جواز مومس بالإكراه

  • بادئ الموضوع وليد لعيب في الجيم
  • تاريخ البدء
و

وليد لعيب في الجيم

زائر
دي اول قصه ليه واتمني تعجبكو
انا وليد 25سنه خريج تربيه رياضيه من منطقه شعبيه واهلي علي اد حالهم وأسرتي علي قد حالهم ابويا محاسب وامي مدرسه اخويا محمود في كليه زراعه واختي في حاسبات انا بشتغل في جم جنب البيت مدرب اهو شويه الشباب يجو يا كابتن انا عاوزين و عاوزين وهنضرب ونلتزم وكلام جميل جدا اسبوع او اتنين ومتشفهمش تاني
طبعا تعب علي الفاضي ومرتب ضعيف مش بيكفي اكلي ولا المكملات الغذائيه الي باخدها
في يوم وانا زهقان وتعبان من قله الفلوس نده عليا صاحب الجيم وليد في جم كبير صاحبو هيقفل وعاوز يبيع الاجهزه الي عندو
تمام حدد ميعاد ونروح نتفرج عليهم
في بالي اه يابن المحظوظه هاتخدهم ببلاش وتبيعم ضعف تمنهم ماهي ارزاق
في الميعاد وصلنا جيم في منطقه راقيه جدا اتفرجنا علي المعدات كانت حاجه فاجره والمكان كلو تحفه خساره انتو يتقفل وقابلنا صاحب المكان شاب حوالي 22سنه ابيض جدا ومليان حبه وشكلو امور خالص اسمو منير ملوش ال علاقه بلجيم خالص ده اخرو كوافير حريمي ايه الي انا بقولو ده هو هجت علي الواد ولا ايه هجت ايه ياعم دا طيزو ولا طياز البنات واحنا بنسلم ايدو ناعمه وشفايفو تبقي عاوز تقطعها من البوس ايه يانفسي ده كفايه كده عيب انا مليش في الخشن نفسي خشن ايه ياض ده انعم واطري من هند جارتك الي هتموت وتنام معاها عارف ده زبو لو مصيتو هيكون زي صباع البنات امص يامتخلف انت
وليد ياوليد انت يابني رحت فين
معاك بس سرحت شويه
ايه رايك في المكان انا المكان تحفه وزوقو عالي حرام انو يتقفل
منير المكان ده انا مبخلتش عليه باي حاجه ومفش فارق معايا المكسب بس انا مليش في الجم الكباتن بهدلوني وسرقوني وهما سبب اني هبيعو اما المكان كان شغال كويس جدا وبلاخص فتره السيدات كانت كومبليت انا تبقي المدربه شاطره
منير شاطره جدا والسيدات ارتاحت ليها وطلبو انهم يجيو اجوازهم معاهم هي رفضت لانها مش هتقدر لوحدها ومتاجه مدربين رجال علي اد المسؤليه وده طبعا صعب اليومين دول
انا ومين المدربه ممكن اعرفها
عبير السيد
انا مع نفسي تاني عبير السيد انا عرف الاسم ده كويس دي كانت زميلتي في الكليه وكنا مسمينها اللبوه الرياضيه اه يابورا ياما ضربت عليكي عشرات دي وصورها ببزازها الكبيره كانت بتتباع وانا فاكر اني اشتريت ليها صوره بلميوه في رحله السخنه
منير ايه ياعم سرحت فين بفتكر عبير كانت معايا في الكليه ومسمينها صوت اللبوه الرياضيه مش كده واترمت في حضني وبوسه من هنا وبوسه من هنا
انا بشر عرق من كل حته وزبي اعلن عن وجودو وبيرحب بيها وسلم علي بطنها الي يقال فيهم قصايد شعر
