جردني من آخر ذرة رجولة (كاملة) - الجزء الأول

loai

عضو جديد
إنضم
10 فبراير 2022
المشاركات
14
الإقامة
الإسكندرية
النوع
سالب
قبل ما أقابله

كان بقالي فترة بعمل علاقات مع شباب متنوعين فيه اللي عرف يركبني ويمتعني وفيه اللي ناكني بس معرفش يمتعني ودول كانوا بينيكوني عشان يجيبوهم وخلاص محسسونيش إني مركوب من دكر بيستمتع بالنتاية اللي تحت منه وطبعا النوعية التانية دي هي الكتير وزهقت منها خلاص ونفسي الاقي دكر ركيب يعرف يكسر عيني ويخضعني لرجولته وشخصيته ومزاجه لحد ما في مرة على الفيس واحد بعتلي رسالة عايز يتعرف عليا فتحت الرسالة لقيت صور نار لزبره الجميل الكبير وجسمه المشعر جسمه زي ما بحب بالظبط. قولت ادردش معاه واشوفه هيملى دماغي زي ما جسمي عجبني ولا لأ رغينا كتير كلمته عني وسمعني كتير وفي الآخر وقالي انت مشكلتك انك لسه مجربتش تبقى مرة بجد قولتله نفسي بس اللي بقابلهم دول بحس معاهم اني خول عادي قالي انا اللي هخليك مرة بس عندي شرط. تسمع كلامي لو انت حابب تجرب الاحساس قولتله بس انا مليش خالص في المحارم وجو هات كلوت امك وعرفني عليهم والقرف ده قالي لا لا انا مش عايز حريم الحريم كتير ولا عايز انيكك وخلاص استغربت طبعا وقولتله امال انت عايز ايه! قالي عايز ادمر شخصيتك امسح بكرامتك الارض اخربك بقية حياتك ومترجعش تتصلح تاني تجيلي خول تنزل من عندي مرة بجد بصراحة كلامه ولعني اوي قالي فيه شروط ولاء وطاعة تعملها ولا مش حابب تجرب كلامه ملى دماغي وحسسني إني داخل على تجربة جديدة وهقابل أخيرا دكر فاهم في السوالب اللي زيي كنت مستغرب بس وبفكر في أول شروطه لما قالي تقعد معاي اسبوع كامل سبع أيام بالياليهم وبعدين لو عايز تمشي أمشي بس قررت أجرب فقولتله حابب طبعا وفعلا روحتله البيت ليلتها بعد ما وضبت نفسي زي أي نتاية هتتعشر من راجلها


اليوم الأول


الغريب إنه مرضيش يقابلني في الشارع في حتة مميزة ونتمشى لحد شقته زي كل التوبات التانية ما بتعمل معاي ولما سألته عن السبب قالي أنه حابب فكرة إني روحتله برجليا لحد باب بيته فضلت معاه على الموبايل لحد ما عرفت الشقة كان إحساس غريب ومنكرش إني بدأت أخاف يكون مقلب ويكون موديني في بيت حد تاني لكن هديت نفسي وضربت جرس الشقة اول ما فتحلي الباب لقيته اطول مني ودي حاجة هيجتني اوي وصوته تخين وسنه فوق الاربعين ودي اول مرة اتعرف على راجل بغرض النيك كل اللي مارست معاهم قبل كده شباب من سني وفكرة اني اقصر منه وصوتي رفيع ومبحوح ووشي أحمر من الكسوف وجسمي لسه عامله بالحلاوة قبل ما اروحله هيجتني أكتر وأكتر وبيتهيالي اي موجب ولا سالب هيشوفنا سوا هيعرف انه الراجل وانا المرة ودي حاجة خلتني أحس إن الأندر بتاعي بدأ يلزق من كتر السائل اللي نزل بسبب هيجاني

