اكمل القصة!!!ايه دا ؟؟ زي ما سمعت كدا اكمل القصة

شيري

(( وردة عرب نار ))
عضو مميز
إنضم
16 سبتمبر 2021
المشاركات
891
الإقامة
مصر طنطا غربية
النوع
انثي
الموضوع جديد هيعتمد على تخيلات أعضاء المنتدي الرائع منتدي عرب نار
ازاي؟؟؟؟؟؟
هبدأ قصة ومطلوب من كل الاعضاء المشاركة في تكملة القصة على مزاجهم كل واحد يكتب اللي في نفسة ويكمل القصة زي ما هو حابب يكملها بطريقة الخاصة وافضل تكملة للقصة هتاخد إعجاب من الأعضاء هيتم نشرها في قسم القصص
برجاء احترام ميول الآخرين
وعدم المساس بالاديان نهائياً
وعدم سرد محتوي خاص بالأطفال

(القصة)
روحت علشان أزور صاحبتي علشان كانت تعبانة دخلت الشقة عندهم وكان موجود أخوها الوسيم وامها وخالتها وابنها سلمت عليهم واتكلمنا مع بعض واحنا بنتكلم سمعنا صوت........


رجاء التعليقات تكون فقط بإكمال القصة ورجاء عدم كتابة رأيكم في الفكرة الإدارة
 
التعديل الأخير بواسطة المشرف:
إنضم
21 سبتمبر 2021
المشاركات
195
النوع
ذكر موجب
انا هعكس القصه و هكملها بحك اني ذكر و كدا 😉😂

سمعنا صوت فجأه كوبايه بتتكسر و كله أنتبه للصوت الا انا متنح لأخت صاحبي الوسيمه بنظرات كلها سكس وشوق و تمني وطبعا كله جري عشان يساعد في إزالة الزجاج المكسور من علي الارض إلا اخت صاحبي اتكسفت توطي اودامي هي بصراحه جسم كيرفي زي ما قال الكتاب وانا النوع دا بيهيجني اوي وطبعا هي واحده بالها اني ببص ليها جامد من تحت لتحت المهم استأذنت بالخروج بعد ما اطمنت ع صاحبي التعبان وأثناء خروجي من البيت ببص من بره عليها في محاولة سرقة نظره اخيره اتفاجئت أنها ف الشباك و بتبص عليها و انا عادة مش بمشي غير بالكارت بتاعي علي طول طلعت الكارت بتاعي و حطيته في مكان اودام بيتهم و هي اخدت بالها ...... ادعموني بلايك عشان اكمل (القصه حقيقيه ع فكره)
 
Comment

فحل مراهق

عضو جديد
إنضم
10 سبتمبر 2021
المشاركات
30
النوع
ذكر
صوت شبه صوت اهات نيك،بصيت لصحبتى فضحكت و قالت ان فيه عرسان جداد ساكنين قدامها بس انا مكنتش مصدقة،لان الصوت كان قريب،استأذنت انى عايزة ادخل الحمام و سابتنى اروح لوحدى بحكم اننا صحاب جامد و باجى عندهم كتير،و انا رايحة الحمام لقيت اوضة جاى منها الاهات،فتحت الباب براحة و شفت منظر عمرى ما تخيلته،لقيت اخوها ماسك خالتها و شغال نيك فيها و مش راحمها،و قبل ما استوعب لقيت حد جه من ورايا و حط ايده على بقى...
 
Comment

شيري

(( وردة عرب نار ))
عضو مميز
إنضم
16 سبتمبر 2021
المشاركات
891
الإقامة
مصر طنطا غربية
النوع
انثي
  • Thread Starter Thread Starter
  • #4
انا هعكس القصه و هكملها بحك اني ذكر و كدا 😉😂

سمعنا صوت فجأه كوبايه بتتكسر و كله أنتبه للصوت الا انا متنح لأخت صاحبي الوسيمه بنظرات كلها سكس وشوق و تمني وطبعا كله جري عشان يساعد في إزالة الزجاج المكسور من علي الارض إلا اخت صاحبي اتكسفت توطي اودامي هي بصراحه جسم كيرفي زي ما قال الكتاب وانا النوع دا بيهيجني اوي وطبعا هي واحده بالها اني ببص ليها جامد من تحت لتحت المهم استأذنت بالخروج بعد ما اطمنت ع صاحبي التعبان وأثناء خروجي من البيت ببص من بره عليها في محاولة سرقة نظره اخيره اتفاجئت أنها ف الشباك و بتبص عليها و انا عادة مش بمشي غير بالكارت بتاعي علي طول طلعت الكارت بتاعي و حطيته في مكان اودام بيتهم و هي اخدت بالها ...... ادعموني بلايك عشان اكمل (القصه حقيقيه ع فكره)
شكراً على المشاركة عايزة اعرف باقي القصة الحقيقة ☝️
 
Comment

شيري

(( وردة عرب نار ))
عضو مميز
إنضم
16 سبتمبر 2021
المشاركات
891
الإقامة
مصر طنطا غربية
النوع
انثي
  • Thread Starter Thread Starter
  • #5
صوت شبه صوت اهات نيك،بصيت لصحبتى فضحكت و قالت ان فيه عرسان جداد ساكنين قدامها بس انا مكنتش مصدقة،لان الصوت كان قريب،استأذنت انى عايزة ادخل الحمام و سابتنى اروح لوحدى بحكم اننا صحاب جامد و باجى عندهم كتير،و انا رايحة الحمام لقيت اوضة جاى منها الاهات،فتحت الباب براحة و شفت منظر عمرى ما تخيلته،لقيت اخوها ماسك خالتها و شغال نيك فيها و مش راحمها،و قبل ما استوعب لقيت حد جه من ورايا و حط ايده على بقى...
شكراً على المشاركة
سرد رائع ممكن تكمل القصة او حد من الأعضاء يكمل القصة دي 😍
 
Comment

الدلوعة هند

عضو نشيط
إنضم
23 يوليو 2021
المشاركات
67
النوع
انثي متحررة
صوت تليفون بيرن امها الو مين؟............... وبعد مكالمة مدتها دقايق امها بتقول لخالتها يلا بينا علشان هنروح مشوار حالا ابنك هيوصلنا وانتي ياهند البيت بيتك
انا في كسوف وفرحة في عيوني لاني بحب عمرو اخو صاحبتي وهو بيموت عليا قولتلها شكراً ياطنط
انا هقعد شوية مع شيري وبعدين انزل امها وخالتها وابن خالتها نزلوا
وانا وشيري واخوها عمرو اتكلمنا كتير في مواضيع مختلفة وفتحنا موضوع الجواز وان البنات بيتجوزا صغيرين والأولاد ليه اكبر وكدا شيري قالت إن أعضاء البنت التناسلية بتكتمل في سن أصغر بس هو قال الكلام دا مش علمي رديت وقولت احنا هنحتار ليه ما نبحث على جوجل عمرو قال ماشي وفتح جوجل وعمل بحث واول حاجة ظهرت في محرك البحث فيلم سكس بعنوان زبر كبير مع كس ضيق اتكسفنا وانا بصيت على عمرو زبرة بدأ يقف وشيري قالت اقفل الموبايل دة وانا قولتلها انا اتأخرت ولازم امشي شيري استني عمرو هيوصلك رديت انا مش لازم انا هركب موصلات وخالص عمرو تركبي موصلات ليه والعربية موجودة
انا ماسي يلا باي ياشيري والف سلامة عليكي خرجنا من الاوضة وعمرو طفي النور وقال لشيري ارتاحي انتي وقفل الباب...... عمرو هند انتي وحشتيني
انا انت بتقول ايه دا احنا مكلمين بعض قبل ما اجي فيديو عمرو ياهند انتي عارفه انك بتوحشينى اوي حتي وانتي معايا خلص هتيجي توصلني ولا امشي انا عمرو شدني من ايدي وقالي تمشي ايه بس بقولك وحشني ببص على زبرة لقيته واقف خالص كأنه هيقطع البنطلون ويخرج قولتله مامتك ممكن ترجع في اي وقت وشيري نايمة جوا قالي تعالي اوضتي ماما ممكن تنام عند خالتي النهاردة وشيري نومها تقيل انتي عرفها بس انتي لبسه كدا ومظبطة نفسك ياجامدة ليه هو انتي كنتي رايحة فرح ولا جاية تشوفي شيري
عايز الحقيقة جاية اشوفك انت اصلك وحشتني اوي ياعمرو بس اتصل بمامتك شوفها هترجع امتة حاضر ياهند الو ماما خلصتي ولا لسه وبعد دقايق من المكالمه خلاص ياهند ماما هتنام عند خالتي النهاردة خدني اوضتة وقفل الباب وواقفنا قدام المرايه حضني من ورا جامد اوى ضلوعي كانت هتتكسر بس كنت فرحانة اوي وجسمي سايب وسخن اوي لفني وبدأ يبص في عيني وقالي بدوب فيكي ياهند وانا مش قادرة اتكلم قالتله ب... ح.... ب.... ك.. يا.. عمرو مسك شفايفي بوس وتقطيع ودخل شفايفة ومص لساني وهو ماسك بزازي بيلعب فيهم والحلمات بقت واقفة وسخنة آآه كفاية ياعمرو كفاية ساب بزازي ونزل على طيزي يلعب فيها ويفشخني اوي وهو بيبوس في وشي ويقولي في ودني هنياكك ياهند اااااوف وبدأ يقلعني دريس وكنت لبسة تحته طقم برا واندر احمر شفاف بزازي كلها برة البرا يدوب مغطية الحلمات مش باينة وكسي واضح من الاندر تقسيم شفايف الكس والاندر بقا مبلول من كسي قلعني البرا وبدأ يمص حلمات بزازي اااااااوف ااااااااااااااااااااة
وماسك طيزي هرس وفعص وانا مش قادرة اااااااااة وكسي بينزل في الاندر قلعتة البنطلون ومسكت زبرة ولسه هنزل امص فى زبرة سمعنا صوت 😱😱
 
