قطر اسكندريه ورحلة المتعه الجزء الاول

اضغط هنا الآن لدخول الشات

3amo eljo

عضو جديد
إنضم
25 سبتمبر 2021
المشاركات
7
مستوى التفاعل
18
النقاط
3
النوع
ذكر

القصة انهاردة طويله هتيجي علي اجزاء ده الجزء الاول ..هكمل كتابه او لا ده علي حسب التفاعل لو عايزين اكمل ادعموني مش اكتر.. كل قصصي من وحي خيالي ومن تأليفي
لاني جديد ف المنتدي ودي تاني مشاركة ليا هعرفكم ب نفسي تاني واسف لو طولت في المقدمه
انا فوكس خمسه وعشرين سنة لسه بدرس ف الكليه
القصة بدأت من كام سنه ايام التنطيط لما كنت قاعد انا وأتنين صحابي والدماغ عاليه اووي
وهبت معانا نروح اليكس ولا با بودي معاك كام قالي خمسين جنيه وانت ياعم زفت انت كمان قالي مية جنيه
احا ده انا هصرف عليكو بقي وبعد الي ف جيبي لقيت ٣٠٠ جنيه عارف طبعا انهم شويه بس هي هبت والي كان كان
انا _طب يلا يا رجالة اجهزو
=يلا يا برنس
وجهزنا وطلعنا علي محطة القطر وهناك قابلنا امجد صاحب بودي
بودي =اي يا عم عامل اي
-امجد انا تمام يا ريس انت عامل اي واذيك يا عبس وعمو فوكس عاملين ايه
وبعد الترحيب عرفنا انه مروح اسكندريه وبيته ف المندره وركبنا القطر سوا
وفي القطر قعدنا نتكلم واتفقنا اننا ف نص اليوم هنروح علي بيته لما يرتاح شويه
وانا ف دمنهور قبل اسكندريه جالي مكالمه من رقم غريب
انا- الو ايوه مين
البنت=اي يا فوكس عامل ايه
انا -مين انتي
البنت= انا سوسو
انا - اوووه اذييييك يا سووو عامله ايه اي يا بنتي فينك بقالي كتير مشوفتكيش
سوو=انا موجوده اهو بس سايبه البيت ومش عارفه اروح فين وعلشان انت أجدع واحد اعرفه قولت اكلمك
انا -اذاي كده يا حبيبتي طب انتي فين بالظبط
هي- انا عند ناس في .... (بلد قبل دمنهور ب شويه )
انا- طب يابنتي انا لسه معدي من عليكي بالقطر رايح اليكس ما تيجي نقضي اليوم ونرجع سوا
هي -ماشي هجيلك
انا -مستنيكي انزلي محطة سيدي جابر وكلميني ..باي
وفي سري قولت ياا حلاوة اليوم اتظبط بحكم ان بقي في حته طريه وكمان البت دي معاها فلوس
ووصلنا اليكس وامجد روح وهيستني نروحله ف نص اليوم واحنا طلعنا ع البحر وقعدنا اسطبحنا وظبطنا الدماغ ولعبنا ف المايه شويه وبعدين لقيت فوني بيرن وقالتلي انها وصلت وصفتلها المكان وشويه ووصلت
خرجت اجيبها من برا لقيتها جايه مع شاب جابها لحد عندنا لان بنت ماشيه لوحدها
دخلنا الشط وقعدت اسطبحت معانا وقولتلها تعالي نبلبط شويه قالتلي مش معايا مايوه قولتلها فكك مايوه اي وبتاع اي
قلعتلها الكت الي كنت لابسه وبقيت بالمايوه بس واديتها شورت بحر كان معايا ونزلنا المايه
وهنا بقي قتلتني بنت الحرام قعدت تمسك زبري تحت المايه وتنزل تلعب فيه وتطلع وتتشعبط ف وسطي ب رجليها وزوبري علي كسها من ع الهدوم وانا علي اخري والشط كله مركز معانا ولما خدت بالي قولتلها العبي شويه وانا جايلك اهو
طلعت وقولت ل بودي يفتشها يشوف معاها كام
والمفجاه قالي انا عملت كده وملقتش معاها غير جنيه واحد 😅😅
ساعتها اتبضنت لاني كنت عامل حسابي علي فلوس منها
المهم طلعت من المايه وجبنا اكل وطبعا الفلوس قربت تخلص
اتصلنا ب امجد وكلمته فهمته ان معايا جسه وقالي تعالي
وهووب لمينا حاجتنا وروحنا علي بيت امجد واروح هناك الاقي مفاجئه تانيه
