قصتي الجنسية في دبي

Meshmesh

عضو جديد
إنضم
29 يونيو 2021
المشاركات
5
النوع
بنوتي
من صغري و انا مع بابا و ماما في دبي


كنت في تالته اعدادي و طلعنا رحله مع المدرسه وكنا صغيرين بقي و مش فاهمين و المشرف علي الرحله كانت ميس ايرين من مصر اتوزعنا ع الغرف كل اتنين طلبه مع بعض و اتبقي انا قالت لي ميس ايرين انت هتقعد معايا في نفس الغرفه دي شيء عادي خالص في دبي و كنا صغننين بقي اطفال هي كانت ميس حلوه بصراحة و انا كنت بحبها قوي و هي كانت حاسه بده


وكنت متفوق علشان كده كانت بتحبني


المهم اتوزعنا و روحت معاها الغرفه بتاعتنا حطيت الهدوم بتاعتي في الدولاب


و اخدت شاور و نزلنا الغدا و اتغدينا


و هي تعليماتها للرحله اننا هنتقابل الساعه ٨ في اللوبي بتاع الاوتيل علشان هنخرج


الساعه كانت ٢ ظهرا بعد الغدا قولت انزل البسين شويه و بعدين اطلع اريح و بعدين انزل اخرج مع باقي زمايلي


المهم طلعت الغرفه لبست المايوه فشافتني الميس قالت لي واااوووو ايه ده انت مش ولد خالص ده جسم بنت انا اتكسفت و نزلت علي طول


لبست هي كمان ونزلت قعدت ع البسين علشان هي المشرفه ع الرحله فمش هينفع تسيب الطلاب لوحدهم دي مسئوليه كبيره


طول ماهي قاعده ع البسين ما شالتش عينها من عليا مركزه معايا جامد جدا


قعدنا لحد الساعه ٤ و قالت يلا كله يطلع يريح علشان النزول بالليل كلنا بصراحة كنا بننصاع لاوامرها


طلعنا دخلت اخدت شاور و طلعت لابس هوت شورت و تي شيرت كت و انا ابيض و امور قوي وصوابع رجليا حلوه موت زي ما حضرتك شايفها كده ع البروفايل بتاعي


طلعت لاقيتها بتقول ليا ايه ده الجمال ده انتي بنت مش ولد خالص حتي باين من صوابع رجليكي فعلا





المهم دخلت هي اخدت شاورها و طلعت لابسه هوت شورت برده و تي شيرت كت


بس جسمها كان حلو قوي بصراحة


وهي جسمها نضيف موت و بتهتم بآدق التفاصيل في حسمها من سويت و باديكير و مانيكير و كوافير و كل ده واكتر كمان


المهم قولت اريح شويه ع السرير و اغمض عنيا شويه فنمت علي ضهري و غمضت عنيا روحت في النوم بصراحة صحيت علي صوت انين و تآوه مكتوم و حاسس انه حد بيلعب في


صوابع رجلي قومت لاقيت مس ايرين قاعده علي رجلي و بتحك كسها في رجلي و صوابع رجلي بين شفرات كسها فعملت نفسي نايم لسه لحد هي ما جابت عسلها علي صوابع رجلي


وبعدين وطيت تلحس عسلها من علي صوابعي


ساعتها صحيت و قولت لها ايه يا مس ده في ايه كده حرام حضرتك بتبوسي رجلي ليه و سحبتها منها قالت لي دي مستحيل تكون رجل ولد خالص وشي احمر بصراحة


قولت بصوت ضعيف كده ليه يا مس قالت لي ناعمة خالص و بيضا و صوابع حلوه قوي


قالت لي اه بقي لو جربتي تحطي مانيكير عليهم


هيكونوا رائعيين اتكسف و قولت لها لا طبعا قالت لي هنشوف بعدين


نزلنا و خرجنا و رجعنا و دخلت اخد شاور و طلعت لاقيتها برده مصممه تتكلم معايا علي اني بنت


