بدايتك مع الدياثة اكتب قصتك

tafshan

عضو جديد
إنضم
25 ديسمبر 2021
المشاركات
1
العمر
44
الإقامة
Cairo
النوع
Male
عضو جديد نفسو يسمع من كل ديوث بدايه قصته مع الدياثة
اعتقد ان كل ديوث وراة قصه تجنن و اذاى اتحول لديوث و قدر يبقى ديوث حقيقى امتى .
اقصد بالديوث الحقيقى اللى مش بيسرق صور لمراته او لمحارمه من وراهم انما قدر يقنعهم بدياثته و يعرفهم بيها
اتمنى اسمع قصص كل ديوث بالتفصيل بجد انا بهيج علي الموضوع ده اكتر من انى انيك واحده ملهاش راجل تتفشخ قدامة
تحياتى لكل ديوث فخور بطياز حبايبه لما بتتمتع بزوبرنا و بتمتعنا


teeeez.jpg

 
التعديل الأخير بواسطة المشرف:

ديوث اختي🍑

عضو جديد
إنضم
24 مايو 2021
المشاركات
2
اتوقع ادماني على الافلام خلاني اصير ديوث الين مابحثت بتويتر عن حسابات سكس وبعدين تفاجئت بحساب صور ناس يصورون اهاليهم كنت استغرب من هذا الشيء واقول كيف يشتهون اهلهم ومع الوقت صرت اشوف طيز اختي واسرح فيه وزبي يوقف اول ما اشوف طيز اختي بعدها صرت اصور اختي واجلخ عليها وبعدين صرت انشر صورها بحسابات الدياثة بتويتر ما ارتاح الا لما اشوف الفحول يتكلمو عليها
 
زوج كوتر
زوج كوتر commented
انا لما كنت مقيم بفرنسا لمدة سنة و نصف كنت بروح كتير الحمامات المختلطة في باريس روعة بجد اتمنيت اخد معي زوجتي ولكن رفضة
 

لحس الطيز متعه

" عضو مبدع "
عضو مميز
إنضم
23 مايو 2021
المشاركات
1,051
النوع
ذكر
الدياثه مش مقتصره على واحد يجيب واحد ينيك محارمه او مراته
ان واحد زى ما بتقول ياخد صور اهله من وراهم وينشرهم فهو ديوث بس لسه موصلشى للمرحله الكامله واكيد الى زى دا اما يتجوز هيعمل علاقه كامله وهيخلى مراته تتحرر
وبالنسبه ليا انا موضوع الدياثه غريب شويه عندى عشان انا مكنتش ديوث ولا كان بيجى فى بالى ولا بيثيرنى بس مراتى اشعلته عندى هيا كانت بشخصيتها عايزه جوزها متحرر واما كانت تعمل حاجه وتضايقنى من غيرتى عليها كان يحصل مشكله كبيره وتقنع فيا ان دا عادى والاقى ظروف الحياه تجبرنى انى اسكت لحد ما بقيت بحققلها الى هيا عايزاه وبدات تكلم اصحابها فى الشغل رجاله وهزار ضحك وتعرفهم انها بتتكلم قدامى يعنى مش كفايه انها بتعرصنى لا بتعرفهم انى معرص بس هيا تقصد انها مبتعملشى حاجه غلط لكن اكيد هما هيقولوا عليا معرص بس احقاقا للحق هيا مكنشى فى بالها حوار التعريص بمفهموم المنتدى هيا بتحب الراجل المتحضر الفرى الى يدلها مطلق الحريه دا خلانى معنتش بركز معاها وفضلنا ال12 سنه جواز لحد ما هيا بدات تتوسع فى الحريه فقررت انى اكون جزء من الى بيحصل واشاركها وبدات اتشد للموضوع واتحررنا والى حصل حصل😂
 
