قصص سكس زوجة أخي ، نيك مرات أخويا القحبة

رامي فراس

عضو نشيط
إنضم
19 مايو 2020
المشاركات
314
قصص سكس زوجة أخي ، نيك مرات أخويا
زوجة اخي ومتعة النيك
اخي سامي عنده 42 سنة يشتغل ميكانيكي دقه قديمه ومتجوز سهى عندها 35 سنه متعلمه متشتغلش وانا عازب خريج ادارة أعمال اشتغل في شركة عندي 28 سنة اخي عنده شقة الدور الارضي وانا الدور الاول اخي سامي طبيعة خشنة ولايهتم بملابسه ولاشكله ويعمل لساعات متأخره ولايهتم بزوجته بالشكل المناسب لزوجة شابه وكثيرا ماسمع صراخه في البيت فهو معترض على كل شيء
في احد الايام سمعت صراخه بشكل مزعج نزلت اركض فوجدته يضرب زوجته ويصرخ وقفت بينهم وتلقيت الضربات عنها وانا مره احضنها او تستخبى خلفي خرج اخي من البيت وتركني معها وانا احضنها واهديء فيها وهي تبكي حضنتها بقوة ووضع راسها على كتفي وهي تبكي وانا املس على شعرها الحرير واشدها لصدري حتى صار صدري يضغط بزازها ويدي الاخرى تحسس على ظهرها وانا اهمس في اذنها كلمات رقيقة شعرت انها مستمتعه وبقيت هكذا لمدة ثم جلسنا على حافة السرير وانا احضنها رفعت راسها ونظرت في عينيها رأيت فيهما شهوة قاتله اقتربت من شفتيتها وطبعت قبلة على شفتيها لم تعترض ونظرت لي نظرة وهي تبتسم ابتسامة الرضا وقالت لي يارامي انا كنت عايزه اروح بيت اهلي بس دلوقت انا حاسه معاك بأمان اكتر من بيت اهلي قلتلها متقلقيش انا معاك وانا اعمل اي حاجة تسعدك ................................
شوية سمعنا صوت اخي رجع ابعدنا عن بعض وهي صارت تبكي وانا اخذت اخي لشقتي وصرت اكلموا ان يغير اسلوبه الهمجي ولازم يكون متحضر اكتر مع سهى والي بيعملو غلط وكلام من الي انت عارفو وقلتلو يلا ننزل لعند سهى ولازم تعتذر لها رفض في البدايه لكن ضغط عليه ونزل وده اول مره يعتذر من زوجته وقلتلهم يلا البسو انا عازمكم على مطعم نتعشى بره وخرجنا نتعشى وكان عشى رومنسي طبعا لي ولسهى واخي كان همه الاكل بس وطول السهره انا وسهى عيونا تتكلم وارجلنا تلعب مع بعض تحت الطاوله
في الطريق قلت لسهى بكره الظهر انا ارجع البيت عايز اشوفك ضحكت وفهمت قصدي ايه
رجعت تاني يوم البيت طلعت لشقتي استحميت ولبست بيجامة ونزلت لعند مرات اخي سهى فتحت الباب شوفت عروس زي القمر لابسه روب وشعر يجنن وميك اب ياخد العقل ابتسمتلي وقالت تأخرت ليه انا من الصبح مستنياك
حضنتها وبستها من شفايفها وانا اشدها لحضني اكتر مشينا لاوضة النوم فكت رباط الروب وبان الجمال قميص نوم شيفون يكشف لحمها اكتر مما يخبي صدرها بدون برا زي القشطه يهتز وعيون شهوانيه نيمتها على السرير بدون كلام نزلت لرجليها ابوسهم وانا اقولها ياسهى انت ملكة اليوم والحس واطلع لفوق على سيقانها البضه وداخل فخادها الي زي الحرير وانا الحس واطلع لوصلت لكسها العريان الحس واعض شفايف كسها المنفوخ وعسل ينزل في بؤي وهي توحوح وتقولي جننتني ايه ده يارامي ارضع بزازها وارجع الحس كسها وخرم طيزها وهي ترتعش وتنزل عسل واطلع احط بؤي في بؤها واقولها دوقي عسل كسك يا سهى وهي تشرب من بؤي عسل كسها
طلعت زبي وصرت امشي على شفايف كسها بنعومه وهي ترتعش وانا كل شوية ازيد السرعه وزبي يضرب ويدعك زنبورها وهي ترتعش وتقولي دخلو يا رامي نيكني يارامي وتشدني اكتر وتصرخ زبي على باب فتحة كس سهى وهي ترفع وسطها وانا اضغط مره وحده بقوة دخل زبي كلو في كس مرات اخويا وهي ضمت رجليها على ظهري وتشدني وانا مص في شفايفها وهي ترتعش وصرت انيك بالراحه شوية شوية اسرع وهي تتلوى تحتى زي الثعبان متعة وتقولي كمان يارامي كمان يارامي اسرعت في النيك اكتر واكتر وزبي يضرب اعماق كس سهى كانت ممحونه أأأأووووووي وتصرخ وتشد شعرها لما قربت توصل قذفت لبن زبي معاها ارتعشنا مع بعض حضنا بعض لما ترخرخت اعصابنا بصيت في عيونها كان بريق رهيب في عيونها وهي تقولي انا اول مره اعرف واحس بمتعة الجنس ياحبيبي
 