Comment
ز

زبر العاشقات

زائر
صوت قدام الشقة برة خرجنا نشوف فيه ايه الصوت جاي من الشقة اللي قدامنا محمود عريس جديد وسحر عروستة بتقولة لما انت ملكش في النسوان اتجوزت ليه قالها وطي صوتك هتفضحيني دخلنا عندهم ايه دا 😍 صاروخ بالروب لحد الركبة الجسم ابن متناكة فاجر كرفي العيون خضرا والشعر ناعم ولونة بني لحد الكتف كدا والبشرة محمرة الروب حرير كل شوية يتفتح ويتزحل من عليها بزازها 😍 بيضا شمع والحلمات كريز نفسي فيها كنت مركز اوي معاها وبعدين هنكمل بعدين
 
Comment
إنضم
1 سبتمبر 2021
المشاركات
76
النوع
ذكر مغتصب
لما دخلتي الشقة واول مدخلتي عارف اني وقعت فنفسك عيونك فضحتك وكنت واخد بالي ونتي تتكلمي وعينك متشالتش على كل حركة بعملها كان نفسي كل لفي الشقة يخرج واحد ورا التاني واتحجج انا اني تعبان وعاوز أنام فلؤوضة جالك تلفون وتخضيتي قمتي على طول مالك مالك يا شيري .قلت لازم امشي دلؤتي ماما قوم يابني وصل شيري بالعربية دقائق اخذت مفاتيح العربي وخرجنا مع بعض

وقبل خروجنا ماما مالك ياشيري .شيري ماما تعبانة اوي يا طنط.يلا بسرعة يابني عارفه انك تعبان وصلها لحد باب البيت.ونا نزلت بلباس رياضي مشدود عليا.شيري الف سلامه على المامه اتبسمت شيري وحنا نازلين .ونا أقول فنفسي ايه واحنا نزلين ونا وراك سرحت فجمال مؤخرتك ونت نازلة مش قادر اسيطر على الوحش لبين فخاضي شكلو وضخمتو اترسمت على لبسي ونتي نزله نزلقت رجليك كنت حتسقطي أوام. جيت وراك وسقوطك كان فحجري
سمعت ماما خرجت في ايه يا ولاد .انا مفيش يماما اصل خالتي ام رضا الجارة وقعت من على السلم
 
Comment
إنضم
1 سبتمبر 2021
المشاركات
76
النوع
ذكر مغتصب
ركبنا العربية ويدوب مشينا شويه شيري عملت مكالمة او عملت نفسها بتكلم حد الو اه ماما بخير اتحسن حالها طمنتيني ولتفتت ليا قلت خير قالت خلاص ماما بخير.خلاص ياشيري.اوصلك البيت ولو عاوزة ترجعي عند ماما واختي ارجعك معايا.بصتلي شيري لا لا عند ماما ولا عند مامتك بصيت لصدر شيري صدر ممتلىء نافر وهي كمان بصت بين فخاضي وكان مرسوم رسم ضخامة وطول ام مال فين قالت عاوزه ارتاح تعبانه اوي وكانت لواحد صاحبي شقة وعندي نسخة من المفتاح كلمة صاحبي عشان يفضيلي الجو.قلت شيري انا كمان تعبان وروحت بيها الشقة وفالطريق اشترينا فاكهة وحاجات عارف ان الحكاية حطول وحنعيش لحضات وفنفسي أقول حتكون دخلتك ياشيري
images.jpeg

 
التعديل الأخير:
Comment

شيري

(( وردة عرب نار ))
عضو مميز
إنضم
16 سبتمبر 2021
المشاركات
891
الإقامة
مصر طنطا غربية
النوع
انثي
  • Thread Starter Thread Starter
  • #10
صوت تليفون بيرن امها الو مين؟............... وبعد مكالمة مدتها دقايق امها بتقول لخالتها يلا بينا علشان هنروح مشوار حالا ابنك هيوصلنا وانتي ياهند البيت بيتك
انا في كسوف وفرحة في عيوني لاني بحب عمرو اخو صاحبتي وهو بيموت عليا قولتلها شكراً ياطنط
انا هقعد شوية مع شيري وبعدين انزل امها وخالتها وابن خالتها نزلوا
وانا وشيري واخوها عمرو اتكلمنا كتير في مواضيع مختلفة وفتحنا موضوع الجواز وان البنات بيتجوزا صغيرين والأولاد ليه اكبر وكدا شيري قالت إن أعضاء البنت التناسلية بتكتمل في سن أصغر بس هو قال الكلام دا مش علمي رديت وقولت احنا هنحتار ليه ما نبحث على جوجل عمرو قال ماشي وفتح جوجل وعمل بحث واول حاجة ظهرت في محرك البحث فيلم سكس بعنوان زبر كبير مع كس ضيق اتكسفنا وانا بصيت على عمرو زبرة بدأ يقف وشيري قالت اقفل الموبايل دة وانا قولتلها انا اتأخرت ولازم امشي شيري استني عمرو هيوصلك رديت انا مش لازم انا هركب موصلات وخالص عمرو تركبي موصلات ليه والعربية موجودة
انا ماسي يلا باي ياشيري والف سلامة عليكي خرجنا من الاوضة وعمرو طفي النور وقال لشيري ارتاحي انتي وقفل الباب...... عمرو هند انتي وحشتيني
انا انت بتقول ايه دا احنا مكلمين بعض قبل ما اجي فيديو عمرو ياهند انتي عارفه انك بتوحشينى اوي حتي وانتي معايا خلص هتيجي توصلني ولا امشي انا عمرو شدني من ايدي وقالي تمشي ايه بس بقولك وحشني ببص على زبرة لقيته واقف خالص كأنه هيقطع البنطلون ويخرج قولتله مامتك ممكن ترجع في اي وقت وشيري نايمة جوا قالي تعالي اوضتي ماما ممكن تنام عند خالتي النهاردة وشيري نومها تقيل انتي عرفها بس انتي لبسه كدا ومظبطة نفسك ياجامدة ليه هو انتي كنتي رايحة فرح ولا جاية تشوفي شيري
عايز الحقيقة جاية اشوفك انت اصلك وحشتني اوي ياعمرو بس اتصل بمامتك شوفها هترجع امتة حاضر ياهند الو ماما خلصتي ولا لسه وبعد دقايق من المكالمه خلاص ياهند ماما هتنام عند خالتي النهاردة خدني اوضتة وقفل الباب وواقفنا قدام المرايه حضني من ورا جامد اوى ضلوعي كانت هتتكسر بس كنت فرحانة اوي وجسمي سايب وسخن اوي لفني وبدأ يبص في عيني وقالي بدوب فيكي ياهند وانا مش قادرة اتكلم قالتله ب... ح.... ب.... ك.. يا.. عمرو مسك شفايفي بوس وتقطيع ودخل شفايفة ومص لساني وهو ماسك بزازي بيلعب فيهم والحلمات بقت واقفة وسخنة آآه كفاية ياعمرو كفاية ساب بزازي ونزل على طيزي يلعب فيها ويفشخني اوي وهو بيبوس في وشي ويقولي في ودني هنياكك ياهند اااااوف وبدأ يقلعني دريس وكنت لبسة تحته طقم برا واندر احمر شفاف بزازي كلها برة البرا يدوب مغطية الحلمات مش باينة وكسي واضح من الاندر تقسيم شفايف الكس والاندر بقا مبلول من كسي قلعني البرا وبدأ يمص حلمات بزازي اااااااوف ااااااااااااااااااااة
وماسك طيزي هرس وفعص وانا مش قادرة اااااااااة وكسي بينزل في الاندر قلعتة البنطلون ومسكت زبرة ولسه هنزل امص فى زبرة سمعنا صوت 😱😱
شكراً على المشاركة
سرد اكتر من رائع بس نتمني تكملة القصة يامدام هند
 
