جمال وجسد اختي الرهيب

Maherali

عضو جديد
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
4
العمر
39
الإقامة
لبنان
النوع
ذكر
في البداية هي مش قصة بس لحظات عشتها بكل إثارة وتمحن بمتعة شديدة وأنا بشوف اختي في كل مرة بحضن بتروي عطشها من نهر المتعة وخصوصا وهي بتلك الجمال الرهبب والجسد الفاتن من صوابع رجليها لشعرها،اول مرة بكتشف شو هي علاقة المرأة بالرجل وخاصة جسم اختي منال الفاجر وقتها كنا في زيارة لخالتي بللاول لما كنت بشوف منال اختي بتهزر وبتضحك وبتجلس جنب ماهر وهي بتلبس خليع وهما بوشوشو كان الامر عادي بالنسبة لي لاني مش عارف اي حاجة لكن بالليل حصل شي مش عارف ده من حسن أو سوء حظي شي لذيذ جداً لما استقبضت فجأة وعلى ضو التلفاز الي كان شغال شفت منال بتجلس وهي بتفتح رجليها بحضن ماهر فخاذها بتلمع وبيضاء زي السمع وبززها كبيرة وماهر وكلها بوس ورضيع ولحس ومنال تتاوه وهو بيلعب في فخاذها وظهرها العريان وبقول جسمك بجنن ياه مدوخني وهي تتاوه وتتحرك تقول قبلاتك نار جسمي موقع اه اح وهو بيجذبها ليه ومنال بتنط خفيف بتقول شو حلو هيك كسي نار وماهر بقول شو رايك طلعو وحطو بين فخاذك ردت عليه كفاية علي كدة انت عايز تجنني وكمان بخاف ده شكل زبك جبار ورهيب رد عليها بس شوية خليه يذوق حلاوة كسك لين منال رجعت للخلف وماهر دفعها بكل حنية وطلع فوقيها ومنال تقول لإلا مش هيك شو بتعمل يا مجنون الكلسون لإلا رد عليها متخفيش يكفيني حطو بين فخاذك ضميهم يا عسل جسمك بجنن وراح يتحرك ويبوس ويلحس فيها ومنال تتاوه وتتحرك اح أوف زبك حلو نار أي أي هذه بزازي ارضع لين سمعت ماهر بيصرخ خفيف وفضل فوقها وهي بتضحك يا مجنون ايه الي عملته حليب زبك سخن رد عليها ده لو كان جوة كسك كنت حسيت بطعم الحلاوة ردت عليه كسي بينتفظ ،واتا وقتها تجننت وحسيت بزبي انتفخ ووجع شديد برأسي ولما عدلت حالها وقفت وقلت شو هو انتم لسة سهرانين دنا كنت بسمع اهات وانين هو انتي تعبانة ردت علي وهي بتتلعثم لإلا مفيش حاجة ده شوية مغص قلت لماهر اختي تعبانة وأنت بتتفرج وهو ضحك قال هي صحيح تعبانة عالاخر بس مرضيتش تخليني اريحها بس عملت الواجب وهي ادامك بخير رديت عليه ماهو باين .المرة الثانية ودي كانت الاحلى والمتعة بيوم صيفي شديد الحرارة وأنا ومنال بالمنزل وهي كانت شبه عريانة بعد ماعنلت دش وأنا بتطلع في حلاوة جسمها رجليها وفخاذها وبقول في نفسي ياه ده الي يحضنها وهو بنيك فيها يبقى امه دعيالو دي منال بتجنن حتى المتزوجين بيتغزلوا فيها المهم كانت منال مبسوسطة عالاخر وهي مستلقية على الكنبة بالصالون بلباس قصير عالاخر يادوب مغطية طيزها الحلوة وبزازها نافرة وكمان دي فضلت مدة مذقتش حلاوة القبل ولمسات واللعب وباين عليها تعبانة عالاخر وكل شوية بتبص على الساعة لحد ما رن جرس الباب رحت فاتح لقيت شاب من معارفنا سلم علي ودخل ومنال طلعت سلمت عليه وهو بيتطلع فيها بجنون خصوصاً وهي بتمشي بتهز طيزها وبتكشف على احلى فخاذ جلس بالصالون وهي بتقدم ليه عصير وراحت بتجلس في الجهة المقابلة بتلعب بشعرها وبتحرك رجليها وبتباعد بينهم وهو خلاص راح يجن وكان كلامهم