التعديل الأخير بواسطة المشرف:

نياك المتزوجات

عضو جديد
إنضم
2 يوليو 2020
المشاركات
10
العمر
42
الإقامة
باتنة
اه ياريت اعمل كده مع زوجة أخي وهو كمان غير مهتم بيها وكل يوم في شيجار مع زوجته سمرة وكل مأسمع صراخهم اذهب إليهم ولكن لم استطيع حتي التقدم إليها وانا اتفرج عليهم علي بعد متر او مترين جسمها بيجنن طيزها احلا بكثير وكل يوم بروح لبيتها بحكم أخي لم يكون موجود بالبيت بيكون في العمل احكي معاها لسعات وانا اتلذذ بيجسمها النحيف بالعين وفقط ولن استطيع حتي التقدم إليها متردد نوع ما وخايف واليوم فقط كنت معها بالبيت ارجوكم اعطوني حل لكي تصل إليها و عذابي يزداد اكثر واكثر
 
ش
شبيع النساء سكس commented
نفسي
 
إنضم
2 يونيو 2020
المشاركات
4,688
العمر
26
الإقامة
اوربا
النوع
فحل موجب خادم للستات
اه ياريت اعمل كده مع زوجة أخي وهو كمان غير مهتم بيها وكل يوم في شيجار مع زوجته سمرة وكل مأسمع صراخهم اذهب إلهم ولكن لم استطيع حتي التقدم إليها وانا اتفرج عليهم علي بعد متر او مترين جسمها بيجنن طيزها احلا بكثير وكل يوم بروح لبيتها بحكم أخي لم يكون موجود بالبيت بيكون في العمل احكي معاها لسعات وانا اتلذذ بيجسمها النحيف بالعين وفقط ولن استطيع حتي التقدم إليها متردد نوع ما وخايف واليوم فقط كنت معها بالبيت ارجوكم اعطوني حل لكي تصل إليها و عذابي يزداد اكثر واكثر
حاول تتقرب وامزح كتير معاها وحاول تجيب ليها هديه في عيدميلادها واذا نكتها مش حتندم احلى متعه مع زوجةالاخ
انا مجرب
 