لحس الطيز متعه
لحس الطيز متعه commented

ابن المنقبه

عضو جديد
إنضم
5 فبراير 2022
المشاركات
2
العمر
21
الإقامة
مصر
النوع
ذكر
ده قصه حقيقيه للأسف الشديد حصلت بيني و بين امي
في البدايه انا محمد 20 سنه و امي ياسمين 40 سنه
امي ست بيت مبتشتغلش كان دايما نظرتي ليها باحترام شديد و كانت محتشمه في لبسها في البيت دايما عبايات مفيش بنطلونات و لا الكلام ده
الحكايه بدأت لما ابويا جاله عقد عمل بره مصر و بالفعل سافر و لما سافر جابلنا كمبيوتر علشان نكلمه عليه لان المكالمات غاليه
امي مكنش معاها موبايل ولا تعرف حاجه عن وسائل التواصل خالص
بدا لبسها يتغير في الصيف عن الاول بدل ما كانت بتلبس عبايات محتشمه بدات تلبس عبايات خفيفه خالص و اوقات متلبسش حاجه تحتها طبعا انا مكنش في دماغي اي حاجه و قولت عادي كل الستات بتاخد راحتها في بيتها علشان الحر. و كدا
بس اللبس بقى ملفت و مثير اوقات تلبس قمصان نوم قصيره لحد قبل الركبه مفتوح من الجنبين و صدرها يكون باين تقريبا مش متغطي غير جزء الحلمه و اوقات بشوف الاندر لو لابساه اصلا
ده كله و انا نظراتي ليها عادي
منكرش اني كنت بهيج من المنظر بس عمرى ما فكرت أقرب منها ابدا و كانت في نظري الام المحترمه
بدأت تقعد على الكمبيوتر و تقولي علمني ازاي اكتب و كدا بدأت اعلمها عادي مش في دماغي حاجه علشان تعرف تكلم ابويا و انا مش موجود و بدات تقعد على الكمبيوتر في اوقات متأخره
الكمبيوتر كان في اوضتي و لما كانت تحب تقعد عليه تيجي تقعد في اوضتي
الفضول زاد عندي اني عاوز اعرف هي بتعمل ايه على الكمبيوتر في الوقت المتأخر ده
بدأت اراقبها و قولت هشوف من الهستوري بتاع المتصفح هي بتفتح مواقع ايه
لقيتها بتفتح مواقع شات و تعارف
اتصدمت!
هي بتفتح الحجات ده ليه ؟!
قولت لازم اعرف هي بتكلم مين على المواقع ده
في مره قولت هفضل صاحي بليل لحد لما تيجي تقعد على الكمبيوتر بس هعمل نفسي نايم علشان تتعامل عادي هي و اشوف فيه ايه
اليوم ده دخلت عندي اوضتي الساعه ٢ بليل و لقيتها جايه لابسه قميص نوم اسود قصير لحد قبل الركبه مفتوح من الجنبين لونه اسود عليه خرز و مفيش تحته اي حاجه و قعدت علي الكمبيوتر قدامي
بدأت تفتح الشات و تتكلم و انا من بعيد مش شايف حاجه بحاول اشوف هي بتتكلم مع مين و بتقول ايه
فجأه لقيتها قفلت كل حاجه و قامت راحت اوضتها
اتفاجئت انها قامت علي طول كدا
قومت براحه علشان متحسش اني صاحي و قربت من اوضتها اتصنت عليها لقيتها بتتكلم استغربت بتكلم مين في الاوضه كله نايم
فضلت واقف شويه لقيتها بتتكلم في موبايل
ازاااي و هي مش معاها موبايل اكتشفت انها معاها موبايل من ورانا علشان تتكلم عليه
بس بتكلم مين
غضبت واقف شويه لقيت كلام وسخ بيتقال و شويه لقيتها عماله تقول اااااااه و اححححح و اوووووف
