من تيندر للنيك في الشارع في ثلاث ايام

Good Cat

عضو جديد
إنضم
1 أغسطس 2022
المشاركات
2
العمر
30
الإقامة
جيزه
النوع
ذكر
القصه دي حقيقيه 100% و حصلت في نص 2019 و كات وقتها عندي 26 سنه...

كنت و لا زلت بحب اتعرف علي بنات من علي تيندر و بامبل و كان في الاغلب الموضوع بيتحول لصداقه حتي لو الصداقه دي فيها جزء جنسي بس الصداقه بتبقي هي الاساس و بعد كده اي شي تاني لو حبينا نجرب او نلعب... انما القصه اللي هاحكبا دي حصلت كلها في ثلاث ايام.

كانت واحده مش حاطه صوره و مش كاتبا اسم و انا من التعود الناس الي زي كدا باعميلوهوم لايك عشان بيكونو عاوزين سريه و دي اريح حاجه, فا بدائنا نتكلم كانت هيا صيدالانيه وا تكلمنا فل حجات العاديه المسلسلات و الاغاني اللي بتحبها و البتحب تعملو في وقتها و لقينا حجات كتير مشتركه و بعديين دا كولو ماكونتش شوفت صورتها و كنت بقول تمام اهي صديقه جديده, و بعدين قلتلها تعالي علي الواتساب عشان مش بحب الكلام هنا و قالت تمام

أنا بصراحة لحد الوقت ده مكنتش بفكر فيها بأي شكل جنسي خصوصاً اني مكنتش عندي فكرة شكلها إيه بس كنت عوز أشوف شكلها لمجرد المعرفة فلمه عملتلي أد شفت الصوورة إلي حطها كنت بوشه بس وكنت لابسة حجاب كويس وبين عليها انها محترمة جداً وملتزمة فقلتلها

* اه ده بس طلعتي cute أوي

= أصدق على صورتي إلي هنا... بس دي مش مبينة حاجة...

حسيت من الجملة انها عاوزني أجور الكلام فحتى جنسية بس ألت ممكن أنا بس عشان ديماً متعود على كدا فمردتش أدخل جامد

* اه ده بجد؟ عندك صوور أوضح طيب؟

أمة بعتتلي صورة ليها بل حجاب بردو بس جزء من شعرها كان بين من الطرحة وفستان كان مبين جسمها من فوق و احة على البزاز... بزازها كنت كبيرة نيك وكنت لابسة فستان كدا ماسك على الصدر فباينين ومكورين نيك و عرفت انها عاوزة تتشرمات

* اوكاي ده في حاجات كتير مكنتش بين فل صوور التانية

= أصدق على اه؟

* لون شعرك مثلن... مكنتش أعرف انك blonde.

= اه لأ ده كنت صبغة بس دلوأتي اسود عادي

* كدا كدا الاسود سكسي أكتر خصوصاً على لون جسمك

قامت بعتتلي صوورة بشعرها واصل لحد كتفها ولابسة لبس بيت مبين جزء من صدرها من فوق ولحمها الأبيض الهيجان وكنت خلص بدأت أهيج وأحس بزبي بيوقف على الشرموطة المحترمة دي

= اه لأ شعرك كدا أحلى بكتير وكمان الستيل لايق على وشك... وخد بالي إن صدرك كبير أوي، مسكينة أكيد ضهرك تعبك ودفعة دم البك فل bras

* اه ده لحقت تاخد بالك... ده حقيقي أنا بدوخ على ما بلائي حاجة مأسي وشكلها حلو ومريحة و حتى لم بلاقي بتبقى غالية أوي

= بس أكيد عندك بردو حاجات شكلها حلو

* اه بحب ألبسهم ساعة حتى لو مش مرحين عشان بحب أشوف نفسي بيهم

= وريني أكتر برا بتحبي صدرك فيه

هنا سكتت وألت كدا هتعملي بلوك وانني كدا ضيقتها بس زبي كان فأيدي وعاوز أشوف بزازها وألت مبدهش

* عاوز تشوفني لبساه ولا هو لوحدو... أول لم ألت كدا ألت دي خلص هتعمل أي حاجة أنا عوزها

= أكيد لأ عاوزك لابسة عشان أشوف بزازك وهي ملياه

ثانية وكنت بعتتلي سوورة وهي وأفة أدم المرايا ووشها مش باين بس لابسة برا كبير نيك كدة وعليه ورد ومبين فالقت بزها الكبيرة نيك ولحمها الأبيض الشرموط الهيموت ويتناك

= أحا على بزازك هيجتيني

* أمل لو شفتني وانا فل بيت دلوأتي من غير البرا وحلماتي بارزة وبين من تحت قميص النوم

= طب ما توريني عشان زبي وقف و عاوز انطر عليكي إنهردة

* وريني

كنت لبس sweat pants وزبي بين من تحتهم على فخدي (وأنا زبي عادي مش كبير 16 cm) فبعتلها صوور كدا