عبير اخبارك ايه ياوليد انا دورت عليك كتير معرفتش اوصلك وسالت عليك كل الي اعرف بس مكنش حد يعرف عنك حاجه
اصلنا نقلنا بعد الكليه واتقطعت علاقتي بلشباب
طبعا لانقلنا ولا حاجه بس انا مش عايز حد يعرف حاجه عن الفقر الي معشش جوايا ولا الجيم بتاعي الي في منور البيت بكوزين اسمنت
عبير تعال افرجك علي الجيم وخدتني وسط زهولي وزهول منير وعم حسن
انت شغال فين ومواعيدك ايه
انا شغال في جيم تعبان ومواعيدي من 8بليل ل12
زي الفل انا محتجاك معايا هنا باي شكل والمرتب الي تحددو والمواعيد من 11ل5 يعني مش هتاثر علي شغلك
هنا فين اناكنت جاي اشتري الأجهزة الي هنا
لو انت وفقت مش هنبيع حاجه جرب معايا شهر ولو مرتحتش مفيش مشكله هنا الوضع مختلف ناس هاي اوي وفلوس بلعبيط ده التبس لوحدو رقم وكمان هتشتغل بلنسبه انا وانت نسبتنا 20%من الايراد جرب ومش هتندم دي فرصه وانت شايف منير ملوش في حاجه ومش بيدخل في اي حاجه
رجعنا لمنير وعم حسن
عبير خلاص يامنير بيه هناجل موضوع البيع شويه
مشيت انا وحسن وحكيت كل الي حصل
حسن يابني انا شايف انها فرصه جرب واهو كده كده انت فاضي في الوقت ده واهي حاجه تساعدك في الي وراك
بس انا خايف لتنيك منير
بتقول ايه ياعم حسن منير ايه الي انيكو
عم حسن يابني انا خبير انت لما شوفت الواد زبك وقف وهو عينو منزلتش من عليه وكمان عبير ام بزاوكه حطاها مكان ابزازها دنا هجت عيها وزبي وقف بعد ما خلاص اخرو ادخل الحمام مضيعش الفرصه من ايدك
تاني يوم كلمت عبير ورحت الجيم الساعه 10 قبل ميعادي بساعه اضبط نفسي واتعرف علي الاجهزه واجربها حت عبير وبنات الاسقبال والزباين بدات تيجي وبصراحه انك تشتغل مع ناس ذي دي وبلجمال ده حاجه فوق الوصف بعد ما خلصنا اليوم
عبير ايه رائيك انا حاجه فوق الوصف
عبير بس في مشكله خد الكتاب ده اقراه بليل يمكن تهدي شويه وفي شورت مخصوص للي زيك انا يعني ايه الي زيي عبير الي شهوتهم عاليه وازبارهم وقفه علي طول وانتي عرفتي منين ههههه بحضنك حضن اخوي لقيت شنيور في بطني اسمع الكلام وتعالي دلوقت عزماك علي الغدا وهنجيب ليك شويه هدوم للشغل وهنخصمهم من المرتب الحاجات دي بتفرق اوي مع الناس الي هنا
انت متخيل ان فيه نسوان ممكن تيجي علشان ريحه برفانك حلوه
نعم يختي ازاي ده يعني بكره تعرف كل حاجه وتفهم بنفسك اه انت عندك شغل النهارده انا لا اجازه طيب اتصل علي اهلك عرفهم انك ههتاخر واحتمال تبات كمان