اول ما دخلت الشقة قالي جبت صورة من شهادة ميلادك زي ما أمرتك؟ موضوع شهادة ميلادي ده الغرض منه زي ما قالي إنه عايز يتأكد من اسم أمي الحقيقي وإنه في كل مرة هيندهلي بيه هو هيحس بمتعة وأنا كمان هستمتع بكوني مرة زي أمي مش راجل زي أبويا وكمان قالي إنه هيبقى يستخدم اساميهم بطريقة تهجيني الحاجات دي كلها كانت جديدة بالنسبالي ومستعد اخاطر عشان اوصل لدرجة متعة موصلتلهاش قبل كده فقولتله اه معاي الشهادة قالي ادهالي فقرا بصوت عالي اسمي كله قالي ابوك اسمه عادل إبراهيم قولتله اه قالي طب ابوك على زبي يا تامر موافق ولا عندك اعتراض؟ كلمته دي حسستني إنه راجل عليا وعلى أبويا فهجت أوي واتكسفت قولتله بصوت واطي موافق قالي جدع يا كسمك بعدها قرا اسم امي بصوت عالي قالي امك اسمها سعاد حسين تبقى اولا سعاد دي على زبي موافق ولا عندك اعتراض؟ رغم إني عرفت إنه هيقول كده بس وقع الجملة على ودني خلاني أحس بحلماتي بتقف فقولتله موافق قالي من هنا ورايح انت اسمك سعاد وعايزك من هنا ورايح تنسى اسمك خالص وتعتبر نفسك مرة زي امك وشوف امك مرات ابوك ازاي انت حتبقى مراتي قولتله حاضر وانا مولع من الهيجان بعدها طلع من جيبه كيس أسود مطبق فتحه طلع كيس زبالة كبير قالي بقى عايزك تحط كل حاجتك في الكيس ده استغربت بس نفذت بسرعة عشان أنا وعدته بالطاعة بدون تفكير حطيت المفاتيح والموبايل والمحفظة راح لاطشني بالقلم على وشى الحركة دي خضتني اوي في الاول واضايقت لان اول مرة حد يعملها معاي واللي عملها واحد لسه معرفوش اصلا بس بعدها حسيت بهيجان وانه مسيطر عليا قالي تحط كل حاجة يا بابن الشرموطة فبدأت أقلع وأحط في الكيس حطيت الجزمة والشراب وهدومي كلها بقيت ملط قدام واحد معرفش حتى اسمه خالد بجد ولا لا قالي تستني هنا حخبي الحاجات دي جوا عشان تفهم انه مفيش نزول من هنا الا بأمري قولتله حاضر دخل جوا وغاب وندهلي بعد شوية

روحلته لقيته قاعد في الصالة وحاطط رجل على رجل وبيتفرج على التليفزيون قالي تعالى اقعد كنت حقعد جنبه قالي لا مقامك تحت رجلي نزلت قعدت قصاده على الارض تحت رجله وحط رجليه على فخادي وبعدين برجله اليمين بدأ يحسس على بزازاي وبعدها حطها على وشي حسيت بمتعة رهيبة لإني بحب أوي الإحساس ده وبدأت أسرح لكن فجأة رجع حط رجله على فخدي وقالي بص بقى يا كسمك الراجل بتاعك لازم اللبن بتاعه يكون احب حاجة ليك في الدنيا وعشان كده لازم اول مرتين تاخد لبني يكونو جواك مرة من بوقك ومرة من طيزك قولتله حاضر قالي تعالى طلع زبري وابلع اللبن

