قصة سالب بنوتي انطوائية اول مره ليا

إنضم
12 يونيو 2021
المشاركات
67
النوع
سالب بنوتي لسالب
انا ندي سالب بنوتي كنت عامله موضوع امبارح وشفت تفاعل كبير مشكورة ليكم يا قمرات 🤭❤️


انا انطوائية جبانه جدا بخاف من الناس وكل حاجه حرفيا يعني لو حد زعقلي بعيط ومش بنسا رقيقة مش بستحمل اللمسه المهم معنديش صحاب ولا اي حاجه كنت ماشية في مره رايحه الدرس وانا في 2 ثانوي وي واحد شفني عماله ابص جمبي وي ورايا وقدامي من خوفي من الناس راح قرب مني وقالي انت اسمك اية فا انا خفت وفضل يكلمني وانا بتهته بي خوف تقريبا كان بيحاول يتأكد يعرف انا من جوايا بنت او رقيقة ولا لا راح قالي اية رأيك نكون اصحاب انا سمعت كده وكنت مبسوطه اوي لأني اول مره حد يقولي كده وراح ملس علي شعري كده وقالي ليه مربية شعرك قولتلو وحش ولا اية قالي لا يروحي ده جميل حسيت سعتها بحنيتو الزياده وكنت متطمنه من طريقتو وي قالي يلا نروح البيت بتاعي قولتلو عندك بيت لوحدك قالي اها مامتي وبابيا بيسافرو كتير وافقت ومشينا لحد بيتهم .
راح فتح الباب فضلت واقفة برا مكسوفة ادخل عشان غريبة عن البيت راح قالي تعالي يروحي ده بيتك علي فكره ابتسمت ودخلت راح مسكني من ايدي ودخلنا علي اوضتو والغريب انو عامل زيي مش بيحب الانوار تكون مفتوحه فا كنت حاسة بي راحه نفسية كده وحاجه جميله قالي بتحبي الكرتون قلتلو اها قالي طيب بتحبي الجنس اتكسفت ومردتش عليه راح قالي متخفيش ولقيتو بيكلمني بصيغة بنت استغربت بس قولت بيهزر وكده راح قالي تعالي نتفرج سوا وجاي غطه واتغطينا وكنا مش لزقين في بعض لا عادي نايمين جمب بعض بس مش لمسين بعض المهم .
فضلنا نتفرج لحد ما قالي انو عاوز يلعب ضحكت قولتلو بس انا موجود عيب قالي عادي طب ما انت زبرك اهو واقف وحط ايدو سعتها خفت وقلقت اوي عشان محصليش حاجه زي كده قبل كده قالي متخفيش يروحي عادي انا صحبتك استغربت اكتر لما كلمني اني بنت وهو بنت كمان راح قالي طب بصي هجيب حاجه تعجبك راح جاب سكس ولاد مع بعض واحيه بجد انا اصلا كنت بتفرج علي الحجات دي وسعتها كنت بدخل صوابعي بس وكنت معجبه بالفكرة دي عشان رقتي وخوفي من الناس بقيت افكر في حياتي وانا بنت وكده المهم .
قعدنا نتفرج وقالي تخيلي لو انا وانتي دول ابتسمت وقلبي كان بيدوق اوي من فكرة أن حد معايا وبنتفرج علي سكس ولاد راح قالي يلا نقرب من بعض زيهم قالي نام علي سيفك سمعت كلامو راح حط ايدو علي ضهري ولزقني فيه كده قالي متخفيش عادي انا صحبتك يا ندي .. ملحوظه هو الي سماني ندي .
المهم سرحنا في فيديوهات كتيرة اوي اوي وهو بدأ يدعك بتاعو وانا ببص عليه وي وراني وهو بيلعب وهو لاحظ اني باصة علي بتاعو وسايبة الفيديوهات كنت اول مره اشوف بتاع حد لقيتو بيطبطب علي ضهري وبيعاملني اكنو ماما بطريقة حنينه قالي امسكيه سمعت كلامو قالي ادعكيه يا ندي قلبي سعتها كان مسحوب يخرابي ودعكتو فعلا وكنت شبه خارسة مش بنطق راح نزل ايديه سنه سنه لحد طيزي بصتلو قالي متخفيش يروح ماما احيييه سعتها اتكرهبت كده من الكلمه دي وسكتت فعلا راح مدخل ايدو من جوا الهدو ولقاني لابسة اندر راح قالي احيه كنت حاسة انك بنوتي خفت سعتها وكشرت اوي راح قالي بس بس انا كمان بنوتي يا حبيبتي انسي انسي خلينا نكمل سمعت كلامو ونيم راسي علي صدرو وكل ده وانا بدعكلو بتاعو وهو ايدو جوا هدومي علي طيزي وفضل يحسس لحد ما وصل لخرمي وفضل يزغزغ خرمي كده احيييه بجد كان احساس يجنن . 🤭❤️❤️❤️



لو عجبتكو القصة حفزوني اكملكو الجزء التاني القصة واقعيه وده الي حصلي فعلا والله من سنتين انا تلوقتي في أول جامعه وهي صحبتي حاليا بنوتي زيي هي الي علمتني كل حاجه وفتحتني الحيوانه 😹🙊
 
التعديل الأخير بواسطة المشرف:

Kamal 77

عضو نشيط
إنضم
7 أكتوبر 2021
المشاركات
350
الإقامة
اكتوبر
النوع
موجب
حلوه القصه و فيها احساس كملي
انا ٤٥ سنه موجب هارد بحب اوي البنوتي يا ريت نكون اصحاب
 
Comment
لا تكتب تعليق خارج سياق الموضوع حتى لا تتعرض للحظر

المواضيع المتشابهة

أعلى