بنت خالتي

إنضم
23 يونيو 2020
المشاركات
17
احكيلم قصتي مع بنت خالتي انا احمد عندي ٢٢ سنه بدأت قصتي وانا عندي ١٥ سنه لما بلغت وبدأت افكر في الجنس كنت اسكن مع امي في بيت العيله اللي هوا بيت اهل امي فا كان البيت موجود فيه خالتي اللي هيا مطلقه وبناتها ٣ ساره الأكبر اللي هيا بطله القصه وسهيله اختها الأصغر وعبير الأصغر وليهم اخ ولد واحد ووده اصغرهم كان عمره ٥ سنين انا وسهيله في نفس السن وكنا في المدرسه مع بعض فكنت بدأت افكر في الجنس واتخيل وكنت براقب سهيله لما تدخل الحمام وكنت بعشق حاجه اسمها كلوتات كنت انتظر اي حد يدخل الحمام من بنات خالتي او خالتي يستحمه واروح ادور في غيرتهم علي كلوتاتهم واشف فيهم واتخيل مكن كسها فكنا البيت كبير امي وخالتي بينامو كلهم في غرفهم وكان الجو ضيف فكانت بنت خالتي بتفرش وتنام في الصاله فكنت باجي أفرج جمبها وانا عندها فكانت بتتغطه بملايه خفيفه فكنت لما بينشال عنها الغطا بتفرج علي جسمها وكنت بخاف المسها فافيوم واحنا نايمين جم ببعض هيا نايمه وانا سهران فالغطا انشال من عليها وكانت لبسه عبايه بيتي خفيفه وكام عليها صدر من الاخر فا قعدت احاول المس اي منطقه في جسمها وبدأت بصدرها بلمسات خفيفه وبعدين زودت المس لقيتها نومها تقيل بس اكتشفت في الاخر انها ما بتبقاش نايمه بتبق عامله نفسها نايمه فاتمكنت من أن انا امسك صدرها ولما كنت بمسكو كامت بتبلع ريقا فعرفت انها مش نايمه بس انا خايف اعمل حاحه تبقا مشكله فشلت الغطا خالص وشفت وراكها وبعدين رفعت العبايه وشفت كلوتها وحلاوة كلوتها فا قرب مناخيري من وقعت اشم في كلوتها وكان كسها ريحتو رهيبه وقعت اشم والعب في بتاعي لحد لما نزلتهم ونمت والصبح صحينا علشان نمشي المدرسه هيا دخلت الحمام قبلي وخرجت وانا دخلت لقيت الكلوت بتاعها ورا الباب وغرقان عسل من كسها وهيا مش متعوده تسيبو ورا الباب لقيت قعدت اشم فيه والحس في عسلها لحد لما مليت ليها كلوتها لبن ورجعت مكانة قبل ما نمشي المدرسه دخلت شالتو وشفتها لما دستة في دولابها ورحنا المدرسه ورجعنا عادي وغيرت هدومها وحطتلي كلوتها الجديد برضو ورا الباب وغرقتهولها لبن ف تجرأت وقعدت اهزر معها بكلام ان انا عارف لون كلوتك اللي كنتي لبساه امبارح وضحكنا وعدي اليوم وجا وقت النوم انا عملت نفسي نايم وهيا قامت راحت الحمام ورجعت نامت جمبي تاني زي كل يوم حسيت انها نامت قمت اشرب وادخل الحمام لقيت كلوتها ورا الباب وعليه افرازات كانت تهيج اي زب ورجعت جمبها وبدأت احسس علس صدره وهيا تبلع في ريقا وبعدين حطيت ايدي علي طيزها لقيتها مش لابسه حاجه تحت العبايه ونايمة علي ظهرها وفاتحه رجليها وتانيه ركبها فا حولت اني المس كسها فمديت ايدي من تحت العبايه وقابلني شعر كسها الكثيف فاتاكدت انها عاوزه العب فيها بس من غير ما حد يعرف انها صاحيه فغوطت ايدي شويه ووصلت لالحلي واسكر كس ولقيت زمبورها كبير وبارز فشلت الطانيه براحه ورفعت العبايه وشفت زمبورها عامل زي زب العيل الصغير حركت صوابعي عليه لقيت نفسها بيعلي صوتو وبتبلع في ريقها قرب من كسها وقعدت ابوس في زمبورها واشم في كسها وبعدت رجليها شويه عن بعض وقعدت الحس فيه براحه وكانت كسها بدا يتبلل وريحتو تحلو اكتر من الاول قلت لازم اعزبها بدأت احدط صباعي عند حرو طيزه بحركة بحركه تأثيرها اكتر لحد لما خلاص هنزلهم رحت منزلهم علي وراكها وعملت نفسي نمت بعد عشر دقايق لقيتها بتبص عليا وتأكدت ان انا نمت قامت وراحت الحمام لحقتها لقيته بتشل من لبني وتشم فيه وتحط صابعها في كسها وتلحس من عسلها انا هجت وتأكدت انها عاجبها الوضع ورجعت نامت وتكرر الوضع ده لمده طويله ومحدش فينا قادر يواجه التاني في يوم واحنا راجعين من المدرسه قلت لازم اعرفها انها عاوزه بس خايفه ف جبتها سيره الموضوع ده وقلتلها ان بتحبي الجنس وعاوزه وانا عملت فيكي وبحبك ومقدرش استغني عنك ولا عن كسك ولا كلوتات وان اتكلمي هقول هيا اللي بتسيبلي نفسها وبتغريني بكلتاتها فخافت وقلتلها جربي المتعه وانتي في وعيك وده هيفضل سر طول العمر ومش هعمل حاجه اتضرك هريحك واتريحيني زي منتي تعبانه انا تعبان برضو وانتي دلوقتي في سن المراهقه ونفسك في الحجات دي هنعمل زي كل يوم بس مش هتبقي نايمه اتفقنا علي كده خالتي موظفه وامي موظفه وبنات خالتي في الابتدائي وانا وسهيله في ٣ عدادي فروحنا البيت بدري كان يوم الحفله المدرسيه وخلصنا وروحنا بدري فدخلت عليه الأوضة وهيا بتغير هدومها فليتها قالعه لبس المدرسه وبالكلوت والسنتيانه لان كان صدرها كبير وطيزها برضو كبيره شويه فخلعتةقدامه بنطلون المدرسه وفضلت بالبوكس فشافت ابتاعي قايم وجيت عليهاةوختهاةفي حضني ودخلت ايدي في طيزها وقعدت ابعبص فيها وانا ببوسها جمب ودانه وبلعب في طيزها لقيتها سخنت ونفسها علي وجابت شفايفها علي بقي وقعدت تبوس وتمص في لساني حوالي ٣ دقايق ورحت منيمه علي ظهرها وفتحت رجليها وقلعتها كلوتها وشفت كسها غرقان ونزلت بلساني ابوس واموص في زمبوره وهيا عماله تتلوي وتلعب في صدرها لحد لما جسمها شد ونزلته في بقي وانا قعدت الحس واشم في خرم طيزها والعب في بتاعي لحد لما جبتهم علي صدرها وبقينا لما نام منامش غير مع بعض احط ابتاعي علي خرم طيزها بعد لما اشبع لحس في كسها وانزلهم ونام القصه حقيقيه وهيا دلوقتي متجوزة وانا متجوز بس انا مسافر بره مصر وليا اكتر من ٣ سنين ملقيناش عسال القصه تنول اعجابكم
 
لا تكتب تعليق خارج سياق الموضوع حتى لا تتعرض للحظر

المواضيع المتشابهة

أعلى