Comment

شيري

(( وردة عرب نار ))
عضو مميز
إنضم
16 سبتمبر 2021
المشاركات
891
الإقامة
مصر طنطا غربية
النوع
انثي
  • Thread Starter Thread Starter
  • #11
صوت قدام الشقة برة خرجنا نشوف فيه ايه الصوت جاي من الشقة اللي قدامنا محمود عريس جديد وسحر عروستة بتقولة لما انت ملكش في النسوان اتجوزت ليه قالها وطي صوتك هتفضحيني دخلنا عندهم ايه دا 😍 صاروخ بالروب لحد الركبة الجسم ابن متناكة فاجر كرفي العيون خضرا والشعر ناعم ولونة بني لحد الكتف كدا والبشرة محمرة الروب حرير كل شوية يتفتح ويتزحل من عليها بزازها 😍 بيضا شمع والحلمات كريز نفسي فيها كنت مركز اوي معاها وبعدين هنكمل بعدين
ليه بعدين شكرا على المشاركة
 
Comment

شيري

(( وردة عرب نار ))
عضو مميز
إنضم
16 سبتمبر 2021
المشاركات
891
الإقامة
مصر طنطا غربية
النوع
انثي
  • Thread Starter Thread Starter
  • #12
ركبنا العربية ويدوب مشينا شويه شيري عملت مكالمة او عملت نفسها بتكلم حد الو اه ماما بخير اتحسن حالها طمنتيني ولتفتت ليا قلت خير قالت خلاص ماما بخير.خلاص ياشيري.اوصلك البيت ولو عاوزة ترجعي عند ماما واختي ارجعك معايا.بصتلي شيري لا لا عند ماما ولا عند مامتك بصيت لصدر شيري صدر ممتلىء نافر وهي كمان بصت بين فخاضي وكان مرسوم رسم ضخامة وطول ام مال فين قالت عاوزه ارتاح تعبانه اوي وكانت لواحد صاحبي شقة وعندي نسخة من المفتاح كلمة صاحبي عشان يفضيلي الجو.قلت شيري انا كمان تعبان وروحت بيها الشقة وفالطريق اشترينا فاكهة وحاجات عارف ان الحكاية حطول وحنعيش لحضات وفنفسي أقول حتكون دخلتك ياشيري
مشاهدة المرفق 49146
جميل ورائع شكراً على المشاركة
 
Comment
إنضم
1 سبتمبر 2021
المشاركات
76
النوع
ذكر مغتصب
وصلنا للعمارة كان البواب محروس كعادته ادام باب العمارة وعنيه مع لي رايحة والي جايا سلمت عليه محروس ازيك يابيه انا كويس محروس دا يعمل اي حاجة بواب وليه كوارث مع ستات العمارة
لما وصلت لباب الشقة وشيري ورايا اول مدخلت وسكرت الباب على طول حضنت شيري وشفايفي على شفيفها ولساني مع لسانها فبوسه طويلة وعناق طويل جسمنا ملتحمين وهو يتحسس بين فخاضها شيري انتا شايل ايه تحتك انتا رايح لحرب
لا حبيبتي دي الرجولة والفحوله لعمرك شفتيها شيري اه منك اه
images (1).jpeg

 
Comment
إنضم
1 سبتمبر 2021
المشاركات
76
النوع
ذكر مغتصب
مصيت شفايفها ونزلت مع رقبتها شيري اه يا حبيبي كنت عارفاك وعارفة انا اخترت مين ونا نازل لصدرها وهو حيقطع الحمالة حلمات واقفة اناا ادور اصابعي على صدرها واول ما شفايفي لمست حلمات صدرها خرجة كلمة اه من بؤها كأنها نغمة او سنفونية من سنفونيات الحب
images (2).jpeg

 
Comment

دكتور وشاعر

عضو نشيط
إنضم
24 فبراير 2021
المشاركات
278
النوع
ذكر
روحت علشان أزور صاحبى علشان كان تعبان دخلت الشقة عندهم وكان موجود أخته الجميلة وأمه وخالته وابنها سلمت عليهم واتكلمنا مع بعض واحنا بنتكلم سمعنا صوت صاحبى وهو بيقول اه جامد فقمنا كلنا رحنا الأوضة اللى هو راقد فيها وكان قاعد يتوجع بشكل شديد قلت له مالك قالى لى وهو بيعض على سنانه من الوجع:

حقنة المخدر اللى الدكتور كتبها لى مفعولها راح والمغص الكلوى راجع شديد.. اااااه.. ااا

قاطعته وانا بقول له:

ما تتكلمش انت يا صحبي.. ريح علشان الوجع مايزيدش..

فجأة شيرى قالت :

انا هاروح الصيدليه اجيب حقنة المخدر واجى..

انا رديت قلت:

استنى يا شيرى هاجى معاكى بالعربية اوصلك للصيدلية..

هزت شيرى راسها بالموافقة وانا الصراحة ماصدقت وطلعت وراها عدل. وركبنا العربية وقعدت اطمنها على اخوها انه هيبقى كويس علشان من رقتها كانت بتتوجع من ألم اخوها وصحبى..

ولما وصلنا الصيدليه اخدت منها الروشة ودخلت جبت الحقنة ورجعت لقيتها بتعيط قلت لها وانا بحط ايدى على ايديها:

هونى عليك يا شيرى.. اخوكى هيتحسن قريب خالص..

انا كنت حاطط ايدى على ايديها وضاغط بحنية على ايديها وهى لاحظت وبصت لى وعنيها كلها دموع فمديت ايدى التانية تمسح دموعها فاتكسفت واشاحت يعنيها بعيد عنى وشدت ايديها وقالت برقة:

يلا علشان اخويا ياخد الحقنة..

المهم رحنا بسرعة البيت وكان اخوها مازال بيتوجع بشدة وانا جهزت الحقنة واديتها له..

وقعدنا شوية وانا عينى ما بتترفعش من على شيرى وهى كمان كانت واخدة بالها منى اوى ولما عينى تيجى فى عينيها تدير عينيها بكسوف..

شوية كدا والحقنة مفعولها اشتغل واخوها نام وخالتها وابنها استأذن ا وانصرفوا..

وانا قلت لام صحبى :

ممكن حضرتك تتفضلى تستريح وانا هافضل هنا مع صحبى علشان لو قلق واحتاج حاجة.

قالت لى:

يا حبيبي انت كدا هانتعبك معانا..

قلت لها:

لا ازاى.. حضرتك اتفضلي وانا اتابع.. دا مش مجرد صحبى.. دا صحبى واخويا.. وانا مش غريب..

فى الاخر ام صحبى راحت تنام وفضلت قاعد انا وشيرى لوحدنا..

قعدنا نتكلم شوية واحنا بنتكلم كان فى لغة عيون واضحة ولما اركز معاها بعينى كانت تبص فى عيني وبعدين تدير عينيها بكسوف كان بيزيدها جمال على جمالها..

وفجأة شيرى قالت لى:

تشرب شاى

قلت لها :

مافيش مانع طالما هيبقى من ايديك الحلوة..

ابتسمت ابتسامة جميلة وخرجت راحت المطبخ علشان تعمل الشاى..

والصراحة انا انتهزتها فرصة وجات فكرة مجنونة فى بالى..

فقمت رحت المطبخ وراها ووقفت عند بابه من غير هى ماتحس وكنت مبهور بجمالها جدا..