انا مكننش خبير في الحوارات ده لاني كنت لسه صغير ساعتها كان عندي ١٨ سنه
وقفت كتير لحد لما لقيت صوتها بيعلي و بتصوت عرفت انها بتعمل سكس فون مع حد
اتصدمت ؟!
امي انا تعمل كدا الي انا دايما شايفها محترمه توصل بيها الدرجه انها تعمل سكس فون مع شباب و يتغير سلوكها كدا
طبعا اتصدمت مكنتش عارف اعمل ايه
رجعت دخلت اوضتي و معرفتش انام من الي سمعته و بدات افكر المفروض اعمل ايه
لو قولت لابويا هيطلقها و مش بعيد يقتلها
لازم السر ده محدش يعرفه
بس و بعدين هسيبها كدا
نمت و صحيت تاني يوم بعد ما نظرتي اتغيرت تجاهها و عرفت هي بتعمل ايه و صوتها و هي بتعمل سكس فون مش رايح من وداني
ابتديت ابص لجسمها الفاير بعد ما عرفت ان الشهوه غالبه عليها بحكم ان ابويا بعيد عنها
كانت بتثيرني كدا كل يوم بقميص غير التاني و كلهم مثيرين اكتر من بعض
و فضلت اراقبها علشان اسمعها بتكلم مين و بدات اهيج على صوتها و اطلع زبي اضرب عشره و انا ورا باب اوضتها و هي جوه الأوضه عمال تتاوه و توحوح و تلعب في نفسها
فكرت اني عاوز اشوفها و هي فث الوضع ده
جاتلي فكره اني اعمل خرم في الباب بحيث اعرف اشوفها و استنيت لما خرجت من البيت و عملت خرم في جنب الباب بحيث لو بصيت منه اشوفها و هي على سريرها
بالفعل عملت الخرم و استنيت الليل ييجي بفارغ الصبر علشان ابص
و جه الليل و جه قعدت علي الكمبيوتر شويه و قامت دخلت اوضتها قومت جري بعد ما قفلت باب اوضتها و لقيتها بتتكلم في الفون و شويه و بدات تطلع الصوت بتاع كل ليله
بصيت من الخرم الي انا عامله
اتصدمت!
امي قاعده على السرير ملط و ماسكه في ايدها زجاجه بيبسي صاروخ و عماله تدخلها و تطلعها من كسها
اوووووووف على الصدمه
شعور الصدمه مع الهيجان ده شعور لا يوصف مكنتش عارف اعمل ايه ساعتها
محستش بنفسي غير و انا بطلع زبي من البوكسر و بدات العب فيه و هي قدامي شايفها في الوضع الي يجنن ده
لقيتها اتعدلت و نامت علي بطنها و حطت الزجاجه تحتها و بدات تتنطط عليها
و طيزها و بزازها عمالين يتهزو و لنا طلعت الزجاجه لقيتها غرقانه لبن منها
عرفت انها هايجه اوي و مش قادره تستحمل بعد أبويا
بس انا هعمل ايه
منكرش اني في كل مره كان نفسي ادخل عليها اهدي شهوتها و انام معاها
بس ازاااي!
ده امي
حد ينام مع أمه؟
قررت اني اكتفي بالفرجه عليها بس و أفضى شهوتي
معظم مكالماتها كانت بتحب التخيل و تلعب أدوار يعني واحد و جارته واحد و مرات صاحبه كدا يعني
لحد ما في مره سمعتها بتتخيل ان واحد مع أمه
اتجننت
هل الفكره ممكن تكون في دماغها و نفسها في كدا بس مش عارفه تجيبها ازاي
قولت صعب هتبص لابنها
بس حسبتها قولت الشهوه غالبه علبها و بدات اربط الأمور ببعضها و لبسها المثير و قولت ممكن تكون بتلبس اللبس ده علشان تغريني و تهيجني عليها
