كيف بقيت ديوث وخليت اختي شرموطة في المنطقة الجزء الثالث (عرص محارمي)

عرص محارمي

عضو جديد
إنضم
16 أغسطس 2021
المشاركات
7
النوع
ديوث
جتلكو في الجزء الثالث
( الجزء الثالث)
يلا نبداء اختي خرجت من التعليم بقت فاشلة كل يوم عند ميار وأمها شيماء رقص ودلع اختي بقت تشتم وتشخر وتقول كلام قلة ادب
وفي يوم الاتنين شيماء قالت لاختي
شيماء/ هبة بكرة السوق يا ميار صح
ميار/صح يماما
شيماء /اجهزي بكرة والبسي عباية وخمار
ميار/حاضر
هبة/لية في اية رايحين فين
شيماء/ رايحين السوق بكرة
هبة/عادي مكلنا بنروح
ميار /لا احنا بنروح السوق في بلد بعيدة شوية
هبة/لية ولية هتلبسو عبايات ونقاب(مع العلم ميار وأمها مبيلبسوش عبايات ونقاب)
شيماء/عشان محدش يعرفنا يابت
ميار/بنروح مواصلات عشان نتبعبص ونتبعبص في السوق كمان
هبة / لية عيب كدة
شيماء شخرت وقالت/ لية لبوة احنا بنتمتع مفيش احلي من كدة
ميار / تيجي معانا
هبة/ لا انا شريفة
ميار/ خخخخخخخ احا اتعدلي يالبوة
هبة / خخخخخخخ منا معدولة يالبوة مش زيك
شيماء/اهدو يابنات هبة لو عاوزة تيجي تعالي بكرة لو مش عاوزة خلاص
هبة / لا مش جاية

بليل اختي بتفكر
هبة/ ممكن يكونو بهزر و
هبة /تروحي يابت هتخافي اية هم بيهزرو انا هروح واشوف
تاني يوم الصبح الساعة 6 ونص كنت عند شيماء بلحس رجليها
وميار بتديني دوي غريب ولأني مطيع ليها متكلمتش
الباب خبط
شيماء /افتحي يابت
ميار / ايوة يامة اصبري
فتحت الباب
ميار/ هههه هبة كنت عارفة انك هتيجي
هبة/ بطل دلع انا بس عاوزة اعرف اخرتها اية
هبة دخلت وميار ضربتها علي ظيزها
انا استخبيت
شيماء / يلا يالبوة كل واحدة تلبس نقاب وعباية عشان نروح آبل محد يصحي وفعلا نزلو ومحدد عرفهم
وفي الأتوبيس
ميار قالت أهبة بصي انا إنتي وامي هنكون جنب بعظ
لو واحد امسك اسكتي واتمتعي ومتتكلميش فاهمة
شيماء متعمليش فيها شريفة ياهبة فاهمة
هبة في سرها هم بيهزرو اكيد وقالت طيب
وركوب
التلاتة وقفو ادام ثلاث شبان سود واقوياء جسمانيا
ميار وشيماء اغرو الشباب وبدء الدلع معاهم
واختي واقفة ساكتة وفجأة تلاقي ايد الشاب علي طيزها
اختي كانت هتصرخ بس افتكرت كلام ميار وأمها وسكتت
وفي وسط الزحمة الشاب الأسود بيلمس طيز اختي ويحرك ايدو بسرعة ولا لقى اختي ساكتة اتجراء واداهابعبوص
اختي لو مكنتش في مواصلات كانت صرخت من قوتو
اختي بدأت تهيج وتستسلم وفي المقابل ميار وأمها بيتفرشلهم من بزازهم الشاب بدأ ينيك طيز اختي بصابعو من فوق الهدوم لدرجة الهدوم دخلت جوة طيزها واختي ساحة ومش قادرة تتحرك الشاب قالها في ودنها افتحي السوستة وهي لا اراديا فتحت السوستة ومسكت زبو وقاعدة تلعب في وهو رفع العباية لغاية مايدو وصلت لغاية طيزها إبداء يبعبصها من فوق الكلوت واختي مستسلمة لغاية منطر في ايد اختي وقالعا امسحي البن في العباية من ورة واختي زي ميكون متحكم فيها عملت كدة وميار وأمها بيتناكو من فوق الهدوم بزبار الشباب
لغاية منزلو وكملو اليوم في السوق عادي يتبعبصو ويتعاكسو وهم فرحانين
آخر اليوم اختي وميار وشيماء روحى
ميار/ ههههه انبصتي صح
هبة/ بطلي بقة
شيماء/ههههههههههه حلوة دي
هبة / اه انبصت اوي نعيدها امتة
ميار/ ههههههه خلاص هتيجي معانا كل مرة
شيماء/وهتتفشخي براحتك
هبة / تمام موافقة
وفجأة شيماء هجمت علي هبة خلعتها الهدوم ونيمتها وقعدت علي فمها بكسها وقالتلها مصي يلة وشيماء فتحت رجلين اختي و لحست كسها
هبة كانت قرفانة بس لحست وبدأت تتفاعل معاهم وقعدو كدة لمدة ساعة وهبة روحت وهي مش قادرة تمشي حرفيا ونا لحست لستي ميار وشيماء وميار اداتلي الدوي تاني
واسوفكو في الحزء الجاي
خطة شيماء نجحت جزئيا

1 اختي قرهت المدرسة و الدراسة
2 اختي اتعودت تشتم وتشخر وترقص
3 اختي حبت افلام السكس والسحاق
4 اختي بقت طيزها بتاكلها وعاوزة تتبعبص في أي وقت

استنة في الجزء الجاي واية الهيحصل
 
التعديل الأخير بواسطة المشرف:
لا تكتب تعليق خارج سياق الموضوع حتى لا تتعرض للحظر

المواضيع المتشابهة

أعلى