قعدت على ركبي وقربت من زبره راح رافسني برجله بعيد اضايقت واتخضيت قالي وشك اتلوى ليه يا ابن المومس قولتله مش انت اللي امرتني قالي انا زبري ده قبل ما تلسمه لازم تبوس رجلي كتير لحد ما اقولك خلاص رضيت عنك وتعالى مصه فاهم يا ابن دين الزواني قولتله فاهم قالي اسجد وبوس رجليا الاتنين نزلت على الارض وفضلت ابوس رجليه وكان احساس جديد اول مرة اجربه بس مع كتر البوس بدات احس بالخضوع ناحيته قالي كفاية تعالى مص قربت منه وانا خايف يرفسني قربت من زبره ومسكته طلعته من البوكسر كان ارجل زبر شوفته في حياتي قعدت ابوسه واضرب بيه نفسي على وشي راح حاطط إيده على قفايا بيحسس عليه قالي جدعة يا سعاد جسمي اترعش اوي وهيجت وفضلت امص زبره وازود سرعتي وأنا بدلك بضانه بصوابعي لحد ما جابهم في الأول اتخضيت لانه كتير وسخن وعشان أول مرة بس فضلت قافل بوقي وبتنفس كويس من مناخيري وبلعتهم كلهم واحنا باصين لبعض وفضلت سايب زبره في بوقي لحد ما يصفي براحته طعم لبنه عجبني اوي رغم مرارته بس اول مرة ابلع لبن بالكامل كنت متعود اخدهم على وشي بس او أدوق حاجة بسيطة على طرف لساني لكن المرادي بلعت لبن راجل بجد

مسك بزي الشمال يلعب فيه ويحك بصباعه على حلمته وقالي قومي اعمليلي شاي يا سعاد قولتله تحت امرك يا دكري ولع هو سجارة وانا دخلت المطبخ ولاول مرة بدات فعلا احس من جواي احساس انثى حقيقي رجعلته بالشاي ومن نفسي سجدت على الارض بوست رجليه قالي بصي بقى عايز عقبال ما اشوف الماتش تنضفي البيت ده تخليه بيت زوجية بجد وفيه نفس واحدة ست مش بيت راجل عازب وبعد ما تخلصي تنضيف اعمليلنا عشا حلو على مزاجك يا سعاد قولتله حاضر يا سيد الناس وقبل ما اقوم سجدت بوست رجليه بقيت بحب كده

كنست الشقة كلها وغسلت الحمام ولميت هدومه حطتها في الغسالة وغسلت المواعين وانا مثار وحاسس اني ست بتخدم في بيت جوزها ورحت الصالة انضف ووطيت على الترابيزة افضي طفاية السجاير راح رازعني حتة بعبوص خلاني شهقت من المفاجاة وحسيت بانوثتي اوي اول مرة حد يرزعني بعبوص على خوانه كده لقيت نفسي سحت وتعبت وعايز اتناك بس كملت تنضيف ودخلت عملت العشا بعد ما عملت العشا حطيته قدامه على الترابيزه وقعدنا ناكل هو على الكنبة وانا على الارض وبعدها عملته شاي يحبس بيه ونزلت قعدت تحت رجليه

خلص الماتش راح جايب قناة اغاني قالي قوم ارقصيلي يا سعاد اتكسفت اوي عمري ما رقصت لراجل كنت دايما برقص مع نفسي او مع ناس على الشات من غير ما ابين وشي إنما المرادي حسيت إن الأنثى اللي جواي هتطلع براحتها أخيرا وقمت ارقصله على الاغنية واهز في بزازي وطيازي أجدع من أي رقاصة لما عملت كده حسيت إني بولع من الهيجان ونفسي يمسكني يفترس الأنثى اللي ظهرت دي ويقسمني نصين من كتر النيك قالي كفاية رقص انزل مص نزلت بسرعة بوست رجله لحد ما وافق امصله قعدت امصله كتير بعدها طلع زبره من بوقي ومسك رقبتي وقربني ناحيته وبصلي في عينيا جامد وقالي جاهزة ادخل عليكي يا سعاد جاهزة جوزك يركبك ويعشرك وتبقي رسمي مراته قولتله وانا دايب من الكلام قولتله جاهزة يا سيد الرجالة راح قايم وشاددني من قفايا على اودة النوم لقيت بتاعي بينزل وحلماتي واقفة وخرمي بينبض رماني على السرير على ضهري قمت اتعدلت وشوفته وهو بيقلع هدومه بسرعة وبيقرب مني وأنا خلاص هشخر من كتر الهيجان

