عقاب بنات العيله الشراميط

Ali5684

عضو
إنضم
21 أكتوبر 2021
المشاركات
17
النوع
ذكر
حكيلكم قصه بنتين ولاد خاله الاول اسمه رنا والتانيه نها الاتنين دول في تانيه ثانوي من عيله اصل صعيدي ..كانوا دايما البنتين دول مع بعض وعارفين كل حاجه عن بعض وكانوا بيشربوا سجاير في المدرسه ويهربوا من المدرسه من ورا اهلم وكل ده اهلم فتكرين انهم بيروحو المدرسه وكانو بيكلموا شباب ويخرجوامعهم ومره واحده فيهم طلعت معصاحبها وناكها من ورا وكانوا بيتشرمطوا ....وفي مره المشرفه شافتهم في الحمام ماسكين السجاير وقفشتهم وعملتهم استدعاء ولي الامر وجت امهم هما الاتنين وعرفوا بالمصيبه اللي البنتين عملهوها بس ميعرفوش بقا ان بناتهم شراميط ورحوامع امهاتهم وكانوا عايشين في بيت كبير مع بعض وساعتها لما رجعوا البنات ام كل واحده مسكتها وربطت ايديها وربطت رجليها في خشب السرير ربطوهم جنب بعض ومدوهم علي رجليهم والبنات بقت تصوت وتصرخ وام نها مكنش راحمه بنتها ولا بنت اختها وام رنا جابت تلفوناتهم علشان تشيلها بس خلتهم يفتحوا التلفونات وهما مروطين والبنات هنا اترعبوا علشان كل بلاويهم علي التلفون ورفضوابس ام رنا فتحت تلفونتهم بالبصمه وكانت هنا المفاجأة لقت صور بنتها عريانه علي التلفون وصور ليها في الحمام وهي مصوره طيزها وبزازها وكسها وعامله فيديو وهي بتضرب سبعه ونص ..الام اتصعقت من اللي شافته والبت مربوطه ومش عارفه تعمل حاجه بقت تقولها هفهمك يا ماما هفهمك .. وبعدها امها لقت شات بينها وبين شباب وباعته الصور دي والفيدوهات وفي مواعيد مقابلات راحت فتحت التلفون التاني بتاع بنت اختها التانيه لقت نفس البلاوي الامين بقوا مصدومين وازاي بناتهم يعملوا كده رغم انهم ربوهم كويس وهما صعايده يعني اللي عملوه ده ميستهلش غير الموت ..ام رنا ونها فضلوا يتفرجوا علي الصور والفيديوهات وهيموتوا من الصدمه راحوا طلعوا ندهوا ستهم الكبيره وعرفتها .. ستهم قالتلهم البنات دي لازم يتربوا من الاول وجديد ودخلت لقتهم مربوطين في الارض ورجليهم مرفوعين علي خشب السرير راحت قالت لامهم هاتولي الشطه الحمرا من المطبخ وسخنيلي منك ليها معلقتين علي النار وهاتولي الخرزانه اللي فوق الدولاب ..وجابتهم المهم الحاجه ورجعوا مسكوا رنا راحت امها مسكتها كأنها حضناها وفتحت رجليها برجلها ونمت علي السرير وخلت بنتها فوقيها علي ستهم بتضربهم بالخرزانه علي طيزها ومتعرفش تفلفص وستهم كانت لسه فيها صحه نزلت علي طيز رنا بالخرزانه والبت بقت تصرخ والخرزانه شغاله نزل علي طيزها يجي 50 خرزانه البت طيزها علمت ..امها سابتها وقامت رابطه ايدها وربطتها في السرير ومنيماها علي السرير وراحت فتحت رجلها ورفعتهم وبصت علي خرم طيزها لقتها مفتوحه وبحكم انها ام وعارفه وجربت فعرفت ان بنتها اتناكت الام راحت ماسكه زنبورها بصباعها وقرصتها جامد والبت بقت تتنطت والام مش راحماها وراحت مسكت الشطه الحمرا وراحت حطت في طيزها شطه ودعكت كسها بالشطه وبقت تدخل بصباعها الشطه لجوا خرم طيزها علشان البت تتربي والبت بقت تتنطت كل ده وبنت خالتها مربوطه في الاوضه التانيه مش سامعه غير صيرخ رنا ... ورنا كانت خلاص بتطلع في الروح وامها وستها مش راحمينها وخالتها ماسكه الفون بتشوف البلاوي وبتدور ..
والام مسكت بنتها من شعرها ولطشتها بالاقلام وراحت مسكت حلمه بزاز بنتها وقصتهم وبتقلها انا لازم اربيكي يا وسخه والبت مش قادره من اللي بيتعمل فيها وحفله الاختصاب العنيفه ... بعدها الام سابتها وكل ده ولسه الشطه مولعه في طيزها وفي كسها .......يتبع ..تكمله القصه لما الاقي تفاعل
 

