قصة سكس تجربتي الاولى في النيك

عاشقة الزب

عضو جديد
إنضم
17 مايو 2021
المشاركات
4
العمر
24
الإقامة
الجزائر
النوع
انثى تعشق الزب سحاقية متحررة و كسي شقه بابا و اخويا شق لما كان عمري 6 سنين و فخورة ان بابا ناك كسي و مش مكسوفة
مرحبا انا رجاء من الجزائر عمري 19 سنة بس قصتي مع النيك و الهيجان ابتدأت لما كان عمري 18 سنه..يلا نبدا .
قصتي بدأت لما كان عمري 18 سنة و كنت عايشة مع اخويا الكبير ايمن وقتها كان عمره 21 سنة و ماما نهى 43 و بابا فتحي 45
شاهد أيضاً قصص سكس زوجتي
و شاهد أيضاً قصص سكس زوجة أخي
وقتها انا ماعرفش ليه بس كنت دايما هايجة و بدي اجرب النيك في الكس يلي دايما اشوف ابويا و امي بيعملوه كل ليلة من ورا الباب و ماكنتش اعرف ايه هو بس سألت صديقتي ايمان 19 سنه و فهمتني في كل حاجة و ان النيك اجمل حاجة في الدنيا و لازم اجربه و عشان تثبتلي هي قلعتلي هدومي و صارت تبوسني و تنزل ايدها لتحت لحد ما وصلت لكسي و انا كنت عريانة ملط و صارت تفوت اصبعها من فوق كسي و انا كنت سايبة على الاخر و حاسة رح يغمى عليا من الشعور الغريب و الجديد و بعدها نزلت راسها بين فخاذي و خرجت لسانها و صارت تلحس زنبوري و تمصه و تعض بشويش و انا بصرخ من الشهوة بعدها دخلت نص اصبعها في كسي و عمالة دخل و تخرج و هي تلحس خرم طيزي بس انا ما شبعتش و فضلت اقول تكمل دخل كل اصبعها او دخل اصبعين بس هي قالتلي" انا مش هفتحك بس خليها للزب الحقيقي يا بت و تمتعي جامد من كسك الشرموط ده" و لما سمعت كلامها خلتني اترعش جامد و امسك ايدها و ادخل كل اصبعها و انا ارتعش بشكل مخيف بس هي ضحكت و خرجت صباعها و قالت " ده انتي طلعتي قحبة و شرموطة و كسك هيجان على الاخر بس الزب هيخليكي تولعي اكثر يا لبوة " انا سألتها اذا جربت النيك من قبل بس هي فاجأتني انها بتعملها مع زوج امها و كمان في كسها لما تكون امها في الدوام و كمان في طيزها و هو قالها انها لما تكبر رح يعمل لها عملية و يرجعها زي ماكانت قبل الزواج و قالت ان النيك مابيتشبعش منه خالص و لما تلاقي حد ثاني هتعملها معاه لحد ماتشق كسها و تهريه من النيك و الزب لان راجل واحد ما بيكفي بالنسبة لها.
لما رجعت البيت لقيته فاضي فرحت دخلت لغرفتي و طلعت فوق السرير بعد ماقلعت كل هدومي و فتحت سيقاني على الاخر و صرت اعمل نفس يلي عملته ايمان بس باصبعين و الباب مفتوح لان هيجاني خلاني ما اركزش غير في كسي يلي بيولع نار صرت ادخل و اخرج اصابعي و انا اقرا المجلة الجنسية يلي سرقتها ايمان من امها و صرت امسك بزازي زي في المجلة و افعصهم جامد و اقرصهم و انا فاتحة رجليا و بينهم وسادة قاسية و زاوية الوسادة في حفرة كسي و لما كنت اعمل كده شفت خيال شخص عند الباب بس ماركزتش و كملت يلي بعمله حتى اترعشت و جبت شهوتي و انا مغمضة عيوني و اتنفس بصعوبة بس حاسة ان ماشبعتش .. بعد ماكملت لبست هدومي و نزلت للمطبخ عشان اشرب مي بس لقيت اخويا قاعد في الصالة فوق الكنبة بس ببوكسر عشان نحنا في البيت مانخجل من بعض و كمان ابويا و امي بيشوفوا ان احنا مازلنا صغار و سايبينا على راحتنا و كمان انا كنت لابسة روب قصيرة بدون اندر المهم نادالي اخويا و فتحلي يدينه عشان اجري و اقعد في حضنه كعادة بينا لما نشوف بعض بعد المدرسة فانا جريت و جلست في حضنه و حضنت رقبته و انا عمالة اقفز في حضنه عشان امسك شعره و اغيضه بس انا حسيت بحاجة مبلولة و سخنة تحت كسي بالضبط زي العامود كده بس سخنة و