فضلنا على الوضع ده كتير
و انا هتجنن و انام معاها
قولت و بعدين ده على الوضع ده ممكن تقابل شباب و تنام معاهم و كدا
قولت لازم امنعها باي طريقه حتى لو وصل الأمر اني انام معاها انا علشان اهدي شهوتها
لحد ما في يوم كنا في الصيف و الحر شديد و كنت راجع من بره المغرب كدا كان عليا درس بعد المغرب بساعه
دخلت البيت لقيتها نايمه في الصاله تحت المروحه و لابسه قميص لحد قبل الركبه مفتوح من الجنبين لونه اسود عليه خرز و مفيش تحته اي حاجه و نايمه علي بطنها و طيزها مرفوعه
شوفت المنظر اتجننت و زبي وقف على آخره و مكنتش عارف اعمل ايه
ليا اخ صغير عنده اربع سنين دلوقتي
كان عنده سنتين في اليوم ده و كان لسه بيرضع
دخلت اوضتي العب في زبي و انا فاتح الباب شويه صغيرين كدا بتفرج عليها من بعيد و انا بلعب في زوبري علشان انزل لبني لان زبي كان هينفجر
لقيت اخويا راح عليها بيعيط و عاوز يرضع صحيت من النوم و طلعت صدرها ترضعه علشان يسكت
شوفت منظر اخويا و هو بيرضع اتجننت. و قولت يا رتني مكانه ارضع من الصدر ده
نسيت اوصف امي هي جسمها مش تخين اوي بس مربرب و صدرها كبير و طيزها كبيره و مرفوعه من ورا
المهم اخويا سكت شويه لما رضع و شويه و عيط تاني و هي كانت نامت و لما عيط صحيت تاني و غلبت معاه و مش راضي يسكت طلعت انا من اوضتي علشان اسكته علشان أقرب منها و اشوف صدرها كامل واضح قدامي قربت منه خذته شيلته قعد يعيط قولتله طب خلاص ارضع تاني مرضيش يسكت برضه و هي صحيت بتقولي سكت الواد ده قولتلها مش راضي يسكت قالت حاول تسكته عاوزه انام
قولتلها حاضر هلاعبه شويه يمكن يسكت فضلت شايله و عمال يعيط و انا واقف وراها شايف منظرها و هي نايمه فظيع و ظاهر انها مش لابسه اندر ولا برا و لابسه القميص على اللحم
زبي كان واقف مش عاوز ينام و كنت هايج على الآخر و كنت عاوز اعمل اي حاجه علشان المس جسمها خصوصا انها نايمه مش حاسه بحاجه
عملت حجه اني بلاعب اخويا و قعدته على ظهرها و هي نايمه علي بطنها و قولتله اركب الحاء على اساس انه راكب حمار و بدات اهز فيه و هو على ظهرها و هو رايح جاي على ظهرها لحد لما القميص اترفع لحد وسطها
اوووووف مش ناسي المنظر كنت اول مره اشوف طيزها كامله و انا قريب منها زبي كان هينفجر و بدات العب فيه و هي نايمه
و شوفت خرم طيزها و شفايف كسها مبطرخه و كبيره اوي و كانت منضفه نفسها كان جسمها بيلمع
حاولت اعمل اي حجه علشان المس طيزها و امسكها افرك فيها
لقيت اخويا عيط تاني قولتله متعيطش انا كمان هركب معاك الحاء اهو
كنت لابس بنطلون ترنك و ليه سوسته كدا عند الزب
المهم رفعت القميص شويه صغيرين و روحت قاعد على طيزها
اوووووف على الإحساس
زبي كان هيقطع البنطلون و انا راكب على طيازها و هي مبتتحركش فضلت احرك نفسي رايح جاي علشان طيزها ترج قدامي
