حكايات bisexual الجزء السابع

Kamal 77

عضو نشيط
إنضم
7 أكتوبر 2021
المشاركات
350
الإقامة
اكتوبر
النوع
موجب
الجزء السابع
انتهينا في الجزء اللي فات علي سؤال تامر ل رشا عن نظام داليا و انه نفسه ينام معاها و كيمو واقف عامل من بنها و تامر بيبصلو
تامر / ايه نظامها داليا دي
رشا/ لا دي ملهاش في النظام دي بتاعة جواز شرعي بس vip
كيمو / ازي مش فاهم
رشا / لا دي متنفعكش انت يا كيمو
اللي ينفع تامر
تامر / اشمعني
رشا / علشان انت خليجي و داليا دي بتجوز الخليجه بتاخد مهر ٥٠ الف ريال و بتجوزها و وقت ما بتحب تطلقها عادي برحتك بس لو عديت عليك السنه بتدفعلها ٥٠ الف كانك بتجوزها من اول و جديد لكن هي ملهاش في الشمال
الشمال بتاعها نسواني هههههههههههههههه
ورنت حتة ضحكه بشرمطه
كيمو / تقصدي انها سحاقيه
رشا / ايوه و عندها حق الصراحه
تامر / ليه يا لبوه هو في احلي من الزوبر لما يملي الكس و الطيز اممممممممممم اموت انا
رشا / بتضحك و بتتشرمط علي تامر
عندك حق مفيش احلي من الزب
لكن مشاكله كتير دا طالع ليه عندك و دا مين و اسئله كتير لكن لو ست اللي طالعه محدش هيسال اصلا
تامر / طيب ما تعرفيني عليها
رشا / انت خلاص نويت طيب ما انا موجوده اهو
تامر / معلش يا رشا خلصيلي انتي في الحوار دا و ليكي حلوتك
واتفق تامر مع رشا انها هتظبطله داليا و نزلنا انا و تامر
من عند رشا و هو بيوصلني
تامر / مالك
كيمو / ابدا ولا حاجه
تامر / انت لسه عايز تنيك اختك
( طبعا تامر ميعرفش اي حاجه عن تطور العلاقه اللي حصل بيني و بين داليا و ميعرفش اننا بقينا متحررين و بنمارس مع بعض سوفت )
كيمو / اكيد
تامر / طيب متجوزهالي ههههههههههه
و سبت تامر و روحت لداليا المحل
كيمو / مساء الخير
داليا / اهلا يا حبيبي اذيك
خلصت مشوارك
كيمو / ايوه كله تمام
داليا / طيب عايزاك تظبطلنا سهره حلوه انا محضرالك مفاجاه هتبسطك
كيمو / انتي احلي حاجه بتبسطني
داليا / ماشي يا مسهوك معاك فلوس و لا تاخد
كيمو / كلك نظر هههههههه
داليا / خد اللي انت عايزه
كيمو / ايوه بس اشمعني يعني هو في ضيوف
داليا / متستعجلش هههههههههههه روح انت هات الحاجه وانا هظبطهالك
وفعلا روحت جبت البيره و زجاجة ويسكي
و روحت البيت عند داليا واتفاجئت بداليا جيبه عشا فاخر من المطاعم الفاخره و لابسه بدي هاف مبين سوتها بنطلون فيزون من غير اندر طبعا مخلي فتحة كسها ظاهره جدا و تخليك تجيبهم علي منظرها انا تنحت من الجمال اللي انا شايفه
انا / ايه الجمال دا كله
داليا / هههههههههه طيب اسمعني كويس في واحده صحبتي خليجيه اسمها فدوه او ام حمد جيالي تسهر معايا و وانا قلتلها انك موجود عندي و كانت هتلغي الميعاد بس لما عرفت انك متحرر وافقت انك تسهر معانا
انا / و هو انتي و ام حمد دي بتمارسو مع بعض
داليا / دا حوار تاني
انا / انتي كنتي وعدتيني انك هتحكيلي علي كل حاجه و مقولتليش اي حاجه
داليا / يا عم هقولك كل حاجه بس مفيش وقت الست زمانها جايه و دي زبونه عندي و مش بحب ازعلها