ركبنا عربيتها ورحنا علي مطعم فخم اتغدينا وانا مكنتش احلم اعدي من قدام المطعم ده مش اكل فيه وبعدين رحنا علي مول كبير دخلنا محل ملابس للرياضين انا مكنتش اعرف اساسا في حاجه زي كده اشتريت هدوم كتير جدا داخلي وخارجي وشربات وكتوتشيات ترنجات ولا جهاز العروسه واندرات تشد زبي لما يقوم تخليه ميبانش وبعد كده رحت معاها بيتها بحجه تجريب الهدوم وصلنا شقتها الي كانت تحفه وفيها غرفه للمساج ودى عملها هنا ليه في ستات بتحب الخصوصيه وبيبقي صوتها عالي وانا بعمل مساج فتيجي هنا والغرفه عازله للصوت ليه هما بيجو يتناكو خبطه صغيره علي كتفي بس ياوسخ
ادخل خد دش علي ماعمل حاجه نشربها
دخلت الحمام حاجه تحفه استحميت وانا اساسا عمري ماجربت البانيو وخرجت بالاندر وعليه روب لقيتها خدت شور ولبسه ترنج بيتي اقل وصف ليه انو يهبل ومفتوح من فوق لنص لبزازها وشربت عصير فريش واديني شورت البسو وشاورت ليا علي اوضه النوم اغير دخلت الاوضه الي ريحتها بس تهيج اوضه ولا بتاعت بيوت الدعاره لبست الشورت وندهت عليها جت تمام لف كده وده بقي مخصوص علشان زبك لما يقوم محدش ياخد بالو عوزاك تعرف نص زباينا شراميط والنص الاخر لم تتح له الفرصه يعني لو شافوك تقيل وانهم مش فارقين معاك هيترمو تحت رجلك وكل ما تتقل عليهم هيهيجو اكتر ويجبو صحباتهم الجم اما لو حسو انك هايج عليهم هقولو لبعض ويخربو بيتك فهمت اه فهمت وفضلت اقلع والبس قدمها وكاني راقصه تعري
عبير وانا لابس ميوه بس لف كده وطي تعال عليا لف امشي ارجع يخرب بيتك هيجتني عليك
في ايه يا لبوه مالك تعال هنا في ريح اللبوه اول ما لمست الكنبه كانت عبير نطت في حجري ونزلت فيا بوس وبزازها بتتعصر في صدري وبتتلوي علي زبي الي هيخرم الهدوم ويرشق في كسها واكل الشفايف ومص السان شغال مسكت جاكيت الترنج من تحت لفوق من علي الجلد وسحبتو لفوق ورفعت ايديها وخرجت الجاكت زي التشرت وكانت لبسه بضي جرج معاه مره واحده وهجمت علي بززها الكبيره مص ولحس وعض ولساني دواير علي الهاله وحولين الحلمه وشفايفي مش سايبه سنتي في وشها ورقبتها من غير بوس ولحس ومص لدرجه مناخيرها ختها في بقي واودنها وعض في ودنها ونفخ هوا سخن بهدوء في ودنها وخلف ودنها وبلهمس في ودنها بتحبي تتشتمي اه اشتمني وبتحبي العنف ولا الرومانسيه احب اكون في حضنك وزبك جوايا وعوزه اجرب معاك كل الاوضاع شيلتها ووقفت وهي في حجري ورجليها حوليه ورحت علي السرير نيمتها علي ضهرها وشديت البنطلون والاندر مع بعض بان كسها المبطرخ بشافيفو الحمرا ومقلوبين لبرا وبنظر صغير قد عقله الاصبع وجسمها كلو معمول بلليزر يعني مفيش شعرايه ومرسوم عليه تتوه ورده نزلت عليه مص ولحس وعض وانيكها بلساني وهي اهاتها عليت وصويتها جايب اخر الشقه براحه ياشرموطه الجيران هتسمعنا وبضرب ابززها الي يسمع ياجي يتناك جمبي مبسوطه يالبوه طبعا ياروح اللبوه نكني بقي حط زبك لسه يا