المهم رحت وقفت وراها وهى بتعمل الشاى ومسكت خصرها الجميل بأيدينا الاتنين فرفعت راسها بتلذذ من غير ماتبص ولا تعترض كأنها مستنية انى اجى وراها المطبخ واعمل كدا.. فضميتها ليا اكتر وايدى بدأت تلعب فى بزازها من فوق الهدوم وقعدت ابوس رقبتها واحسها من ورا وشعرها الطويل سايل على اكتافها وبعدين لقيتها بقى وشها فى وشى وضميتها ليا بحنان وقعدت اشم فيها من رقبتها وووشها وبصيت لعنيها وكانت دايبة وبدأت ابوسها من شفايفها واييييه...

وانا بقولها :

انا بحبك بحبك بحبك يا شيرى من زمان وانتى عارفة..

ردت قالت وهى أنفاسها متلاحقة من الشهوة:

عارفة وانا كمان بحبك بحبك اوى اوى اوى

وهى بتقول كدا كانت لفة ايديها جامد على رقبتى وزادت ضغط على رقبتى وانا ببوس والحش وادعك فى جسمها..

شفايفها فى منتهى الرقة وانا ابوسها وامص لسانها وايدى بتفرش فى جسمها وتقفش بزازها وانا شفايفى بتاكل فى شفايفها واطلع على وشها الحسه والحس رقبتها وبقت سايحة ع الاخر.. وقلعتها هدومها بسرعة رهيبة من الهيجان ازاى معرفش.. واصبحت شيرى واقفة عريانة ادامى فقفلت باب المطبخ علشان مامتها ماتصحاش.. وجريت على شيرى قلعت هدومى كلها ازاى معرفش المهم كان منظر طبيعي ولا فى الاحلام..

احنا الاتنين واقفين أدام بعض عريانين وكلنا حب وهيجان..

رحت ماسك ايديها وحطيت جبهتى على جبهتها وانفاسنا تخبط فى بعضها وتزيدنا شهوة وإثارة.. ضميتها تانى واحنا ملط المرة دى وقعدت ابوسها والحس رقبتها ووشها وايديا الاتنين بيقفشوا طيزها من ورا ويداعبوا خصرها ووادعك فى بزازها وشعرها مغطى راسى.. ونزلت بشفايفى تحت شوية وقعدت الحس صدرها الأبيض الجميل ووصلت لحلماتها و..

قعدت الحس حلمات بزازها واعضعضهم وفى نفس الوقت صوابعي تبعبص فى كسها وتداعب بظرها وهى دايبة من الشهوة والهيجان بعدين..

بعدين نزلت على بطنها وسرتها الحس وامشى بلسانى على كل حتة لحد ما وصلت لكسها الورد الجميييل..

وكسها دا من الحاجات المميزة فيها الصراحة لأنه دلوع كدا وشكله حلو ومثير.. ونضيف جداااااا.. المهم قعدت الحس كسها من تحت لفوق بشويش بشويش بشويش.. واوصل للبظر وابلعه وامصمصه واحط شفايف كسها جوا فمى كأنى بتعامل مع شفايف فمها بالظبط.. وامصمصه والحس وابوس شفايف كسها.. وارجع أمشى لسانى بشوييييش على كسها لحس من تحت لفوق وانفخ فيه بشوييييش بشوييييش..

فى نفس الوقت ايدى ماسكة بزازها تقفيش.. ودعك.. وكسها من اللحس يزيدها هيجان وتضم رجليها على راسى وانا الحس واقفش..

والحس

والحس

و...

وتفجر من الكس الجميل سائل الشهوة اللذيذ..

ريحته تجنن..

وبحب اشربه طالما هو من شيرى اللى بحبها..

شربت سائل كسها اللذيذ..

ونزلت على رجليها الحسهم..

والحس..

والحس..

بعدين وصلت لصوابع رجليها..

شميت رجليها الجميلة المدورة من تحت وملفوفة..

وقعدت الحس كف رجليها من فوق وتحت والصواب وكله...

كله كله..

ومصمصت صوابع رجليها صابع صابع..

علشان انا بحبها بس بعمل كدا..

ممكن اكل التراب اللى بتمشي عليه..

بعدين رقدتها على ظهرها فوق طرابيزة متوسطة فى منتصف للمطبخ..

وفتحت رجليها...

ونزلت على وشها بوووس...

وهى غطت راسى بشعرها الطويل اللى مثل الشلال..

وصدرى يلامس صدرها..

ويضغط على بزازها الدلوعين..

وبطنى على بطنها..

وزبى على أبواب مسها..

لفيت ايدى من تحت رقبتها وحضنتها جامد..

لدرجة اننا بقينا كالجسد الواحد..

وزبى شاف طريقه ودخل بشويش..

وانا ببوس شيرى..

وهى تتنهد وهواها يجى على ودانى يجننى اوى..

وبدأت ادخل زبى وأخرجه..

وبدأ الشغل..

وانا متغطى بشعرها ومنعم بدفء حبيبتى..

ابوس ونشم أنفاس بعض..

والحس وشها ورقبتها..

والحس مقدمة صدرها من فوق..

وصدرى ملتصق بصدرها..

وانا شغال من تحت داخل خارج..

زبى يدخل ويخرج..

وحبيبى رفعت رجليها وضمتهم على ظهرى..

وبقينا احنا الاتنين فى قمة الالتحام..

الحس وابوس وشها ورقبتها..

وشيرى تغمرنى بانفاسها الدافئة المثيرة..

وتتأوه وتتنهد وتقول:

اه.. اه.. حبيبي.. ادينى من حنانك.. انا ملكك.. كلى ملكك.. اه.. اااه.. اااااه

دا بصوت خفيض كدا ودلع يخلينى اهيج اكتر..

والتصق بحبيبتى اكتر واقول لها:

حبيبتي.. بحبك.. انتى ملكى وانا ملكك.. كلى ليكى..

وانزل على مقدمة صدرها الحس..

ورفعت بزازها وزنفظقتهم لصدرى لفوق بحيث الحلمات تكون متوجهة لفوق اتجاه الوجه علشان اوصل لهم بلسانى..

وفضلت الحس الحلمات بلسانى يمين وشمال وهى هاتتجنن من المتعة..

ونزلت بأيدينا الاتنين حطيتهم تحت طيزها ورفعتها على خفيف خفيف..

وقعدت اخبط جامد..

وزبى داخل خارج

داخل خارج

داخل خارج..

واستمر..

و..

وفجأة ارتعشت شيرى تحتى بقوة..

وكانت تقول :

اه.. ااااه.. اااااه

وتفجرت ينابيع شهوتها..

وتدفق سائل كسها اللذيذ..

وشدتنى وضمتنى ليها جامد جامد..

وزبى بقى عايم فى مية كسها..

وانا لسة ما نزلتش شهوتى..

وفضلت شغال..

انيك..

وانيك..

وانيك..

كان اللقاء حلو واستمرينا فترة حلوة.

لحد مانزلت وخلصت..

وفضلت راقد عليها..

أنفسنا متلاحقة..

وحاضنين بعض..

ايديها حوالين رقبتى...

وايديا حواليها..

وانا كنت مستمر بوس خفيف لشفايفها..

وابوس وجهها برفق..

بعدين قمنا لبسنا...

وغلينا مية للشاى من جديد بدل اللى باظت..

عملنا الشاى وخرجنا رحنا بصينا على صحبى لقيناه نايم بعمق..

قعدنا فى الرسيبشن...

قعدنا نشرب الشاى..

ونبص لبعض بحب..

قلت لها :

بحبك اوى يا شيرى

ابتسمت برقة وخفضت عيونها فى الأرض بدلال زادها جمال على جمال..

المهم فضلنا كدا شوية..

بعدين انا قمت قعدت جنبها ولفيت ايدى حوالين رقبتها فقالت:

بلاش كدا علشان ممكن ماما تشوفنا..

قلت لها :

طيب تعالى ندخل أوضة النوم بتاعتك..

ترددت لحظة كدا وبعدين قامت وانا قمت وراها ودخلنا أوضة نومها..

هى قعدت على طرف السرير مديرة وشها بدلال مثير..

انا رحت قعدت جنبها ولفيت وجهها تجاهى وبصيت فى عيونها ذات السواد الجميل...

وقربت من وشها..

فضلت ابوس شفايفها ووشها ورقبتها..

واقول:

حبيبتي انتى فى قلبى على طول.. انتى الحقيقة اللى جوا قلبى..

كانت تغمرنى بأنفاس كلها حرارة وشووق وهى بتقول:

بحبك بحبك.. ماقدرش استغنى عنك.. انت حبيبي.. وانا ملكك..

..

ابوس أناملها..

وعينى بتنظر فى عيونها..أقرب منها..