سخونتها تهيج فانا وقفت قفز و جلست على حضنه و صرت اتكلم معاه على يومي و انا اتحرك فوق الحاجة يلي هيجت كسي و كان اخويا و هو بيتكلم معايا نظرته غير عن قبل و ماسك وسطي و بيحركني قدام و ورا و انا مستمتعة بس فجأة هو حط ايده على كسي من ورا و صار يفوت اصابعة بين الشفرتين و صباع عند فتحة كسي و هو يقول " ليه كسك مبلول هو انتي بلتي على نفسك " بس انا كنت دايخة و مش حاسة بنفسي و انا برجع على يده حتى دخل اصبعه كله في كسي بس اصبعه كان خشن و صلب و حسيت بألم فأنا حاولت ابعد بس هو مسكني جامد و تكلم عند وذاني " هششش يا منيوكة انا شفتك و انت بتلعبي في كسك و فاتحة سيقانك على الاخر انا اعرف ان النيك حلو بس ما كنتش اعرف ان فيه بنات تحب النيك في العمر ده يا لبوة شرموطة" فانا خفت و حاولت اقف ثاني بس هو مسكني و رزعني على الكنبة و شفت الحاجة يلي كانت تحت كسه و كان نفس الحاجة يلي عند بابا لما يدخله في كس امي و كان خارج من فتحة البوكسر و واقف و راسه احمر و مبلول و هو لما شافني بطلع عليه قالي" ده بيسموه الزب او انتي بتعرفيه من قبل عشان كده بتلعبي في كسك الصغير و انت بتتخيلي زب زي كده يدخل في كسك يا متناكة " و صار يقلع عني الروب بعنف و بيهددني اذا تكلمت رح يعمل حاجة اندم عليها و انا ابكي من الخوف بس لما دخل بين فخاذي و صار يلعب في كسي و يلحسه و يدخل لسانه انا نسيت كل شي و فتحت رجليا اكثر و هو ابتسم و دخل اصبعه جامد في كسي حتى عيطت من الالم بس كان ممتع و في نفس الوقت كان يبوس رقبتي و يفعص بزازي يلي كانوا مسطحين اصلا بس هو ماسبهمش بعدها قلع البوكسر و قفلي بوقي و انا مش فاهمة ليه حتى حسيت بحاجة كبيرة و سخنة على فتحة كسي تدخل بالشويش و انا اعيط من الالم و احس كان في حاجة بتتقطع جوا حتى دخله كله بعدها نزع يده و صار يبوسني و يدخل لسانه في بوقي و يلحس رقبتي و فكي حتى حسيت باثارة و كان كسي مليان و الشعور ممتع جدا فبديت اتحرك و انزل لزبه و هو لما فهم صار يتحرك و يدخل و يخرج في كسي بسرعة و قوة جميلة وانا حاضنة ظهره عشان يدخل كله و تمنيت لو تدخل حتى بيضانه " اااااه دخله كله و نيكني يا حيوان خليني احس بطعمه في كسي " ." قولي انك منيوكتي يا قحبة . " اححح انا منيوكتك القحبة كمل دك في كسي و هريه نيك " هو كان مصدوم من كلامي بس انا كنت بسمع امي لما تتناك من بابا و فجأة اترعشت جامد و سبت على الاخر و هو خرج زبه و دخله في فمي و حسيت بحاجة خاثرة بتنزل و طعمها مالح بس مش سيء " ايه ده يلي بيخرج من زبك " ." زي يلي بيخرج من كسك بس اسمه لبن و تبع كسك اسمه عسل يا زوجتي العسل و مبروك انتي صرتي امراة كاملة " و كان عمال يوريلي دم في يده من كسي و فهمت لان ايمان فهمتني و مش خايفة لان النيك احلى من الانتظار للزواج " اسمعي حاولي تقنعي امي انها تخليك تنقلي اغراضك لغرفتي و تصيري تنامي معاي و رح اشبعك نيك في اي وقت " و بعدها طلعت غسلت نفسي و كسي كويس و نزلت لما سمعت صوت امي و ابويا بس انا رحت على طول لحضن اخويا و جلست في حضنه و انا مش لابسة شي على كسي و هو رفعني شوي و قعدني على زبه و حسيت بزبه يدخل كله في كسي حتى دخل لحد البيضان و انا اتكلم مع امي على النوم مع ايمن بعد ما صرت اشوف كثيير كوابيس و لازم انام مع حد فهي وافقت بس انا ماكنتش مركزة معاها لان ايمن ينيكني و يتحرك تحتي على اساس بيشجع المصارعة في التلفاز و انا رافعة نفسي شوي و منزلة الروب على كسي و التفتت على بابا