( و داليا لسه بتكمل كلامها و تليفونها بيرن )
داليا / الو. اهلا اهلا وحشتيني انتي فين
ام حمد / انا بركن قدام عمارتك
داليا / دقيقه افتحلك الباب باي
انا / هي دي الضيفه
داليا / ايوه و ادخل غرفتك متطلعش غير لما اندهلك
انا / نعم ليه هو مش انا هقابلها معاكي
داليا / يله مفيش وقت الست طالعه في الاسانسير
ادخل جوه يله بسرعه
( ثواني وجرس الباب بيرن و انا ببص من فتحة الباب كدا
و اشوف ست هي تقريبا من سن داليا بتاع ٤٨ او ٥٠ سنه مليانه و لابسه عبايه خليجي كدا )
داليا بتاخد ام حمد بالاحضان و البوس و عناق طويل شويه بس عادي حضن ضيوف
ام حمد / عامله ايه يا دودو و حشتيني اوي
داليا / وانتي اكتر واحشاني موت
ام حمد / بتبص علي الترابيزه لاحظت بقيت الجوان في الطفايه راحت قالت لداليا
هو العريس هنا ههههههههههههه
داليا / هو انتي جايه للعريس ولا لاخت العريس
ام حمد / واحشني الثلاثي ههههههههههههه
داليا / يا كيمو تعالي سلم علي اعز صاحبه عندي
ام حمد / هههههههههه و ضرتك بلهجتكو انتو يا مصرين
انا / اهلا اهلا ايه الجمال دا
ام حمد / انت اللي زي العسل و كمان انا اجي ايه جمب القمر دا ( وراحت خطفه بوسة شفايف من داليا )
و قعدنا احنا التلاته انا علي كرسي و داليا وام حمد علي الكنبه و قعدت لفيت ٥ سجاير حشيش و سبتهم و دخلت اخد حمام و لبست بوكسر و خرجت لقيت الاتنين داليا اختي وام حمد عريانين ملط
مهما وصفت مش هقدر اوصف جمال داليا و ام حمد و هما نايمين علي بعض و مقطعين بزاز بعض حرفيا
و قعدت انا علي الكرسي صبتلي كاس و ولعت جوان و قعدت اتفرج عليهم و هما مقطعين بعض
داليا نايمه علي ضهرها و ام حمد نازله اكل في كسكوس داليا و نازله فيه فشخ
داليا / اه اه اه ارحميني بقا مش قادره كسم لسانك يا متناكه بيموتني
ام حمد / انتي احلي شرموطه و احلي كسكوس
اممممممممممممم زنبورك حلو اوي يا متناكه
و قامو الاتنين اتعدلو و ناولت لكل واحده منهم الكاس بتاعها
ام حمد / انت قاعد بعيد ليه يا قلبي تعالي هنا في النص هههههههههههههههههه ولا مش بتحب تكون في النص هههههههه
انا / انا خايف اقرب من الشمس و القمر اتحرق
داليا / بتغمزلي / لا متخفش انت اللي هطفي النار
ههههههههههههعععع
رحت قايم و جلست في النص و ابتدت الحفله الجنسيه ام حمد كانت جميله فعلا و شعلة جنس مش بتنطفي ابدا اول ما جلست ام حمد راحت واخدني في بوسة شفايف و ايدها علي زوبري من بره البوكسر
وانا لساني مشتبك مع لسانها في معركه حربيه
و راحت سابت لساني و نزلت علي زوبري كسم المص
و لحس البيضان و الاحترافيه اللي بتمص بيها
داليا حطت ايدها علي صدري و بتبوسني من رقبتي و بتقولي عجباك ام حمد
انا / اوي اوي ( روحت مقرب شفايفي من ودنها و قلتلها بس انتي احلي بكتير و في نفس الوقت بمسك حلمة بزها و طلعت احلي اه بمحن من داليا