قالي انا حفتحك زي الحريم يا سعاد زي ما ابوك ما فتح امك نيمني على ضهري ورفع رجلي سندهم على كتافه وفتح فلق طيزي وفضل يتف كتير في الخرم عشان يبله لحد ما حسيت خرمي بقى ملزق من كتر التفافة ودخل زبره فيا وهو باصصلي في عيني وبدأ ينكني بشويش في الأول وبعدي زود السرعة جامد أوي وانا خلاص مش قادرة اتحمل وشايفة رجلي بتتهز على كتافه حسيت اني مرة بكل معنى الكلمة اترعشت وجبتهم لوحدي من غير ما امسك بتاعي زي النسوان وهو شخرلي جامد وجاب لبنه جواي

لبنه كان سخن وكتير وحسيته بيخترقني واول مرة اجرب ده لاني كنت دايما بخلي التوب يستعمل كاندم بس المرادي وافقت على كل شروط دكري خالد طالما وعدني حيوصلني لمرحلة اني ابقى مرة بجد مش مجرد كلام بعد اللبن ما غرقني قالي عايزة ولد ولا بنت اااااااااااااه اول مرة حد يقولي كده حسيت اني واحدة ست اتعشرت من جوزها وخلاص حتخلف حسيت بسعادة ومتعة وكسوف كنت مكسوف منه اوي فهمت اخيرا متعة انك تكون مع راجل بجد

مسكت فوطة كانت محطوطه جنبنا مسحت بيها طيزي ومسحتله زبره ونضفته كويس ووطيت بوست راس زبره حسيت ان ده اول زبر يدخل فيا مع انه مش اول واحد وهو راح مميل عليا وقعد يبوسني من حلمات بزازي كاني واحدة ست وبعدها باسني من رقبتي وفي الاخر خطف بوسة من شفايفي انا مش بحب كده خالص واول مرة تحصلي فاتكسفت واتخضيت هو أنا قلبت مرة بجد ولا إيه قالي مبسوطة يا سعاد حسيت اني فعلا مرة مش ولد وهو ضمني وطفى النور ونمنا للصبح


اليوم التاني


صحيت الصبح مش مصدق اللي حصل كأني كنت في حلم لكن لما شوفته نايم جنبي وزبره منور حياتي عرفت إنه كان حقيقة كنا اتفقنا قبل ما أجيله إننا نقضي اسبوع كأننا واحد ومراته وهو يبقى سي السيد عشان أعيش كل مشاعر الانوثة عجبتني الفكرة لإني فعلا عمري ما جربتها يعني اللي ركبوني قبل كده بالكتير عملتهم بعدها ساندوتش أو اشاي أو كنستلهم الشقة إنما مش كل حاجة من الأول للآخر زي دكري خالد افتكرت الأوامر اللي قالهالي وقمت بسرعة حضرتله الحمام ودخلت المطبخ احضرله الفطار كان هو استحمى ولبس وجه الصاله ياكل قالي لمعيلي الجزمة قعدت على الارض مسكت الورنيش ولمعتله الجزمة قولتله تحب حاجة معينة على الغدا قالي اللي تعمليه يا سعاد وسابني ونزل ولاحظت انه متربسش الباب بصراحة جالي فضول اعرف هو مخبي هدومي وحاجاتي فين فضلت ادور في الشقة تلات ساعات لحد ما تعبت قولت ازاي يعني مش عارف الاقيهم لقيته بيتصل بي وبيسالني لقيت هدومي ولا لا قولتله لا انا مدورتش ضحك وقالي انا خدت هدومك ورميتها في شنطة العربية وحتفضل في الشنطة اسبوع العسل زي ما اتفقنا بعدها شوف حابب تمشي ولا تكمل معاي قولتله طب معندكش بيجامة اقعد بيها قالي لا البيجامة للرجالة بس افتح الدولاب اللي في الاخر هتلاقي لبس على ادك سلام