Ali5684

عضو
إنضم
21 أكتوبر 2021
المشاركات
17
النوع
ذكر
  • Thread Starter Thread Starter
  • #5
الجزء الثاني ..... اولا في اخطاء بسبب الكيبورد زي في حته مسكت حلمه بزاز بنتها وقصتهم .القصد قرصتها وده عقاب واقعي بتعمله سعات امهات من الصعيد مع البنت بأنها تقرص من الفخد او الحلمه ....... باقي القصه .بعد العقاب والتأديب اللي اتعمل في رنا كانت البت خلاص مش قادره وبتتوسل امها وتقولها توبه ما اعمل كده تاني .. امها راحت جراها لاوضه في الدور التاني وربتطت اديها ورجلها في رجل السرير بتاع الاوضه وقفلت عليها وسابتها ...ونزلت ل اختها علشان يشوفوا البت التانيه مسكوا نها علشان تاخد اللي اخدته رنا وقلعوها البنطلون والتيشرت والاندر وكمان لقت برده علي فونها محادثات شباب وكلام اباحي ولكن صدمه ثانيه عندما كانت تتأكد من عزيه بنتها ولقتها غير عزراء يعني حد ناكها من كسها وممكن تكون حامل في الحرام ....امها اغمي عليها من الصدمه والجده بدأت تفوقها واخالتها راحت اقرب صيدليه وجابت اختبار حمل ورجعت ومسكتها وقالتلها عارفه ان كنتي حامل انا اللي هقتلك مش امك ...والبت بقت زي الخارسه وراحت مسكاها من شعرها جرتها للحمام وجابت طبق بلاستيك وقالتلها شخي هنا يعني اتبولي هنا البت بقت مرعوبه ومرضتش راحت خالتها قايمه جايبه الولاعه من المطبخ وراحت مقعداها علي التوالت وحطت الطبق جوه القعده وكان الطبق صغير وقالتلها ان معملتيش دلوقتي هولعلك في كسك الوسخ ده ...البت بقت تتوسلها راحت خالتلها ثبتتها بإديها علي التواليت وبإديها التانيه ماسكه الولاعه وشغلتها وراحت حطتها علي كسها البت معرفتش تنط من مكانها وشعر كسها اتحرق وشفايف كسها اتلسعت البت راحت شخت علي طول راحت خالتها مقوماها ورمتها في البانيو وحطت نقطتين من البول علي الاختبار وبعدها بشويه طلعت النتيجه ايجابيه .. الجده كانت فوق ام نها وخالتها رجعت قالتلهم علي المصيبه .... الام قالتلهم محدش يعمل حاجه سبوها انا لازم اموتها بالبطئ وفاقت وراحت الحمام شاده نها من شعرها والبت بقت تزحف علي الارض ودخلتها اوضه ودخلت معاها وقفلت عليها بالمفتاح وبنتها بقت تتوسل ونزلت تحت رجلين امها تبوسها ...امها راحت علي الدولاب وجابت حزام جلد تقيل وحبل كان معاها ربطتها من اديها وكان في سيخ في السقف بتاع المروحه وقفت علي كرسي ودخلت الحبل في السيخ وكان علي شكل دايره وشدت الحبل والبت اترفعت من الارض وبقت في الهوا ...ونزلت امها علي جسمها العريان بالحزام والبت بقت تصرخ وتتمايل بالحبل بس مفيش مفر وبقت تضرب واي مكان تيجي الضربه علي ضهرها علي بخذها علي طيزها وفضلت 10 دقايق تضرب لحد ما البت بقا جسمها احمر راحت سيباها متعلقه وغابت ربع ساعه ورجعت وكان في ايديها حاجه زي البدره ...كانت بدره سودا دي بقا اللعن من الشطه والعبط ده ..راحت سبتت جسمها ومسكت شويه في اديها وراحت حشراهم في كس بنتها العاهره . بمجرد ما حطتهم امها البت صريخها بقا هستيري وبقت ترفس برجلها ومش قادره حتي تتبول حاسه ان في شوك في كسها ونار وبقت تفلفص في الهوا والام طلعت وسابتها والبت فضلت علي كده ساعه لحد ما اغمي عليها وهي متعلقه .. بسبب ان ابدره دي حاجه زي خليط للفلفل الاسود وللشطه السوداني وللمون المجفف ومطحونين جامد ودي بتستخدم في عمليات الزراعه للقضاء التام علي اي حاجه في الزرع بسبب ريحتها الفواحه وان اي حاجه زواحف تاكلها تموت في لحظه ... وفضلت البنيتن في البيت مش بيطلعوا منه خالص لمده سنه وامهاتهم سحبوا اوراقهم من المدرسه لحد ما اي حد يجي يكون مغفل يتجوزهم يا اما قاعدين في البيت خدامات ....وكده خلصت القصه يا ريت تعجبكم وانا بكتب القصص دي مش انسان سادي بس بحب اقرا واكتب عن القصص دي برغم اني بحب الحنيه مع البنات خالص وليس لي اي ميول شاذ
 
Comment
لا تكتب تعليق خارج سياق الموضوع حتى لا تتعرض للحظر

المواضيع المتشابهة

أعلى