ام حمد / راحت رفعت راسها لينا و بتبص لداليا و تقولها ايه يا شرموطه انتي هيجتي علي اخوكي و راحت حطت صباعها علي زنبور داليا و بتقولها يا متناكه هو كل دكر اهيجه تخديه مني و بتقرص في زنبور كس داليا جامد لحد ما احمر و بتقولي شفت اختك يا كيمو هايجه علينا ازي شفت كسها احمر ازي و تنزل ام حمد تاخد لحسه من كس داليا و ترجع تمص في زوبري امممممممممم احلي متعه
داليا راحت قايمه و بتكلم ام حمد
داليا / كدا يا كسمك حمرتيلي كسكوسي طيب تعالي بقا قوم يا كيمو اقعد علي الكرسي و سابني مع المنيوكه دي و راحت رافعه ام حمد علي الكنبه و رفعت رجليها
و نزلت لحس في كس ام حمد صاحبة اكبر زنبور شفتو في حياتي كانت بتنيك داليا بزنبورها ههههههههه
ام حمد / احا يا لبوه براحه علي كسكوسي اه اه احا يا كيمو حوش اختك عني هتموتني و انا اخدت نفس من الجوان جامد و نزلت علي بوء ام حمد و عملتلها باك فاير و نزلت علي شفايفها و انا بعصر في بزها و داليا تحت بتاكل كسها وام حمد بقت تخنفر و تقول كلام مش مفهوم اوي بس كانت بتقولي نكني نكني انت واختك و تمسك دماغ داليا و تقولها نكيني يا شرموطه متعيني يا متناكه عايزه اجيب يا شرموطه و فعلا وضع ام حمد كان صعب جدا ( قاعده علي الكنبه و رافعه رجليها و داليا قعده علي ركبها ادام كسكوس ام حمد بتنيكها حرفيا بلسانها و انا واقف ورا الكنبه و ورا ام حمد و ماسك شفايفها مص و اديا الاتنين بتعصر في بزازها عصر ) فات لحظات و شفت احلي ست بتجيب شهوتها مش شديده بس نازله كتير اوي و غرقت الكنبه
و وش داليا طالع من علي كس ام حمد كانه كان في معركه حرببيه و ام حمد هديت خالص و داليا هي اللي بقت هايجه بسبب ام حمد و داليا اول ما شافت ام حمد هديت راحت داليا ماسكة زوبري و بتدعكه جامد و كانت هايجه اوي قمت انا سبت ام حمد و نزلت علي الارض انا و داليا و حضنتها و نمت فوقيها و بقيت عامل زي المجنون ببوسها في اي حته و داليا بتقولي دخلو دخلو علشان خاطري مش قادره و داليا ماسكه زوبري و عايزه تدخلو و انا مش عايز ادخلو لكن داليا بتتجنن اكتر كل ما ابعد زوبري عن كسها و انا نازل رضاعه في بزازها و ام حمد قاعده بتتفرج علينا
داليا / اه اه مش قادره نكني يا شرموط دخل زوبرك يا متناك هموت علي زوبرك و انا برضع في بزاز داليا و لقيت ام حمد بتقومني من علي داليا و لقيت ام حمد لابسه زوبر صناعي لكن صغير مش كبير تقريبا اد زوبري بس زوبري اتخن شويه و راحت رافعه رجل داليا و راحت مدخله الزوبر الصناعي في كس داليا وانا سمعت صويت داليا اللي تقريبا سمع الحي كله و ام حمد نازله نيك في داليا بصراحه المنظر كان بالنسبالي غريب و مهيجني اوي و حسيت اني مع اتنان نسوان حيتان مش هينفع معاهم الحشيش و الخمره وانا كنت عامل حسابي في حباية فيجرا جبتها معايا لما داليا قالتلي ان في مفاجأه خصوصا واني كنت لسسه جي من عند رشا و نكتها و نكت تامر
واخدت الحبايه و فضلت قاعد علي الكرسي و داليا نايمه علي ضهرها علي الارض و رافعه رجليها و ام حمد نازله فيها نيك
