عرفت ارجع كرامتي من الشرموطه

Ali5684

عضو
إنضم
21 أكتوبر 2021
المشاركات
17
النوع
ذكر
قصتي دي حصلت من سنه ... كنت وقتهاوعندي 19 سنه شاب لسه في بدايه حياته من عيله محترمه وكله عارف اني كويس ومحترم عندي اختي اصغر مني ب 3 سنين ليها صاحبتها اسمها بسنت وكانت بتيجي عندنا وتقعد والعكس بس مكنتش برتاح ليها بحس انها شمال شويه.. في مره كنت بوصل اختي لبيت بسنت وكانت بسنت مع اختي . بعد ما وصلت امها قالتلي تعال اشرب حاجه وحلفت عليا وطلعت كانت شقتهم متبهدله شويه .. بس اللي لفت نظري ان امها كانت قاعده معايا وبتدردش معايا وكانت لابسه قميص نوم اه مش شفاف بس برده مينفعش ... وكانت قاعده وبزازها مدلدلين وباين الشق بتاعهم وبدات اكلم معاها واحكي وهي تحكي ودخلنا في تفاصيل كده ف انها بتشتكي من جوزها مش بيساعدها في الشقه ولا بيجيب طلبات البيت ولو رايحه مشوار يسيبها تروحه لوحدها ف قلتلها انا تحت امرك ف اي وقت كأني ابنك وساعتها يا ريتني ما قلت كده ... بعدها بأسبوع لقيت رقم بيرن رديت لقيتها ام بسنت وكانت عاوزاني اجيبلها طلب من السوق وفعلا روحت بالعربيه ووديته ليها وقالتلي اقعد شويه اشرب عصير وقعدت تاني تحكي يجي ربع ساعه ومشيت ...جيت في يوم كنت بفكر وكنت بسرح بخيالي وبقول انا عاوز انيك بسنت او حتي اسكس معاها او مع امها الوسخه دي وكنت بقول عليها كده من اول مره بسبب اللي كانت لبساه ....جيت بعدها بيومين رنت عليا وطلبت اجي اغيرلها الانابيب بتاعت السخان والبوتجاز واجيبلها الانابيب من تحت السلم وروحت ولما دخلت كانت لابسه عبايه سودا وودتني المطبخ ولما دخلت لقيتها طلعت وبدأت اغير الانابيب بس مخدتش بالي ان ف الشقه مفيش غير بنتها الصغيره بس .. رجعت لقيتها لابسه قميص ازرق وحلمتها باينه والكلوت باين وكان لونه اسود قالتلي تعال بقا اقعد اشرب العصير وبعدين امشي وروحت وكان بتاعي شادد خالص من المنظر راحت بصت عليا وقالتلي مالك بطريقه شرموطه ... قالتلي اي ده هو للدرجادي انا بعجب كده .. وشي احمر واتكسفت منها وكنت قايم ومشربتش العصير قالتلي خد هنا اقعد اشرب العصير مش هتمشي غير لما تشرب ..صممت علي اني امشي قالتلي طيب وقفلت الباب بالمفتاح وبتهزر قالتلي اشرب بدل ما اجي اضربك وانت زي القمر كده بلبونه وقالتلي وال** لبوسك وانت حلو كده .. وراحت باستني من خدي .. ساعتها بتاعي جابهم وبقا يتنفض وشافتني وقالتلي مالك تاني بلبونه .. قالتلي تعال خش الاوضه اوريك حاجه ودخلتني غصب قالتلي انا هريحك علشان انت تعبان وانت زي ابني وراحت باستني من بقي وشدتني علي السرير معرفش ازاي بقا لقيت نفسي عريان ونايم علي السرير جنبها وقلعت وراحت دخلت بتاعي في كسها وروحت من الهيجان نترت بس بره كسها ... وحسيت اني اتخدت بس بعدها بربع ساعه لقيت نفسي مربوط في السرير وهي واقفه بكاميرا كده اول ما فقت قلتلها انتي بتعملي اي وبقيت اصرخ فيها .. قالتلي اهدا بس وراحت جابت عصايا وفيها حاجه من فوق وكانت رجليا مربوطه علي حرف X وراحت حطت حاجه بيضه زي الجل علي العصايا ف الاخر وراحت تدخلها فيا بس كانت بس علشان تصورني وانا بقيت اعيط من كسرتي واقلها ابوس ايدك سبيني يا تنط ام بسنت بس طلعت مره لبوه متناكه وبقيت من ساعتها بسبب الصور والفيديوهات اللي مسكاها عليا تهديد بقيت خدام ليها اروح اجيب ليها طلبات واوديها وبتها تشوفني في الشقه عندهم لما اجيب الطلبات تقلي امي صورتك يخول ... ساعتها قلت لازم ارجع كرامتي انا ازاي يتغمل فيا كده .... وبعدها بشهر كنت بجيبلها طلبات اشتريت منوم واسبراي مخدر ورحوت وانا هناك قلتلها انا عازمك يا ستي علي عصير ولبنتها بسنت وكنت بقلها يا ستي وانا مغصوب بس بقا اللي فكرتله وخططله هو ده اللي حصل شربوا العصير وبعدها بدقائق ناموا مكانهم علي الكنب ..اه صح نسيت اقلك جوزها العلء كان بيسافر علي طول شغله بره البلد ف الاسبوع اللي انا فيه مش جاي خالص ... وبحكم اني في كليه محدش بيسأل عليا في البيت ولا راح فين ولا غيره ......والمهم روحت نزلت جبت الحبل من العربيه اللي اشتريته وطلعت بسرعه الشقه وربط الام اللبوه ودخلتها اوضه النوم وربط بنتها ودخلتها اوضتها وروحت للام وكبيت عليها ميه ساقعه صحيت وبصت حوليها لقت نفسها متكتفه نفس ما كتفتني وفي بقا حاجه كتماه .. قلتلها بقا يا مره يا قحبه انا تصوريني وتعمل فيا كده ده انا انهارده هعلمك الادب وهمسح الصور والفيديوهات ... وحسيت وقتها اني خلاص هبدأ ارجع شرفي وكرامتي وذلي وروحت فاتح الدولاب وطلعت منه حزام جلد كده ... وقلتلها انهارده انتي تحت ايدي ورحت نازل بالحزام علي بطنها وكسها اتنفضت من الضربه وبدات بقا تفلفص بس انا رابطها ربطه حلوه ... ونزلت عليها ضرب وانا فاتح فيديو وروحت رابط جليها في بعض وجبت عصايا مش الشارع طويله وعبطتها علي رجليها .. متخيلين واحده 37 سنه بيتعمل فيها كده ... بتتربي من الاول وجديد وعبطها 100 عصايا علي رجليها ورحت قلتلها استني للتقيل كنت سايب بقا بتاعه حديد علي النار ..جبتها ورحت عليها قلتلها بصي بقا وروحت حطتها علي باستيك في الاوضه سيحته قلتلها ده بقا حيطت دلوقتي فيكي من تحت وبضحكه كده بقت تفلفص وتتنطتط وروحت حطيت طرفه علي كسها بقت تنط بجسمها لفوق وشمال ويمين ....... يتبع الجزء الثاني
 
لا تكتب تعليق خارج سياق الموضوع حتى لا تتعرض للحظر

المواضيع المتشابهة

أعلى