استنشق انفاسها..

احط جبهتى على جبهتها..

نتوه بأنفاس بعض..

بعدين شفايفى تاخد شفايفها.

ابوسهم..

امصمصهم..

لسانى يداعب لسانها..

نشرب لعاب بعض..

شفايفها اللى فوق واللى تحت اكلهم..

نتوه كدا مع بعض..

ايدى على وسطها..

وايدى التانية على رقبتها..

شفايفنا والسنتنا مندمجين مع بعض..

واطلع ع الخدود..

خدودها اقطفهم..

يحمروا كدا..

ابوس وشها كله..

الحسه..

كله كدا..

واشم انفاسها..

انزل على رقبتها..

ابوسها..

و الحسها...

واعضها..

واطلع تانى على شفايفها..

ابوسها..

واكلها..

والسنتنا تلاعب بعضها..

نبلع ريق بعض..

بعدين..

انزل على صدرها..

الحسه..

واجى ع بزازها..

ارضعهم..

اكلهم..

الاعبهم..

الحسهم..

لحد حلمات بزازها تقف..

فى نفس الوقت ايدى بتلعب فى طيزها..

احسس على طيزها وانا بارضع فى بزازها..

وابعبصها من طيزها..

استمر كدا..

واستمر..

واستمر..

وهى بتتأوه مش قادرة..

انزل ع بطنها وسرتها..

الحسهم..

اكلهم..

لسانى يمشى على بطنها كلها ..

وأفضل انزل لحد ماوصل لكسها الجميل..

الحس البظر والكس..

الحس..

والحس..

ادخل لسانى جوا كسها..

اكل كسها..

احط شفايف كسها فى بقى..

وادغدغهم..

تنزل واشرب السائل بتاعها..

واستمر الحس الكس الجميل..

وادخل لسانى فيه..

وايدى ماسكة بزازها من فوق..

بعدين..

انزل على سيقانها..

الحسها..

ادعكها..

اضربها..

افضل انزل لحد صوابع رجليها..

الحسهم..

الحس أقدامها..

بطن رجليها.

كعبها..

بعدين..

اقلبها على بطنها..

واركب..

و استنى كدا شوية بدون إدخال خالص..

بحيث يبقى زبرى بين فلقات طيزها..

ودماغى على دماغها ورقبتها..

وبطنى على ظهرها..

ورجلى على رجليها..

وضع سيطرة..

استمر كدا شوية من غير حاجة..

واشم ريحتها من عند رقبتها..

وورا ودنها..

وانفاس تخبط فى رقبتها..

و تحسها على وشها..

بعدين..

ابوسها ورا ودنها والحس..

تهيج...

ادعك زبرى بين فلقات طيزها بدون إدخال..

ادعك رجلى فى افخادها...

بعدين..

انام على ظهرى..

ونعمل 69..

تمصى زبرى..

وانا الحس طيزها وكسها..

تحرك طيزها وهى قاعدة على وشى..

و ترجع تمص زبرى..

وانا اكل خرم طيزها وكسها..

بعدين..

تعمل دوجى..

ادخل زبرى بالراحة..

يدخل كله فى كسها ..

اروح واجى بالراحة..

ابدأ اسرع شوية شوية..

واطلع زبرى يشم هوا..

ارجع ادخله تانى..

واخبط جامد..

انيك جامد..

واضرب طيزها..

تحمر..

تصوت..

امسك وسطها وارزع

وارزع..

وارزع..

امسك كتفها وارزع..

ارجع تانى امسك طيزها من الفلقتين..

ادعكهم..

اضرب فيهم جامد..

وانا شغال زبرى داخل طالع..

بعدين..

اطلع زبرى..

وانام على ظهرى..

تعمل وضع الفارسة وشها ليا..

تقرب شفايفها منى ونبوس..

بزازها مدلدلة..

العب فيهم..

و تتحرك على زبرى وهو فى كسها..

تروح وتيجى..

تتنطط على زبرى..

وانا ماسك طيزها من ورا..

اضربهم..

ابعبص طيزها..

هى بتترقص على زبرى..

نستمر كدا..

بعدين..

تعمل نفس الوضع بس ظهرها ليا..

زبرى يدخل كسها..

وانا ماسك وسطها وطيزها..

واضرب طيزها..

وهى تطلع وتنزل على زبرى..

فششششخ..

بعدين..

تعمل دوجى تانى..

اركبها..

افضل انيك كسها وابعبص طيزها..

لحد مانزل..

أغرق كسها وارويه..

بعدين نريح شوية..

ناخد شاور عادى..




ندخل الحمام

ناخد شاور

تحت المية ابوس شفايفها..

المية تنزل على شفايفنا ونشربها سوا..

وايدى بتدعك جسمها وافرشها..

وأضع حلمات بزازها تحت الميه..

وابعبص طيزها..

انزل الحس بطنها..

وسرتها..

وسوتها..

وادعك طيزك..

وانزل لحد كسها..

الحس بظرها

اكله

ادخل لسانى جوا كسها

الحس كسها..

الميه تنزل على كسها واشربها..

انزل الحس رجليها..

لحد صوابع رجليها..

امصمصهم..

بعدين

أقف ورا ظهرها..

ايدى تقفش بزازها من أدام..

زبى بين فلقات طيزها.. من غير إدخال..

ابعبص كسها..

ابوس رقبتها من ورا..

بعدين أقف..

تنزل تمص زبى..

مصى جامد..

لحد ما يبقى على آخره..

اعملى دوجى ..

ادخل زبى فى كسها ..

انيك كسها الحلو اللذيذ

ادخل زبى واطلعه..

وهى موطية وساندة على حافة البانيو..

واهريها نيك فى كسها ..

داخل طالع..

زبى داخل كسها .. طالع من كسها ..

لحد مانزل لبنى جوا كسها الفاجر..

املاه لبن..

وتحط زبى فى بقها تمصه..

تبلع بواقي المنى..

تنضف زبى..

بعدين

احميها..

ادعك جسمها وارغى الصابون على جسمها كله..

وادعك جسمها بالصابون كله..

كله كله..

البزاز والكس والطيز..

والرقبة

والفخاد

والرجلين

وصوابع الرجلين..

وهى تدلك جسمى بالصابون وتنضفى زبى بايديها وتمسك زبى بالصابون..

بعدين نفتح المية تنزل فوقنا تنزل الصابون من على جسمنا..

ونطلع..

ننام ع السرير.......

و.....

تنام على جنبها وانا وراها..

وايدى ماسكة بزازها تقفيش..

ايد تقفش فى بزازها..

والايد التانيه تلعب فى كسها..

وشفايفي بتبوس رقبتها..

وزبى محشور بين فلقات طيزها ..

بعدين انيمها على ظهرها..

واركب فوقها..

ابوس شفايفها..

لسانى ولسانها يحضنوا بعض..

نشرب لعاب بعض..

انزل على بزازها ارضعهم..

واستمر كدا..

بعدين انزل الحس الكس اللذيذ الجامد الفشيييييبخ..

الحس

والحس

بعدين ادخل لسانى جوا كسها دا..

وادلعه..

ابلعه جوا بقى..

لحد ماتجيب وتنزل شهوتها..

ابلع مية و عسل كسها..

طعمه وريحته جناااان..

انزل ع رجليها الحسها لحد صوابع رجليها..

وبعدين انام ع ظهرى

تمص زبى..

مصى يا لبوة جامد..

جامد..

بعدين نعمل 69

نستمر لحس ومص...

كمان وكمان..

بعدها انيمها على ظهرها..

وادخل زبى فى كسها..

وانيك..

وانيك..

وانيك..

بعدها تعمل وضع الكلبه

أشد شعرها..

وادخل زبى فى كسها..

وانيك..

اضرب طيزها..

اطرقع..

يا خدامة زبى..

يا شرموطتى..

انتى متناكة زبرى..

وانيك..

جامد..

اخبط..

صوت الطرقعة وصريخها عاالى..

وانا مش معبر..

انيك..

وانييييك..

بعدها تحط راسها ع السرير..

ترفع طيزها لفوق..

وانا راكب من فوق طيزها اللبوة..

ادخل زبى جوا كسها ..

وانيك

وانيك

بعدين انام ع ظهرى

وهى فوق..

تتحرك على زبرى..

واحضنها من وسطها

واضرب طيزها..

اطرقع

وأرضع بزازها. وهى بتتحرك جامد..

نستمر كدا نيك وضرب وطرقعة..

لحد مانزل..

بعدها تمص زبى..

