كيف بقيت ديوث وخليت اختي شرموطة في المنطقة الجزء التاني ( عرص محارمي)

عرص محارمي

عضو جديد
إنضم
16 أغسطس 2021
المشاركات
7
النوع
ديوث
أهلا رجعت تاني وهنكمل القصة
يلا نبداء
( الجزء الثاني)

بعد اللقاء بيني وبين ميار وأمها شيماء واتفاقي علي شرمطة اختي طلبت مني مهلة أسبوعين
وفي الأسبوعين دول كنت بصور اختي بهدوم البيت الخفيفة وأنواعها وفديوهات ليها وكنت احرص علي ظهورها وظهور وجهها بشكل جيد

(بعد اسبوعيين )

اتصلت بي شيماء وقالتلي تعال بليل رحتلها وكانت وكانت ترتدي قميص نوم شفاف جدا جدا هي وميار
وقالت لي أين الصور والفديوهات اعتيطها الصور والفديوهات وقالت
شيماء // اختك غدا سوف ترجع الي البيت الساعة العاشرة صباحا
انا // نعم هي ترجع يوم الخميس بدري عن ميعادها
شيماء // تمام انا هستناها في اول الطريق وانت تستخبي هنا في الدولاب وهتشوف انا هعمل اية
انا // أمرك مولاتي

وانا الشهوة هتجنني وهموت واعرف هي هتعمل اية
شيماء // انت من النهردة كلبي يلا الحس رجلي يا عرص
انا هجت علا رجليه زي المجنون الحس لغاية منضفتهم وخليت رجليها انضف من وشي

تاني يوم
اختي هبة مروحة وشيماء ندهت عليها
شيماء // هبة هبة يا هبة
هبة // نعم يا حجة شيماء
شيماء // ههههه حجة اتلمي يبت قوليلي سوسو
هبة // ههههه آسفة يا سوسو نعم عاوزة اية
شيماء // معلش يا هبة ممكن تيجي معايا عوزاكي في شوية تنضيف وأكل عاوزة اعملهم ممكن تيجي تساعديني عشان خاطر عمتك شيماء
هبة // ايوة بس
شيماء // بس اية أصدق ميار هي في مشوار وهتتاخر يلا بقي متبقيش لمضة
هبة // طيب أمري لله

راحت هبة مع شيماء علي بيتها وانا مستخبي في الدولاب بتاع الصالة وشايف كل حاجة
شيماء جابت عصير لاختي وقالتلها ثواني اغير ودخلت شيماء وغيرت وخرجت بقميص نوم أحمر من غير حمالة ثدي بس لابسة كلوت والقميص شفاف مبين جسمها كلو وحلماتها البنية وبزازها الكبار
جابت شيماء 5 صواني محشي تحشيهم هي واختي و بدأو يشتغلو
شيماء // والله وكبرتي واحلويتي واتلفيتي يا بت
هبة // اية الكلام الحلو دة يا سوسو
شيماء // اية يابت بدلعك دي هبة الصغيرة بتاعت زمان اتني كبرتي واحلويتي وبقيتي فرسة عاوزة تتركب
هبة // عيب كدة يا شيماء اية فرسة دي عيب
شيماء // ههههه عيب طيب بهزر معاكي

وفي نص الكلام ميار كانت في الاوضة وكنا متفقين انها تخرج وترفع الباب علي انها لسة جاية من برة
ميار // ازيك يا احلي سوسو عاملة اية اه احنا عندنا ضيوف ازيك يا هبة
شيماء // ازيك يا حبيبتي هبة بتساعدني يلا روحي غيري وتعالي سعدينا يلا فزي اومي يلا

هبة مضايقة من شيماء
هبة // طب اروح انا طيب عاوزة حاجة يا عمتو شيماء
شيماء // تروحي فين يابت انتي لسة زعلانة من ميار والله مانتي ماشية ميار تعالي صالحي هبة
ميار // انا كدة كدة كنت هصلحها يماما هبة حبيبتي انا آسفة يا هبة متزعليش حاتي رأسك ابوسها امووااااااة
هبة // خلاص ماشي مش زعلانة
ميار // انتي لسة زعلانة آسفة يقا خلاص متزعليش قوليلي مرمر
هبة // خلاص يابت مش زعلانة يا مرمر
شيماء // يلا يابت منك ليها عشان تساعدوني
ميار // ماشي يلة
مسار دخلت ولبس قميص نوم شفاف اسود من غير كلوت وحمالة وخرجت عقدت تساعدهم
هبة // انتي مش لابسة كلوت وحمالة لية كدة عيب
شيماء // هههه انا معوداها علي كدة الحتة حر اه بقولك متخلعي شوية كدة فرفشي الحتة حر
هبة // لا كدة عيب مش هينفع
ميار // يلا يا هبة احنا بنات زي بعض يلا

