قصص سكس بنت خالي اندر ادج وامها قفشتنا

إنضم
23 يونيو 2020
المشاركات
17
هبدا القصه علطول القصه حقيقيه مليون في الميه
احب اعرفكم بنفسي انا احمد دلوقتي عمري ٢٣ سنه قصتي مع بنت خالي اسمها رودي لما بدأت قصتي مع رودي كان عمري حوالي ١٥ سنه كنت لسه في أوله عدادي وهيا كانت أصغر مني بسنتين يعني كان عمرها ١٣ سنه انا نسكن في قريه صغيره من قره الشرقيه اول معرفتي بالجنس كانت بالصدفه معدي من جمب بيت مهجور فسمعت صوت في البيت فدخلت براحه وشفت اللي شفتو شفت بنت خالي رودي مع ابن جيرانا هوا اسمو علي في نفس عمرها كانو في المدرسه سوا فلقيتهم هوا قالع البنطلون ومطلعلها بتاعو وهيا قالعه البنطلون وبيلعب ليها في بتاعها عجبني المنظر وقعدت اتفرج عليهم وهما بيلعبو في بعض فا زبري وقف وشد علي اخرو قعدت العب فيه لما خلاص حسيت جسمي بيترعش ونزلت نقطتين بالظبط لبن اول مره انزل في حياتي خلصو لعب وبيلبسو وانا نزلتهم وخرجت من غير ما ياخدو بالهم وطلع واحد ورا التاني وكان لم شي يحدث بيتنا جمب بيت خالي بحوالي ٢٠٠ متر وبيتهم علي قد حالهم بقيت افكر في بنت خالي علطول وكل ما افتكرها بتاعي يقوم بقيت اروح عليهم كتير واستني اي فرصه استفرد بيها وادخل الحمام بتاعهم الاقي كلوتاتها في سبت الغسيل اقعد اشم فيهم والعب في بتاعي لحد لما ارتعش واجيبهم علي كلوتها وفيوم رحت علي خالي ملقيتش غير رودي لوحدها في البيت وباقي العيله في الغيط امها وأخواتها وابوها شغال سواق علي ميكروباص قعد اغلس عليها شويه واهزر بأيدي وامسكها من بزها كانو لسه بادين يطلع لها صدر لقيتها بتقولي ايه قله الادب بتاعتك انا عقول لأمي علي وساختك قلتلها قولي وانا هقول برضو علي اللي شفتو قالت وشفت ايه قلتلها شفتك مع فلان في المكان البيت القديم وانتي بتلعب يلو في بتاعو وهوا بيلعب في بتاعك راحت ساكته قلتلها سكتي ليه انا مش هقول بس بشرط اعمل زيو ونبقا خالصين قالت هتعمل ايه قلتلها عاوز اشوف بتاعك زيو وانا متكلمش دخلنا اوضتها وخلتها البنطلون ونيمتها علي ظهرها وفتحت رجليها لقيت كسها صغير وعليه شعر اصفر صغير فتحتو بأيدي ولقيت زمبورها كبير شويه وخرم طيزها وردي وضيق كنت لسه معرفش حاجه عن الجنس خالص قعت اتفرج علي بتاعها والعب في بتاعي قلتلها هبوس فيه شويه قربت منو عجبتني ريحتو قعدت اشم فيه والعب في بتاعي من غير مهيا اتشوفو ونزلت كميه لبن رهيبه والبت يعيني كأنها في غيبوبه ومش حاسه بحاجه ورحت لبست هدومي ولبست هيا وقالتلي خلاص كده قولتلها كل لما اعوزك هتعملي والاهقول قالت طب وريني بتاعك كده زي منا وريتك رحت مطلعة ليها وقعدت تمسك فيه وتقولي كبير قوي ليه كده وبقينا كل ما نشوف بعض انا احط ايدي علي زبي وهيا تحط ايدها علي كسها وتلعب فيه من فوق الهدوم ولفت ايام واحنا علي أدي الحال لما يبقا في فرصه نستفرد ببعض اقعد اشم في كسها والهب في خرم طيزه وانزل لبني علي الارض وفي يوم ختها لفه علي عجلتي وقعت العب في كسها واحنا عالعجله واقولها احكيلي بتشوفي كس امك وتقولي شفتو كذه مره ووعيته علي حاجات خليته تتصنط علي ابوها وامها وبقت تيجي تحكيلي علي اللي كانت