عايز اتفشخ

Freedom

عضو جديد
إنضم
13 فبراير 2021
المشاركات
1
النوع
بايسكشوال
انا سالب مفتوح اخر مره اتناكت كانت من اكتر من سنه وبطلت عشان اللي بينكني سافر وانا تعبانه اوي وحاولت اتعرف علي ناس بس بخاف ومره قابلت حد بس رجعت في اخر لحظه لان كان باين عليه مش كويس
انا بجد تعبانه طيزي بتاكلني ومش عارف اعمل ايه وكل شويه بعمل اكونت هنا وفي المنتديات التانيه وبقعد شويه وامسحهم
مش قادر بجد نفسي اوي احس بالزب جوايا من تاني
 
انا مقدر و عارف احساس انك تبقى متعود على حاجة و تروح منك أو تبطلها غصب عنك بتبقى تعبان و على اخرك ارجوك لو شوفت رسالتي و حابب انك تتكلم معايا و تفضفض هسمعك و لو انت من القاهرة ممكن نتقابل ونبقى اصحاب و تشوفني و تاخد انطباعك عني
 
اتمنى تسمحلى انى اكون صاحبك اللى يحبك ويحترمك ويخاف عليك
 
لا تكتب تعليق خارج سياق الموضوع حتى لا تتعرض للحظر

Similar threads

عودة
أعلى