مش مفهوم والغنز بينهم أنا لما شفت هيك الجو ولع عالاخر قلت لمنال أنا حدخل أريح شوية ردت علي أنا حاخذ فريد عالاودة عشان يشوف المشاكل بالليل توب وأنت لو عوزت حاجة اندهلي وأنا داخل الاودة لمحت منال بتمشي جنب فريد وهو مسكها من وسطها بيلعب على ظهرها وطيزها وهي بتوضع رائعا على صدره استنيت شوية وعلى طول وراهم ومن الشباك كان مشهد سكسي رهيب بجنن العقل فريد وانقذ منال للحيط نايك ذراعتها لفوق بززها عريانة وهو نازل فيهم احس ومص ورضيع ومنال بتحرك رائعا يمين وشمال وتعيط أي أي اح اح أوف وهو كل شوية بيلحس رقبتها وشحمة وذنها وبقطع شفايفها الي لفت حمراء ونزل لبطتها وفضل على ركبتيه بمرر يده جوة فخاذها ولما رفع الروب صدرت منه عنهيدة طويلة بقول ياه دنتي اليوم احلى واجمل والذ شو هالكس دنا حكلك وهي بتعيط دنا تعبت خالص على ما نتفت شعره رد عليها يا حرام دنا حريحك اليوم وراح كاشف على كس وردي منفوخ وأخذ يدغدغ فيه بلسانه ومنال بتعيط وتتحرك تقول أي اح لسانك مجنني لحد هي ماقالت بس كفاية رجليا بترتعش الله يخليك سبني أرتاح شوية كسي بيوجعني أي أي وهو خذها وسطحها على السرير ونزع كل شي وبات زبه الطويل والتخزين وهي فتحت فمها بتقول يخرب عقلك شو هذا ده بقى زي الوحش تعال قرب خليني احسس عليه وضمها بوضع ذ69هو تحت وهي فوق احس كس وزب وبيضرب على طيزها لين وقف وخذ رجليها لفوق وراح يلحس في صوابعها فخاذها وهي بتنتفظ اح اح أوف ارحمني خلاص ماعاد فيني وهو مش معبرها وبقول حلاوتك بتجنن وبتخلي أعظم زب يضرب لك تخية يا حلوة ونازل فيها بوس ولحس على كل حتة فيها وحط زبه على كسها بحك ويفرش فيه ومنال تقول ده كتير اوي علي ياه اووووف اححححح وأنا من كتر ما تجننت كنت عايز أدخل عليهم بس قلت لا حرام هيك عليه بشبع فيها نيك دي ولا احلى مزة شرموطة خليه يكيفها خالص وتتمعع بالزب لين قذف حليب زبه وهي ضمته بتقول كسي خلاص اكلته بفمك وزبك مش حرام هيك وهو بقول يخرب عقلك دنتي جننتيني ده كسك بهوس جسمك بجنن وأنا بوقتها فرغت مرتين أرتاح شوية وبعد المداعبة واللمس واللحس والبوس خذها من الخلف وهي مطيزة وراح دفع وله بين فخاذها بيضرب اشفار كسها لحد ماخلاص حيجيب لف وحط زبه بين بززها وهي بتشوف الزب بيرتعش ويقذف بتضحك شوية وأنا ندهت عليها وهي طلعت شعرها ملخلط شفايفها حمراء بتخبي بززها جوة وأنا بوقتها كان زبي مشدود عالاخر انتبهت عليه قلت هو خلاص اللاب توب شغال قالت ايوة ده طلع شاطر قلت ماهو باين من حالتك احتا هيك وهو طلع بيبتسم ومبسوط بقول يدكم على خلاص تعبي رديت عليه دي منال هي صاحب السلم هي حدفع وهو نظر ليها مخلاص دي منتفة يبقى تدفعلي مرة تانية وهو طالع وشوش ليها وهي وكانها تفاجاى بشيء وأنا قلت شو يا منال مش حتعزميه عالعشاء رد هو عليها مرة ثانية دنا شربت احلى عصير عند منال وهي راجعة قلت شو حرام عليك ده باين عليه تعبان خالص أكيد اللاب توب جننه خالص وهي ابتسمت ماهو عامل فيها خبير وفنان قلت ده أكيد عمل بجهد عشان انتي مبسوسطة بس لازم نعزمه على العشاء
 
لا تكتب تعليق خارج سياق الموضوع حتى لا تتعرض للحظر

المواضيع المتشابهة

أعلى