* احة لأ عوزا أشوفو طلع وريحوني كلو

و قامت باعت صورة ليها وهي راكبا على مخدة بين رجليها و بزازها مدلدلة أدمها وكبيره نيك لدرجة انها معاطي وشها من الزاوية المصورة بيها أنا شفت الصوور من هنا وزبي وئف على أخرو فبعتلها صوور و أنا نايم على ضهري وماسك زبي فأيدي مواف قدة و قلتلها تعالي اركبي ده أحلى... فضلت اونلاين بس مش بتكتب حاجة ولا بترد أنا ألت دي شكلها جابتهم وخلعت. وبعدين لاقتها باعت voice note عملة تتموحن وتتأوه وتقول هيجانا أوي إسمع صوت كسسي و بدأت أسمع فعلاً صوت كساها وهو مليان لبن وهي عملة تدعك فيه فشخة...



كملنا كدا أنا وهي لحد ما جبت لبنها كذا مرة وبعدين التلي أنا لزم أنزل دلوأتي بس مش عوزى أسيب زبك وإف كدا هبعتلك فيديو تشوفو وتنطر عليه وفعلاً بعتتلي فيديو وهي نايمة على ضهرها وبزازها حواليها جبال وعملة تمص ف صوابعه وتتشرمات وتشد بزازها تحط حلماتها في بقها وتلحس.هم وفعلاً نطرت على الفيديو وسورتلهة كمية اللبن النزلت

* خسارة إن دول مينزلوش فبقي أنا أولى بيهم.

= ملحوقة إن كان على اللبن ده عندي كتير



ده كلو حصل ف أول يوم وبعدين تاني يوم صحينا من أولو هيجنين كنت هي فل صيدلية ونة كنت شغال من البيت فاعدت أبعتلهة صور زبي وهو هيج وقولها فرجيني بزازك عاوز انطر وهي تالي مش هادر أنا فل شغل ومفيش غيري مش هينفع أقوم أدخل الحمام غير لم حد ييجي... اعدت أهيج فيها وبعدين

= يعني انتي عمرك ما لعبتي فنفسك ونتي لوحدك كدا؟

* بتحصل كتير اه بس في كاميرات فمش بعرف أخد رحتي فأخري ألعاب فكسي من تحت المكتب

= خلص مش عاوز بزازك، فرجيني ونتي بتلعبي فكسك تحت المكتب

قامت كلمتني فيديو ول فلاش منور تحت فستان لابسة وشايف كساها مفتوح ومشعر وهي متاخرة ال-panties وشفايف كساها مفتوحين على اخرهم من الهيجان وأعد تحك وتبعبص ف نفسها وبعدين سمعت حد بيقول صباح الخير وهي فجأة رجليها إتأفلت قامت... كان زبون دخل واضح كدا وراحت تخلص معه ورجعت فتحت رجليها وشمرت الدرس لحد ركبها وكملت لعب فكساها لحد ما شفت رجليها أفلت تاني ألت حد دخل بس المرضي لقيت رجليها بتترعش وواضح انها جبتهم و أنا من هيجانها جبتهم أنا كمان فواتها... مادة اديها تحت المكتب جبت التليفون والتلي كفاية كدا مش ادرة ول دكتور أرب ييجي هكلمك لم أروح عشان أعرف اركز



لما راوحت كملنا شرمطة وهيجان وفيديو كال وناطر ولبن واتفقنا ننزل اليوم البعدو الهو ثالث يوم من وأت ما بدأنا نتكلم...

* بس خد بالك أنا بتكسف أوي فل حقيقة ومش زي محنة فل كلام هنا يعني مش هعرف أتكلم فحاجة سكس أو أعمل حاجة فهي نزولا عادية يعني

= اه أكيد هو كدا كدا لسة ثالث يوم يعني ده حلو أوي الاحنا بنعملو ده وكدا كدا عاوز أتعرف عليكي أكتر عشان ملحئنش ودخلنا عل هياجن بدري بس أنا موعدكيش إن زبي مش هيقف عليكي أول لما اشوفك، فلو شفتيه وقف اعملي نفسك مش وخدة بالك

* ضحكت وقلتلتي لأ امسك نفسك كدا مش هينفع



تاني يوم نزلنا فعلاً لكن ده خليه فل جزء الجي لو الناس هنا حبة تسمع بقي لقصة...
 
إنضم
15 مارس 2022
المشاركات
32
العمر
20
الإقامة
Egypt
النوع
كلب عمه
انت لازم تكمل دي جامده فشخ ولو تعرف تورينا كانت بتوريك ايه
 
Comment

Caligula

عضو
إنضم
26 يونيو 2022
المشاركات
45
العمر
33
الإقامة
مصر
النوع
فحل
ياريت تكملها وياريت تنزل صورها حتى لو من غير وشها بس شوقتنا نشوف بزازها
 
Comment
لا تكتب تعليق خارج سياق الموضوع حتى لا تتعرض للحظر

المواضيع المتشابهة

أعلى