وننام وانا حاضنها من ورا..

نريح شوية..

وبعدها طاعنا بصينا على صحبى لقيناه لسة نايم وام صاحبى كمان كانت فى سابع نومة..

عملنا نيسكافيه المرة دى وقعدنا نشرب فى الريسبشن ..

وكانت احلى صدفة..

واحلى ليلة..

من الف ليلة وليلة..


 
Comment

مشمشة

عضو
إنضم
2 سبتمبر 2021
المشاركات
48
النوع
انثي
صوت واحد بيخبط علي الباب بيقول فين مشمشة مامتها مشمشة حد عايزك انا روحت نعم اتفضل انتي مشمشة ايوا انت مين انا من طرف أحمد بتاع المساج هو بيتصل عليكي كتير ومش عارف يوصلك بيقولك ميعادك النهاردة
استأذنت ونزلت فتحت موبيلي ورنيت علي أحمد ايه ينفع تبعتلي واحد كدا
اعمل ايه مش عارف اوصلك خالص ميعادك الساعة 7 وانا أكدت الحجز
نعم بس انا مش هاجي
لا يامشمشة هتيجي
قفلت وانا فعلاً عايزة اروح لاني مستنية اليوم دا
وبعد تفكير كتير تفتكرو روحت ولا لاء.....
لها تكملة لكن بعدين!!
 
Comment
إنضم
1 سبتمبر 2021
المشاركات
76
النوع
ذكر مغتصب
صوت واحد بيخبط علي الباب بيقول فين مشمشة مامتها مشمشة حد عايزك انا روحت نعم اتفضل انتي مشمشة ايوا انت مين انا من طرف أحمد بتاع المساج هو بيتصل عليكي كتير ومش عارف يوصلك بيقولك ميعادك النهاردة
استأذنت ونزلت فتحت موبيلي ورنيت علي أحمد ايه ينفع تبعتلي واحد كدا
اعمل ايه مش عارف اوصلك خالص ميعادك الساعة 7 وانا أكدت الحجز
نعم بس انا مش هاجي
لا يامشمشة هتيجي
قفلت وانا فعلاً عايزة اروح لاني مستنية اليوم دا
وبعد تفكير كتير تفتكرو روحت ولا لاء.....
لها تكملة لكن بعدين!!
اكمل معاك لو عاوزة انا لبعتو أحمد انا حسمي نفسي كمال ونتي عاوزه انتقام من أحمد
 
Comment
إنضم
1 سبتمبر 2021
المشاركات
76
النوع
ذكر مغتصب
مشمشة اسمك ايه انا كمال
مشمشة استناني تحت انا حاضر
مشمشة ماما انا جالي مشوار ولازم انزل ومامتها متتأخريش كتير حاضر يا ماما
ونا بستنى تحت يا تاري ليه عاوزاني استنى تحت ونا بفكر نزلت مشمشة بدر فجمالها. قد ممشوق صدر نافر وسط خاتم فخاض وسيقان غزالها اخذت بمجامع قلبي قلت فنفسي هنيالك يا احمد ودي ليتأخر عليها يبقى الخسرانة او اعمى واصم دي اجيها على اكف الريح ونا فغمرة سهوتي. مشمشة مالك يا كمال سرحان في ايه انا بدون شعور فيك اصدي مستنيك لا لا استنى عاوزة ايه اتلخبط انا ضحكت مشمشة وقاتلي بلا انا فين حوصلك الحمد مشمشة يلا ونت حتعرف
حكمل لو مشمشة ارادت
 
Comment

شيري

(( وردة عرب نار ))
عضو مميز
إنضم
16 سبتمبر 2021
المشاركات
891
الإقامة
مصر طنطا غربية
النوع
انثي
  • Thread Starter Thread Starter
  • #20
روحت علشان أزور صاحبى علشان كان تعبان دخلت الشقة عندهم وكان موجود أخته الجميلة وأمه وخالته وابنها سلمت عليهم واتكلمنا مع بعض واحنا بنتكلم سمعنا صوت صاحبى وهو بيقول اه جامد فقمنا كلنا رحنا الأوضة اللى هو راقد فيها وكان قاعد يتوجع بشكل شديد قلت له مالك قالى لى وهو بيعض على سنانه من الوجع:

حقنة المخدر اللى الدكتور كتبها لى مفعولها راح والمغص الكلوى راجع شديد.. اااااه.. ااا

قاطعته وانا بقول له:

ما تتكلمش انت يا صحبي.. ريح علشان الوجع مايزيدش..

فجأة شيرى قالت :

انا هاروح الصيدليه اجيب حقنة المخدر واجى..

انا رديت قلت:

استنى يا شيرى هاجى معاكى بالعربية اوصلك للصيدلية..

هزت شيرى راسها بالموافقة وانا الصراحة ماصدقت وطلعت وراها عدل. وركبنا العربية وقعدت اطمنها على اخوها انه هيبقى كويس علشان من رقتها كانت بتتوجع من ألم اخوها وصحبى..

ولما وصلنا الصيدليه اخدت منها الروشة ودخلت جبت الحقنة ورجعت لقيتها بتعيط قلت لها وانا بحط ايدى على ايديها:

هونى عليك يا شيرى.. اخوكى هيتحسن قريب خالص..

انا كنت حاطط ايدى على ايديها وضاغط بحنية على ايديها وهى لاحظت وبصت لى وعنيها كلها دموع فمديت ايدى التانية تمسح دموعها فاتكسفت واشاحت يعنيها بعيد عنى وشدت ايديها وقالت برقة:

يلا علشان اخويا ياخد الحقنة..

المهم رحنا بسرعة البيت وكان اخوها مازال بيتوجع بشدة وانا جهزت الحقنة واديتها له..

وقعدنا شوية وانا عينى ما بتترفعش من على شيرى وهى كمان كانت واخدة بالها منى اوى ولما عينى تيجى فى عينيها تدير عينيها بكسوف..

شوية كدا والحقنة مفعولها اشتغل واخوها نام وخالتها وابنها استأذن ا وانصرفوا..

وانا قلت لام صحبى :

ممكن حضرتك تتفضلى تستريح وانا هافضل هنا مع صحبى علشان لو قلق واحتاج حاجة.

قالت لى:

يا حبيبي انت كدا هانتعبك معانا..

قلت لها:

لا ازاى.. حضرتك اتفضلي وانا اتابع.. دا مش مجرد صحبى.. دا صحبى واخويا.. وانا مش غريب..

فى الاخر ام صحبى راحت تنام وفضلت قاعد انا وشيرى لوحدنا..

قعدنا نتكلم شوية واحنا بنتكلم كان فى لغة عيون واضحة ولما اركز معاها بعينى كانت تبص فى عيني وبعدين تدير عينيها بكسوف كان بيزيدها جمال على جمالها..

وفجأة شيرى قالت لى:

تشرب شاى

قلت لها :

مافيش مانع طالما هيبقى من ايديك الحلوة..

ابتسمت ابتسامة جميلة وخرجت راحت المطبخ علشان تعمل الشاى..

والصراحة انا انتهزتها فرصة وجات فكرة مجنونة فى بالى..

فقمت رحت المطبخ وراها ووقفت عند بابه من غير هى ماتحس وكنت مبهور بجمالها جدا..

المهم رحت وقفت وراها وهى بتعمل الشاى ومسكت خصرها الجميل بأيدينا الاتنين فرفعت راسها بتلذذ من غير ماتبص ولا تعترض كأنها مستنية انى اجى وراها المطبخ واعمل كدا.. فضميتها ليا اكتر وايدى بدأت تلعب فى بزازها من فوق الهدوم وقعدت ابوس رقبتها واحسها من ورا وشعرها الطويل سايل على اكتافها وبعدين لقيتها بقى وشها فى وشى وضميتها ليا بحنان وقعدت اشم فيها من رقبتها وووشها وبصيت لعنيها وكانت دايبة وبدأت ابوسها من شفايفها واييييه...

وانا بقولها :

انا بحبك بحبك بحبك يا شيرى من زمان وانتى عارفة..

ردت قالت وهى أنفاسها متلاحقة من الشهوة:

عارفة وانا كمان بحبك بحبك اوى اوى اوى

وهى بتقول كدا كانت لفة ايديها جامد على رقبتى وزادت ضغط على رقبتى وانا ببوس والحش وادعك فى جسمها..

