مرات صديقي الفاجرة

م

مكيف المطلقات

زائر
صباح الخير او مساء الخير علي حسب الوقت الي بتقرء فيه الرساله هذه القصه حقيقيه وليست من وحي الخيال دي اول قصه اكتبها الأول سامحوني على الأخطاء الإملائية احب اعرفكم بنفسي انا اسمي علي من مصر عندي ٢٧ سنه عندي ٨ اخوات ٢ بنات و٦ رجاله انا اصغرهم جسمي نحيف الي حد ما بحب الجنس حب الهواء والماء بدايه الجنس كان مع بنت اخويا بس كان لعب وتحسيس علشان كانت عزراء كان عمرها ١٥ سنه وكان عمري ٢٠ يعني من سبع سنين وكان ليا تجارب حقيقيه مع اختي بعد طلقها وكان ليا تجارب كتير جدآ مع بنت الجيران واخت واحد صحبي وغيرها كتييييييييييييييييييييير وعلشان مطولش عليكم احب ادخل في الموضوع علي طول بطله القصه اسمها عزه عمرها أثناء حدوث القصه١٧ سنه بس اي مولعه نار عيزه تتناك ٢٤ ساعه في اليوم جسمها رفيع بس تدريس جباره طياز ايه وبزاز ايه حاجه كدا اسمها مكنه سكس اتجوزت واحد صحبي ساكن قصادي وبطابع الريف المصري الشوارع مش وسعه ابتدء الموضوع لما واحد صحبي قالي انها كانت شمال وواحد جرهم في الغيط كان بينكما من طيزها وكان فشلها فشخ انا مصدقتش بس عزمت اني لازم اعرف الحقيقه جبت رقمها وعرفتها بنفسي وابتدا الكلام ما بيننا يتحول تدريجيا للسكس وجيت في يوم بكلمها وبهزار بقولها انا جي اضربك قالتلي ماتجي قعدت افكر مع نفسي اروح لها ازاي ازاي لحد مجتلي فكره اني انط من فوق السطح قولت اجرب نطيت بسهوله لقيت المسافات ورنيت عليها علشان اعرف جوزها هناك ولا لأ اكني بسأل عليه وقالي لا في الشغل وقفلت معها وكان الساعه ١١ مسآ نزلت واول ما شفتني اتخضت وقالتلي هصوت والم عليك الناس فضلت أهديها لحد ما سكتت وقلتلها عايز اشرب شاي راحت المطبخ ورحت وراها وهيا وقفا رحت وخدها في حضني وأصبح ظهرها فى وشي وايدي علي صدرها فضلت افرك في صدرها وهي بتقول اه لة يا علي عيب لا لالا وقفلنا علي لشاى ولفيت وشها وخدت لسنها الرطب العزب في بوسه طويله وابتلت ايدى تتجول في كل أنحاء جسدها وقتها ودخلنا علي السرير بعد ما كل واحد خلع الهدوم الي عليه بأسرع ما يكون وخده في وضع69ويا علي الجمال والحلاوة وكانها حنفيه وانفتحت عسلها كتير جدآ وان الحس وامص زنبورها وهي بتلعب شويا بأديها وتمص شويا ويا لهو ما سمعته اذناي وكأنها عاهره تمارس السكس منز عقود وعقود اه احححححححححححح اهححححح افففففففففف براااااااااااحه مش قدره اففففففففف لالالا مش قدره مش قدره اه اعلي هذا الحال١٠ دقائق تقريبآ وغيرنا لوضع الفرسه ودخلته في كسها وحده وحده لحد ما دخل كله وابتدائ الاهات والصريخ تتوالي اهه براحه يا علي براحه انا حامل لم اعر لها أي اهتمام ونازل كالع
 
