أول تجربة تعريص حقيقية مصرية الجزء الثاني

سكسي سوسو

مدير

طاقم الإدارة
مدير عام
مشرف عام
إنضم
23 أبريل 2019
المشاركات
602
الإقامة
مصر
النوع
أنثى
قصة علاء وزوجته ريهام والصديق محمود يكملها لكم علاء في هذا الجزء ويمكنك قراءة الجزء الأول من هنا أول تجربة تعريص حقيقية مصرية الجزء الأول

هكمل معاكم الجزء دة باللهجة المصرية عشان أكيد هتكون معبرة أكتر كنت في الحمام وسمعت موبايلي بيرن أكيد محمود ومراتي ردت عليه , وسمعتها بتكلمه بس مسمعتش قالت له ايه , المهم خرجت و انا مستعد أنا كمان زي ريهام للنيك , زيها بالظبط مستعد أتناك , أنا مكنتش متوقع بصراحة جرائتها دي بس واضح إن هيجانها مخليها جريئة وعايزة تتناك من واحد فحل عني وزبه أكبر خصوصاً إن معاه هيكون إحساس الشرمطة أعلى بكتير , قالت لي محمود على وصول إتصلت بيه شرحت له الطريق وفضل معايا على الخط لحد ما وصل عند البيت وركن عربيته وطلع , ريهام كانت واقفة ورايا و أنا بفتح بصراحة جراءة غريبة بالروب وتحته لانجيري وشعرها مكشوف .



محمود عنده 45 سنة راجل مرتاح مادياً متزوج مستقر جسمه رياضي ممشوق طويل لون بشرته أسمر الى حد ما زبه كبير بشكل ملحوظ أكبر من زبي بكتير , أول ما فتحت له الباب كان مبتسم وريهام مبتسمة وبيبصو لبعض و أنا واقف زي الخول بس الشعور مهيجني , قولت له ايه يا عم هو انا مش موجود قالي بصراحة الحقيقة أجمل بكتير من الصور , ريهام كانت مكسوفة بس إحساس إنها مهيجة راجل وهينيكها مهيجها أكتر ومخليها جريئة عشان متفوتش المتعة الكبيرة اللي هي حاسة بيها محمود دخل وسلم عليا وباسني وسلم على ريهام وباسها من خدها , أنا حسيت اني هايج اوي و أنا شايفه بيبوس مراتي , دخلنا الصالة كانت الساعة تقريبا 2 ونصف صباحا , الجو هدوء في القرية كلها لكن بيتنا في جو تاني خالص .

في الحالات دي المفروض نقعد نتكلم نرحب أو نشرب حاجة لكن هيجاننا إحنا الثلاثة كان أكبر من إننا نعمل كدة , قولت لريهام ارقصي لنا , وشغلت أغاني على الموبايل , ريهام كانت على آخرها قامت ترقص محمود قاله هترقصي بالروب , إبتسمت وهي بتفك حزام الروب وبتقلعه خالص ووقفت باللانجيري قدامنا ورقصت كان لانجيري طويل مفتوح من الجنب لحد الأندر ولونه اسود شفاف كله وتحته لابسة أندر اسود شفاف وبرا سواريه شفافة , كان شكلها يهيج اي راجل انا كنت حاسس بهيجان رهيب و انا ببصلها وببص لزب محمود وهي بترقص وبتتدلع وعو زبه وقف بشكل واضح وعينيه هتاكل ريهام , بدأ يعدل زبه وانا قولت له طلعه , فتح البنطلون وطلع زبه من البوكسر ريهام بطلت رقص و بصت له مستغربة حجمه ووشها إحمر إحمرار الهيجان إللى أنا حافظه من سنين , مسكتها من ايدها وقعدتها قدام محمود ومسكت زبه وحطيته قدام وشها وهي بصت لي وبعدين بصت لمحمود وانا بقولها مصيه , كان مشهد عمري ما تخيلت انه يحصل وعمري ما توقعت إنه هيكون بالمتعة دي , مسكت زب محمود الكبير ولحسته وهي بتبص في عينيه ودخلته في بقها وهي بتبص لي لحظة مجنونة أنا زبي كان واقف اوي من الهيجان ومراتي بتمص زب راجل غيري بدأ يحط ايده على شعرها وخدها وهي هيمانه مع زبه وبتمص فيه بإحتراف و إستمتاع وقفت من نفسها رفعت اللانجيري قلعته خالص وبقت ببرا و أندر شفافين , محمود مد ايده ببطء وحسس بصباعه على صدرها ونزل بيه على بطنها وكسها وهي فتحت البرا من ورا ومسكتها من قدام رفعتها ومسكت بزازها ومحمود بيفك الأندر من الجنب وينزله براحه وهي بترفع البرا لحد ما بقت عريانة خالص .

