موبايل ماما مليان نودز

الاحسن اكيد انك تسبها علشان متحسش بحاجه وخليك جنبها علشان ميحصلهاش حاجه وحشه
 
قولها انك شوفت الصور علشان الموضوع ميكبرش منها
 
احتفظ بالصور و راقب تحركتها و لما تخرج حاول انك تثبت تطبيق مراقبه للهاتف الخاص بامك و شوف اللى يبسطها اى و ساعدها
 
دي اسمها حرية سكسية عفوا حرية شخصية بلاش تدخل نفسك يبني ما الكل عندو زوبر او كس هي امك مش بني ادي وتشتهي الزوبر والا ايه سيبها يبني
 
ماما م تصور 😌 بس ع طول موبايله ع الوضع الصامت اخد كم رقم من عليه واتصلت بطلعو رجال 😅
 
حاول تلمسها بهزار او انك لمستهابالغلط و شوف لو بدإت تستجيب كمل
 
علي حسب لو انت عاوز تشيل الموضوع من دماغك امسح الصور و متركزش معاها
لو انت الحوار عاجبك ركز معاها واعرف هي بتعمل ايه وواحده واحده هتلاقي الموصوع ماشي
 
هي كانت عايزة تمسح الصور بس ما تعرفش انها بتروح تراش الاول
يبقى الحل ببساطة انك تمسحهم من التراش و الموضوع انتهى
 
امسح المحذوفات
وهذة اشياء خاصة
كل انسان له ظروفه وخصوصياته
واطفء النار قبل ان تشتعل
 
لا تكتب تعليق خارج سياق الموضوع حتى لا تتعرض للحظر

Similar threads

عودة
أعلى