لما شفت انه ساكت بس هو كان بيشوف كسي و زب ايمن داخل فيه لان بابا مقابلني و امي على جنب ايمن و كان سرواله منفوخ و حاط يده على زبه وبيحركها بشويش و بيلحس شفايفه بعدها حسيت بحاجة دافية داخل كسي و بتقطر فعرفت ان ايمن نزل في كسي و ماخفتش لان لسا ما اقدر احمل فوقفت و طلعت لغرفتي عشان امسح و اغير هدومي و انا نازلة على الارض عشان ادخل السروال في رجلي حسيت بزب يدخل في كسي بس كان كبير اوي و حسيته وصل لمعدتي من طوله و مؤلم جدا فحاولت اصارخ بس حسيت بيد كبيرة على فمي تكتم صوتي و عمال يرزع زبه في كسي جامد و الالم عمال يزيد لان سرعته جنونية و زبه ضخم ماقدرتش اقف اكثر على رجلي و سقطت على الارض بس هو كمل دخل زبه و كمل نيك و هري في كسي بس ماكنتش خايفة و كنت عايزة اكثر" اااه حلو جدا يا ايمن كمل و شق كسي نصين بس ليه زبك كبر ؟" ." لبوة بنت الشرموطة ماعرفتش اربي و لو اتكلمتي بحرف رح ارميكي برا انت و اخوكي" لما سمعت صوته دمي نشف و انصدمت و حاولت اهرب " ابقي ثابتة يا قحبة كسك ضيق و عمال يخنق زبي ااااه هيجتي زبي يا بت مش زي كس امك بيفوت جري فيه و ما احس بحاجة " لما سمعت كلامه استرخيت و فتحت رجليا و عدلت وضعيتي عشان يدخل كل زبه و استمتع بلحظتي " ااااه يا بابا زبك حلو اوي و بيوصل لمعدتي " . " عشان ماعرفتش اربي رح اعاقبك بس عقاب حلو ليا و ليكي و ادخل كل زبي في طيزك و اشقك شق يا كلبة نيك " ." اححح الزب يدخل في الطيز كمان؟ " ." اه و رح اعلمك كل حاجة حتى تصيري كلبة نيك ليا و لاخوكي و كل شخص بدي اشوفه ينيكك " . " اححح ااايي انا عايزة في كسي وطيزي يا بابا " . " ايه ده يا بابا بعد خالتي منال رح تنيك بنتك؟ " قال اخويا و هو يقفل الباب " اسكت و تعالى دخل زبك في كسها عشان انيكها من طيزها " ." حاضر يا بابا و ما تنسى تيجي لغرفتي بعدين في الليل عشان اشتقت لزبك " خرج ابويا من كسي ودخل ايمن زبه مكانه بس كان حاملني و انا حاضنة خصره برجليا ، الوضعية مؤلمة بس المتعة نستني و خلتني اتجاوب اكثر بس حسيت بحاجة باردة زي المزلق و صوابع بابا بتلعب في خرم طيزي من ورا " ااااه يا كلاب انتو هتجننوني من النيك في يوم واحد ارحموني و ارحموا كسي" بس هوما كملوا و حسيت بابا بيفرق فلقات طيزي و بيفوت راس زبه في طيزي بشويش خالص لحد ما فات كله و انا اعض شفايفي عشان اكتم صوتي و بابا و ايمن بيشفشفوا بعض و بنيكوا في وقت واحد و انا اشوف زبوبهم مرسومة و منفوخة في بطني و ابتسم لان ايمان ماكذبتش لما قالت ان النيك نعيم بس بيخلص بسرعة و انا مش هخليه يخلص لاني هعيده دايما مع اي واحد حتى لو حد ماعرفوش عشان نعيمي يكمل .
كملوا هري و نيك و دك في كسي و طيزي و راحوا و خلوني واقعة على الارض زي ما اكون في غيبوبة و بعدها كل يوم لما تكون امي مش موجودة رح ينيكني واحد فيهم او مع بعض لحد ما اغيب عن الوعي من المتعة فوق السرير.
اذا عجبتكم قصتي قولولي عشان انشر قصص اكثر زي لما نكت ولد خالتي بخيارة حتى نزف من طيزه و لما ناكني المجنون و كلب الجيران و حصان خالي يلي خلاني ما اشبع من زب غيره
كانت معاكم عاشقة الزب ههههههه . اتمنى المشرف يقبل عشان قصتي حقيقية و تعبت و انا اكتب 😘
 
التعديل الأخير بواسطة المشرف:
إنضم
21 مارس 2021
المشاركات
312
النوع
ذكر
القصة جامدة و حبت لبنى عليها،انا كمان عمرى ١٨ سنة و هيجان زيك
 
Comment
لا تكتب تعليق خارج سياق الموضوع حتى لا تتعرض للحظر

المواضيع المتشابهة

أعلى