ام حمد / مبسوطه يا دودو انا بنيكك بزوبر ابو حمد
دا الزوبر اللي بنيكو بيه
داليا / اممممممم هموت يا لبوه مش قادره مش قادره
هجيب يا شرموطه و فعلا داليا نطرت شهوتها و الزوبر الصناعي طالع ابيض من كسكوس داليا من شهوة داليا
ام حمد / بتقولي / تعالي مص شهوة اختك
داليا / لا يا كسمك كيمو بينيك بس هههههههههههه
ام حمد / بتبص علي زوبري و هو واقف زي الحديد
و بتمسكو و بتقول / احا عندك حق دا اللي معاه نص زوبرك عامل علينا دكر ههههههههههههههه
ضحكنا كلنا علي كلام ام حمد و قامت هي و داليا من علي الارض و قعدو علي الكنبه
داليا / يخربيتك موتيني
ام حمد / اسفه يا حبيبتي بس بجد انتي كسكوسك يجنن يا بت دا انتي من المحن كنتي هتتناكي من اخوكي هههههههههههههه
داليا / ( قامت وقفت وراحة بيساني من شفايفي بوسه خطف ) ملكيش دعوه باخوي هو عاقل و احنا متفقين صح يا قلبي
انا / ( روحت مادد ايدي علي زنبورها و بقولها )
صح يا روحي انا عند و عدي متخافيش
داليا / يخليك ليه يا قلبي
وراحت اخدت هدومها و داخله جوه
ام حمد / انتي راحه فين يا دود و سيباني لوحدي مع الزوبر دا ههههههههههههه
داليا / هاخد حمام بسرعه يا شرموطه و احضر العشا
ام حمد / اجي اساعدك ( بتقولها اساعدك و هي ماسكه زوبري و عماله تلعب فيه )
داليا / تبصلها و تضحك بشرمطه و تقولها خليكي في اللي معاكي ههههههههههههه
انا و ام حمد او فدوه قاعدين في الانتريه عريانين و داليا دخلت الحمام تاخد دش وانا وام حمد كل واحد مننا ماسك سيجارة الحشيش و بياخد نفس
انا / بس باين عليكي انتي و داليا اصحاب اوي و كمان بتحبو بعض
ام حمد / اكيد طبعا اومال لو تعرف اننا كنا متجوزين نفس الراجل قال يعني راجل و بتضحك بشرمطه داليا كانت خرجت من الحمام و لابسه البرنس و داخله علي المطبخ بتسخن الاكل و خرجت علي ضحكة ام حمد
داليا / مالك يا شرموطه بتضحكي علي ايه
ام حمد / اخوكي بيقوعني في الكلام ههههههههههههههه
داليا راحت جت و راحة بيساني من خدي و بتقول لفدوه
داليا / كيمو دا اخويا و جوزي و ابويا و كل حاجه ليه في الدنيا و انا و عدته اني مش هخبي عليه حاجه
ام حمد / يعني احكيلو ههههههههههههههه
علي لبونتك
داليا / احكيلو علي مجهز الاكل
انا / اهو يا ستي سمعتي بودنك احكيلي بقا
عرفت داليا ازي و ازي كنتو ضراير و ازي علاقتكو لسه مستمره كدا
ام حمد / يا سيدي انا اصلا اعرف اختك كنت زبونه عندها في المحل و الصراحه داليا كانت فاهمه زوقي و مش بتتعبني و مره كنت بقيس هدوم عندها في المحل و دخلت البروفه و السوسته بتاعتي انقطعت و ندهت علي اي حد يجيلي و جتلي داليا و كنت و اقفه لابسه البرا و الاندر بس و كان اندر فتله و طيزي كلها باينه و كنت مكسوفه من داليا
و داليا حست بكسوفي لقيتها بتقولي
داليا / مالك يا ام حمد انتي مكسوفه مني دا احنا نسوان زي بعض
ام حمد / لا ابدا مش مكسوفه ولا حاجه المهم السوسته دي تتصلح
داليا / ١٠ دقايق و تبقا تمام اجيبلك كام لانجيري تقيسهم لحد البنت ما تصلحلك السوسته