شفايفها فى منتهى الرقة وانا ابوسها وامص لسانها وايدى بتفرش فى جسمها وتقفش بزازها وانا شفايفى بتاكل فى شفايفها واطلع على وشها الحسه والحس رقبتها وبقت سايحة ع الاخر.. وقلعتها هدومها بسرعة رهيبة من الهيجان ازاى معرفش.. واصبحت شيرى واقفة عريانة ادامى فقفلت باب المطبخ علشان مامتها ماتصحاش.. وجريت على شيرى قلعت هدومى كلها ازاى معرفش المهم كان منظر طبيعي ولا فى الاحلام..

احنا الاتنين واقفين أدام بعض عريانين وكلنا حب وهيجان..

رحت ماسك ايديها وحطيت جبهتى على جبهتها وانفاسنا تخبط فى بعضها وتزيدنا شهوة وإثارة.. ضميتها تانى واحنا ملط المرة دى وقعدت ابوسها والحس رقبتها ووشها وايديا الاتنين بيقفشوا طيزها من ورا ويداعبوا خصرها ووادعك فى بزازها وشعرها مغطى راسى.. ونزلت بشفايفى تحت شوية وقعدت الحس صدرها الأبيض الجميل ووصلت لحلماتها و..

قعدت الحس حلمات بزازها واعضعضهم وفى نفس الوقت صوابعي تبعبص فى كسها وتداعب بظرها وهى دايبة من الشهوة والهيجان بعدين..

بعدين نزلت على بطنها وسرتها الحس وامشى بلسانى على كل حتة لحد ما وصلت لكسها الورد الجميييل..

وكسها دا من الحاجات المميزة فيها الصراحة لأنه دلوع كدا وشكله حلو ومثير.. ونضيف جداااااا.. المهم قعدت الحس كسها من تحت لفوق بشويش بشويش بشويش.. واوصل للبظر وابلعه وامصمصه واحط شفايف كسها جوا فمى كأنى بتعامل مع شفايف فمها بالظبط.. وامصمصه والحس وابوس شفايف كسها.. وارجع أمشى لسانى بشوييييش على كسها لحس من تحت لفوق وانفخ فيه بشوييييش بشوييييش..

فى نفس الوقت ايدى ماسكة بزازها تقفيش.. ودعك.. وكسها من اللحس يزيدها هيجان وتضم رجليها على راسى وانا الحس واقفش..

والحس

والحس

و...

وتفجر من الكس الجميل سائل الشهوة اللذيذ..

ريحته تجنن..

وبحب اشربه طالما هو من شيرى اللى بحبها..

شربت سائل كسها اللذيذ..

ونزلت على رجليها الحسهم..

والحس..

والحس..

بعدين وصلت لصوابع رجليها..

شميت رجليها الجميلة المدورة من تحت وملفوفة..

وقعدت الحس كف رجليها من فوق وتحت والصواب وكله...

كله كله..

ومصمصت صوابع رجليها صابع صابع..

علشان انا بحبها بس بعمل كدا..

ممكن اكل التراب اللى بتمشي عليه..

بعدين رقدتها على ظهرها فوق طرابيزة متوسطة فى منتصف للمطبخ..

وفتحت رجليها...

ونزلت على وشها بوووس...

وهى غطت راسى بشعرها الطويل اللى مثل الشلال..

وصدرى يلامس صدرها..

ويضغط على بزازها الدلوعين..

وبطنى على بطنها..

وزبى على أبواب مسها..

لفيت ايدى من تحت رقبتها وحضنتها جامد..

لدرجة اننا بقينا كالجسد الواحد..

وزبى شاف طريقه ودخل بشويش..

وانا ببوس شيرى..

وهى تتنهد وهواها يجى على ودانى يجننى اوى..

وبدأت ادخل زبى وأخرجه..

وبدأ الشغل..

وانا متغطى بشعرها ومنعم بدفء حبيبتى..

ابوس ونشم أنفاس بعض..

والحس وشها ورقبتها..

والحس مقدمة صدرها من فوق..

وصدرى ملتصق بصدرها..

وانا شغال من تحت داخل خارج..

زبى يدخل ويخرج..

وحبيبى رفعت رجليها وضمتهم على ظهرى..

وبقينا احنا الاتنين فى قمة الالتحام..

الحس وابوس وشها ورقبتها..

وشيرى تغمرنى بانفاسها الدافئة المثيرة..

وتتأوه وتتنهد وتقول:

اه.. اه.. حبيبي.. ادينى من حنانك.. انا ملكك.. كلى ملكك.. اه.. اااه.. اااااه

دا بصوت خفيض كدا ودلع يخلينى اهيج اكتر..

والتصق بحبيبتى اكتر واقول لها:

حبيبتي.. بحبك.. انتى ملكى وانا ملكك.. كلى ليكى..

وانزل على مقدمة صدرها الحس..

ورفعت بزازها وزنفظقتهم لصدرى لفوق بحيث الحلمات تكون متوجهة لفوق اتجاه الوجه علشان اوصل لهم بلسانى..

وفضلت الحس الحلمات بلسانى يمين وشمال وهى هاتتجنن من المتعة..

ونزلت بأيدينا الاتنين حطيتهم تحت طيزها ورفعتها على خفيف خفيف..

وقعدت اخبط جامد..

وزبى داخل خارج

داخل خارج

داخل خارج..

واستمر..

و..

وفجأة ارتعشت شيرى تحتى بقوة..

وكانت تقول :

اه.. ااااه.. اااااه

وتفجرت ينابيع شهوتها..

وتدفق سائل كسها اللذيذ..

وشدتنى وضمتنى ليها جامد جامد..

وزبى بقى عايم فى مية كسها..

وانا لسة ما نزلتش شهوتى..

وفضلت شغال..

انيك..

وانيك..

وانيك..

كان اللقاء حلو واستمرينا فترة حلوة.

لحد مانزلت وخلصت..

وفضلت راقد عليها..

أنفسنا متلاحقة..

وحاضنين بعض..

ايديها حوالين رقبتى...

وايديا حواليها..

وانا كنت مستمر بوس خفيف لشفايفها..

وابوس وجهها برفق..

بعدين قمنا لبسنا...

وغلينا مية للشاى من جديد بدل اللى باظت..

عملنا الشاى وخرجنا رحنا بصينا على صحبى لقيناه نايم بعمق..

قعدنا فى الرسيبشن...

قعدنا نشرب الشاى..

ونبص لبعض بحب..

قلت لها :

بحبك اوى يا شيرى

ابتسمت برقة وخفضت عيونها فى الأرض بدلال زادها جمال على جمال..

المهم فضلنا كدا شوية..

بعدين انا قمت قعدت جنبها ولفيت ايدى حوالين رقبتها فقالت:

بلاش كدا علشان ممكن ماما تشوفنا..

قلت لها :

طيب تعالى ندخل أوضة النوم بتاعتك..

ترددت لحظة كدا وبعدين قامت وانا قمت وراها ودخلنا أوضة نومها..

هى قعدت على طرف السرير مديرة وشها بدلال مثير..

انا رحت قعدت جنبها ولفيت وجهها تجاهى وبصيت فى عيونها ذات السواد الجميل...

وقربت من وشها..

فضلت ابوس شفايفها ووشها ورقبتها..

واقول:

حبيبتي انتى فى قلبى على طول.. انتى الحقيقة اللى جوا قلبى..

كانت تغمرنى بأنفاس كلها حرارة وشووق وهى بتقول:

بحبك بحبك.. ماقدرش استغنى عنك.. انت حبيبي.. وانا ملكك..

..

ابوس أناملها..

وعينى بتنظر فى عيونها..أقرب منها..

استنشق انفاسها..

احط جبهتى على جبهتها..

نتوه بأنفاس بعض..

بعدين شفايفى تاخد شفايفها.

ابوسهم..

امصمصهم..

لسانى يداعب لسانها..

نشرب لعاب بعض..

شفايفها اللى فوق واللى تحت اكلهم..

نتوه كدا مع بعض..

ايدى على وسطها..

وايدى التانية على رقبتها..

شفايفنا والسنتنا مندمجين مع بعض..

واطلع ع الخدود..

خدودها اقطفهم..

يحمروا كدا..

ابوس وشها كله..

الحسه..

كله كدا..

واشم انفاسها..

انزل على رقبتها..

ابوسها..

و الحسها...

واعضها..

واطلع تانى على شفايفها..

ابوسها..

واكلها..

والسنتنا تلاعب بعضها..

نبلع ريق بعض..

بعدين..

انزل على صدرها..

الحسه..

واجى ع بزازها..

ارضعهم..

اكلهم..

الاعبهم..

الحسهم..

