الجزء التاني من قصه جارتي الارمله واصحابها

Boda masr

عضو جديد
إنضم
6 نوفمبر 2021
المشاركات
11
العمر
28
الإقامة
مصر
النوع
ذكر
ورجعنا تاني نكمل باقي قصتنا طبعا متشكر علي ردودكم الجميله واتمني القصه تكون عجبتكم والجاي اشد كمان وقفنا الجزء الي فات بعد نيكه عنيفه مع جارتي هند الملبن المهم روحت ونمت بعد النيكه الجامده دي وصحيت علي شغلي لقيت هند ف الشارع بتصبح عليا بس كان وشها منور وكلمتها بقولها ايه الحلاوه دي قالتلي دي حلاوتك يا سبعي انت الي رديت فيا الروح وضحكنا وقفلنا جه الليل لقيت هند بترن تقولي الحقني بسرعه تعالي قومت خرجت بصيت ف الشارع امان رحت داخل لقيتها مستنياني ودخلنا الشقه الي ف الدور الارضي برضو بقولها ف ايه قالتلي كسي بياكلني وانت وحشتني رحت ضاربها علي طيزها وبقولها خضتيني يا شرموطه قالتلي انا شرموطك وملك ايديك ودخلنا الاوضه لقيت كسها غرقان وفعلا هايجه اوي رحت نازل فيها بوس وتقفيش وضرب ف كل حته فيها ودخلت صوباعي ف كسها وانا بلحس فيه وهي بتصوت بس عجبني خرم طيظها ليقتو وردي وف نبض ومولع رحت لاعب فيه وقعدت امص وهي تسخن اكتر وصوتها يعلي رحط حاطت الكلوت ف بوقها وفضلت الحس ف خرم طيظها وكسها ورحت حاطت صباعي ف طيظها لقيتها ضيقه اوي بس سخنه نار شهقت كاني خدت روحها وقالتلي طيزي ما اتلمستش قبل كده قولتلها اعتبريها اتفشخت قالتي هيوجعني قولتلها هو ده المطلوب ورحت كاتم بوقها وفضلت اوسع ف طيزها وهي تصرخ من الوجع وقومتها تمص فضلت تمص بلهفه وتدخل الي تقدر عليه ف زورها بس مقدرتش تدخلو كلو بتقولي كبير اوي قولتها تستاهلي العقاب يا كسمك وقلبتها ورحت حاطت زي ف كسها مره وحده وهي تصوت وانا انيك وكل ما تصوت اذود ف سرعه النيك وهي اححححححححح كسي مولع اووووف ارحمني يا فاشخني وانا انيك اكتر واسرع ورحت ساحب زبي منها شهقت رحت حاطو ف طيظها لقيتها صوتت جامد رحت كاتم بوقها وفضلت انيك وهي تعيط وانا انيك لحد ما طيزها جابت دم رحت مطلعو ونضفتو وحطيتو ف كسها تاني وانيك فيها وهي خلاص هتموت مني ولقيتها بتقولي شيلو اححححححح شيلو كسي يا كسسسسي اخححححححح وبتشخر اوي خخخخخخخخخخ يا كسي شيلو بموت رحت حاطو ف طيزها تاني لقيت شلال نازل من كسها رحت قرصت علي طيزها اوي ف النيك وجبت لبني ف ظيرها المولعه ونمت جمبها لقيتها مش قادره تتنفس من التعب قومت خدت دش ورجعت لقيت موبايلها بيرن والساعه ٣قولتلها مين الي بيرن قالتلي دي ام امير صاحبتي بقولها بترن ليه دلوقت قالتلي انا اعرف بس هي بترن بليل عادي قولتلها ردي قالتلي مش هقدر اتكلم خدت التليفون وفتحت اتاكد لقيتها عي فعلا اديتها التليفون وفتحت الاسبيكر اتكلمت عادي وبعدين بتقولها صوتك مالو يا هند انتي كنتي بتلعبي ف نفسك من غيري عرفت ان هما بيلعبو ف بعض وام امير دي وحش حاجه كده شبه انجلينا ويت لو تعرفوها قالتها لا تعبانه شويه بس وقفلت معاها قولتلها احكيلي بقي عرفت ان ام امير جوزها راكنها وبيشتغل بليل ويجي ينام طول النهار وبتفضل طول الليل فاضيه وانا بصراحه كنت هموت عليها قولتلها رني عليها خليها تيجي قالتلي هتعمل ايه قولتلها هنيكها قالت هتقدر قولتلها احا وانيكم انتو الاتنين كلمتها قالتلها تعالي انا تعبانه اوي ومحتاجه حد جمبي مافيش ٥دقايق وجت ام امير وانا اختفيت ووقفت ورا باب اشوفها دخلت ب العبايه البيتي وهي بطايه لقت هند ملط والسرير كلو لبن وكسها وطيزها مفشوخين قالتلها يا لهوي مين الي عمل فيكي كده قالتلها اقعدي مافيش حد غريب دا سيد الرجاله مروق عليا من كلو ومخليني مش قادره اتحرك من مكاني قالتلها مين ده قالتها الاول نفسك تتفشخي زيي كده ام امير سكتت كده وقالتها ياريت اتباس حتي دا جوزي خلاص بح قالتلها طب سيد الرجاله عاوزك قالتلها اخاف من الفضيحه قالتها ما انا قدامك اهو وبعدين امان اوي كمان بصي اقلعي وهو داخل دلوقت بس هو شارط يدخل يلاقيكي ملط وفعلا قلعتها وغمضت عنيها ب ايديها وقالتلي لبوتك بين ايديك يا سيد الرجاله رحت داخل وزبي واقف قدامي وهي مغمضه رحت ماسك ايدها حطيتها علي زبي شهقت وقالت يا اهوي كل ده وزقت ايديها لقيتني ف وشها اتصدمت ونكمل مع ام امير الجزء الثالث
 
لا تكتب تعليق خارج سياق الموضوع حتى لا تتعرض للحظر

المواضيع المتشابهة

أعلى