بتسمعو من آهات واللي كانت بتشوفو وانت بتقولي انتا مابتعرف تعمل حاجه غير انك تبوس كسي بس متعرفش انانا مش ببوس دانا بشم بس وفيوم اتواعذنا انا وهيا في البيت المهجور ودخات لقيتها مستنياني وقعدت الحس في كسها وحسين ان هيا مستمتعه وشرقانه عالاخر طلعت بتاعي واحنا واقفين وعدت الاعبو علي شفايف كسها وقعدت ابوس في رقبتها لقيتها داخت واندمجنا في بوسه عالشفايف كانت أول بوسه واحلي بوسه وانا ابوس والعب علي شفايف كسها وهيا تقولي بحبك موت وسخنا خالص ورحت منزل لبن علي كسها من بره وغلق كلوتها ولبنى وروحت وانا ضربت عشره تانيه بس لوحدي ومره كنا في بيتهم في الصاله وهيا قاعده جمبي وبلعب في طيزها مدخل ايدي جوه البنطلون عدت امها وشافتنا راحت ندهالي وقالتلي ايه اللي كنت بتعملو مع رودي اتبرجلت وقلتلها ولاحاجه قالتلي ان ما قلتش الحقيقه هخلي نهارك طين واقول لخاالك قولتلها كنت بحسس علي رودي بس قالت من امتا ونتوبتعملو كده قلتلها اول مره واخر مره ومش هجيلك تاني بس متقوليش لحد قالت خلاص ايه اكبرت وبقا يأكلك اتكسفت وبقيت مش عارف ارد تاني يوم بعتت لي مرات خالي ودخلتي اوضتها وقفلت الباب وقالتلي احكيلي بصراحه عملت ايه مع رودي وكام مره والا هقول لخاالك ان ما قلتش الصراحه قلتلها علي كل اللي حصل من طقطق لسلامه عليكو وانا بحكي ابتاعي وقف ومرات خالي مشالتش عنيها من علي بتاعي وقالتلي يعني بتشم بس قالتلي هوا ليه طعم كس العيله دي انا هخليك اتشم وتلحس صح وراحت قلعالي كلوتها وحطتو علي وشي وقالت شم ايه رايك في العسل ده وكان كلوتها غرقان من كتر مهيا هاجت من اللي انا حكيتو وطلعت بتاعي من البنطلون وقعدت تلعب فيه مكملتش دقيقه ورحت ناتر لبن وصل لوشها وبدأ ابتاعي ينام مسحت وشها بكلوتها وراحت فتحالي رجليها وقالتلي اتفرج وشوف الكس مش متسليلي علي العيله قرب شم والحس نزلت بلساني علي كسها خدنا وضعيه69ونزلت لحس وشم وهيا بتمصلي في بتاعي لحد لما هيا غرقت الدنيا من كسها وعسلها ويجتها الرعشه اكتر من مره وانا نزلت مره كمان في بقها وخلصنا وقالتلي ان فتحت بققك بكلمة هخلي خاللك ينفخك وسيبك من رودي خالص عدت كام سنه والبت كبرت وانا اتجوزت وخالي اتوفى بسرطان ومرات خالي كانت بتطلبي وانا كنت برفض لاني اتجوزت وبنتها كبرت بس مكنتش بنسي رودي ولا طعم وكس رودي لحد دلوقتي ورودي اتجوزت وامها كمان اتجوزت قبل ما رودي تتجوز طلبت منها الحس كسها لآخر مره وعرضت عليها فلوس ومرضيتش سمحت ليا بس اني احسس عليه من فوق الهدوم وبعد متجوزة كانت جايه زياره لأمها وامها قالتلي روحها عبعربيتك علشان المكان بعيد وانا مروحها قعدت احسس عليها واترجاها اني ابوس كسه بس مش اكتر ووافقت وركنت في حته مقطوعه ونزلت ونومتها عالكنبه الكرسي اللي ورا وفتحت رجليه وقعت ٥ دقايق وانا بشم في كسها من فوق الكلوت وبعدين كلتها غرق عسل وخلعتهولها وخدتو قلتلها ده ذكره من ريحه كسك وقعت الحس في زمبورها كبر ومطاهرتش وانت قايده نار من تحت
وعسا القصه تنال اعجابكم
 
التعديل الأخير بواسطة المشرف:
لا تكتب تعليق خارج سياق الموضوع حتى لا تتعرض للحظر

المواضيع المتشابهة

أعلى