ام حمد / تمام و نكسب و قت
و فعلا قلعت البرا و داليا جابت الانجيري و جت دخلت البروفه و شافت بزازي
داليا / انتي لسه مكسوفه مني انتي مش شايفه جسمك حلو ازي
ام حمد / لا ابدا بس يعني مش في حلاوة جسمك شايفاني مليانه ازي و بلف بوري اختك طيزي وانا كلي محن و هيجان
داليا / مالك ما انتي زي القمر حتي جسمنا متقارب
( داليا و هي بتقول الجمله كانت حطت ايدها علي طيزي بتعدلي فتلة الاندر و انا اتنفضت من لمستها راحة داليا لفتني بقا و شي في وشها و انا واقفه ادمها بالاندر بس و علي اخري من الهييجان )
و داليا بتضحك و بتقول كمان دي عندك
ام حمد / بتضحكي علي ايه
داليا / اصل انا عندي نفس الحسنه في نفس المكان
ام حمد / بجد هههههههههه
داليا / استني هوريهالك
وراحت اختك داليا قلعت و بقت واقفه قدامي بالبرا و بتوريني الحسنه اللي تحت بزها وانا اتجننت عليها اوي و شيطان الجنس ركبني
و مكنتش قادره امسك نفسي من المحن و الهيجان اللي مسكني خصوصا وانا اصلا كنت هموت علي داليا اختك بس كنت خايفه من رد فعلها ( داليا بتتدخل في الحوار )
داليا / متصدقش الشرموطه دي دي كانت هتموت عليا
هههههههههههه
ام حمد / يا شرموطه ما انا بقولو ههههههههههههه
اختك داليا دي عليها محن و هيجان ميتصوفش
( داليا تيجي تقف ورا راس ام حمد و تميل بشفايفها و تقولها و لسه بتتجنني عليا و تخطف بوسه من شفايف ام حمد )
علي لسان صاحب القصه حرفيا صاحب القصه
&&&&
انا كنت قاعد قدام داليا و حمد و شايف اتنين نسوان سحاقيات بمعني الكلمه حرفيا بيحبو بعض بطريقه غريبه مش زي السالب و الموحب لا دول فعلا بيحبو بعض طول القاعده داليا بدلع في ام حمد و ام حمد تغازل داليا بطريقه غريبه لدرجة اني حسيت ان داليا بتهادي بيا ام حمد الاتنين متعرفش مين فيهم اللي قايمه بدور الراجل ولا الست ،
شكر للناشر

ام حمد تبادل داليا البوسه بشهوه
داليا / امممممممممم بتحاول تسيب شفايف ام حمد
يا وليه هو انا هخلص هههههههههههه يله الاكل جاهز
ام حمد / يله بينا و تقوم تشدني من زوبري و تقومني
داليا / يا وليه سيبي الواد متخافيش مش هينيك غيرك طول الليل
ام حمد / ( بتبصلي في عنيه وتقول ماتجيب بوسه )
قمنا كلنا قعدنا علي الاكل و كملت ام حمد و داليا الحكايه
المشهد كالتالي ترابيزه سفره مدوره و قعدناو كملت داليا الكلام
داليا / تعرفي اني لحد دلوقتي مش قادره انسا اليوم دا و لا قدرة اعرف سبب الهيجان اللي كنت فيه
( فدوه بتبص في عيون داليا و بتقولها الحب )
ام حمد / بس اختك شرموطه كبيره مقدرتش استحمل الهيجان و المحن اللي خلتني فيه
هههههههههععه احنا قعدنا نبوس بعض يجي نص ساعه
ههههههههههههه ( ام حمد بتبص في عيون داليا و واضح ان ايدها بتلعب من تحت الترايزه )
صح
داليا / بتشهق و بتعض شفايفها
صح يا قلب داليا فعلا يا كيمو انا لقيت نفسي بلبسها و بقولها يله بينا علي البيت و جينا علي هنا
ام حمد / ههههههههههههه لا لسه