امه واخته حاجه كده متتوصفش وحسيت ان في حاجه غريبه ف البيت ده
احنا ناس اغراب ولقيت البت وامها لابسين لبس غريب
البنت اسمها لمياء امها بتقولها يا لولو
لولو بقي لابسه ليجن وبلوزه بربع كم بزازها متوسطه بس واقفه وحلمتها بارزه وطيزك كبيره إلا حد ما وجامده فشخ
الام اسمها هانم وهانم دي بقي حاجه كده زي سارا جاي تحسها هتموت وتتناك في عنيها
هانم بقي طيزها جامده اوي لو ماشيه تحس ان في عيل راكب ورا وبزازها ممكن تنيكها ب دماغك ف بزازها
ولابسه بيجامة بيتي ضيقه فشخ
المهم لقيت الموضوع عادي ومحدش سال علي سوو ولا مين دي ولا اي حاجه ودخلوها الاوضه ولولو جابتلها بيجامه خلت البت اجمد واجمد
وفجاه لقيت هانم بتنده ل امجد علشان ينزل يجيب غدا من مطعم
هانم -يلا يا امجد هات غدا ل صحابك من عند الشيخ وليد
امجد وهو متردد -يا ماما انا لسه جاي من سفر
وفجاه لقيت هانم بتقوله قوم يابن اللبوه انزل خلينا نعرف نضايف الشباب
انا اتصدمت من طريقتها وجرأتها وكمان عايزاه ينزل علشان يضايفونا
هو احنا ليلتنا فل ولا حاجه ؟
نزل امجد واحنا قاعدين ع الروكنه و سوو لازقه فيا وخايفه
هانم قالتلها مالك يا عسل فيه ايه انتي خايفه ليه كده وماسكه ف الواد
قومي اقفي مع لولو ف المطبخ اعملو السلطه علي ما امجد يجي ويجيب الاكل
سوو بصتلي قولتلها قومي متخافيش اعتبري نفسك ف بيتك
قامت سوو وجت هانم قعدت جنبي وقالتلي انت كمان اعتبر نفسك ف بيتك
قولتلها اه طبعا يا طنط انا مبسوط اني هنا دلوقتي
قالتلي نورت الدنيا وبابتسامه شريره لقتها بتقولي هي سو تقربلك اي
قولتلها وانا متردد جدا :- دييي بنت خالي
ضحكت ضحكه شرموطه اوووي وقالتلي بنت خالك اي يا خول
قولتلها انتي بتقولي اي يا ست انتي هو مين الي خول ..قالتلي خلاص يا عم الراجل
بس انا امجد فهمني كل حاجه
قولتلها فهمك اي
قالتلي فهمني انها شمال وانت جايبها تركبها
انا اصفريت وعرقت ومستغرب جدا ..هو في اي ..الوليه دي مالها
قالتلي اهدي يا حبيبي اهدي وبعدين ده انتو تلاته وشايفه ازباركو وقفت لما شوفتوني انا وبنتي يعني مش هتقدر عليكو ..قولتلها طب ونعمل اي يعني ما هي جت صدفه كده
قالتلي بس احلي صدفه الي جابتك عندي ..وسالتني اسمك الحقيقي ايه قولتلها لا مفيش منه .. قوليلي يا فوكس
قالتلي ماشي يا فوكسي ..قولتلها احلي فوكسي دي ولا اي .. وخلاص بقيت واثق اني هنيك المره دي دلوقتي
قالتلي اعملكو عصير قولتلها انا هشرب قهوه يا مزه ..قامت ضاحكه وسالت صاحبي يشربو اي وقامت تهز قدامنا
قولتلهم بقولكو اييي انا هوريكو يوم عمركو ما شوفتوه ولقيت الاتنين خلاص هيريلو
وبودي قالي يابني بس دي هتتناك ازاي قولتله برا عنك دي تخصني
قالي وانا سوو تلزمني انا هموت عليها رد عبس وانا ياعم هاخد الباقي ..لولو حلو عليا اوي
بس هنعمل كده ازاي
قولتلهم ملكوش دعوه انتو وقومت من مكاني دخلت المطبخ وحكيت وانا داخل
لقيت لولو وسالي واقفين بيقطعو خضار ولولو بتهز طيزها اووي وهي بتقطع قولت هعمل محاوله
دخلت قولت اجي اساعد ولا حاجه لولو قالتلي ومالو دخلت لحد عندها وبعبصتها قامت قايله ااااي
سوو قالتلها مالك قالتلها السكينه كانت هتعورني وهي بتضحك
