تأثير الشهوة - الجزء الثاني

الزبر الأسود

عضو نشيط
إنضم
15 يونيو 2022
المشاركات
19
الإقامة
مصر
النوع
ذكر - موجب
وصلنا في الجزء الأول أن انا و "نرمين" طلعنا اخر دور في المبني و مسكنا بعض دعك لغايه ما سمعنا صوت ورانا

انا : **** الأرض تتشق و تبلعني الصوت ده انا عارفة كويس

نرمين عدلت لبسها و اتعدلت بسرعه
انا : داليا !! نتي بتعملي ايه هنا

داليا دي صاحبه "خالد" وهو اللي عرفنا علي بعض مكناش بنطيق بعض لغايه ما اتخانقت عشانها و عشان انا جامد اترنيت علقه موت بسببها بنت العرص

داليا : شوفتكم وانتوا طالعين وكنت حاسه ان فيه حاجه بينكم
انا : ايه ده انتي بتغيري عليا
داليا : لا يا عمرو

وبصت في الأرض و نزلت

اتبضنت و حسيت انها عاوزه تقولي حاجه بس بس طبعا الوضع مكانش يسمح بده

نرمين : بص انا مش فارق معايا اللي حصل ، نكمل

لقيتها بتحط اديها عليا

انا : نرمين بس اتبضنت يلا ننزل
نرمين : لا احا ننزل فين انت تهيجني و تنزل ونا اولع
انا : عاوزه ايه

لقيتها قربت مني و ادتني ضهرها و بتحرك طيزها علي زوبري
انا : يخربيت طيزك المتناكه دي
نرمين : ايه عجباك اومال كنت عاوز انزل ليه

لفيت ايدي وطلعت بزازها و قفشت فيهم و بحرك زبري بين فردتين طيزها

نرمين : ااااه اااي بالراااحه ااه

نزلت علي ركبي و نزلتلها البنطلون و قربت علي كسها من فوق الاندر و بدأت اشم ريحه هيجانها
ابتديت ابوس فخادها و الحس فيهم بالراحه و أقرب لساني من كسها و احطو ع الاندر وهي رجليها بتترعش و صوتها مهيجني

قلعتها الاندر و لقيت حاجه كده ممكن تدوبك
كسها ابيض مبطرخ كده بيلزق و العسل مغرقو هو بيقولي الحسني
اخدت كسها كلو في بقي وهي كانت هتقع من هيجانها
نرمين : ااااه ااه الحس يا حبيبي الحس كس شرموطتك الهايجه ااااي مترحمنييش اااممممممممم خخخخخخخ

ضربتها علي كسها اول م شخرت و كنت بشفط العسل من جوا كسها

نرمين : قوم
انا : مش بمزاج اهلك انا بدماغي

قومت عدلتلها لبسها و سبتها و نزلت وانا عارف انها هتولع
اول ما طلعت من المبني لقيت " داليا" واقفه بعيد و بتبص و اول م شافتني مشيت بسرعه ، كان خالد مستنيني علي القهوه عشان عندنا رحله لشرم الشيخ ف كان لازم تظبط امورنا

خالد : بص بقا يا معلم داليا جايه معانا
انا : احااا انت عبيط يا عم
طبعا أنا في دماغي لو ده حصل هتحط في موقف ابن متناكه
خالد : انت هتدفعلها حاجه بكسمك
انا : انت صح يا خالد يابن ام خالد ، طب ايه رأيك اكلم البت "نرمين"
خالد : طب ياريت
انا : خلاص هظبط الموضوع ده بالليل ، لف سجاره بقا مكافأه للولا حاجه

روحت بالليل مفرهد جداا و يادوب اخدت دش و روحت في النوم لقيت موبايلي الحقير بيرن

الو
انا : مين
داليا

عيني صحصحت كده شويه و رديت

انا : بصي نا اسف علي اللي شوفتيه النهارده
داليا : انا اتصدمت بس انا مش متصله عشان كده
انا عاوزه اطلع معاكم شرم الشيخ ف قولت اقولك
انا : تمام جدا المفروض خالد كلمك علي الخميس الجاي
داليا : عمرو هو انت بتحب "نرمين"
انا : لا
داليا : تمام
انا : لا بصي انا مش فاهم حاجه بس مش وقتو انا هنام و بكره هفوقلك

قفلنا و روحت في النوم
اول ما صحيت روحت اشرب ملقتش حد في البيت خالص
ف دماغي قالتلي ليه يا عموره متتصلش بنرمين

مسكت موبايلي اتصلت بيها
انا : قلبي
نرمين : بص انا مش طايقاك من امبارح ولا حتي اتصلت
انا : مش وقتو هبعتلك لوكيشن تجيبي ع المكان ضروري

بعد نص ساعه وصلت اديتها رقم الشقه و اول م رنت الجرس فتحت دخلتها و قفلت بسرعه

انا : حد شافك
نرمين : تؤ محدش
انا : هعوضلك امبارح

سحبتها عليا و مسكت شفايفها مص و تقطيع و ايدي الاتنين قافشه طيازها الكبيره وهي دابت وابتدت تهيج

نرمين : اعصابي سابت يا عمرو خف ايدك

شيلتها دخلت بيها جوا و نزلتها ع السرير و روحت منزل البوكسر كان بتاعي خلاص هينافس برج خليفه في الطول

لقيتها بتقلع كل حاجه من علي جسمها و كان اول مره اشوفو اووووووففففففففففف لحمها بلدي و يهيج اي زوبر و بزازها نازله علي بطنها و فخادها ملفوفه و بيضه و طيزها مشدوده و عندها كرش صغير

انا : نتي مفتوحه
نرمين وهي بتنزل علي زبري : للاسف لا
مدتنيش فرصه و قربت تبوس راس زبري و اشمو اووووي و نا هايج من نفسها و بصتها اللي كلها هيجان و محنه

نرمين : كنت مخبيه ليه ده يخربيتك
ابتدت تمص بالراحه و طبعا خبره و تلف لسانها علي راس زبري و تلحسو من فوق لتحت لغايه ما نزلتهم و محبتش اكمل ف عملت أن فيه حد جه و نزلتها و نزلت انا علي "خالد"

انتظروا قريبا الجزء الثالث


شكرا لرأيك الجميل في الجزء الاول و اتمني الاقي نوع من الدعم في الأجزاء الجايه
سلام عزيزي القارئ


 
لا تكتب تعليق خارج سياق الموضوع حتى لا تتعرض للحظر
المواضيع المتشابهة التاريخ
K 2 2K
الزبر الأسود 3 23K
fahde 0 3K
من غير قيود 19 5K
إنفصام 33 18K
F 6 4K
F 4 4K
F 6 5K

المواضيع المتشابهة

أعلى