م

مكيف المطلقات

زائر
  • Thread Starter Thread Starter
  • #3
وفضلك انيكها لحد مطلقة القصه التانيه لوحده كنت شغال في بيتهم اسمها دعاء مطلقه عندها ٢٠ سنه لها ٢ اخوات وامها واحد كان في الجيش والتاني مهندس تكييف وبسافر للشغل وبيجي في الأسبوع يومين بس وامها شبه مشلوله يعني حركتها ضعيفه جدآ البيت دورين اخوهاالكبير في الشغل والتاني في الجيش الشغل انا وواحد معايا كان في الدور الأرضي وهما قعدين في الدور التاني بدايه القصه امها كانت قعده معانا تحت من بند انها كبيره في السن وان هي زي امنا وقالتلي عيزاك شكرتين رمله فوق السطح فالتها ماشي شلت الشكاره وطلعت وشفت دعاءوقفه بتبص عليا وانا طالع طلعت وانا نازل بردو وقفه رحت داخل عليها الشقه قلتي عايز ايه فقولت عايز بوسه قالتلي لا امي تشوفنا قلتلها لوماخدش بوسه مش هنزل قالتلي ماشي مسكت شايفها قطعتها من البوس وصدرها نزلت فيه دعك وتقفيش حاجه كدا علي السريع واول ما سمعت امها بتنادي عليها عملت نفسي بتكلم في التلفون ونزلت بدئنا شغل وامها طلعت فوق تجهز الغدا لقيتا بتنام بصوت واطي وحدفتلي ورقه بتقول فيها تعالي قبل الشغل بساعه وانا هفتحلك الباب شوفتها ماشي ابعتها بوسه في الهوا وحطيت الورقه في جيبي ورحت تاني يوم في الميعاد ولقيت الباب مفتوح بس الحلو ميكونش قبل ما ادخل سمعت صوت امها تحت رحت لافف وشى وراجعت تاني تالت يوم روحتها قبل الشغل ب٣ ساعات لقتها وقفه في الشبك اول ما شفتني فتحت الباب ودخلتني اول مادخلت حضنتها وقطعت شايفها بوس وصدرها تقفيش خدتها ودخلنا جوا واه لما شفت هي لبسه ايه قميص نوم ابيض ذي بتاع ليله الدخله انا شفتها كدا ومقدرة اسيطر علي نفسي نزلت فيها دعك وبوس وتقفيش في كل مكان في جسمها وانطلقت الاهات والعض ايوه العض الخفيف في جسمي مقدرتش استحمل اكتر من كدا وقلعتها ولفتها علي ايديها وركبها ونزلت معاها لعبت بزبي شويه ودخلته مره وحده صرخت بصوت عالي لدرجه ان امها صحيت ندهت عليها فردت عليها وقلتله انا في الحمام وعندي مغص ورجعتي تاني قلتلي براااااااااااحه عليا شويا دا محدش لمسني من سنه روح نايم علي ضهري وقلتلها تعالي قلتلي بس تدخلو براحه قلتها ماشي وجتلي وقعدت علي بطني وبوستين بوسه غشيمه ورحت مدخل الرس براحه وتخلت الباقي مره وحده معرفتش تصرخ لان بقها في بقي صبرت شويا وبدئت في كسها براحه مع الزايد في السرع وكسها ضيق وكأني بفتحها من جديد وهي كل ولوج بأااااااااااه اخخخخخخخ براحه هو تعبني ليه ااااااااااااه مش قدره بتاع جوزي مكنش بيوجع كدا اهه وانا ولعت وفضلت انيكها في الوضع دا لمده ١٥ د ووقفتها وشها للحيطه ودخلته فيها ولفت نضري خرم طيزه وعجبني وعزمت اني لازم ازوره بس مش المردي كفيي عليا استمتع ب الكس الديق الجميل ودخلت صباعي في طيزها وبدئت انيكها وشديت شعرها وخلتها تمسك طيزها بأديها وهتك يا نيك وهي مفيش علي لسنها غير اااااااااااه اااااااااهااااأاااأااااااه ااااااااه مش قدره ونكتها في وسألتها اجبهم فين قلتلي جوه قلتلها جوه فين قلتلي في كسي قلتلها ماشي يالبوه ونزلتهم في كسها ودخلنا استحينا مع بعض وحولت اني اخدها جوله كمان بس قلتلي انهي مش قدره وحسينا بحركه امها فوق لبست ورحت علي البيت نمت مصحتش غير علي التلفون بيرن الراجل الي انا شغال معاه فضلت انيكها بهذه الطريقه لحد ما الشغل خلص بس كان فيه بنا اتصال من حين لأخر حتي ايامالمطر وقطع الكهرباء ودي هتكلم عليها في وقت آخر بعد سمع التعليقات
 
التعديل الأخير بواسطة المشرف:
Comment
لا تكتب تعليق خارج سياق الموضوع حتى لا تتعرض للحظر

المواضيع المتشابهة

أعلى