لحد حلمات بزازها تقف..

فى نفس الوقت ايدى بتلعب فى طيزها..

احسس على طيزها وانا بارضع فى بزازها..

وابعبصها من طيزها..

استمر كدا..

واستمر..

واستمر..

وهى بتتأوه مش قادرة..

انزل ع بطنها وسرتها..

الحسهم..

اكلهم..

لسانى يمشى على بطنها كلها ..

وأفضل انزل لحد ماوصل لكسها الجميل..

الحس البظر والكس..

الحس..

والحس..

ادخل لسانى جوا كسها..

اكل كسها..

احط شفايف كسها فى بقى..

وادغدغهم..

تنزل واشرب السائل بتاعها..

واستمر الحس الكس الجميل..

وادخل لسانى فيه..

وايدى ماسكة بزازها من فوق..

بعدين..

انزل على سيقانها..

الحسها..

ادعكها..

اضربها..

افضل انزل لحد صوابع رجليها..

الحسهم..

الحس أقدامها..

بطن رجليها.

كعبها..

بعدين..

اقلبها على بطنها..

واركب..

و استنى كدا شوية بدون إدخال خالص..

بحيث يبقى زبرى بين فلقات طيزها..

ودماغى على دماغها ورقبتها..

وبطنى على ظهرها..

ورجلى على رجليها..

وضع سيطرة..

استمر كدا شوية من غير حاجة..

واشم ريحتها من عند رقبتها..

وورا ودنها..

وانفاس تخبط فى رقبتها..

و تحسها على وشها..

بعدين..

ابوسها ورا ودنها والحس..

تهيج...

ادعك زبرى بين فلقات طيزها بدون إدخال..

ادعك رجلى فى افخادها...

بعدين..

انام على ظهرى..

ونعمل 69..

تمصى زبرى..

وانا الحس طيزها وكسها..

تحرك طيزها وهى قاعدة على وشى..

و ترجع تمص زبرى..

وانا اكل خرم طيزها وكسها..

بعدين..

تعمل دوجى..

ادخل زبرى بالراحة..

يدخل كله فى كسها ..

اروح واجى بالراحة..

ابدأ اسرع شوية شوية..

واطلع زبرى يشم هوا..

ارجع ادخله تانى..

واخبط جامد..

انيك جامد..

واضرب طيزها..

تحمر..

تصوت..

امسك وسطها وارزع

وارزع..

وارزع..

امسك كتفها وارزع..

ارجع تانى امسك طيزها من الفلقتين..

ادعكهم..

اضرب فيهم جامد..

وانا شغال زبرى داخل طالع..

بعدين..

اطلع زبرى..

وانام على ظهرى..

تعمل وضع الفارسة وشها ليا..

تقرب شفايفها منى ونبوس..

بزازها مدلدلة..

العب فيهم..

و تتحرك على زبرى وهو فى كسها..

تروح وتيجى..

تتنطط على زبرى..

وانا ماسك طيزها من ورا..

اضربهم..

ابعبص طيزها..

هى بتترقص على زبرى..

نستمر كدا..

بعدين..

تعمل نفس الوضع بس ظهرها ليا..

زبرى يدخل كسها..

وانا ماسك وسطها وطيزها..

واضرب طيزها..

وهى تطلع وتنزل على زبرى..

فششششخ..

بعدين..

تعمل دوجى تانى..

اركبها..

افضل انيك كسها وابعبص طيزها..

لحد مانزل..

أغرق كسها وارويه..

بعدين نريح شوية..

ناخد شاور عادى..




ندخل الحمام

ناخد شاور

تحت المية ابوس شفايفها..

المية تنزل على شفايفنا ونشربها سوا..

وايدى بتدعك جسمها وافرشها..

وأضع حلمات بزازها تحت الميه..

وابعبص طيزها..

انزل الحس بطنها..

وسرتها..

وسوتها..

وادعك طيزك..

وانزل لحد كسها..

الحس بظرها

اكله

ادخل لسانى جوا كسها

الحس كسها..

الميه تنزل على كسها واشربها..

انزل الحس رجليها..

لحد صوابع رجليها..

امصمصهم..

بعدين

أقف ورا ظهرها..

ايدى تقفش بزازها من أدام..

زبى بين فلقات طيزها.. من غير إدخال..

ابعبص كسها..

ابوس رقبتها من ورا..

بعدين أقف..

تنزل تمص زبى..

مصى جامد..

لحد ما يبقى على آخره..

اعملى دوجى ..

ادخل زبى فى كسها ..

انيك كسها الحلو اللذيذ

ادخل زبى واطلعه..

وهى موطية وساندة على حافة البانيو..

واهريها نيك فى كسها ..

داخل طالع..

زبى داخل كسها .. طالع من كسها ..

لحد مانزل لبنى جوا كسها الفاجر..

املاه لبن..

وتحط زبى فى بقها تمصه..

تبلع بواقي المنى..

تنضف زبى..

بعدين

احميها..

ادعك جسمها وارغى الصابون على جسمها كله..

وادعك جسمها بالصابون كله..

كله كله..

البزاز والكس والطيز..

والرقبة

والفخاد

والرجلين

وصوابع الرجلين..

وهى تدلك جسمى بالصابون وتنضفى زبى بايديها وتمسك زبى بالصابون..

بعدين نفتح المية تنزل فوقنا تنزل الصابون من على جسمنا..

ونطلع..

ننام ع السرير.......

و.....

تنام على جنبها وانا وراها..

وايدى ماسكة بزازها تقفيش..

ايد تقفش فى بزازها..

والايد التانيه تلعب فى كسها..

وشفايفي بتبوس رقبتها..

وزبى محشور بين فلقات طيزها ..

بعدين انيمها على ظهرها..

واركب فوقها..

ابوس شفايفها..

لسانى ولسانها يحضنوا بعض..

نشرب لعاب بعض..

انزل على بزازها ارضعهم..

واستمر كدا..

بعدين انزل الحس الكس اللذيذ الجامد الفشيييييبخ..

الحس

والحس

بعدين ادخل لسانى جوا كسها دا..

وادلعه..

ابلعه جوا بقى..

لحد ماتجيب وتنزل شهوتها..

ابلع مية و عسل كسها..

طعمه وريحته جناااان..

انزل ع رجليها الحسها لحد صوابع رجليها..

وبعدين انام ع ظهرى

تمص زبى..

مصى يا لبوة جامد..

جامد..

بعدين نعمل 69

نستمر لحس ومص...

كمان وكمان..

بعدها انيمها على ظهرها..

وادخل زبى فى كسها..

وانيك..

وانيك..

وانيك..

بعدها تعمل وضع الكلبه

أشد شعرها..

وادخل زبى فى كسها..

وانيك..

اضرب طيزها..

اطرقع..

يا خدامة زبى..

يا شرموطتى..

انتى متناكة زبرى..

وانيك..

جامد..

اخبط..

صوت الطرقعة وصريخها عاالى..

وانا مش معبر..

انيك..

وانييييك..

بعدها تحط راسها ع السرير..

ترفع طيزها لفوق..

وانا راكب من فوق طيزها اللبوة..

ادخل زبى جوا كسها ..

وانيك

وانيك

بعدين انام ع ظهرى

وهى فوق..

تتحرك على زبرى..

واحضنها من وسطها

واضرب طيزها..

اطرقع

وأرضع بزازها. وهى بتتحرك جامد..

نستمر كدا نيك وضرب وطرقعة..

لحد مانزل..

بعدها تمص زبى..

وننام وانا حاضنها من ورا..

نريح شوية..

وبعدها طاعنا بصينا على صحبى لقيناه لسة نايم وام صاحبى كمان كانت فى سابع نومة..

عملنا نيسكافيه المرة دى وقعدنا نشرب فى الريسبشن ..

وكانت احلى صدفة..

واحلى ليلة..

من الف ليلة وليلة..
مهما كان الرد لن يوفيك حقك في أبداعكـ وصياغتكـ المتقنة للقصة فكلماتي ليست ألا نقطة في بحور أبداعاتـكـ فلن أقول باني معجبة بكلماتك واحساسك فقط بل لأقول بأننى أجد دائما بما تكتبه صدق وروعة الأحاسيس أشعر بأننى أنتهل من أعذب المفردات ما لم أذق من قبل الوقوف على ضفاف حروفك متعة فى حد ذاتها
تقبل تقديرى وإحترامى💐
 
Comment
لا تكتب تعليق خارج سياق الموضوع حتى لا تتعرض للحظر
أعلى