انا وبنت الجيران

إنضم
18 يناير 2023
المشاركات
31
العمر
21
الإقامة
مصر
النوع
ذكر
انا اسمي تيتو 20سنه وهيا اسمها اسراء عندها 22سنه ابتداة قصتي لما قبلتها في شارع وشويت شباب بيغلسو عليها وقفت معها علشان يمشو وفعلن مشيو وفضلت ماشي معاها لحد ما وصلتها البيت وتكلمنا كتير واحنا مشيين معا بعض عن حياته في الدراسه وكده وبعد كده سبتها ومشيت وبعد يمين لقيت رقم بيرن عليا رقم غريب في رضيت وسمعت صوت عمري مسمعته في بسال مين معايا قلتلي انا اسراء عامل اي قلت تمام وانتي عامله اي قلتلي الحمد الحمدلله وبعد كده اتكلمنا كتير اوي وفي مره لقيتها بترن عليا غي وقت متاخر وبتقلي انا عوزاك تاجي البيت عندنا دلقوقتي في بسالها ليه في حاجه رحت قلتلي تعاله بس وانت هتعرف ورحت عندها البيت لقيتها سيبه الباب مفتوح حته صغيره في بصيت حوليها ملقتش حد في دخلت البيت وتفاج بيها وهيا في الحمام بتستحامه ولباب مفتوح حته صغيره فا بصيت عليها جسمها ابيض وشعرها طويل ومرمي علي ضهرها وبتغني وحسين بزبري انو قلب يخرم البنطلون بتاعي طلعته من البنطلون وفضلت العب فيا وانا بتفرج علي جسمها لحد ما حسيت انها شفتني وانا بلعب في زبري فضلت مكمل وهيا كمان كملت الدش بتعها وفضلت تدعك في بزازها وكسها وتلعب في قدامي وانا زبري هيفرتق وعاوز يخش يفشخها نيك خلصت الدش وانا جريت لي بره لقيتها بترن عليا انت في قلتلها انا بره قلتلي انا سيبالك الباب مفتوح مدخلتش ليه قلتلها خلاص انا داخل اهو دخلت لقيتها قعده في الاوضه ولافه نفسها بلفوطه وبتسرح شعرها في بقلها اي عاوزه مالك في حاجه معاكي قلتلي لا في بقلها امال عاوزه اي قلتلي انا عوزاك انتا وفكت الفوته من علي جسمها وانا اتصمرة مكان وعرقت وزبري بقا عامل زي الحديد راحت مقربه مني ووقالت اي رايك في جسمي وهيا جسمها ملزوق في ورجليها بي رجليا التانين وصدرها في صدري قلتلها جسمك حلو راحت بيسني من شفيفي ومسكت زبري وقلتلي اي ده انت زبرك واقف تعاله انا هخلي يرتاح نيمتني علي السرير ونزلت البنطلون اول ما شافت زبري بلعته جوا بقها وفضلت تمص وتلحس وانا في دنيا تاني وهيا تلحس وبعد كده عملنا وضع 69 وهيا تمص وانا الحس كسها كسها احمر ونضيف وريحته حلوه فضلت الحس في كسها لحد ما جابت علي وشي وانا نزلتهم في بقها
رحنا غيرنا الوضع ورحت قعدت علي زبري وفضل في الاول تدعك كسها في زبري وبعد كده مسكتها ودخلته في كسها وقعدت تروح يمين وشمال ولقدام ولوره وبعد كده فضلت تطلع وتنزل وها بتقول ااااااااااه ااااااااااه كس ااااااااااه امممممم امممممم ااااااااااه انت زبرك حلو يا حبيبي نيك الشرموطه بتعتك ااااااااااه ااااااااااه رحت شديتها علي صدري وفضلت ادخلها فيها بسرعه وهيا ااااااااااه ااااااااااه وقطع في شفيفها ورحت مغير الوضع نيمتها علي ضهرها ورفعت رجليها علي كتفي ورحت بدخل زبري فيها اوي وفضلت اخلها وهيا بي تتوهه تحتيا ااااااااااه ااااااااااه وانا شغل فيها وها بتقول ااااااااااه امممممم ااااااااااه ااااااااااه زبرك يجنن ااااااااااه ااااااااااه في قلتلها انا قرب اجيب اجيبهم جوا راحت قلتلي ايوه رواحت ضغطت عليا برجليها لحد ما جبتهم فيها وفضلنا بتع خمس دقيق وانا نايم علي صدرها وببوس في وبعد كده قمنا وانا لبست الهدوم راحت بيساني وقيللي هتوحشني وسافرة معا جوزه وانا لحد النهارده مش بنتكلم
 
التعديل الأخير بواسطة المشرف:
لا تكتب تعليق خارج سياق الموضوع حتى لا تتعرض للحظر
المواضيع المتشابهة التاريخ
Y 5 164K
ا 1 33K
samertamer63 0 113K
سالب وديوث وبنوتة فنفسي 4 47K
J 2 17K
عاشق المتزوجة 0 6K
عاشق المتزوجة 0 11K
Hassan Hussein Ali 1 8K

المواضيع المتشابهة

أعلى