كيف اصبحت سالب و ديوث لعمتي (الجزء الأول)

إنضم
3 سبتمبر 2021
المشاركات
3
اعرفكم على عمتي بالبداية عمرها في بداية ال٤٠ جسمها مليان (مربربة) بشرتها سمراء و قصيرة الطول صدرها و طيزها كبيرة تطلقت من زوجها بسبب خلافات كبيرة بينهم وكانت تعيش في بيت جدي بعد الطلاق كنت كل ما روح هناك مشلش عيني عن جسمها تمنيت اني انيكها يوم من الايام بعد طلاقها ب٦ اشهر كانت ما لسا حزينة فقرر جدي انو تروح في رحلة لشرم الشيخ عشان ترفه عن نفسها شوية وقال لي روح معاها خوفا عليها وحجز لنا التذاكر والفندق خمسة نجوم ولحسن حظي ان الحمام كان بدون باب زي ما في الفنادق الفخمة فقط بس قزاز وبيبان كل حاجة جوة فعمتي قالت بضحكة لما اكون جوة ماتبصش شايفاك وفعلا دخلت الحمام تستحم بعد السفر الطويل بدات استرق النظر وعندما ولما كانت تلف وجهها امعن النظر في طيزها الكبيرة الرائعة زبي وقف جامد بعد ما خرجت سالتني وهية بتضحك وانا بصيت عليا وانا استحم فقلت لها لا اكيد فقالت تراهني لو شلت الللحاف عن رجليك بتاعك هيكون واقف وشدت اللحاف مرة وحدة وشافت زبي من فوق البنطلون وضحكت جامد وقالتلي كنت عارفة والله وفجاة حسيتها تدايقت من حاجة فقلتلها انت زعلتي مني انا اسف مش هكرر دا تاني ارجوكي متزعليش فقالتلي انا مش زعلانة عشان كدة انا بس كنت بتاكد انو لسة ملفتة للرجالة او لا افتكرت انو جسمي بيكشش الرجالة جوز مكنش بينام معايا وكا بيتهرب مني لما اطلب منو ننام مع بعض منمناش مع بعض من قبل ما نتطلق بسنتين وبدات تعيط قلتها متقوليش كدا انتي عمتي واما شفت جسمك بتاعي وقف امال الغريب يعمل ايه دا هيموت عليه قالتلي يعني انا مش وحشة قلتلها وقربتها عليا حضنتها ومسحت دموعها وهية فحضني كنت مبسوط اوي وكنت حاطط ايري وار ضهرها وبطبط عليها فجاة حسيتها جسمي وجسمها بيقربو اكتر على بعض ولقيتها بتبوسني من رقبتي هجت قوي شلتها عني وبقا وشي بوشها لقيتني فجاة شفايفي علي شفايفها ومقعطعين بعض بوس وانزل ابوس رقبتها وارجع تاني لشفايبها ومسكت بزازها من برة ولعبت بيهم بعدها رميتها عالتخت ونزلت عند بطها بدات ابوس واطلع لفوق وبدات اقلعها من فوق شالت البلوزة وشفت بزها من فوق السوتيان نزلت بين بزازها بدان اشم والحس بعدها فكيتها ومسمت بزازها وبدات ارضع واعض حلماتها وبعدها نزلت قعلتني البلوزة ونزلت عند زبي وبدات تطلع زبي من البنطلون واول ما طلع دخلتو جوة بؤها وبدات تمص جامد محترفة بالمص بعد المص نيمتها على ضهرها وبدات انزل البنطلون قلعتها وبدات افرك كسها من فوق الكلوت بدات احس الكلوت بيتبل نزلت وبدات الحس من فوق الكلوت بدات وتطلع صوت تاوه رفعها وشلت الكلوت شفت كسها الاسمر الجميل نزلت وبدات الحس بجنون واحط صوابعي وادخل واطلع وهية كانت مستمتعة وبتغنج قمت عايز احط زبي بس خفت عشان مفيش كندوم بلاش تحصل مصيبة اتصلت على الريسبشن طلبت كوندوم ولغاية ما وصل الكوندوم كنت بلحسلها كسها ولما وصل رحت افتح الباب في مراية جنب الباب بتعكس التخت مكان ما عمتي نايمة لما فتحت الباب الموظف بص بالمراية شاف عمتي ملط فقلتلو بتبص على ايه قالي ولا حاجة يا فندم خدت الكندوم وقفلت الباب معرفش ليه حسيت بمتعة لما الموظف شاف جسمها ملط وفضل الموضوع في دماغي رجعت عند عمتي وفتحت رجليها رجت لحست كسها عشان زبي نام شوية ولما وقف حطيت الكوندوم وبدات افرك زبي من برة وهية هايجة وبتغنج وبتقلي يلا دخلو بدات ادخلو شوية شوية لغاية ما دخل كلو بقيت ادخل زبي واطلعو ونمت فوقها وبقيت ببوس شفايفها وزبي جواها وامص بزازها بعدها نيمتها نومة الكلب وبدات ادخل واطلع واضرب طيزها بعدها نمت انا عصهري وهية قعدت على زبي وبدات تنط جامد بعدها نامت عبطلنها وطيزها قدامي دخلت زبي بكسها وانا بفرك طيزها وعجنها وبضربها لغاية ما طلعت زبي وشلت الكوندوم وجبت كل لبني على طيزها لقيتها بتمد ايدها على طيزها وبتشيل اللبن وتاكلو مسحت طيزها وقالتلي انا كمان عايزة اجيبو نزل لحس بكسها وافرك فيه بعدين طلعت امص بزازها وايدي بتفرك كسها لا ما فجاة ارتعشت وطلعت صوت اه جميل ومسكت شفايها شفطتهم من الشهوة وحضنتني جامد وقالتلي انت احلى حاجة حضلتلي من سنين فضلنا حاضنين بعض لغاية ما نمنا .
نهاية الجزء الاول لو عجبتكم القصة هكمل الجزء التاني
 

Mosaytir

عضو جديد
إنضم
20 نوفمبر 2021
المشاركات
9
العمر
25
الإقامة
Algérie
النوع
ذكر
مستنيين الاجزاء تكمل
قصتك روعة تجنن بس كمل الاجزاء
 
Comment
لا تكتب تعليق خارج سياق الموضوع حتى لا تتعرض للحظر

المواضيع المتشابهة

أعلى