه بزازي و التانيه بين فخادي و بين فلقتين طيزي بتحسس عليهم و هي عماله تلحس في خدودي و رقبتني من ورا و حسيتها سخنت اوي و همست في دوني .. انتي اجمل بنوته في العالم انا في اللحظه دي كنت في عالم تاني خالص و زبي الصغير وقف علي الاخر و هي عماله تحسس عليا و تحك جسمها بجسمي جامد لغايه ما بدات انفاسها تزيد بسرعه و ضغطت عليا جامد و ثواني و حسيتها فصلت كدة و بعدين استعادت وعيها تاني خلصنا الشاور وجابت اتنين فوطه و لفت نفسها بواحدة من فوق الصدر لغايه تحت الكس بشويه كدة و لفيتني بواخدة زيها و اخدتني غلي اوضه النوم قالتلي تعالي اشوفلك لبس علي ما الهدوم بتاعتك تنشف قلتلها عندك هدوم رجالي قالتلي رجالي و قامت ضاحكه بصوت عالي و قالتلي تعالي بس وقامت فتحت دولابها و لبست قميص نوم من غير برا و اندر كان لونه اسود شفاف بس جميل اوي قالتلي ايه رايك
انا قولتلها جميل اوي قالتلي تحب تلبس واحد زيه انا اتكسفت و بصيت في الارض قامت طلعت واحد لونه موف تحفه جدا و شبه التاني
عجبني جدا قامت لبستهولي و قعدنا احنا الاتنين بقمصان النوم من غير اندرات ولا برا قالتلي احنا كدة مش هنعرف نخرج
النهاردة لان الوقت اتاخر بان علي وشي الزعل . قالتلي متزلعش هنقعد نلعب النهاردة لعب هينسيك الدنيا كلها
قلتلها لعب ايه ابتسمت و عنيها لمعت و قالنلي تعالي و قعدتني قدام التسريحه ....

الجزء دة خلص
ولو لقيت تشجيعات هكمل بقيه الاجزاء بتاعه السلسله
اتمني ليكم المتعه
 
التعديل الأخير بواسطة المشرف:

Goe

عضو جديد
إنضم
5 مايو 2022
المشاركات
2
العمر
23
الإقامة
Egy
النوع
ذكر
بس 18 سنه ده فاهم كل حاجه انت كده بتتكلم علي انكفل
 
Comment
إنضم
7 ديسمبر 2022
المشاركات
225
الإقامة
cairo
النوع
موجب أعشق الجنس الجماعي مع الزوجات امام الزوج واعشق السحاقيات والجنس الجماعى
فين الجزء التانى طريقتك فى الكتابه حلوه
بس ماعرفتش انت يومها لما زبك وقف جيتهم معاها وهيه مسكتهولك؟
 
Comment
لا تكتب تعليق خارج سياق الموضوع حتى لا تتعرض للحظر

المواضيع المتشابهة

أعلى