بس ابي استغربت منه انها مبتتكلمش برغم كل الي بيحصل ده و عارفه ان طيزها باينه و انا راكب على طيزها و ساكته
في الوقت ده قولت هي ده فرصتي الوحيده اني انام معاها و هي هايجه كدا و محتاجه الزب
فضلت احرك نفسي على طيزها لقيتها بتقولي السوسته عماله بتشوكني
قالتلي كدا روحت قايم قالع البنطلون و بقيت بالبوكسر بس و زبي هينفجر منفوخ في البوكسر و قعدت تاني و حاولت احط زبي بين فلقتين طيزها و انا بتحرك عليها
هيجت اوي و كنت هجيب لبني
قولت لازم انيكها و اطفي نار شهوتها
و الي خلاني اكون جرئ كدا انها ساكته يعني هي عاوزه كدا و مبسوطه
طلعت زبي من جنب البوكسر قولت علشان لو عملت حوار اقوللها اني كنت بلعب عادي مع اخويا علشان يسكت
راس زبري كانت منفوخه على الآخر
الي ظاهر قدامي خرم طيزها و كان ضيق اوي دليل انها مدخلش في طيزها لي زب و شفايف كسها كانت بين وراكها
بدات أقرب زبي من خرم طيزها مفكر أن النيك بيكون هنا
اول ما حطيت راس زوبري عند خرم طيزها لقيتها بتتاوه براحه
يعني حاسه و مش معترضه على الي انا بعمله
اتشجعت اكتر و حاولت ادخل راس زوبري في خرم طيزها لكن لقيته ضيق كدا و صعب يدخل فيه و كل لما احاول ادخله اسمع اااه منها بصوت براحه
حاولت كتير لكن من غير فايده
هي تقريبا هاجت اوي من الي انا بعمله
فجأه لقيتها قامت عملت وضع الكلب
ححححححح
ظهر قدامي خرم كسها مفتوح عرفت انها قامت علشان انيكها في و ان النيك هنا
ركبت على طيازها و هي في وضع الكلب و حاولت ادخل راس زبي تاني في خرم طيزها معرفتش لقيتها فجأه مسكت زبي و حطته عند شفايف كسها و راحت راجعه عليا زبي كله راح داخل في كسها
مش هنسي احلى اااااااه سمعتها في حياتي لما زوبري دخل في كسها و فضلت رايحه جايه ترجع و تطلع لقدام و انا زبي هينفجر و مش مصدق الي بيحصل
مسكتها من عند طيزها بأيدي الاتنين و بدات ارزع في كسها جاااامد و هي مبتعملش حاجه خالص غير انها عماله تتوجع و توحوح
قربت انزل لبني و انا كنت عارف ان الي الحمل بيحصل لما الراجل ينزل لبنه في كس الست الي معاه فا حاولت امسك نفسي علشان منزلش لبني في كسها و تحمل مني
و لما قربت اجيب طلعت زبي بسرعه حطيته عند خرم طيزها لقيت زبي نزل شلال لبن على خرم طيزها لدرجه ان اللبن فضل ينزل لحد ما نزل على شفايف كسها و هي في نفس الوضع
بعد ما زبي فضي لبنه كنت واقف مصدوم بعد الي حصل و مكنتش مصدق
سحبت نفسي و خدت هدومي و دخلت على الحمام استحمي علشان كان ورايا درس طلعت لقيتها نايمه علي بطنها زي ما كانت نايمه في الأول و طيزها مكشوفه و اللبن نازل على طيزها منظر يجنن كان نفسي اقلع و انيكها تاني بس كنت هتاخر على الدرس خدت كتبي و مشيت
و ده كانت أول مره انام مع امي الشهوانيه فيها
الي اللقاء في قصه جديده معاها
 