قولتلهم لا انا مليش ف شغل المطبخ ..ردت عليا لولو قالتلي امال ليك ف ايه ..قولتلها بعدين بعدين
امال طنط فين ..قالتلي المفروض انها قاعده معاكو برا قولتلها اه اه انا هخرج بقي وياريت تخلصو علشان جوعت ولما نشوف امجد ده كمان هيجي امتي
وخارج علي برا وبرمي عيني ف الحمام لقيته فاضي وفي اوضتين واحده مفتوحه وفاضيه والتانيه مقفوله وفهمت انها ف الاوضه الي مقفوله دي
قربت وفتحت الباب براحه لقيتها واقفه بتغير ولابسه طقم زي بتاع افلام السكس ومش عارف جاتلي الجرأه منين وقومت داخل وقافل الباب ورايا براحه وهي مش واخده بالها وعماله تشد ف الليجن علشان تلبسه مش عارفه من طيزها الكبيره قربت اكتر وزقيت طيزها جوا النطلون بسرعه وانا بقولها طيزك مش هتدخل غير كده
لقيتها اتفزعت ورجعت ل ورا وهي بتغطي جسمها ب ايدها وفضلت واقفه متنحه ل مدة ١٠ ثواني وقامت شايله ايديها الي مكاانتش مغطيه حاجه اصلا وحطت ايدها ف وسطها وقالتلي اي بقي الشقاوة دي
انت علي طول شقي كده ..قولتلها عمري ما كنت شقي غير بعد ما شوفتك
قالتلي اي ..عجبتك ؟ ..وقتها انا حسيت انها عندها فقد اهتمام بسبب سنها وانها كبرت
قولتلها ده انتي تجنني ده انا مشغلنيش غيرك من ساعة ما جيت هنا
قالتلي يا بكاش ..قربت منها ومسكت صدرها وقولتلها وحياة بزك ده انا هموت عليكي
ضحكت اوووي وقالتلي طب هتقدر ؟؟
قولتلها جربي واحكمي ..ميشكرش ف نفسه إلا إبليس..ضحكت تاني بشرمطة وقالتلي ده انت شقي اوي
وقربت مني حطت ايدها علي زبري من ع الهدوم وقالت مس بقولك شقي ..
روحت شادد البنطلون ومطلع زوبري قولتلها اتفرجي بقي علي الشقاوه
نزلت علي ركبها تمص ف زبري وانا هموت من المتعه والشهوه ..مجرد منظرها وهي تحت زبري مهيجني
الفرس دي تحت زبي اوووووف حاجه جامده اوووي
طلعت زوبري من بوقها وقالتلي طعمه حلو اوي ،، في لبن بقي علي كده ؟
قولتلها ادعكي اوي هيطلعلك العفاريت الي جوا ههههههه
فضلت تمص شويه وانا حسين اني هجيب من كتر الشهوه شيلته من بوقها وقولتلها اقلعي يا لبوه علشان اوريكي الخول هيعمل فيكي اي ..ضحكت وقالتلي انت لسه فاكر
قلعت الي كانو لابساه ونامت وفشخت رجليها ب ايديها وقعدت تلعب ف كسها وتقولي يلا يا سيد الرجاله نط عليا ..
قولتلها مش علي طول كده يا لبوه ونزلت الحس في كسها وهي اهاتها عليت قولتلها بس يا كسمك هتفضحينا
قالتلي مش مهم سيبني براحتي ااااااااه يا كسي يا معلي حسي ..الحس اوووي ياا فوكس ..الحس اوي يا حبيبي ..كل كس طنتك اللبوه وانا باكل كسها من شهوتي الي زادت اوي لما شميت ريحته الروعه ودوقت طعمه الي جنني
زقتني وقالتلي يلا انا مش قادره تعالي نيكني ب زبك الفاجر ده .. نمت فوقها ب الوضع التقليدي وحطيت زوبري علي باب كسها قعدت تصوت وتضربني ف صدري نيييك يلا نيييكني مش قادره قولتلها نيكي نفسك يا لبوه ب زبري ..لفت رجليها علي وسطي وزقت زوبري كله ف كسها وحسيت ان زوبري دخل ف فرن وكسها ضيييق اوووي وهي صوتها وصل لاخر الشارع كتمت بوقها قولتلها بس يا كسمك عضت ايدي روحت ساحبها
قالتلي نيييك اوووي يابن المتناكه ...نيييييك بقي
وانا ارزع زوبري كله ف كسها ورايح جاي وصوت لحمها بيخبط ف لحمي فاضح الدنيا