وسخه كل ده كس ايه انتي مفصاله علي مزاجكو رفعت رجليها علي صدرها واديها من بين رجليها ومقلوبه لبرا خلت كسها وطيزها مفتوحين قدامي وشفايف كسها تنفتح وتقفل ولو بتتكلم هتنادي زبي وتقول ارحمني من هذا العزاب ونزلت لحس تاني من اول خرم طيزها المفتوحه لحد بنظرها وعليت الااوهلت والاهات موالاح والاف وايدي علي بزازها شويه ضرب وشويه تفعيص وتحسيس وشد الحلمه وفعصها يخرب بيتك انا مش عارفه انا جبت كام مره نكني بقي اسكتي ياقحبه خظليني اتمتع بيكي دا انا ضربت عشرات علي صورك ابزازك دي جيباها منين امك كانت بتتوحم علي مدفع دبابه ولما ملقتوش في كسها طلع في ابزازك وحطيت صباعي الكبير في كسها والوسطاني في نفق شبرا من ورا وانيك الاتنين بايدي مره واحده وارضع ابزازها واشفط الحلمه لحد ما اتشنجت وصرخت وغرقت ايدي من عسل كسها وسال العسل علي السرير كفايه كده ابوس ايدك هتبوسي ياكس امك هو انا لسه عملت حاجه حاضر خاضر هعمل الي انت عاوزو بس ادخل الحمام شيلتها بين اديا ودخلتها حمام اوضه النوم عملت حمام وخدت دش سريع وخرجت عريانه لتنزع المايوه بتاعي وتلتهم زبي بشفايفها ومص محترفين ليعوم زبي في لعابها وتزقني من صدري لانام عبي ظهري وتركب وضع الفارس ومن تاني حركه ينزلق زبي داخل كسها ليدق جنبات رحمها وتتلوي عليه للامام والخلف وحركات دائرية ولا ادري كم من الوقت استغرقت لاملاء هذا الاتون المشتعل بنار الشهوه والرغبه كم من المني الحار يكفيه ليطفي ناره ويخمد نيران شهوتو لتلقي بنفسها علي صدري لنغيب في بوسه رومانسيه طوليه لنتوجه بعدها للحمام وشور خفيف بنكهه لبن الزبر وعسل الكس وبعد الشور عبير تحب البس ايه تلبسي من غير هدوم يعني اقعد ملط كده اه علشان املي عيني منك وانتي متعرفيش كنت مشتاق ليكي ازاي وانا شايفك حلم صعب المنال برنسيسه بنت ناس الي بتصرفيه في يوم اصرفو انا في شهر هههههههه ضحك متواصل بجد انت كنت شايف كده يعني بجد كنتو شايفني برنسيسه وما زلتي هتصدقي لو اولت انا حوشت مصروفي لمده شهر كامل لاشتري صوره ليكي بالبكيني علي البحر انت بتتكلم جد ومحاولتش تتقرب ليا ليه او حاولت تتعرف عليا ازاي ده وانا شايفك اميره في برج عالي وانا اقل واحد في عامه الشعب تعرف ياوليد كان نفسي اتكلم معاك اوي وبحلم بيك بليل في الكليه كل شباب بتحاول معايا الا انت ليك هيبه كده ومش بتعبر حد ولما شفتك في الجيم مصدقش نفسي ولما عرفت من منير ان زبك كان واقف عليه كنت هاموت واشوفو والنهار ده اتاكدت من كلام منير وانت هايج علي الستات قلت لازم اجرب هو منير ده خول بتسال ليه انت عاوز تنيكو
ميضرش بس ازاي يكلم معاكي كده احكيلي حكايتو بس بعد ما اكل انا جعت .