Comment
C

Covid

زائر
اه ياريت اعمل كده مع زوجة أخي وهو كمان غير مهتم بيها وكل يوم في شيجار مع زوجته سمرة وكل مأسمع صراخهم اذهب إليهم ولكن لم استطيع حتي التقدم إليها وانا اتفرج عليهم علي بعد متر او مترين جسمها بيجنن طيزها احلا بكثير وكل يوم بروح لبيتها بحكم أخي لم يكون موجود بالبيت بيكون في العمل احكي معاها لسعات وانا اتلذذ بيجسمها النحيف بالعين وفقط ولن استطيع حتي التقدم إليها متردد نوع ما وخايف واليوم فقط كنت معها بالبيت ارجوكم اعطوني حل لكي تصل إليها و عذابي يزداد اكثر واكثر
اغريهابالهدايا حتنكها
 
Comment
د

دلوووعة

زائر
ا
اااخ commented
ااااااخ ولله نفسي شم كسها
 
ا

الجو 💪🏻

زائر
انا عايز انيك مرات اخويا احنا دينا بينا نظرات كتيره اووي وديما بنمسك ايدين بعض واوقات بحسس على جسمها بس خايف افتحها في الكلام ومشعارف اقول ايه ولا اعمل ايه عشان اقلها وانيكها ياريت الي عندو حل يقول
 
Comment
ب

بتعشق الزب الاسمر

زائر
انا الي صاحب بمسك جوالو كثير يوم اجت رساله من رقم مكتوب عليه مرات اخوي مظمون الرسالة تعال هسا بسرعة اخوك طلع يسهر برا ما طول انا بستناك انا شفت الرساله خليت حالي عادي وحكيت لصاحبي وصلتك رساله مابعرف من مين اخذ الجوال من ايدي وقف وشافها حكالي اعذرني دروح البيت اتحمم وطلع مشوار انا شكيت فيه خليتو يمشي ومن بعيد سرت اراقبو ولما دخل بيتهم لبدت جنب الشجر استنا في بعد شوي طلع من البيت وراح فايت ع بيت أخو رحت جنب الشباك اول ما شفتهم كانت بتمص ف زبروو ع الكنب بعد شوي نزل لحس فكسها ونامت الو ع الارض ع ظهرها فتح رجليها وصار بزبرو الخميل يدلع شفرها وهيي بتموت من الشهوة رجع رجليها ع صدرها ونزل زبرو فكسها شفتو بيفشخ فكسها كان بيرزعو رزع لدرجة صارت تعيط وتبعد في بيدها وتحكي الو ريحني مش متحمله بخاف كسي يورم اخوك يشك فكسي وهو مش سائل مستمر وبتنزل من كسها وبعيط اخر اشي صارت تضغط برجليها ع ظهرو كان شبه مغمى عليها بتحكي الو لا طلعو خليييي رن الموبايل تاعي طلع زبرو من كسها زي المجنون هربت انا وهو ظل ع شباك واقف بعدين طفا الظو ونا خفت وروحت خايف يعرفني
 
Comment

شمس البر

عضو جديد
إنضم
7 أكتوبر 2021
المشاركات
8
النوع
ذكر
اه ياريت اعمل كده مع زوجة أخي وهو كمان غير مهتم بيها وكل يوم في شيجار مع زوجته سمرة وكل مأسمع صراخهم اذهب إليهم ولكن لم استطيع حتي التقدم إليها وانا اتفرج عليهم علي بعد متر او مترين جسمها بيجنن طيزها احلا بكثير وكل يوم بروح لبيتها بحكم أخي لم يكون موجود بالبيت بيكون في العمل احكي معاها لسعات وانا اتلذذ بيجسمها النحيف بالعين وفقط ولن استطيع حتي التقدم إليها متردد نوع ما وخايف واليوم فقط كنت معها بالبيت ارجوكم اعطوني حل لكي تصل إليها و عذابي يزداد اكثر واكثر
معاك اكتر من فرصه حسسها دائما انك مهتم بيها والخ جبلها هديه أو اعزمه في مطعم مثلا
 
1 Comment
ح
حسن حسني commented
انا عملت كدا كثير لاكن مفيش فايدا عندك حلول تانية
 
لا تكتب تعليق خارج سياق الموضوع حتى لا تتعرض للحظر

المواضيع المتشابهة

أعلى