قومت من عليها وخليتها خدت وضع الدوجي استايل وفضلت ارزع ف كسها من ورا وانا مش شايف اي حاجه غير الطيز الجباره الي قداامي وحسيت اني هجيب قولتلها هجيب قالتلي جواااااا اوعي تخرجه وهووووب غرقت كسها ب لبني بعد نص ساعه نيك ولقيتها اترمت علي وشها وانا بمسح عرقي وببص علي باب الاوضه ولقيته موارب وحد بيبص علينا قولتلها بصوت واطي في حد بيبص علينا قالتلي عادي قولتلها مين الي بيبص قالتلي هقولك ف الجزاء التاني 😅😅
اوعو تنسو تدعموني واشوفكم قريباً
 

3amo eljo

عضو جديد
إنضم
25 سبتمبر 2021
المشاركات
7
مستوى التفاعل
18
النقاط
3
النوع
ذكر
القصه معجبتش حد ولا ايه ؟
 

كتابة موضوع أو تعليق له قواعد وقوانين يجب أن تتبعها حتى لا يتم حظر عضويتك

اقرأها من خلال هذا الرابط قواعد وقوانين المشاركة 

وللتذكير السريع

  1. ممنوع كتابة أرقام هواتف أو حسابات أي مواقع تواصل إجتماعي أو برامج شات
  2. يجب أن يحتوي موضوع على كم مقبول من الكلمات التكست
  3. ممنوع منعا باتاً وضع صورة قضيب بالتعليقات
  4. ممنوع عمل موضوع صور قضيبي 
  5. ممنوع نشر موضوع عبارة عن صورة بدون مقدمة مكتوبة
  6. يجب أن يكون عنوان موضوعك عبارة من الممكن أن يبحث عنها زائر في جوجل
  7. أي شيء تنشره لا يمكن حذفه بعد ذلك

المواضيع المتشابهة

أعلى