لاقيتها مجهزه المانيكير و بتقولي تعالي هعملك حاجات حلوه


انا بصراحة من زمان و انا جوايا الميول دي و نفسي تطلع


المهم ماصدقت حطت ليا مانيكير و ميك اب كامل و قالت لي البسي البيبي دول ده


وبعدها وقفتني قدام المرايا فوجئت بأنثي فعلا ساعتها بتاعي وقف بصراحة هجت علي نفسي


قالت لي هدخل اخد شاور و ارجع لك


وانا مزهول من شكللي كان فعلا مهيجني جدا بنت واقفه قدام المريا بجد و احساس فظيع


حاسه لا يمكن وصفة


خرجت مس ايرين من الشاور لابسه مايوه بكيني قطعه واحده و كل جسمها ابيض و هي اموره قوي قالت لي ايه يا مشمش الجمال ده فضحكت بكسوف قوي قالت مش بقولك بنت قولت لها بكسوف بس بقي عيب


لاقيت نفسي بقول لها انا ما كنش متخيل اني اكون كده بصراحة قالت لي ايه رآيك بنوتة زي القمر ضجكت برده بخجل ووشي ضرب طماطم خالص قالت لي تعالي يا مشمشة بقي نقعد ع السرير وانا بصراحة برتعش من الخوف مع مزيج من الهيجان ومش عارف اتلم فعلا علي جسمي كل حته فيا بتتنض وقلبي بيدق بسرعه جدا كنت حاسس انه هيطلع من مكانه


اخدتني في حضنها و قالت لي اهدي خالص مالك بترتعشي ليه كده قولت لها مش عارفه بدآت فعلا احس اني بنت خلاص ومش قادره اتلم علي اعصابي اخدت حوالي نص ساعه في حضنها لحد ما هديت و بعدين عنيا دمعت و عيطت قالت ليا مالك بس فيه ايه


قولت لها يا ميس حضرتك كده شوفتيني بالطريقه ده و بصراحة انا حاساها من زمان بس من جوايا قالت لي انا عارفه وفاهمة انك وحيدة باباكي و مامتك و متربيه ع الهدوء و ع الدلع و تربيتك زي تربيه البنات علشان كده جواكي بنت


بس ما تخافيش ماافيش مخلوق هيعرف اي حاجه خالص خالص بدآت اهدا


قالت لي خلاص مش خايفه قولت لها تؤتؤ مش خايفه حضنتني حضن جامد قوي


خلاني زوبري واقف جامد قوي نايمتني علي ضهري


و نزلت تلحس في صوابع رجليا و تمص فيهم و هي بتقولي شوفتي المانيكير خلاهم احلي ازاي و انا في دنيا تانيه بصراحة طلعت علي فخادي و هي نازله لحس و بوس فيهم وصلت لحد زوبري و اول ما لحسته قام منفجر في وشها بلبنه و هي تلحس اللبن و تمص فيه بجنون


لحد ما نزلت كل اللبن اللي عندي لحسته و طلعت تبوس شفايفي بلبني و انا سايح خالص تحتها


طبعا البيبي دول اتغرق قمت قلعته و بقيت بلبوص و هي شافت المنظر قلعت هي كمان


و نطت فوقي و حطت كسها في بقي و كان غرقان عسل قعد الحس فيه و ابوسه لحد ماهي جابت عسلها في بقي و نزلت تلحس شفايفي بعسلها


طبعا اتهدينا احنا الاتنين و نمانا زي ما احنا كده بلبوص و صحيت الصبح شيلت المانيكير بالاسيتون و اخدت شاور علشان اخفي معالم الجريمة اللي احنا عملناها و نزلنا نفطر


وبعدين استأنفنا بروجرام الرحله و طول ما احنا مع بعض انا لازق لها و جنبها علي طول


بعد يوم شاق و طويل ما بين بحر و لف و و زيارات لبعض المعالم
 
التعديل الأخير بواسطة المشرف:
لا تكتب تعليق خارج سياق الموضوع حتى لا تتعرض للحظر

المواضيع المتشابهة

أعلى