داليا / لسه ايه يا وليه احنا حينا علي هنا
ام حمد / و الاسانسير هو انا عتقتك في الاسانسير
داليا / هههههههههههههههه احا الشرموطه دي يا كيمو خلتني امشي من المحل من غير اندر و مسكتني في الاسانسير المتناكه جننتني
كيمو / يخربيتكو يعني مش مستنين تدخلو الشقه
ام حمد / و حياتك انا كنت بعبصها و هي بتفتح الباب
هههههههههههههههه بقولك مكنتش في و عي ولا داليا كمان كانت في وعيها تحس اننا كنا شربين حاجه
احنا يا دوب دخلنا و مسكت اختك دي و بقيت انا اللي سايقه العلاقه و داليا اختك ( فدوه بتبص في عيون داليا و بتاكل داليا لحم و بتمسك شفايف داليا و بتكمل كلامها ) مسلمه نفسها ( داليا كانت مستمتعه اوي و بحركات ام حمد ادامي و كان باين علي داليا الهيجان و بدات تعض شفايفها انا لمسة برجلي فخد داليا و لقيت ايد داليا بتشيل رجلي و تحطها علي كسها
وام حمد شافتني روحت كمان رافع رجلي عند كسها
و الاتنين كل واحده ماسكه مشط رجلي بتدعكه بكسها
وانا مش مصدق نفسي من كمية الاثاره و الهيجان اللي كنت فيها و الموقف الغريب اللي انا فيه حفلة جنس ثلاثيه بين اخ و اخته و ضرتها او كانت ضرتها
كيمو / يله خلصو اكل وحشتوني ههههههههههههه
ام حمد / هههههههههه مين اللي وحشك انا ولا اختك
داليا / ملكيش دعوه باخته اتا مش للنيك يا يكسمك
انا بتعتك انتي بس كيمو هينيكك انتي بس
ام حمد / مش فاهمه يعني انتي بجد مشش بتتناكي من كيمو
داليا / طبعا لا
كيمو / انا و عدتها ان زوبري مش هيلمس رحمها
داليا / و طلبت منه مهما اطلب منه ميطوعنيش و يدخلو ابدا
ام حمد / طيب ممكن تلبس كندوم و بكدا زوبرك مش هيلمس رحمها او تنيكها في طيزها و بردو تلبس كندوم و دودو بتموت في نيك الطيز
كيمو / حلو الحل دا ايه رائيك يا دودو اللي انتي عايزاه هو اللي هعمله
داليا / ماشي يا قلبي بس بشرط انك تلبس كندوم و ملكش دعوه بكسي
ام حمد / احا انا كدا خسرانه
انا / ليه يا لبوتي
داليا / هههههههههههههههه بتضحك بشرمطه و مياصه
اصلي كدا هشاركها فيك بعد ما كانت هتتناك لوحدها منك ههههههههههه ( داليا بتبص لفدوه بنظره كلها حنين و تقولها هنرجع نتشارك نفس الراجل علي نفس السرير.
الي اللقاء في الجزء الثامن كما ارجو التوجيه من الساده القراء و انا بتقبل النقد جدا
الصوره المرفقه غير واقعيه لكنها تشبه الي حد كبير في الاجسام شخصيات القصه
تحياتي
images_37.jpeg


داليا بطلة القصه الاختيار بمعرفة بطل القصه و ليس لي يد فيها
 

Lord Cromer

عضو جديد
إنضم
11 أكتوبر 2021
المشاركات
9
العمر
29
الإقامة
ايسلندا
النوع
bisexual
انا بقرأ قصص من عشر سنين بكل بالعربي والإنجليزي والتركي والفرنسي اقدر اقولك بكل ثقة أن دي اروع قصة بالعربي قريتها على الاطلاق اتمني تكمل باقي الاجزاء في اسرع وقت ممكن بالنسبة لك تحياتي
 
?
.......... commented
فين باقي القصة ينجم
 
لا تكتب تعليق خارج سياق الموضوع حتى لا تتعرض للحظر

المواضيع المتشابهة

أعلى