انا عامله حسابي دقايق والاكل يكون جاهز اتعشينا ولم يخلو العشاء من البوس والمص وعرفت منها انها بنت البواب بتاع ابو منير والهدوم والمكياج والعربيه كان ليهم مقابل والمقابل لحمي ولحم امي تناك من لبوه بفلوس وياما عمل علينا حفلات عو واصحابو انت غارف ان بزازي دي عمليه تجميل طبعا منير من يومو طري وناعم بسهوله اوي خليتو كده عبد للزبر كنت بحاول انتقم من ابوه اني اخلي ابنو خول وبنتو مومس الناس عندي عندها فلوس ملهاش عدد خت منهم علي اد مقدر الجيم اتفتح علشاني وقريب هخليه كتبو باسمي بس لما يشتغل الاول بس انا لما شفتك تاني نسيت كل حاجه نسيت منير واختو والجيم وما افتكرتش حاجه غير حبك واني عوزاك ليا طول العمر حتي منير واختو مش هتلمسهم انا بس
عاوزه اعيش خدامه حت رجليك تعال نجوز ونسافر بره نبني حياه جديده يا حبي انا مفيش حيلتي حاجه ولا اقدر ابعد عن اهلي مهو اسمع يا نتجوز ونهرب من هنا ومعانا فلوس وليد يا هتجوز اخت وليد وتنكنا احنا التلاته
يا اما اهرب انا وانت حاضر بس دي محتاجه شويه وقت وتفكير كفايه كلام بقي الليله هتعدي وانا لسه عاوز اعدي النفق بس ليا عندك رجاء عوازه احس اني بغتصب وفعلا قامت لبست هدومها وانا لبست وخرجت برا ورنيت الجرس تمثيل اي جاي من برا سكران ولمده ساعتين بنيك فيها بعنف في كل حته اغتصاب بلضبط ونمنا في حضن بعض للصبح صحيت علي منير بيلعب في زبي زقيتو برجلي وقمت دخلت الحمام ولبست ترنج ورحت المطبخ اشوف حاجه تتاكل لقيت عبير بتجهز الفطار حضنتها وخت بوسه مشبك وخرجت لقيت منير بقول الماذون جاي بعد الظهر انا ليه علشان تتجوز الغلبانه الي انت اغتصبتها وهي دلوقت حامل منك وهي لحقت تحمل من ليله
لا طبعا هي حامل مني انا بس انت الي تبقي ابو الي في بطنها اقعد كده واسمع يا تتجوز عبير وتاخد الجيم والشقه دي انت وهي وتكتب الي في بطنها باسمك او في فيديوهات بتقول انك اغتصبتها ولبنك لسه في كسها وفي الحاله دي فضيحه ومش تعرف تشتغل تاني في مكان ده غير السجن معاك احد الضهر فكر كويس في عيلتك الي هدمرها انا تمام مفيش مشكله افكر وابلغك بس قبل اي حاجه عاوزك تكمل الي كنت بتعملو هو فرح جدا ودخلنا الاوضه ومن غير ما ياخد بالو حطيت الموبيل يصور منير بيه وهو لابس قميص نوم حريمي وحطط مكياج كامل وبيرقص علي زبي ولا اجدع شرموطه واهاتو اعلي من اهات عبير وبجد استمتعت بطيزو جدا وبعد ما خلصنا ولبسنا هدومنا وهما جالسين علي يميني وشمالي في حضني وكانهم زوجاتي انا بعت الفيديو لمنير وعرفتو انو مرفوع علي جوجل يعني لو انا مشلتوش خلال كام ساعه هينشر المطلوب منك هنعمل كل الي قلت عليه بس من غير جواز وعبير تعمل عمليه وتنزل الي في بطنها وبعد كده هنيكو هو وعبير ومراتو كمان مع بعض وهاخد نص الجيم وشقه تانيه تمليك زي بتاعت عبير واه متنسوش. تمسحو الفيديو وانا هقوم اروح وهاجي في ميعاد الشغل هاتي ياعبير مفاتيح عربيتك وانت ابقي هات واحده جديده وفعلا كل الي اولتو اتنفذ ولحد دلوقت بنيك في التلاته ،،
اتمني ان تنول القصه اعجابكم وشكرا
اخوكم وليد زبر الجيم
 
التعديل الأخير بواسطة المشرف:
لا تكتب تعليق خارج سياق الموضوع حتى لا تتعرض للحظر

المواضيع المتشابهة

أعلى