ازاي خليت اختي شرموطة المنطقة الجزي الخامس

معرص محارمي

عضو جديد
إنضم
18 سبتمبر 2021
المشاركات
2
النوع
معرص
أهلا وسهلا ورحعتلكو بتكملة قصة اختي هبة
في الجزء الرابع انا شايف اني وصلت لقمة إبداعي في القصة لاتنسو التعليق يهمني لنبداء
(الجزء الخامس)
تاني يوم ميار رنت علي اختي
ميار- اية يابنت المتناكة تعبانة عاوزة هروين
هبة - ابوس اديكي انا عاوزة مش قادرة عاوزة ابوس رجليكي
ميار - طيب تعالي يلا عشان تنضيف الشقة يالبوة وهتاخدي جيزتك
هبة - احححح حاضر طيارة واجيلك
في بيت شيماء
هبة خبطت ميار فتحت ادخلي يالبوة
شيماء ازيك يالبوة
هبة كويسة
ميار قولي ستك شيماء يامتناكة وانا ستك ميار والا مفيش مخدرات
هبة لا لا ارجوكي خلاص كويسة ستي شيماء
شيماء يلا يا معرصة اخلعي هدومك ونضفي الشقة وانتي بتمشي تمشي علي أربعة انتي مقامك مقام الكلبة
وفعلا هبة خلعت وقبل متنضف ركبو في رقبتها طوك كلاب مكتوب علية هبة اللبوة ورشقو في طيزها حاجة زي ديل الكلب وبدات تنضف ولما خلصت طبعا كل دة متصور
حقنو هبة حقنة هروين وشمموها بودرة وهي كانت فرحانة ومستسلمة وفقدت الوي ولما صحت
ميار وشيماء- اصحي يالبوة يلا عشان هتتناكي
هبة حاض ميار يالبوة إنبي زي الكلاب لما تتكلمي مع
اسيادك
هبة هوهوهوهوهوهو حاضر يا ستي
وركوب السيارة ومشو الساعة 2 بليل وطول الطريق شيماء بتحقن اختي هبة هروين واختي بقت عاملة زي المجنونة مش فاهمة حاجة ونامت
(الصبح )
شيماء - ازيك يا اختي جبتلك المنيوكة
عطيات - دي الهنخرقها
ميار - ههههههههههه ايوة ياعمتي
عطيات - اه ياروح عمتك

ودخلو اختي علي اوضو في ها 50 واحد
وهي كانت زي الميتة ومش محتملة حاجة بس كانت في وعيها واتضح انها في مقر عطيات أو
المعلمة عطيات صاحبة مصنع الجزارة المهجور
هي 200 كيلو طخينة جدا
ندهت علي 30 بنت جايين عريانيين ولبسين أقنعة خنازير
نزلو علي الارض وشكلو ارضية متحركة وقعدت عطيات عليهم وهم زي ميكونو هيموتو من وزنها التقيل
ومشو بيها وهي بتضحك وبتاكل لحمة نية ولعابها بيسول
علي ازاى أوصى المخطوط في ها هبة اختي و 30 بنت عريانة جايبين ميار وشيماء زي عطيات ميار 15 بنت وشيماء 15 بنت ونصهم التحتاني ملط وفي بنات بتلحسلهم كسهم وهم بيتفرجو علي اختي المرمية علي السرير
ملط وطياز اتكت علي زر أحمر فتح اقفاس خرج منها رجال 50 راجل ملط وحطين مسكات خنازير وقالتلهم الهيظبت البضاعة دي هينام النهردة من غير مينجلد 400 جلدة
بس من غير متفتحوها

وفجأة كل واحد فيهم بداء ينيك طيز اختي وبعنف جامد جداا
ولأن اختي متناكتش آبل كدة من ورة صوتط وفضلت تصوت طول 6 سعات متناوبين عليها وميار وأمها وخالتها بيضحكو وبعد الست سعات عطيات أمرت الرجالة تدخل اقفاصها تاني وفضلت اختي فاقدة الوي علي السرير من كتر الوجع وطيازها من كتر اللبن بتنزل لبن بغزارة مع دم كتير عشان ناكوها بعنف وهي مش مفتوحة من ورة
وبقها من كتر البن وهي فاقدة الوعي بترجع لبن كانت اختي في حالة يرث لها
فقط اختي وحطت وشها مبين رجليها وهي خايفة وأي حد بيقربلها بتعيط وخايفة
شيماء دخلت عليها وقالت بصي طلعتي بت جدعة عشان استحملى 50 فحل عشان كدة هديكي جرعتين هروين
ونامت اختي وجات الساعة 10 بليل وافقت
عطيات جاية مع ميار وأمها
اصحي يالبوة عشان عندنا مفاجئة
واخوها علي مكان مظلم والنور اشتغل واتصدمت
فكري لما قلت ليكو أن ميار بتديني أدوية غريبة طول عدة شهور وبعدها ضربتني وفقدت الوعي هبة شافتني متعلق عريان ملط وشافتني من غير ولا شعراية في جسمي وبزازي كبار جدا ومدلدلين وزبي اد النمنومة وشعري طول وطيزي كبيرة وجسمي مظبوت
شيماء قالت. كنا بديل أدوية هرمونات نسائية تغيرو من دكر لانسة هبة ابوس اديكو متازهوش متازوش اخويا
ميار - هههههههه اخوكي بقرون ديوث حول هو العمل كدا
في كي
هبة انصدمت بس لسة خايفة عليا
عطيات بصي ياحلوة اخوكي مربوط وتحتو كلاب بيدبول 100 كلب سعرانين مكلوش من أسبوع يعني لو وقع هيتفشخ
هبة المطلوب اية بس متازهوش
تتفتحي
هبة لا طبعا انسي دة
خلاص ونزلو الحبل شوية انا صوت زي النسوان
هبة خلاص آسفة هتفتح
عطيات اه شطورة يلا علي اوضة الطهارة
واختي لما دخلت خافت واترعبت جدا



اشوفكو في الجزي الجاء والاخير وبأي
(القصة خيالية)
 

Samersamorh89

عضو جديد
إنضم
13 سبتمبر 2021
المشاركات
2
النوع
سالب متحرر
شو متى الجزء الأخير قصه روعه بس بدنا تكمله
 
Comment
لا تكتب تعليق خارج سياق الموضوع حتى لا تتعرض للحظر

المواضيع المتشابهة

أعلى