انا و بنه خالي

السادي

عضو جديد
إنضم
6 سبتمبر 2021
المشاركات
3
الإقامة
القاهره
النوع
ذكر سادي متحرر رومانسي
انا نادر قصتي 28سنه من القاهره حصلت معايا من و انا كنت صغير ودلوقتي ولاني بحب الجنس و الشهوه من وانا صغير بدات اول حكاية ليا و ان عندي 15سنة
عندي بنت خالي اسمها ياسمين كان اكبر مني ب 3 سنين و حصلت القصه دي في الصيف في الاجازه و كده خالي كان عايش في المانيا ونزل في اجازه الصيف من المانيا مع مراته و بصراحه كانت جامده برضو وبنته ياسمين 18سنة ليلا 4سنين بعد اسبوع رحنا نزورهم في اسكندريه لان خالي عنده شقه هناك بقبتنا هناك يومين عندهم و في الفتره دي رحت انا و خالي للبحر و كان خالي مهووس بصيد السمك

و انا كمان كنت بحب الصيد صياد من صغيري هههه فقالي لي انت لازم تبات معايا طول الاجازه بقي فقولتو ماشي موافق ف اما روحنا قعد مع بابا وحكالو اني ابات معاه و وافق بابا المهم كنا كل يوم نروح الى البحر في الصبح ومنرجعش غير بليل و كانت اوضتي فوق السطوح البيت برتاح فيها كل اما نرجع من البحر وبعد كام يوم و انا نايم جاءت ياسمين بنت خالي و نامت جنبي و كنت نايم نص نوم يعني بعد اكني لسا بنام صحتني من النوم و قالتلي حاب تشوف صدري و بعد متفاجئت قلتلها اه و في نفسي عرفت انها هايجه و عايزه تتناك فـ رفعت التيشرت اللي كانت لابساه فقولتها يخربيت جمال صدرك و حلمتك حلوه اويي راحت قالتلي امسكه اول ما مسكته زبي بداء لحد ما هي خدت بالها منه لاقيت ياسمين بتقولي مش انا وريتك صدري و خليتك تمسكه قالتلي دورك بقي تورني زبك توريلي زبك و قبل ما اقولها حتي ماشي لاقيتها دخلت اديها جوا البنطلون و مسكته جامد و عصرته حرفيا بكلمةو قالتلي يخربيته هو سخن كده ليه

زبك كبير كنت فاكراك لسا صغير و مش هيكون كبير كده الكلام ده خلاني اتكسف منها اوي هههه لانها اول مره بنت تمسك زبي و تشوفو وكمان مش اي بنت دي بنت خالي و كنت هيجان و خايف حد يطلع يشوفنا ف قولتها كده ف سابتني وسابت زبي هيجان كده و نزلت اما انا بقي فبدات افكر ازاي امسكها و انيكها و اشبع زبي الجعان و الهيجان عليها و انا قاعد بفرك في زبي لحد ما جيبتهم في اليوم الثاني كالعادة لما رجعنا من البحر طلعت الى اوضتي بعد العشا و نمت علي جنبي و عملت نفسي نايم وانا مستني الهايجه ياسمين تطلعلي تاني و بعد ساعه كده لاقيت خالي بيقول ل مراته انه نازل يشتري حجات للبيت و انه خارج و هيجي بعد شويه وبعد حوالي ربع ساعه من خروجه سمعت خطوات طلوع علي السلم و انا عارف انها راجعه عشان تكمل اللي محصلش امبارح ارحت عامل نفسي نايم و استني لاقيت ياسمين بتصحي فيا من النوم قومت وقلت لها في حاجه ولا اي قالتلي عايزه اشوف زبك تاني عشان عجبني امبارح ومكنش فيه وقت الحق اتفرج عليه زب صاحبي اللي في المانيا اصغر من زبك رغم انه اكبر منك في السن فقولتها ماشي بس بشرط امص صدرك زي الافلام قالتلي ماشي خرجت صدرها و انا قعد امص فيه و هي شدتني من الشورت و نزلته قالتلي جميع اوي و تفت علي اديها و بدات تفكر في زبي لحد ما وقف علي الاخر و انا هجت و بقيت مولع ولاحظت هي كده ف قالتلي انا همص زبك زي ما انت بتمص صدري قولتها ماشي فضلت نمص في زبي وتقول امممم ان زبك حلو امممممم وانا من الهيجان جبتهم في اقل من دقيقتين في فمها لانها كانت تمص مص ولا اروع وبلعت لبني كله اللي نزل من زبي و بعد كده قلعتني الشوت بتاعي و قلع الشورت بتاعها و قالتلي نام علي ضهرك راحت قعد علي بوقي و كسها عليا قلتلي الحسلي كسي و ناا بلحس زوبرك و انا عمال امص و ابعبصها في طيزها وهي عماله تصوت براحهو هي بتمص زوبري لحد ما قامت من عليا و ادتني طيزها و عملت وضعيه الكلب قالتلي يلا يا قلبي نكني قولتها منين قالتلي نكني في خرم طيزي و لو مش عجباك طيزي نكني من كسي بس مش هتدخله جوا حك فيه من برا بس اخدت زبي تمصه اخر مره و بدات
احك في كسها من الخلف و هي هايجة على الاخر لكن معجبنيش الحك في كسها افرجعت شويه ل ورا و قالتي وقفت ليه يا حبيبي انا هيجانه نيكني قولتلها تعالي مصي زبي يا شرموطه جت علي طولل فضلت تمص فيه و انا ابعبص في خرم طيزها قولتها يلا لفي هاتي طيزك ادتني طيزها و نامت زي الشراميط اللي في الافلام بالظبط و انا بدخله بدات هي تصوت و تقول اه براحه براحه زبك اكبر من زب حبيبي براحه و انا مش مهتم لحد ما دخلته جوا فصرخت صرخه حسيت ان امها سمعتنا ضربتها علي طيزها قولتلها وطي صوتك يا بنت المتناكه هتفضحينا رحت اخدت الاندر بتاعها و فركته في كسها و رحت حاطه في بوقها و فضلت اشد شعرها علي زبي من ورا و هي عماله تصوت و انا اضرب في طيزها قوتلها استني هنام علي ضهري و انتي افضلي تتنططي فضلت تتننطط علي زبي وانا عمال افرك في كسها لحد ما غرقتني و غرقت السرير و كسها عمال ينزل و بينزل كتير اوي و انا جبتيهم في طيزها 3 مرات في الوضع ده و زبي لسا زيي الصخره مش عايز يهدا خرم طيزها كان عامل زي الفرن السخن و فضلنا كده حوالي ساعتين لحد ما ابوها رجع هي قامت مصت زبي و بلعت لبني قالتلي استناني بكره عشان انا جعانه و لسا مشبعتش
القصه مش حقيقه من نسج الخيال الكاتب #السادي
 

المرفقات

  • tu7pth-8okky7vyjn-o.jpg
    tu7pth-8okky7vyjn-o.jpg
    34.9 KB · المشاهدات: 3,412
لا تكتب تعليق خارج سياق الموضوع حتى لا تتعرض للحظر

المواضيع المتشابهة

أعلى