فتحت الدولاب لقيت مكياج كامل وكل انواع الهدوم الحريمي بعتله رسالة قولتله فهمت قصدك هو عاوزني اعيش تجربة الست للاخر واجرب اعيش اسبوع كامل كده طلعت المونوكير وطلعت قعدت في الصالة وشغلت مسلسل عربي وكنت بحط مونوكير في ايدي ورجلي وانا بطرقع لبان بعدها قمت حطيت روج وشوية بودرة وفي الاخر اخترت جلابية حريمي لبستها كانت محزقة عليا ومبينة طيازي بعدها دخلت المطبخ عملت مكرونة بالصلصلة ولحمة بالبصل بعدها قلعت واستحميت ولبست جلابية تانية سكسي ورجعت حطيت روج وبوردة وبرفان حريمي والمسلسلات شغالة حسيت بصراحة انه مفيش اسهل من كده بلا شغل بلا وجع قلب احسن حاجة الواحد يعمل شغل البيت ويشوفله راجل يركبه ويصرف عليه وخلاص وبلا وجع دماغ

لقيت الباب بيتفتح جريت عليه قلعته الجزمة والشراب وعملتله رجله في ميه دافية وعقبال ما استحمى وغير هدومه حضرت الغدا قعدت على الارض وهو على الكنبه اتغدينا بعدها قمت اعمله شاي بعد ما شرب واتكرع وهرش في بضانه لقيته اخدني من ايدي ودخلنا اوضة النوم

نيمني على بطني وعراني من طيازي بقوله خير قالي خير يا كسمك هنيكك نيكة في السريع عشان انام لقيته حط مزلق على طيزي وزبره ودخله مرة واحدة وفضل ينكني لحد ما جابهم وبعدها على طول سمعت صوت شخير معرفش لحق ينام امتى ده المرادي محستش بمتعة حسيت اني مجرد مرة موجودة للخدمة والنيك نضفت نفسي بالفوطة ونضفت زبره وهو نايم وفضلت امص فيه شوية لإنه كان واحشني لكنه نام خالص طفيت النور وخدت طقم تاني وطلعت استحميت ولبست بيبيدول بتاع السهرة وحطيت مكياج وقعدت برا في الصالة اشوف فيلم

فضلت تلات ساعات في ملل اقلب الريموت لحد ما صحي طلب شاي وبعدها عشا وفضلنا قاعدين ساكتين ساعتين مش عايز يتكلم قولتله تحب امصلك ولا ارقصلك قالي لا مليش مزاج يا سعاد اسكتي بعدها كان فيه فيلم حلو شغال لقيته طفى التليفزيون وقالي يلا ننام قولتله حتنكني قالي لا حننام قولتله بس انا كنت عايزة اكمل الفيلم ومش جايلي نوم قالي لا كسمك انت مش جاي هنا تعيش بمزاجك انت جاي تخدمني وتشوف طلباتي

دخلت نمت جنبه بعد ما طفى النور وأنا بصراحة مقريف وبقول في سري هي عيشة الستات طلعت مملة ولا إيه لقيته بيحسس على بزازي وطيازي بس مكنش ليا نفس بعدها لفني ناحيته وضربني على وشي بالقلم جامد بقوله فيه ايه والدنيا كانت ضلمة كحل قالي ايه البزاز الكبيرة دي يا بنت الشرموطة هيجتني وانا وراي شغل الصبح ده انتي مرة اكتر من جوز النسوان اللي اتجوزتهم كلامه هيجني اوي وهو سخن ونام فوقي وجاب الكلوت الحريمي اللي انا لابسه على جنب ودخل زبره وفضل ينيكك فيا واحنا الاتنين بننهج لحد ما جبهم جواي وشخرلي جامد جوا وداني زي ما الاسد ما بيشخر للبوة حسيت بمتعة رهيبة وفضلنا نبوس بعض بالشفايف ونمنا وانا حاسس اني خلاص في تاني يوم معاه بقيت مرة رسمي
 
لا تكتب تعليق خارج سياق الموضوع حتى لا تتعرض للحظر

المواضيع المتشابهة

أعلى