اخيرا نيك عمتي ساميه

محارمك1

عضو
إنضم
9 سبتمبر 2021
المشاركات
30
النوع
دكر
اخيرا نيك عمتي

أنا محمود عندي 20سنه اعيش أنا ولدي في بيت مكون من3 شقق وانا اقعد في راضي وابوي عايش في 3 مع مرات ابوي مديحه وعنده 48 كانت زي ممثله جوليا آن
images (1).jpeg


بعد موت امي عندي عماتي 4 بيجو عندنا يقعدوا شويه ويمشو وفي دور تاني موجود ليهم علشان يبتو فيه المهم
قصتي الاول مع عمتي الكبيرة ساميه عنده 52سنه وجوزها عنده 57بتجي هى وجوزها يباتو يوم الأحد ويمشو الاتنين عمتي جات هي وجوزها
عمتي 52بس محفظه علي جسم زي ممثله إيفا نوتي
images.jpeg


زي بالظبط كونت جات من جامعة فتح الباب كونت عارف أنه موجود بس لما دخلت كانت مع مرات ابوي كانو في الأرضي دخلت لقيت عمتي ومرات ابويا علي سرير ملط ومرات ابويا بالحس كس عمتي وعمتي شغله آهات وكونت مش مصدق خالص لقيت نفسي بطلع زبي وبلعب فيه وكانت مديحه بيتمص في كس عمتي ساميه بتقوله كمان أه مصي كمان أه الرجل كبر ورحت عليه خالص ومديحه بتضحك وعاملين يبوس بعض ورحت مديحة اديت كسه كانو عملين 69وانت بتفرج عليهم لحد ساميه ومديحه جابو الاتنين عسلهم وانا كونت جيبت لبني وعملت نفسي لسه جاي ودخلت بعد كانو لبسه لبس وكانو مبسوطين
سلمت عليهم ودخلت واضتي
وكونت عايز أنام ومعرفتش انام من بشوفته
ونمت وصحيت كانت مديحه تطلعت وجوز عمتي لسه مجاش من شغل وكانت في مطبخ عملت نفسي عايز اجيب كوبه ولزت في طيزها وزيري كان وقف وتحشر في طيزها وعملت نفسي عبيط وقفت شويه وقول اي كلام وكانت بتبص وتضحك ورحت مشي وبصلي
وقلتي انت كبرت اوي وميشت وكانت بتضحك ومبسوطه ورحت واقعدت معه قولتله زي يعني ياعمتي دن لسه صغير و قالتلي انت صغير انت دانت شقي وقعدت تضحك ورحت قائل انتي كمان ست لسه في عز شابها وقعدت تضحك وتقولي يابكش ضحكن احنا الاتنين ورحت حاط يدي علي وركه وقالتي لالا ده غلط وشلت ايدي ورحت حاط تاني وقربت علي كسها وهي لا كده غلط يامحمود ده عمتك ورحت ابوس من بوقه وهي اندمجت معيا علي طول
كونت مسك بزها وبفعص بيهم ورحت نازل الحيه كسها ولساني في كسها. وهي كانت علي اخرها وبتقول كفايه يامحمود اه اه كسي نار يعني عازني مكملش وقالتي لالا كمل يامحمود كمل لحس كمان. اها اها مش قادر يامحمود هجيب وجبت عسلها علي
وقالتلي انت كونت فين من زمان وطلعت ابوس وقولت دورك وقالتلي عنيا وطلعت زبي وتفجت من طول وقعدت تمص في زبي وتطلعت خبيره في مص وقعدت تمص لحد محبتهم في بوبه وقولت يلا بين علي الاوضه ورحت دخلت علي سرير ورحت ابوس في من بوقه وقولت جاهزة وقالتلي اي طفي ناري
ورحت حاط زبي علي كسها من بر وبلعب في بزها وقاعدته تقولي دخلو به تطفئ ناري ورحت حاط راس في كسها ورحت مصوت ورحت مكمل ودخلت لحد نصه وهي بتصرخ ورحت بدأت نيك فيه وهي بتقولي اهاهاهاهاها كمل نيك كمان يامحمود وشغل نيك فيه وتقولي ايو كده نيك كمان جوزي منكنيش بلقو كتير قلت لها ايوه انا عارف وقلتلها اني شوفت علي ومديحه وقعدت تضحك وتقولي كمل نيك كمان وجبت عسلها 3مرات وقولتلها هاجيب قالتلي جيب طفي ناري ورحت جيب في كسها وقالتلي ايو كد دي احسن مره انتاك فيه و نعشان أنا واهي وكنت بعبصة في كسها وابوسها واحد جوزها مجاش واتصل أقل أنه هيبت في بيتهم ابويا مع مديحه وأنا قفلت الباب
وقعدت انيك فيه لحد الصبح وصحيت أنا وعمتي علي صوت مرات ابويا مديحه وخرجت بعد ملبست ورحت افتح كانت وعمتي ليبست الاهدوم ودخلت الحمام ورحت قعدت مع مديحه وتقولي هي عمتك فين وتقولها في حمام نزلت من شويه ورحت بص تحت ولقت كلوت عمتي وفي الأرض وقعدت تضحك وقالتلي اقوم اجبلك اكل كتير احسن اكيد تعبت امبارح وقعدت تضحك ورحت قايله لعمتي شتفي نفسك كويس ولا اجي اشتفك أنا وقعدت تضحك
ومن هنا تكون خالصت قصتي مع عمتي
وهنا جات النهايه عايز اشوف تعليقات علشان تعرف مديحه هتعمل ايه لما عرفت اني نيكت عمتي ساميه الي اللقاء
 
لا تكتب تعليق خارج سياق الموضوع حتى لا تتعرض للحظر

المواضيع المتشابهة

أعلى