لحظة مجنونة بشكل مش قادر أوصفه ممتعة متعة فوق الوصف مراتي عريانة خالص قدام راجل زبه واقف عليها بياكل جسمها بعنيه أكل وهي هايجة عليه , قلع بنطلونه وبوكسره وقلع هدومه من فوق وأنا بقلع وهي واقفة ايدها في وسطها بتبص لزبه وتبص لي , ريهام عاشت الشرمطة بشكل أنا مكنتش مصدقه , محمود بصلها وشدها ناحيته من طيزها وهو ماسكها لحد ما جسمها لمس جسمه وهجم على رقبتها وشفايفها لحس وبوس وهو ماسك طيزها وريهام مراتي مولعة من الهيجان , مسك ايدها خلاها تمسك زبه وهو بيبعبص طيزها وهي ماسكة زبه الكبير بتلعب فيه كأنها بتضرب له عشرة , شدته من ايدها على أوضة نومنا , وأنا روحت وراهم , هو رماها على السرير وهي نامت ضامة رجليها وبتبص لنا وهو بص لي وبعدين قرب منها براحة وطلع على السرير فتح رجليها ورفعهم مرة واحدة وهجم على كسها أكل ولحس وبوس ومص ولحس في خرم طيزها وبعبصة في كس ريها وهو عنيها مغمضة من المتعة وبدأت تقول آهات عالية وهي بتجيبهم وهو بيبعبص طيزها ويلحس كسها بعنف وبعدين طلع بلسانه لحس على بطنها لحد بزازها ومسكهم الأتنين أكلهم أكل وزبه بيحك في كس ريها مراتي و أنا واقف بدعك زبي جامد من المتعة اللي أنا فيها التعريص هيجنني متعة رهيبة , في واحد زبه بيحك في كس مراتي و بيدعك بزازها انا مش مصدق عنيه ريها بتمسك زبه بتحكه في كسها وبتدخله , زب محمود بيدخل في كس ريهام وهو بيبوس شفايفها وبعدين بطل بوس وبيبص في عنيها وزبه الكبير بيدخل في كسها وايده على خدها , الدكر سيطر على مراتي , زبه في كس ريهام حسيت بضربات قلبي بتزبد بجنون وأنا شايف المنظر دة , زبه كله دخل في كس ريهام وهي معتبراني مش موجود وهو كمان , زبه في كسها كله ثابت مبيتحركش بدأ يطلعة براحه وريهام بتغمض من حركة زبه في كسها وبتبوسه من شفايفه وبتحضنه برجليها وهو بيدخل زبه ويطلعه براحة وانا قلبي هيقف من المتعة اللي أنا حاسس بيها انا مراتي بتتناك قدامي أنا عرص وخول ومراتي شرموطة بتزني وتتناك وانا بتفرج مراتي جابتهم وهي ماسكة طيز محمود جامد وجسمها بيترعش وهو مثبت زبه في كسها , زبه الكبير مع إحساس الزنا و العهر و الشرمطة وهي بتتناك على سريرها قدام جوزها وبتتعرى وتفتح رجليها لراجل غريب كل دة هيجها خلاها تجيبهم وهي متناكتش جامد محمود فحل قوي بيعرف يمتع اللشرموطة اللي تسلم له جسمها .