1 Comment
Omarabdllaziz
Omarabdllaziz commented
ده انا كنت هجيب علي اول جزء يا اخي
 

Waleadres.

عضو
إنضم
26 فبراير 2022
المشاركات
61
العمر
54
الإقامة
مصر
النوع
ذكر
انا ما احبش كلمة ديوث . افضل عليه متحرر . تقريبا بعد خمسة سنوات من زواجنا رحنا نشتري ملابس سخنة ومثيرة .. بياع الملابس الملابس كانت نظراته واضحة وبيقول تلميحات جنسية ع الملابس وعننا ونحن كنا صامتين بس مبسوطبن وكانت اجمل لبلة مع بعض اكشتفت الاثارة الحقيقية .. بقى الكلام ونحن في السرير عايزين نمارس جنس يتحرك للامام شوي شوي لغاية ما وصلنا التحرر الكامل وبقينا نقول كل حاجة
 
1 Comment
أ
أخصائي تدييث commented
بقيتي تقولو كل حاجهزيعني ايه؟ ادينا تفاصيل
 
ح

حب البنات

زائر
أنا من زمان قبل ما اعرف اي حاجه عن الجنس كنت حاسس اني بنت وانا كنت الولد الوحيد في البيت مع اربع بنات اكبر مني وكانوا عادي بيلبسوني الاندرات القديمه بتاعت البنات ولما كبرت شويه كنت خلاص كل مشاعري انثويه وابتديت في أول فترة المراهقه قبل البلوغ مكنتش مهتم خالص بالبنات زي اصحابي لكن كنت الاحظ الشباب من الجيران و افكر فيهم علي اني بنت لحد ما واحد من الجيران الشباب حسيت اني منجذب ليه واني بحبه وكنت اتخيل أنه بيحضني ويبوسني وكنت لما اشوفه اقعد ابص له بغرام وهيام لحد ما اخد باله مني وابتدي يبادلني نفس المشاعر وهو كان اكبر مني ب ٨ سنين وابتدي يقولي كلام حلو ويتغزل في جسمي وحلاوتي وطلب مني اني اطلع معاه شقته وانت وافقت وكنت فاكر أننا حنقعد تحضن ونبوس في بعض بس ههههههههه وعلشان مطولش عليكم هو كان عايش في شقه مع أهله لكن كانوا بيسافروا بلدهم في الصعيد كتير يعني معظم الوقت كان لوحدة علشان الدراسه في الجامعه المهم طلعت معاه شقته ومن اول بوسه سلمته اعز ما املك هههههههه يعني الخلاصه ناكني وفتحني بزبرة الصعيدي وانتو عارفين الزبر الصعيدي فحل علي حق ودة كان أول خطوة في تأكيد أنوثتي والغاء رجولتي الي الابد وكنت بستمتع بالنيك الي أقصي درجه وأوصل لقمه شهوتي واترعش اكتر من مرة زي البنات لكن مش بقذف لبن علشان مكنتش لسه بلغت وفضلت معاه لمدة ثلاث سنين اتناكت فيها بكل الاوضاع الجنسيه واحسن وضع كنت استمتع فيه أنام وارفع رجليا وهو ينيكني زي البنات وبعد التلات سنين هو اتخرج من الجامعه وسافر الخليج يشتغل وافترقنا وانا كنت وصلت ١٥ سنه ولسه مش بجيب لبن من زبري اللي كان صغير زي زنبور البنات والتجربة دي خليت احساس الديوثه اصيل في شخصيتي ولو تحبوا اكمل مراحل الدياثه الكامله في ما بعد الزواج
 
Comment
د

ديوث طيز ماما

زائر
اتحولت لديوث على ماما لما لقيت خالي الاكبر منها ب4 سنين هيجان عليها
اول موقف فاكره كنا عند جدتى وانا وهو وماما بس في الصالة ووهى قايمة من عالكرسى كانت طيزها المربربه بالعه العباية راح هو بسرعه مادد ايده بين طيازها وفضل سايب صوابعه جوه دقبقه قبل ما يشد العبايه ويقولها كنت بعدلك هدومك ساعتها امى رقعت ضحكة بشرمطة خلتى انا كمان هجت عليها
وبلاحظ ان كان كل ما يجى البيت عندنا يلسعها على طيزها بعد ما ياخدها بالحضن ويقول روحى اعمليلنا شاى
وهى بقت تتعمد تغريه وتفضل بقميص النوم او الروب تبين انها مش لابسه غير الاندر والبرا لما يجى وكل مرة تفنس كأنها بتعمل حاجة يقوم جارى يلزق فيها يسالها لو عايزاه يساعد في حاجه ويفضل راشق فى طيزها حوالى 5 دقايق على ما تقوم
نفسى اشوفه فاشخ طيزها تحته وانا بتفرج علبهم وهى معذوره لانها لسه شابه وابويا مسافر وبيرجع كل سنه شهر اجازه يقضيه نوم وقعده عالقهوه مع صحبه
 
1 Comment
amrmavia201
amrmavia201 commented
نفسي امتع امك
 

blazing

عضو
إنضم
2 مارس 2023
المشاركات
17
العمر
38
الإقامة
Cairo
النوع
Male
الموضوع بدأ بالخيالات الجنسية عشان نزود الاثارة و مع الوقت مراتي بقت تحس انها نفسها تجرب زب غير زبي ينيك طيزها و طلبت مني انها تحصل و لو لمرة واحدة بس و طبعا صعب جدا أوافق الا في حالة
واحدة اننا نتفق مع واحد و مراتة و يكون في فرصة للتعارف الجاد و ناخد القرار
 
L
Luci66 commented
صعب انك تعمل كده لانك هتبقى كان ميت بالنسبة ليها خلى الخيال كخيال بدون تطبيق او قلل التخيلات الجنسية
 
لا تكتب تعليق خارج سياق الموضوع حتى لا تتعرض للحظر

المواضيع المتشابهة

أعلى