ومع تحايل شيماء وبنتها ميار
هبة // ماشي خلاص
اختي كانت لابسة حجاب وعبادة سودة خلعت العباية السودة وكانت لابسة تحتها بنطلون واسع وتشيرت واسع
شيماء قالتها أي دة يابت الأنتيل لبيان دة دة مش أسلوب بنات خالص
بت يا ميار اتخلي حاتلها حاجة حلوة
دخلت ميار وجبات بنطلون جينس ضيق جدا هبة رفضت بس بعد تحايل لبست كانت طالعة قمر البنطلون ضيق جدا وظابت علي جسمها ومبين نص رجليها ورجليها بيضة اوي انا هجت اوي عليها وجابتلها يلوزة وعدو يشتغلو بعدها شيماء قالت لميار يلا يبت شغلي اغنية وهزي شوية
ميار شغلت مهرجان شعبي وقعت ترقص وشيماء احتلت علي هبة لغاية مهبة رقصت وقعدو التلاتة يرقصو وطياز اختي الكبيرة الباينة من البنطلون بكل تفاصيلها بتتهز وبزازها بتتهز وميار وأمها بيرقصو وبيهزو بزازعم في بعض ولما خلصو قعدو يضحكو وهبة قالت انا مستمتعتش كدة في عمري شيماء قالت لو حيتي بكرة هنكررها وخليكي ملكة زمانك هبة قالت انا وراية بكرة محاضرات
ميار // اية يعني لو تفوتي يوم عادي
هبة قالت انا ماشية وودعت شيماء وميار
ميار استني ياهبة خودي البنطلون والبلوزة يابت هدية
هبة كدة كتير اوي
ميار لا دي هدية انتي بقيتي اختي يابت
شيماء يلا يا هبة متكسفبش البت
هبة ماشي وروحت

انا طلعت شوفت ياعرص اختك طيزها كبيرة ازاي انا هخليها أكبر شرموطة في العالم
انا أمرك يا ميار انا
شيماء يلا ياعرص تعالى نضف رجلي وغور

بليل اختي في اوضتها بليل بتفكر

هبة / عادي مفوت يوم عادي يعني مش
 
التعديل الأخير بواسطة المشرف:

عرص محارمي

عضو جديد
إنضم
16 أغسطس 2021
المشاركات
7
النوع
ديوث
  • Thread Starter Thread Starter
  • #2
جماعة انا اسف لسة تكملة أهي

هبة / عادي مفوت يوم عادي يعني مش هياصر واروح لميار صحبتي انا ههرب واروح

للتنبية اختي فضلها شهر وتمتحن
تاني يوم ميار اتصلت الساعة 7 وقالت تعالى يا عرص اختك عندنا هربت من الكلية الكالبة اختك
انا رحت واستخبيت في الدولاب وانا طول اليوم شايفهم بيرقصو ويتدلعو وآخر اليوم شيماء وميار قالو اهربي بكرة وتعالي واختي حبت الموضوع وهي فضلها شهر علي الامتحانات وبقت كل يوم تهرب والرقص يزداد و اختي بدأت تلبس قمصان نوم شفافة من غير كلوت و حمالة زي ميار وشيماء بس في شقة شيماء واختي اتعلمت تشخر وتشتم بأبشع الألفاظ الكانت تتكشف حتي تفكر فيها
وفضلت علي حالها لمدة شهر و حية وقت الامتحانات واختي راحت ومحلتش وسقتت ومن غير عادتها معلش دي راحت لأمي وقالتلها تطلعنا من التعليم عشان هي بت وآخرها تتحوز وتطبخ في المطبخ امي طبعتها واختي استغلت الموضوع وبقت كل يوم عند ميار وشيماء



وكدة اول خطط ميار وشيماء نجحت
هي انهم يخلو اختي تكرة التعليم وتخرج منو وتبداء تتشرمط استناكو في الجزء التالت واختي هتجرب تتعاكس لأول مرة وهتتعلم السحاق
قولولي رايكو أكمل ولا لاء
 
Comment

tito tito

عضو
إنضم
10 يوليو 2021
المشاركات
47
جماعة انا اسف لسة تكملة أهي

هبة / عادي مفوت يوم عادي يعني مش هياصر واروح لميار صحبتي انا ههرب واروح

للتنبية اختي فضلها شهر وتمتحن
تاني يوم ميار اتصلت الساعة 7 وقالت تعالى يا عرص اختك عندنا هربت من الكلية الكالبة اختك
انا رحت واستخبيت في الدولاب وانا طول اليوم شايفهم بيرقصو ويتدلعو وآخر اليوم شيماء وميار قالو اهربي بكرة وتعالي واختي حبت الموضوع وهي فضلها شهر علي الامتحانات وبقت كل يوم تهرب والرقص يزداد و اختي بدأت تلبس قمصان نوم شفافة من غير كلوت و حمالة زي ميار وشيماء بس في شقة شيماء واختي اتعلمت تشخر وتشتم بأبشع الألفاظ الكانت تتكشف حتي تفكر فيها
وفضلت علي حالها لمدة شهر و حية وقت الامتحانات واختي راحت ومحلتش وسقتت ومن غير عادتها معلش دي راحت لأمي وقالتلها تطلعنا من التعليم عشان هي بت وآخرها تتحوز وتطبخ في المطبخ امي طبعتها واختي استغلت الموضوع وبقت كل يوم عند ميار وشيماء



وكدة اول خطط ميار وشيماء نجحت
هي انهم يخلو اختي تكرة التعليم وتخرج منو وتبداء تتشرمط استناكو في الجزء التالت واختي هتجرب تتعاكس لأول مرة وهتتعلم السحاق
قولولي رايكو أكمل ولا لاء
الله عليك كمل يانجم
 
Comment
لا تكتب تعليق خارج سياق الموضوع حتى لا تتعرض للحظر

المواضيع المتشابهة

أعلى