اللي أبوها وامها معرفوش يربوها انا بربيها

Ali5684

عضو
إنضم
21 أكتوبر 2021
المشاركات
17
النوع
ذكر
قصه انهارده عن لسان واحد صاحب شركه تصدير واستيراد معروف بين الناس بالاحترام والامانه ولكن ما في الظلام عكس هذا خالص ... انا ي***** عندي 35 سنه .. عمري صغير بالنسبه للي انا ماسكه من شغل كبير ولكن ده اللي مسكته بعد ما أبويا م مات .. عندي فيلا في التجمع ودي المعروفه بين صحاابي وليا شقه في حي في اكتوبر في عماره مسكنش فيها حد لسه علشان اصلا العماره بتاعتي وانا واخدها علشان اعمل فيها اي حاجه انا عاوزه .... انا مشغل عندي 4 في الشقه بتاعت اكتوبر 3 بنات كنت بنيكهم من شبرا وواحد كان شغال في جراج وشغلته معايا وشغلاتهم ان ال3 بنات ولاء ولا ابتسام وهند عليهم انهم يجيبولي فريسه والفريسه دي بتكون اي واحده شرموطه كانوا عارفنها زمان او ايام ما كانوا في المجال بتاع الشراميط او يجيبوا بنات من النت وبيكونوا من فوق 17 ل 30 سنه وبيكونوا شراميط برده .. ودور فتحي اللي شغال معاهم انوا بيساعد في كام حاجه هتعرفوها بعدين .
المهم جيت في يوم لقيت ابتسام بترن وبتقولي جبنا 3 بنات في كليه تجاره..... روحت الشقه لقيت البنات اللي جايين جداد قعدين وكل واحده في اديها سجاره حشيش وباين عليهم بنات اصل الشمال .... المهم اول ما دخلت ابتسام وهند وولاء قاموا وقفوا ونزلوا باسوا الجزمه بتاعتي وانا معودهم علي ده .. بصيت للبنات وشخطت فيهم قلتلهم بصوت عالي وعصبيه قومي يا بت منك ليها طلاما شفتيني دخلت ... راحت واحده منهم قالتلي مالك بتزعق زي التور الهايج وانت بقا اللي جايين نقضي ساعه معاه ولاانت تبقي اي .... رديت عليها ومسكت اعصابي وقلتلها اه انا اللي جايه تقضي معاه ساعه ... وقولت ل هند وابتسام هاتوا البت دي ورايا علي الاوضه ... راحوا ماسكين البت والبت بقت تقلهم انتوا عاوزين اي اوعي اناهمشي من هناوالبتين التانين مسكتهم ولاء وفتحي ... ودخلت علي الاوضه وكانت الاوضه دي عباره عن جهنم لاي حد يدخلها من كتر ادوات التعذيب اللي فيها.. اول ما البت دخلوها شهقت شهقه قلتلهم اربطوها في السرير ده .. وربطوه ومشيوا .. بصيت عليها وقلتلها انتي انهارده هتتعلمي الادب من اول وجديد ... وروحت مقلعها البنكلون والاندر البلوزه اللي لبساها وروحت جايب كورباج صغير ونزلت بيه علي طيزها واول ما لسعها البت بقت تصرخ وتعيط وتقلي سبني ابوس رجلك وانا مطنشها وفضلت السوعها وهي تعيط وروحت رابط رجلها في بعض وجبت عصايا رفيعه ومديتها علي رجلها وهي تعيط وتترجاني اسيبها تروح قلتلها انتي انتي انهارده هتروحي من هنا وانتي متعلمه الادب من اول وجديد .. قلت لهند عايزك تظبطي البت دي انتي وابتسام وهنا بقا هما فهموا انا عاوز اي او اقصد اي بكلامي . راحوا علي البت وجبوها من شعرها وابتسام مسكتها من حلمات بزازها وقرصتها جامد وهند راحت ماسكه شفرات كسها وعصرتهم في اديها والبت بقت تتنطت من الوجع راحوا ربطوها وحطوها في اوضه ضلمه وروحت للبتين وكان فتحي رابطهم قلتلهم قلعوهم وهاتوا ليا قفص الفران .. البتين سمعوا الكلمه دي واستغربوا ومعرفوش هيحصل فيهم اي وبقول يعيطوا ويترجونا نسيبهم يروحوا روحت قلت لهند وولاء يقلعوهم هما كمان ويربطوهم كل واحده علي تربيزه وربطوهم علي تربيزتين ونايمين علي ضهرهم .. وجاب فتحي قفص الفران وقلت لهند تجيب برطمان العسل .. واول ما جبته قلتلها حطي علي كس كل واحده عسل من البرطمان والبنات بقوا يصرخوا وواحده منهم شخت علي نفسها . روحت جايب قفص وحطيت فيه فار وخليت باب القفص فوق كس واحده منهم وفتحت الباب والفار بقا ماشي علي كسها وبطنها والبت بقت زي المجنونه تصرخ وقلت هسيبهم هما الاتنين شويه والفكره دي اخدتها من حواديت زمان للتخويف ولكن قلت لازم اجربها....... يتبع في الجزء القادم
 
لا تكتب تعليق خارج سياق الموضوع حتى لا تتعرض للحظر

المواضيع المتشابهة

أعلى