محمود فتح رجليها ومسكهم وهو بيبص لزبه في كسها وبيبص في عنيها حركة كلها معاني كأنه بيقولها زبي في كسك يا لبوة فاشخ رجليكي وهي بصت لي لأول مرة وبصت لمحمود ورجعت بصت لي وبصت لصدر محمود نظرات كلها معاني كأنها بتقولي بتناك يا خول قدامك في زب كبير في كسي يا عرص وإنت واقف بتتفرج على شرفك وعرضك تحت رحمة زب غريب بينهش فيه .
قربت ونمت على بطني الحس في صدرها ومحمود بيحسس على طيزي وينيكها وبزازها بتتهز و انا برضعهم ومحمود بيحسس على طيزي رفعت طيزي لفوق دوجي ستايل وهو بيبعبصني وبينيك مراتي قمة الإحساس بالتعريص و الدياثة و الخولنة بتبعبص في طيزي ومراتي بتتناك محمود عمل حركة متعتني بجنون مسك شعري وقرب وشي من كس مراتي وخلاني اتفرج وزبه في كسها عن قرب كنت مش مصدق المتعة و المنظر الزب الكبير داخل طالع في كس ريهام مراتي بدأت الحس كسها من فوق بسرعة وهو بينيكها وهي بتجيبهم وبتقول آهات كلها شرمطة .

محمود طلع زبه من كسها وعملني زي الكلب ومسك ريهام زبه وخلاها تحكه في طيزي وهو بيبعبصها انا طيزي مش واسعة أوي انا بلعب فيها وبدخل فيها خيار بس مش لدرجة زب زي دة ينيكني , بدأ يدخله ويضغط جامد ووقف ركبني وزبه بيدخل في طيزي بيوجعني بس متكيف وقال لمراتي ارقصي قدامه وهي رقصت عريانة قدامي وزب محمود بيدخل في طيزي ويضربني , متعة رهيبة مراتي عريانة بترقص له وكسها غرقان من نيك الزب اللي في طيزي وبيوجعني ويفشخني وخلاني خول رسمي بعد ما خلاني معرص على مراتي .

محمود طلع زبه من طيزي بعد ما كسر عيني ونهش عرضة بعد ما نهش عرض مراتي وشرفها , شدها من ايدها قعدها على زبه ومسك طيزها وناكها بسرعة في كسها وهي بتقول آهات عالية اوي وبتخربش في صدره وبعدين جسمه كله اتشنج وهو بيجيبهم في كس ريهام وهي حاضناه وبتجيبهم معاه وهي قاعدة على زبه بكسها .
حرك زبه في كسها ولبنه بدأ ينزل من كسها وهو بيحسس على طيزها وانا بفرك زبي لحد ما جبتهم على طيزها من المنظر الرهيب اللي أنا شايفة اللبن نازل من كس مراتي بس مش لبني لبن الزنا و العهر و التعريص .

خلص اليوم وبقيت عرص رسمي وأكيد هكرر التجربة
 
ا

احمد حسين

زائر
جميله جدا روعه مراتك ( ممنوع وضع أرقام هواتف ) للتعارف
 
التعديل الأخير بواسطة المشرف:
Comment

Hassan Hussein Ali

عضو نشيط
إنضم
14 مايو 2020
المشاركات
531
عايزه اقنع جوزى اعمل ايه
هتهالو وحده وحده يعني الجنس عوز التجديد وانتي لازم تكون متفتح جنسيا وتتعود على كدا وتشوفي نقط الضعف عنده وتقوليلواعليها علشان طبعا يقتنع
 
Comment

رامي فراس

عضو نشيط
إنضم
19 مايو 2020
المشاركات
314
قصة مثيرة تجعل قرأها يعيش لحظات متعة فيرتجف الجسد بشعور لذيذ
8_683.jpg

8_683.jpg

 
Comment

مراتي حياتي

عضو نشيط
إنضم
10 مايو 2020
المشاركات
565
الإقامة
بورسعيد
النوع
ذكر
1 Comment
ا
البرنس commented
نفسى انيك واحده قدام جوزها
 
س

سيد الجمل الصعيدى

زائر
هوممكن فى واحد يخلينى اعمل كده مع مراتو
 
Comment
لا تكتب تعليق خارج سياق الموضوع حتى لا تتعرض للحظر

المواضيع المتشابهة

أعلى